.: AUDI KLUB POLSKA :. https://forum.audiklub.org/ |
|
[A6 C5] Oględziny auta https://forum.audiklub.org/viewtopic.php?f=32&t=93563 |
Strona 1 z 2 |
Autor: | Baloosh [ 10.cze.2009 20:04:02 ] |
Tytuł: | [A6 C5] Oględziny auta |
Hej! W najbliższy piątek po południu jadę do Poznania obejrzeć auto - czy ktoś z Klubowiczów zechciałby pomóc mi w oględzinach? Potrzebuję "chłodnej głowy" do towarzystwa ![]() Pozdrawiam! Baloosh |
Autor: | designer [ 10.cze.2009 20:32:52 ] |
Tytuł: | |
Specjalnie nie wrzuciłeś linka żeby ci nie odradzili ![]() ![]() Daj chociaż foty bo nie wiadomo czy warto jechać ![]() ![]() ![]() |
Autor: | Baloosh [ 10.cze.2009 21:17:39 ] |
Tytuł: | |
Ależ proszę bardzo: http://allegro.pl/show_item.php?item=645380698 Już raz wrzucałem prośbę o opinię odnośnie tego auta - mały odzew był... Może teraz będzie lepiej? Generalnie doszedłem do wniosku, że warto obejrzeć. Umówiłem się na przegląd w ASO, ale prócz tego chciałbym, żeby mój zapał ktoś chłodził zdrowym rozsądkiem ![]() |
Autor: | designer [ 10.cze.2009 21:30:35 ] |
Tytuł: | |
Panie a ile to to ma kosztować ![]() VIN sprawdzony ![]() ![]() ![]() PS Foty beznadziejne w tej aukcji ![]() |
Autor: | Baloosh [ 10.cze.2009 21:55:38 ] |
Tytuł: | |
VIN sprawdzony (kolega Dred pomógł). Auto kupione i serwisowane w jednym ASO aż do tej pory - ASO potwierdziło naprawy i przebieg. Tip nie ruszany do tej pory - liczę się z wymianą oleju. Zawieszenie z tyłu - nie wiem, dlaczego padło - wymienione w ASO - liczę, że jeszcze trochę pojeździ. Co do papierów dot. tuningu - masz na myśli fakturę, czy wykresy z hamowni (potwierdzenie rezultatu)? W sumie wiadomo, najbardziej się boję się stanu turbin i tipa - dlatego tak usilnie próbuje kogoś z Poznania złapać. Cena wyjściowa (propozycja sprzedawcy) to 41k PLN. Jaka powinna być wg Was? |
Autor: | designer [ 10.cze.2009 22:11:12 ] |
Tytuł: | |
Ale chyba nie będziesz sprawdzał w TYM ASO? Raczej nie będą obiektywni.... Dobrze byłoby żeby był ktoś "z zewnątrz" kto oczywiście spojrzy chłodnym okiem, ale przede wszystkim porządnie zrobi diagnozę auta VAG-iem. Ale z benzyną i jeszcze BiT będzie ciężko ![]() Tak czy inaczej powodzenia ![]() |
Autor: | Baloosh [ 10.cze.2009 22:14:09 ] |
Tytuł: | |
Oczywiście na przegląd umówiłem się w innym serwisie ![]() designer, możesz skomentować oczekiwania finansowe właściciela? |
Autor: | designer [ 10.cze.2009 22:40:22 ] |
Tytuł: | |
Zakładając że auto jest w 100% zdrowe i to co mówi sprzedający jest prawdą to cena wydaje się atrakcyjna. Nie wiem co tam dokładnie jest na "wypasie", ale patrząc na to co w ogłoszeniu to warto - myślę, że ten tysiak jeszcze do urwania ![]() PS Napisz PW do usera 2rafal7 - on Ci podpowie jak sprawdzić "naocznie" czy 2.7 BiT jest zdrowe i ew jakie objawy występują w przypadku jakichś dolegliwości. Sprawdż czy tip nie szarpie, czy zmienia biegi płynnie, aczkolwiek jeżeli olej z filtrem nie były zmieniane przez 120k km to może się trafić lekkie podszarpywanie, ale jak VAG nie wypluje błędów to wymiana oleju z filterm powinna na 99% pomóc. |
Autor: | sleppy [ 11.cze.2009 02:41:41 ] |
Tytuł: | |
Taki trochę OT ale nie chcę zakładać nowego tematu... Czy w tych tuningowanych 2.7T jest możliwość powrotu do ustawień standardowych (fabryczna moc i moment)? Wiem, że to dziwne pytanie... nie wiem tylko czy można. |
Autor: | Gustav [ 11.cze.2009 08:19:47 ] |
Tytuł: | |
sleppy napisał(a): Taki trochę OT ale nie chcę zakładać nowego tematu...
