.: AUDI KLUB POLSKA :. https://forum.audiklub.org/ |
|
allroad do remontu czy "igła"? https://forum.audiklub.org/viewtopic.php?f=32&t=93506 |
Strona 1 z 2 |
Autor: | Rafklo [ 09.cze.2009 12:45:34 ] |
Tytuł: | allroad do remontu czy "igła"? |
Witam Myślę nad tym,czy nie lepiej kupić rok 01 za 30tys i na dzień dobry wymienić zawieszenie + hamulce za 20tys=50k i wiem co mam, niż płacić 45tys za 03 "igła" gdzie pozostaje wiara w to że będzie ok. Mój typ do renowacji http://moto.allegro.pl/item649751369_al ... ejstr.html |
Autor: | SJake [ 09.cze.2009 12:47:41 ] |
Tytuł: | |
Zapomniałeś o wałkach.... Ja postawiłbym na 300 konną benziiinnę. ![]() |
Autor: | krzycho0110 [ 09.cze.2009 12:56:48 ] |
Tytuł: | Re: allroad do remontu czy "igła"? |
Rafklo napisał(a): Witam
Myślę nad tym,czy nie lepiej kupić rok 01 za 30tys i na dzień dobry wymienić zawieszenie + hamulce za 20tys=50k i wiem co mam, niż płacić 45tys za 03 "igła" gdzie pozostaje wiara w to że będzie ok. Mój typ do renowacji http://moto.allegro.pl/item649751369_al ... ejstr.html w ten przebieg to nie wierz nawet w 1% ![]() wałki +hydraulika+ rozrząd =lekko 5000zł pompa paliwa =2000zł te rzeczy bedziesz robił na 99% jak siądą miechy (regulowane zawieszenie) ceny nie znam ale sporo no i ew skrzynia biegów =lekko 3500zł nerwica +siwe włosy są za free ![]() |
Autor: | Piotruś [ 09.cze.2009 13:47:35 ] |
Tytuł: | |
Tutaj: http://cgi.ebay.de/ws/eBayISAPI.dll?Vie ... =1&rvr_id= jest oferta z "ongiś" wymienionym silnikiem, "nową" VP44 i czego można być absolutnie pewnym - z "ongiś" zmienionymi poduchami zawieszenia (być może też nowym kompresorem ale o to należałoby dopytać). Nie mam absolutnie zadnej potrzeby zakupu wwym. samochodu ale jeżeli tylko sie okaże, że "minimumpreis" stoi na przyzwoitym poziomie - będę go chyba licytował dla treningu/sportu/zabawy ![]() Moim zdaniem jest to zdecydowanie ciekawszy egzemplarz od tego na allegro, gdzie już na fotach widać przeszłość conajmniej pokolizyjną (a być może i powypadkową tez ...) . W przypadku rocznika 2003 - za wiarę w dobrze wytypowany egzemplarz trzeba zapłacić conajmniej 70000 zł.- (oczywiście obowiązkowo model 2004), za 45000 zł.- to można sobie kupić ... ale pewność, ze kłopociki są nieuniknione .... . ![]() |
Autor: | Rafklo [ 11.cze.2009 22:44:46 ] |
Tytuł: | |
Dzięki za pomoc, wciągam go ,po prostu podoba mi się ![]() Zmienię felgi na orginalne- zastanawiam się czy nie 16 nawet na lato nie były by lepsze na nasze drogi (no i lubię nie zauważać śpiących policjantów)? |
Autor: | 2rafal7 [ 12.cze.2009 07:25:23 ] |
Tytuł: | |
Za 30tyś to chyba dobry interes. Faktycznie włożyć 20-25tyś i będzie sie miało b. ładnego allroada, jeżeli nie był po dzwonie itp to ja bym brał. Idealna baza do "odchwaszczenia" ![]() Pozdrawiam |
Autor: | Rafklo [ 12.cze.2009 10:06:37 ] |
Tytuł: | |
No i stało się , stoi pod chatką za całe 29tys, od poniedziałku ruszam z transplatologią ![]() |
Autor: | audik [ 12.cze.2009 11:01:23 ] |
Tytuł: | |
Gratuluje ![]() |
Autor: | 2rafal7 [ 12.cze.2009 13:48:09 ] |
Tytuł: | |
Za 29tyś to już w ogóle się opłacało ![]() PS: Gratulacje ![]() |
Autor: | tomquat [ 12.cze.2009 14:03:36 ] |
Tytuł: | |
no gratulacje i powodzenia w walce z materią. Fele 16 trochę małe... PS. A auto dalej wisi na Alle i dalej można "zakupić teraz" ![]() |
Autor: | grejf [ 13.cze.2009 11:39:02 ] |
Tytuł: | |
Tomquat mozesz kliknac kup teraz i brac adwokata, kup teraz jest to umowa juz cywilno prawna, czesto gogusie o tym zapominaja juz tak do dwoch dzwonilem [grzecznosciowo], trafi sie cwaniak i sie bedzie sadzil 2 lata o kilka groszy za ugodą. Jak to bylo w przypadku jak to koles sprawdzal za ile pojdzie jego terenowka. A koledzie. Gratuluję milego i owocnego odchwaszczania, tez bym chcial takiego, żeby go robic - V6 TDi ![]() 16' czy 17 to to samo, tylko profil oponki nizszy. Tu trzeba trzymac wymiary ksiazkowe raczej zima 215/65/16, lato 225/55/17 inny nie sygnowany rozmiar odbija sie na mieszkach ( na poziomie 2 komfort) a to poezja na kołach pod wzgledem trakcji i komfortu pawdziwego wskazania zegarow V. Ja bedziesz zmienial oponki to pamietaj XL ze wzmacnianymi bokami. Nie oszczedzaj na tym. Ja swojego sprzedaje "chyba" za rok lub dwa i to chcial bym sprzedac nawet za kilka groszy taniej, a osobie adekwatnej na te auto. pozdrowienia, rozkoszy z jazdy jedynym slusznym samochodem na PL drogi. |
Autor: | bogdansky [ 13.cze.2009 18:26:15 ] |
Tytuł: | |
dobry zakup, no to powodzenia w dlubance |
Autor: | Rafklo [ 13.cze.2009 22:12:49 ] |
Tytuł: | |
Dzięki za wsparcie !Konkretne forum ! Z tymi 16 na lato to się uparłem ,bo dużo jeżdżę po dziurawych tylko utwardzonych drogach i zamiast 17/225 /55 chcę kupić 16 /225 /60 |
Autor: | Ława [ 13.cze.2009 22:51:28 ] |
Tytuł: | |
Gratulacje!!! PS. Do tych 16 - tek to się zastanów bo może bedzie ci "pływał" na drodze. |
Autor: | Rafklo [ 14.cze.2009 09:30:33 ] |
Tytuł: | |
Zaczeło się ![]() http://moto.allegro.pl/item645118877_au ... kazja.html |
Autor: | speco [ 14.cze.2009 11:03:18 ] |
Tytuł: | |
Rafklo napisał(a): Zaczeło się
![]() http://moto.allegro.pl/item645118877_au ... kazja.html W swojej nowej zabawce masz zwykle fotele. U siebie (A6 C4) mialem sportowe, troche podobne do tych z aukcji. Jazda o niebo wygodniejsza, trzymanie na zakretach odczuwalne, wygodniej i lepiej. Moje zdanie: jak masz kase to kupuj, bedziesz zadowolony ze zmiany. |
Autor: | rk07554 [ 14.cze.2009 17:28:21 ] |
Tytuł: | |
nie zastanawiaj się oferta dobra cenowo - a ramach amortyzacji sprzedasz swoje i będzie git |
Autor: | grejf [ 16.cze.2009 14:06:00 ] |
Tytuł: | |
jestem na etapie wymiany lewego przodu miecha, jak € stało 3.2 pln miech kosztowal 1.9 tys pln teraz 2.9 tpln ![]() przod juz zmienilem w okresie 250tkm... Ale znalazlem ostatniego w necie za 2.3 tpln nowego ![]() |
Autor: | Rafklo [ 19.cze.2009 08:33:54 ] |
Tytuł: | |
Ale to jeździ, bomba (Q7 dla ubogich ![]() ![]() Wymieniłem kilka wachaczy ,kmpl tarcze,klocki ,przewody i... zabieram się za amorki. Sprawność wyszła 50% przód ,50% tył prawy i zero tył lewy. Wymienić tylko amortyzator czy od razu razem z miechem z tyłu na nowe ? Po nocy nic nie opada ,mieszki wydają się być zdrowe... |
Autor: | grejf [ 19.cze.2009 12:41:09 ] |
Tytuł: | |
Zartujesz, Q7 nie ma w 1/4 takich warunkow trakcyjnych i warunkow terenowych. ![]() Jezeli ci sie po wylaczeniu silnika samowypoziomuje i odstoi ponad 24h i stoi rowno to ok. Narazie nic nie zmieniaj. Jedyną metodą sprawdzic na szybko czy nie ma na miechach nieszczelnosci to na 90* C cieczy chlodzacej, podniesc go i opuscic 4x na max jezeli sprezarka miechow nie przekroczy sred. 85-95C* jest git. To ci daje na vagu odniesienie w jaki stopniu jest soprezarka i miechy. |
Strona 1 z 2 | Strefa czasowa: UTC + 1 |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |