.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 25.lut.2025 07:00:35

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 23 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: [A6 C5] Oględziny auta
PostNapisane: 10.cze.2009 20:04:02 
Użytkownik

Dołączył(a): 01.gru.2008 15:40:50
Posty: 48
Lokalizacja: Warszawa
Hej!

W najbliższy piątek po południu jadę do Poznania obejrzeć auto - czy ktoś z Klubowiczów zechciałby pomóc mi w oględzinach?

Potrzebuję "chłodnej głowy" do towarzystwa :)

Pozdrawiam!

Baloosh


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.cze.2009 20:32:52 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18.wrz.2006 20:32:55
Posty: 1447
Lokalizacja: VarszaVka
Specjalnie nie wrzuciłeś linka żeby ci nie odradzili :): :?:

Daj chociaż foty bo nie wiadomo czy warto jechać :): :): :):

_________________
Pozdrawiam,
designer
4G63T - more than 300 rice horse power
BJB Altea Stylance TDI infected by Masters


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.cze.2009 21:17:39 
Użytkownik

Dołączył(a): 01.gru.2008 15:40:50
Posty: 48
Lokalizacja: Warszawa
Ależ proszę bardzo: http://allegro.pl/show_item.php?item=645380698

Już raz wrzucałem prośbę o opinię odnośnie tego auta - mały odzew był...

Może teraz będzie lepiej?

Generalnie doszedłem do wniosku, że warto obejrzeć.
Umówiłem się na przegląd w ASO, ale prócz tego chciałbym, żeby mój zapał ktoś chłodził zdrowym rozsądkiem :D


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.cze.2009 21:30:35 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18.wrz.2006 20:32:55
Posty: 1447
Lokalizacja: VarszaVka
Panie a ile to to ma kosztować :?:

VIN sprawdzony :?: Pewnie olej w tipie nie wymieniany ( już czas :!: ). A na ten "tjuning" ma jakieś papiery :?: Dziwne też że po 100k km padło zawieszenie pneumatyczne....

PS Foty beznadziejne w tej aukcji :/ . Chyba dostaleś lepsze na maila, że zdecydowałeś się jechać taki kawał.....

_________________
Pozdrawiam,
designer
4G63T - more than 300 rice horse power
BJB Altea Stylance TDI infected by Masters


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.cze.2009 21:55:38 
Użytkownik

Dołączył(a): 01.gru.2008 15:40:50
Posty: 48
Lokalizacja: Warszawa
VIN sprawdzony (kolega Dred pomógł).

Auto kupione i serwisowane w jednym ASO aż do tej pory - ASO potwierdziło naprawy i przebieg.

Tip nie ruszany do tej pory - liczę się z wymianą oleju.

Zawieszenie z tyłu - nie wiem, dlaczego padło - wymienione w ASO - liczę, że jeszcze trochę pojeździ.

Co do papierów dot. tuningu - masz na myśli fakturę, czy wykresy z hamowni (potwierdzenie rezultatu)?

W sumie wiadomo, najbardziej się boję się stanu turbin i tipa - dlatego tak usilnie próbuje kogoś z Poznania złapać.

Cena wyjściowa (propozycja sprzedawcy) to 41k PLN. Jaka powinna być wg Was?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.cze.2009 22:11:12 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18.wrz.2006 20:32:55
Posty: 1447
Lokalizacja: VarszaVka
Ale chyba nie będziesz sprawdzał w TYM ASO? Raczej nie będą obiektywni....

Dobrze byłoby żeby był ktoś "z zewnątrz" kto oczywiście spojrzy chłodnym okiem, ale przede wszystkim porządnie zrobi diagnozę auta VAG-iem. Ale z benzyną i jeszcze BiT będzie ciężko :(

Tak czy inaczej powodzenia :peace:

_________________
Pozdrawiam,
designer
4G63T - more than 300 rice horse power
BJB Altea Stylance TDI infected by Masters


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.cze.2009 22:14:09 
Użytkownik

Dołączył(a): 01.gru.2008 15:40:50
Posty: 48
Lokalizacja: Warszawa
Oczywiście na przegląd umówiłem się w innym serwisie :D

designer, możesz skomentować oczekiwania finansowe właściciela?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.cze.2009 22:40:22 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18.wrz.2006 20:32:55
Posty: 1447
Lokalizacja: VarszaVka
Zakładając że auto jest w 100% zdrowe i to co mówi sprzedający jest prawdą to cena wydaje się atrakcyjna. Nie wiem co tam dokładnie jest na "wypasie", ale patrząc na to co w ogłoszeniu to warto - myślę, że ten tysiak jeszcze do urwania :):

PS Napisz PW do usera 2rafal7 - on Ci podpowie jak sprawdzić "naocznie" czy 2.7 BiT jest zdrowe i ew jakie objawy występują w przypadku jakichś dolegliwości.

Sprawdż czy tip nie szarpie, czy zmienia biegi płynnie, aczkolwiek jeżeli olej z filtrem nie były zmieniane przez 120k km to może się trafić lekkie podszarpywanie, ale jak VAG nie wypluje błędów to wymiana oleju z filterm powinna na 99% pomóc.

_________________
Pozdrawiam,
designer
4G63T - more than 300 rice horse power
BJB Altea Stylance TDI infected by Masters


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.cze.2009 02:41:41 
Użytkownik

Dołączył(a): 03.cze.2009 21:13:30
Posty: 9
Lokalizacja: Szczecin / Norwegia
Taki trochę OT ale nie chcę zakładać nowego tematu...
Czy w tych tuningowanych 2.7T jest możliwość powrotu do ustawień standardowych (fabryczna moc i moment)?
Wiem, że to dziwne pytanie... nie wiem tylko czy można.

_________________
Etap poszukiwań 4 kółek... OOOO


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.cze.2009 08:19:47 
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25.sie.2006 12:07:08
Posty: 5556
Lokalizacja: Biała Podlaska
Auto: 4x Audi
sleppy napisał(a):
Taki trochę OT ale nie chcę zakładać nowego tematu...
Czy w tych tuningowanych 2.7T jest możliwość powrotu do ustawień standardowych (fabryczna moc i moment)?
Wiem, że to dziwne pytanie... nie wiem tylko czy można.


Jest taka możliwość :)

_________________
Jest A4 B5 AFN
Jest A3 8V CXS
Jest S6 C4 AEC
Jest S4 B5 AGB
Garage Our Cars


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.cze.2009 10:18:16 
Użytkownik

Dołączył(a): 07.kwi.2008 19:47:37
Posty: 3345
Lokalizacja: Łódź
Gustav napisał(a):
sleppy napisał(a):
Taki trochę OT ale nie chcę zakładać nowego tematu...
Czy w tych tuningowanych 2.7T jest możliwość powrotu do ustawień standardowych (fabryczna moc i moment)?
Wiem, że to dziwne pytanie... nie wiem tylko czy można.


Jest taka możliwość :)


tylko w jakim celu?? :P

_________________
Obrazek

- Audi A6 Avant BES 2.7T manual + soft - ukradli :(
- BMW 528iA Touring 97r
- BMW 540i6 Touring technoviolett - 95r
- Lexus GS430


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.cze.2009 10:44:31 
Użytkownik

Dołączył(a): 03.cze.2009 21:13:30
Posty: 9
Lokalizacja: Szczecin / Norwegia
2rafal7 napisał(a):
Gustav napisał(a):
sleppy napisał(a):
Taki trochę OT ale nie chcę zakładać nowego tematu...
Czy w tych tuningowanych 2.7T jest możliwość powrotu do ustawień standardowych (fabryczna moc i moment)?
Wiem, że to dziwne pytanie... nie wiem tylko czy można.