Czy w tych tuningowanych 2.7T jest możliwość powrotu do ustawień standardowych (fabryczna moc i moment)? Wiem, że to dziwne pytanie... nie wiem tylko czy można. Jest taka możliwość ![]() |
Autor: | 2rafal7 [ 11.cze.2009 10:18:16 ] |
Tytuł: | |
Gustav napisał(a): sleppy napisał(a): Taki trochę OT ale nie chcę zakładać nowego tematu... Czy w tych tuningowanych 2.7T jest możliwość powrotu do ustawień standardowych (fabryczna moc i moment)? Wiem, że to dziwne pytanie... nie wiem tylko czy można. Jest taka możliwość ![]() tylko w jakim celu?? ![]() |
Autor: | sleppy [ 11.cze.2009 10:44:31 ] |
Tytuł: | |
2rafal7 napisał(a): Gustav napisał(a): sleppy napisał(a): Taki trochę OT ale nie chcę zakładać nowego tematu... Czy w tych tuningowanych 2.7T jest możliwość powrotu do ustawień standardowych (fabryczna moc i moment)? Wiem, że to dziwne pytanie... nie wiem tylko czy można. Jest taka możliwość ![]() tylko w jakim celu?? ![]() Teoria... mówimy o średnio 20% wzroście mocy, więc nie ma mowy, żeby nie miało to wpływu na szybsze zużycie elementów bezpośrednio uczestniczących w wytwarzaniu i przekazywaniu energii na koła. 230 czy 250 kucy w podstawie i tak już swoje robi... czy nie robi? ![]() |
Autor: | 2rafal7 [ 11.cze.2009 11:34:06 ] |
Tytuł: | |
Tylko to będzie tak mały wzrost zuzycia, że nawet tego nie zauważysz po 500tkm przebiegu...ja Ci tylko napise, ze 10tkm temu robiłem test na hamowni i wyszło 306km po przebiegu 190tkm, więc samochód zyskał 1km. Jestem pewien, ze przez kolejne 190tkm nie straci więcej niż 5km. Jak dbasz to po wzmocnieniu nawet o 55km nie ma prawa nic się wydarzyć. |
Autor: | newman [ 11.cze.2009 12:43:34 ] |
Tytuł: | |
a co z tipem?? czy też to wytrzyma?? |
Autor: | 2rafal7 [ 11.cze.2009 12:58:51 ] |
Tytuł: | |
newman napisał(a): a co z tipem?? czy też to wytrzyma??
Tip ogólnie jest skrzynią, która nie nadaje się na podnoszenia mocy, bo jest delikatna. |
Autor: | lolek27 [ 11.cze.2009 18:46:17 ] |
Tytuł: | |
Jeżeli chce za tą sztuke 41 kpln to nie wysoka cena. Po sprawdzeniu i weryfikacji realnego stanu samochodu, który będzie zadowalająco dobry, można brać za taką cenę. Oczywiście można zawsze coś uszczknąć. |
Autor: | Baloosh [ 11.cze.2009 18:52:21 ] |
Tytuł: | |
ja dokładnie wiem, że jeżeli będzie w dobrym stanie i zgodna z opisem, to za taką cenę tylko brać. Zgodność z opisem jest już sprawdzona. Pozostaje mi "tylko" sprawdzić stan - ktoś może pomóc? ![]() |
Autor: | Baloosh [ 12.cze.2009 22:03:52 ] |
Tytuł: | |
No i byłem i oglądałem... i wróciłem pociągiem... I panowie w serwisie badali... 1. tarcze i klocki przód do wymiany - mimo, że wymieniowe w zeszłym roku i nie przejechały więcej niż 20k 2. tarcze i klocki tył do wymiany - nie wymieniane od nowości 3. Po zdjęciu rury do intercoolera od strony kierowcy - pociekła konkretna ilość oleju - zrobiła się plama na dwie dłonie na podłodze; od strony pasażera rura była tylko wilgotna olejem 4. od spodu - skrzynia cała zapaćkana olejem - serwisant nie potrafił stwierdzić z czego to się leje 5. samochód nie ma mocy - przy logowaniu dynamicznym było - ciśnienie doładowania oczekiwane 1,8 bara - ciśnienie mierzone 1,3 6. po podpięciu do VASa wyskoczyły błędy - wszystkie sporadyczne: Elektronika silnika - 17965 P1557 035 Regulacja ciśnienia doładowania - przekroczona granica regulacji (pojawił się po wykasowaniu i jeździe testowej) - 17521 P1113 035 Rząd 1, sonda 1 Rezystancja wewnętrzna zbyt duża - 17862 P1454 035 Czujnik temperatury spalin -G235- Zwarcie z masą - 17535 P1127 035 Rząd 1, adaptacja mieszanki (mult.) Mieszanka zbyt bogata - 17537 P1129 035 Rząd 2, adaptacja mieszanki (mult.) Mieszanka zbyt bogata - 18010 P1602 035 Zasilanie napięciowe zacisku 30 Napięcie za niskie Elektronika skrzyni biegów - 17125 P0741 035 Sprzęgło mostkujące przekładnika momentu obrotowego Brak przenoszenia momentu Elektronika hamulców - 01119 035 Sygnał rozpoznawania biegu Tak żeby się czegoś nauczyć przy tej okazji, czy dobrze szacuję koszty: - komplet tarcze + klocki przód ~ 1200 PLN - komplet tarcze + klocki tył ~ ?? PLN - ile to mniej więcej powinno wyjść? - turbiny ~ 2500 za sztukę - nie wiadomo co ze skrzynią - wymiana oleju, filtra i uszczelnienia ~ 1000 PLN ?? Sporo kasy do włożenia, prawda? Dziękuję bardzo klubowiczom designer, 2rafal7 i lolek24 za niezwykle cenne porady! Pozdrawiam! |
Autor: | designer [ 12.cze.2009 22:10:55 ] |
Tytuł: | |
Czyli po raz kolejny okazja okazała się miną ![]() |
Autor: | sebos17 [ 13.cze.2009 08:58:50 ] |
Tytuł: | |
Panowie, taki może mały OT, ale proszę powiedzcie skąd się biorą niektóre usterki? Pomijając fakt tarcz i klocków, to czy cała reszta jest wynikiem niewłaściwego użytkowania samochodu czy po prostu zużywania się poszczególnych elementów, które na czas nie są wymieniane, bo właściciel po prostu o tym nie wie, bo samochód przecież jeździ.... Często chyba tak jest, że jak się zajeżdża sprawdzić obejrzeć auto, i po podłączeniu wyjdą jakieś cudaki to po prostu właściciel tego nie wiedział, bo nie sprawdzał. Kolego Baloosh, powiedz jeszcze jak blacharka? puknięty był czy jednak karoseria zdrowa? Jeżeli nigdy nie stał u lakiernika, to znając fakty warto po negocjować cenę, i auto doprowadzić do zamierzonego stanu. |
Strona 1 z 2 | Strefa czasowa: UTC + 1 |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |