.: AUDI KLUB POLSKA :.
https://forum.audiklub.org/

A8 4,2tdi Pomózcie:)
https://forum.audiklub.org/viewtopic.php?f=32&t=92815
Strona 1 z 2

Autor:  Marcin999 [ 18.maja.2009 09:28:39 ]
Tytuł:  A8 4,2tdi Pomózcie:)

Cześć wszystkim, mam pytanie mianianowicie zamierzam nabyc A8 z silnikiem 4,2tdi ale kompletnie nic nie moge znalezc odnośnie tego co moze sie dziac z tymi motorami auto jest z 2005 roku i ma 173000km niby rozgrzewka dla tego silnika ale jednak troche kilometrow jest. Nie zamierzam jezdzic bardzo duzo tak ze 25 tys km rocznie wiec tak sobie mysle ze chyba te 173tys to jeszcze tragedi nie ma tak mysle bo mialem kiedys golfa tdi i mial 310000km i bylo to najlepsza auto jakie w zyciu mialem a zjezdzilem ich troche. Prosze powiedzcie co z rozrzadem,skrzynia,silnikiem? Z gory dzieki

Autor:  Misiek1 [ 18.maja.2009 11:23:12 ]
Tytuł: 

Trochę dziwna przesiadka z Golfa ( po przebiegu raczej nie nowego) na A8 ale spoko może najpierw zacząć od czegoś mniejszego? Sorry że tak pisze ale wiem ile kosztuje eksploatacja takiego samochodu .Ale co do pytania nie jest to przebieg tragiczny byle by był prawdziwy ,ale jak nie cofnęli na mniejszy to w wydaje mi się że prawdziwy , ale znowu gdybanie. Tam będzie chyba rozrządzik ( myli mi się w których silnikach jest łańcuszek a w których nie ) do robienia a to dość kłopotliwe i kosztowne w tym modelu.

Autor:  Marcin999 [ 18.maja.2009 11:49:06 ]
Tytuł: 

Z tym golfem to była dawna przygoda ale wspominam miło do dzisiaj:) teraz mialem range rovera sporta 3.6v8d ale naprawde jakos nie moglem sie dogadac z tym autem:)

Autor:  Misiek1 [ 18.maja.2009 11:58:29 ]
Tytuł: 

Tak jak pisze oglądnij zbadaj wszystko ,oglądnij stan techniczny , sprawdź czy pasuje ci ten model samochodu. Przebiegi roczne robisz powyżej 20 tys. bo jakby były poniżej to można by było pomyśleć o benzynie dużo mniej kłopotu. jak tutaj ci nie odpowiedzą zadzwoń do salonu dopytaj się co ile robi się rozrząd.

Autor:  labas [ 18.maja.2009 13:47:07 ]
Tytuł: 

Jeśli przebieg prawdziwy i stan dobry to kupować.
Silnik prawie miód, prawie bo jednak klekot.
Spalanie miasto - 11l, trasa - 13-14l ale tylko w moim przypadku.
Serwisowanie bardzo drogie.Nie ma paska tylko łańcuch.

Autor:  Marcin999 [ 18.maja.2009 14:10:05 ]
Tytuł: 

A co masz na myśli piszac serwisowanie i drogie? tzn czy to auto ma jakies swoje bolaczki jak kazde czy piszac drogie masz na mysli ze drogie sa przeglady?

Autor:  Misiek1 [ 18.maja.2009 15:56:25 ]
Tytuł: 

No nie jest to maluch i z tego trzeba zdawać sobie sprawę .Od razu napiszę ale tego świadom jesteś na pewno nie oszczędza się na takich samochodach a zwłaszcza na klekotach. Psuć się chyba nie powinien się psuć jeśli jest zadbany. albo mnie się pochrzaniło albo w tym samochodzie jest dziwnie zamontowany jest rozrząd ( chyba z tylu od strony ściany grodziowej -ale pewny nie jestem coś mnie się o uszy obiło ale nie wiem czy nie mylę silników lub samochodów) i w salonie koszt wymiany jest spory, ale pewny nie jestem. Wcale mało tutaj nie jest osób posiadających D3 popytaj ich tak będzie najlepiej.

Autor:  Pablo200 [ 18.maja.2009 16:51:11 ]
Tytuł: 

kolega wymieniał w 4.2 tdi rozrzad przy 127 tys km.
koszt 17 tys


:d

Autor:  2rafal7 [ 18.maja.2009 16:59:18 ]
Tytuł: 

Pablo200 napisał(a):
kolega wymieniał w 4.2 tdi rozrzad przy 127 tys km.
koszt 17 tys


:d


Czy w 4.2tdi jest sama historia z rozrządem co w 4.0tdi??. Lubi przeskakiwac itp? ponoć w obydwu silnikach Audi nie przewuduje wymiany?

Autor:  labas [ 18.maja.2009 18:48:29 ]
Tytuł: 

Marcin999 napisał(a):
A co masz na myśli piszac serwisowanie i drogie? tzn czy to auto ma jakies swoje bolaczki jak kazde czy piszac drogie masz na mysli ze drogie sa przeglady?


Jedyna bolączka jaką znam to taka że nie chce mi dobić do prędkości 290km/h.
Wymiana tarcz i klocków na przód i tył - 5200 zł.
Serwisuję w ASO Bełtowski w Krakowie.

Autor:  qww [ 18.maja.2009 19:33:04 ]
Tytuł: 

Ludzie, zamienniki istnieją :) Na TRW/ATE/TEXSTAR poskładasz hamulce za nieco ponad dwa tysiące złotych. ASO również można zlecić naprawę/wymiane używając zamienników.

Autor:  Pablo200 [ 18.maja.2009 21:14:03 ]
Tytuł: 

Zalezy jeszcze jakie tarcze
Były 3 rodzaje w 4.2 TDI oraz za dopłata ceramika

Autor:  spanky [ 18.maja.2009 21:47:30 ]
Tytuł: 

4.2 TDI fajny motor ... tylko kto sie do tego dotknie przy naprawie ...

a ceny serwisu ... godne flagowego modelu ... :): :peace:

Autor:  Marcin999 [ 18.maja.2009 22:00:32 ]
Tytuł: 

Dzieki panowie za odpowiedz coz chyba wezme jednak ten sprzet ale dzisiaj dzwonilem do serwisu i mowili mi ze ten silnik jest na lancuchu wiec chyba to dobrze a fajny egzemplarz trafil mi sie bo gosc wlasnie wymienil klocki z przodu i z tylu i jeszcze cztery nowe opony:) wiec na jakis czas chyba bede mial luz. jedyny mankament to taki ze blotnik z tylu byl wymieniany ale jest to w historii auta zrobione i potwierdzone przez serwis wiec jakos to przeboleje bo chyba dobrze zrobili skoro od 2007 nic sie z nim nie dzieje to juz bedzie dobrze.

Autor:  Marcin999 [ 18.maja.2009 22:06:37 ]
Tytuł: 

A i jeszcze z ta wymiana rozrzadu(jesli tam jest bo juz nie wiem czy lancuch czy rozrzad) za 17000zl to chyba ktos przesadzil albo poszedl po bandzie w serwisie aso nie no wiecie ja rozumiem ze to nie maluch ze cos musi kosztowac ze decyduje sie na drogie auto wiec nie bede marudzil ze cos jest drozsze niz normalnie nawet dwa razy ale nie,szastac kasa to ja nie lubie widzialem cale silniki z 2009 roku za 22000zl ze skrzynia to ile moga miec przebiegu 50000km to po co rozrzad robic za 17000zl sa pewne granice przyzwoitosci nawet majac A8:)

Autor:  Misiek1 [ 19.maja.2009 06:14:37 ]
Tytuł: 

W 3,0 TDI koszt rozrządu 9 tys. tak słyszałem więc te 17tys. w 4,2 TDI to bardzo możliwe.

Autor:  Pablo200 [ 19.maja.2009 09:13:36 ]
Tytuł: 

Mam okazje uzywac tych silników wiec mam rozenzanie.
Oby dokonać wymiany rozrzadu trzeba wyprówać wszystko :d
Wójek Zdzicho w garażu raczej tego nie zrobi :d

Autor:  Misiek1 [ 19.maja.2009 09:35:13 ]
Tytuł: 

No tez mnie się obiło o uszy że wszystko trzeba wypruć wszystko więc nigdy nie będzie to takie tanie.

Autor:  Góral [ 19.maja.2009 18:12:39 ]
Tytuł: 

Marcin999 napisał(a):
A i jeszcze z ta wymiana rozrzadu(jesli tam jest bo juz nie wiem czy lancuch czy rozrzad) za 17000zl to chyba ktos przesadzil albo poszedl po bandzie w serwisie aso nie no wiecie ja rozumiem ze to nie maluch ze cos musi kosztowac ze decyduje sie na drogie auto wiec nie bede marudzil ze cos jest drozsze niz normalnie nawet dwa razy ale nie,szastac kasa to ja nie lubie widzialem cale silniki z 2009 roku za 22000zl ze skrzynia to ile moga miec przebiegu 50000km to po co rozrzad robic za 17000zl sa pewne granice przyzwoitosci nawet majac A8:)


nie ma przyzwoitości, kupując takie auto musisz się liczyć na takie wydatki, podane tutaj ceny nie są z kosmosu, tylko realistyczne.

Autor:  Misiek1 [ 19.maja.2009 18:31:02 ]
Tytuł: 

Góral napisał(a):
Marcin999 napisał(a):
nie ma przyzwoitości, kupując takie auto musisz się liczyć na takie wydatki, podane tutaj ceny nie są z kosmosu, tylko realistyczne.

Dokładnie , przyznam się że sam do końca nie zdawałem sobie sprawy z tych kosztów. Wyprzedzę możliwe pytanie autora tematu .Czy są w Polsce dobre warsztaty oprócz ASO ,aby serwisować taki samochód ( mnie interesuje głownie Kraków) i czy jest sens ( oczywiście po upływie gwarancji) i faktycznie da się sporo zejść z tej ceny ?Ponieważ sam zbieram na taki smaochód , wiem ze ceny się zmieniają ale jak to wygląda na dzień dzisiejszy?

Strona 1 z 2 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/