Jest taka możliwość :)


tylko w jakim celu?? :P


Teoria... mówimy o średnio 20% wzroście mocy, więc nie ma mowy,
żeby nie miało to wpływu na szybsze zużycie elementów bezpośrednio
uczestniczących w wytwarzaniu i przekazywaniu energii na koła.

230 czy 250 kucy w podstawie i tak już swoje robi... czy nie robi? ;)

_________________
Etap poszukiwań 4 kółek... OOOO


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.cze.2009 11:34:06 
Użytkownik

Dołączył(a): 07.kwi.2008 19:47:37
Posty: 3345
Lokalizacja: Łódź
Tylko to będzie tak mały wzrost zuzycia, że nawet tego nie zauważysz po 500tkm przebiegu...ja Ci tylko napise, ze 10tkm temu robiłem test na hamowni i wyszło 306km po przebiegu 190tkm, więc samochód zyskał 1km. Jestem pewien, ze przez kolejne 190tkm nie straci więcej niż 5km. Jak dbasz to po wzmocnieniu nawet o 55km nie ma prawa nic się wydarzyć.

_________________
Obrazek

- Audi A6 Avant BES 2.7T manual + soft - ukradli :(
- BMW 528iA Touring 97r
- BMW 540i6 Touring technoviolett - 95r
- Lexus GS430


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.cze.2009 12:43:34 
Użytkownik

Dołączył(a): 03.kwi.2006 18:04:52
Posty: 1574
Lokalizacja: Wałbrzych
a co z tipem?? czy też to wytrzyma??

_________________
Były:
C4 A6 ACE 94' AVANT
C4 A6 AEL 94' AVANT
C5 A6 AFN 98' AVANT
B6 A4 AWX 01' AVANT
8P A3 BKC 04'
2x S6 C4 AEC 95'
B3 AVB 89' QUATTRO :)
COUPE NG/LPG 92'
B5 A4 ABC/LPG 97' QUATTRO
COUPE ALH 92' QUATTRO
A8 D2 AAT 01' QUATTRO

C5 A6 ASG 01'
Jest
COUPE KV 85'


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.cze.2009 12:58:51 
Użytkownik

Dołączył(a): 07.kwi.2008 19:47:37
Posty: 3345
Lokalizacja: Łódź
newman napisał(a):
a co z tipem?? czy też to wytrzyma??


Tip ogólnie jest skrzynią, która nie nadaje się na podnoszenia mocy, bo jest delikatna.

_________________
Obrazek

- Audi A6 Avant BES 2.7T manual + soft - ukradli :(
- BMW 528iA Touring 97r
- BMW 540i6 Touring technoviolett - 95r
- Lexus GS430


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.cze.2009 18:46:17 
Użytkownik

Dołączył(a): 08.maja.2006 16:18:42
Posty: 124
Lokalizacja: warszawa
Jeżeli chce za tą sztuke 41 kpln to nie wysoka cena.
Po sprawdzeniu i weryfikacji realnego stanu samochodu, który będzie zadowalająco dobry, można brać za taką cenę.
Oczywiście można zawsze coś uszczknąć.

_________________
audi 4ever however whenever


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.cze.2009 18:52:21 
Użytkownik

Dołączył(a): 01.gru.2008 15:40:50
Posty: 48
Lokalizacja: Warszawa
ja dokładnie wiem, że jeżeli będzie w dobrym stanie i zgodna z opisem, to za taką cenę tylko brać. Zgodność z opisem jest już sprawdzona.

Pozostaje mi "tylko" sprawdzić stan - ktoś może pomóc? ;)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.cze.2009 22:03:52 
Użytkownik

Dołączył(a): 01.gru.2008 15:40:50
Posty: 48
Lokalizacja: Warszawa
No i byłem i oglądałem... i wróciłem pociągiem...

I panowie w serwisie badali...

1. tarcze i klocki przód do wymiany - mimo, że wymieniowe w zeszłym roku i nie przejechały więcej niż 20k
2. tarcze i klocki tył do wymiany - nie wymieniane od nowości
3. Po zdjęciu rury do intercoolera od strony kierowcy - pociekła konkretna ilość oleju - zrobiła się plama na dwie dłonie na podłodze; od strony pasażera rura była tylko wilgotna olejem
4. od spodu - skrzynia cała zapaćkana olejem - serwisant nie potrafił stwierdzić z czego to się leje
5. samochód nie ma mocy - przy logowaniu dynamicznym było - ciśnienie doładowania oczekiwane 1,8 bara - ciśnienie mierzone 1,3
6. po podpięciu do VASa wyskoczyły błędy - wszystkie sporadyczne:

Elektronika silnika
- 17965 P1557 035 Regulacja ciśnienia doładowania - przekroczona granica regulacji (pojawił się po wykasowaniu i jeździe testowej)
- 17521 P1113 035 Rząd 1, sonda 1 Rezystancja wewnętrzna zbyt duża
- 17862 P1454 035 Czujnik temperatury spalin -G235- Zwarcie z masą
- 17535 P1127 035 Rząd 1, adaptacja mieszanki (mult.) Mieszanka zbyt bogata
- 17537 P1129 035 Rząd 2, adaptacja mieszanki (mult.) Mieszanka zbyt bogata
- 18010 P1602 035 Zasilanie napięciowe zacisku 30 Napięcie za niskie

Elektronika skrzyni biegów
- 17125 P0741 035 Sprzęgło mostkujące przekładnika momentu obrotowego Brak przenoszenia momentu

Elektronika hamulców
- 01119 035 Sygnał rozpoznawania biegu

Tak żeby się czegoś nauczyć przy tej okazji, czy dobrze szacuję koszty:
- komplet tarcze + klocki przód ~ 1200 PLN
- komplet tarcze + klocki tył ~ ?? PLN - ile to mniej więcej powinno wyjść?
- turbiny ~ 2500 za sztukę
- nie wiadomo co ze skrzynią - wymiana oleju, filtra i uszczelnienia ~ 1000 PLN ??

Sporo kasy do włożenia, prawda?

Dziękuję bardzo klubowiczom designer, 2rafal7 i lolek24 za niezwykle cenne porady!

Pozdrawiam!


Ostatnio edytowano 12.cze.2009 22:40:27 przez Baloosh, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.cze.2009 22:10:55 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18.wrz.2006 20:32:55
Posty: 1447
Lokalizacja: VarszaVka
Czyli po raz kolejny okazja okazała się miną :/ Dobrze, że go tak przetrzepałeś....

_________________
Pozdrawiam,
designer
4G63T - more than 300 rice horse power
BJB Altea Stylance TDI infected by Masters


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13.cze.2009 08:58:50 
Użytkownik

Dołączył(a): 04.paź.2008 11:14:12
Posty: 297
Lokalizacja: Bielsk Podlaski
Panowie, taki może mały OT, ale proszę powiedzcie skąd się biorą niektóre usterki? Pomijając fakt tarcz i klocków, to czy cała reszta jest wynikiem niewłaściwego użytkowania samochodu czy po prostu zużywania się poszczególnych elementów, które na czas nie są wymieniane, bo właściciel po prostu o tym nie wie, bo samochód przecież jeździ.... Często chyba tak jest, że jak się zajeżdża sprawdzić obejrzeć auto, i po podłączeniu wyjdą jakieś cudaki to po prostu właściciel tego nie wiedział, bo nie sprawdzał.

Kolego Baloosh, powiedz jeszcze jak blacharka? puknięty był czy jednak karoseria zdrowa? Jeżeli nigdy nie stał u lakiernika, to znając fakty warto po negocjować cenę, i auto doprowadzić do zamierzonego stanu.

_________________
Audi 100 C4 2,3 - zostały drzazgi :(
Audi A6 C4 2,8 AAH quattro MT sedan - jest ;)
Audi A8 D2 2,8 AAH quattro MT - sprzedany
Audi S8 D2 FL 4,2 AQH quattro AT - przyjemność z jazdy ;)


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 23 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 46 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: