.: AUDI KLUB POLSKA :. https://forum.audiklub.org/ |
|
Prośba o opinie A4 B5, 1995 rok, 1.8 B+lpg https://forum.audiklub.org/viewtopic.php?f=32&t=94180 |
Strona 1 z 1 |
Autor: | Fallkor [ 01.lip.2009 15:58:27 ] |
Tytuł: | Prośba o opinie A4 B5, 1995 rok, 1.8 B+lpg |
świerzak wita :0 Proszę o opninie: http://www.allegro.pl/item665672964_aud ... audio.html na zdjeciach nie widac za wiele, ale moze ktos widzial i macał po krotkiej rozmowie z wlascicielem wiem że: - instalacja gazowa - "jakaś włoska", sekwencyjna. od roku w samochodzie, ale dużo nie popracowała - sprzedajacy pracuje za granicą - zestaw audio "najwyższej klasy" (warte podobno kilka tysięcy, wliczone w cene, slowo "opcjonalnie" mylące) - klimatyzacja do nabicia - do polakierowania elementy widoczne na zdjęciu - wspomniane zawieszenie przednie i tylne, to tak naprawde tylko amortyzatory cena jaka sprzedawce interesuje to 14,500 PLN |
Autor: | Morgi [ 01.lip.2009 16:05:54 ] |
Tytuł: | |
Wypadałoby się przywitać, napisać coś o sobie itd. Zalogowałeś się tylko po informacje? |
Autor: | przemik [ 01.lip.2009 16:08:10 ] |
Tytuł: | |
Wolabym 1.8T jak juz... tez niezle sie spisuje z kuchenką... Tylne oznaczenia są w nienaturalnym miejscu... obejrzałbym caly kufer z duzą uwagą... |
Autor: | Fallkor [ 01.lip.2009 21:31:56 ] |
Tytuł: | |
Jeśli przedstawianie się jest niezbędne, to na imię mam Mateusz, teraz jeżdżę 80-tka w B3 z 1987r. z nietypowym silnikiem 1.9 benzyna, który to samochód uwielbiam i darzę ogromną sympatią, ale nadeszła pora na zmianę... do wydania mam 14,500 w porywach do 15,500, i A4 jest na czele mojej listy potencjalnych zakupów (preferencje to 1.8 125km + lpg) jeśli ktoś z was zna jakąś możliwą do nabycia i godną polecenia sztukę to prosze o info. ps - mam nadzieje, że ten OT jest akceptowalny |
Autor: | Morgi [ 02.lip.2009 06:43:39 ] |
Tytuł: | |
Zdecydowanie szukałbym 1.8T, ewentualnie zwiuększyłbym lekko budżet A i z tą klima do nabicia (hit allegro itp), powiedz facetowi żeby nabił i żeby dopiero wtedy sprzedawał - wtedy się okaże czy do nabicia (w co wątpię) |
Autor: | Fallkor [ 02.lip.2009 13:07:07 ] |
Tytuł: | |
niestety ze zwiekszaniem budrzetu jest problem a co do 1.8T to chyba bym sie bal - koleja rzecz ktora moze sie zje*ać... a szczerze, to na tych 25 koniach wiecej mi tak bardzo nie zależy... |
Autor: | Grabson7654 [ 02.lip.2009 19:15:11 ] |
Tytuł: | |
Fallkor napisał(a): niestety ze zwiekszaniem budrzetu jest problem a co do 1.8T to chyba bym sie bal - koleja rzecz ktora moze sie zje*ać... a szczerze, to na tych 25 koniach wiecej mi tak bardzo nie zależy...
nie chodzi o te 25km tylko o turbo ![]() ![]() ![]() ![]() |
Autor: | Morgi [ 03.lip.2009 06:31:42 ] |
Tytuł: | |
Dokładnie jak kolega pisze, niby na papierze 25 KM róznicy, ale w jeździe..... hmmmm turbobenzyna jeździ jak turbodiesel (od dołu) za to zabawa kończy się na 6000 RPM a nie 4000. Poza tym 1.8T ma opinie baaaardzo udanej i trwałej jednostki, a czip na 190-200 KM to żaden problem chyba nawet bez grzebania w hardware |
Autor: | Fallkor [ 03.lip.2009 08:13:16 ] |
Tytuł: | |
no dobra... powiedzmy że dałem sie przekonać ![]() ale znaleść niezakatowane 1.8T to chyba graniczy z cudem... |
Autor: | Morgi [ 03.lip.2009 08:30:03 ] |
Tytuł: | |
No jesli dałeś się ptrzekonać to 1) Masz rację - trudno znaleźć 2) Bez zwiększenia budżetu się nie obejdzie Niestety, nie miej mi tego za złe ale za tyle co masz kupisz właśnie zakatowanego PS: duża zmiana budżetu nie jest wymagana.... |
Autor: | Fallkor [ 03.lip.2009 13:04:11 ] |
Tytuł: | |
czyli ile jeszcze potrzebuję? ![]() |
Autor: | Morgi [ 03.lip.2009 13:33:07 ] |
Tytuł: | |
Poszukaj na wiarygodnych stronach (nie u nas - bo u nas są kombinowane) - na jakichś niemieckich najlepiej. Nie chće tu nic pisac bo ciężko to określkić i zaraz 10 sosób napisze że przesadzam a 9 że za mało |
Autor: | rafala6 [ 03.lip.2009 20:05:31 ] |
Tytuł: | |
Jak sie boisz turbiny to kupuj 2.6,a najlepiej 2.8V6 ![]() |
Autor: | Fallkor [ 07.lip.2009 14:47:34 ] |
Tytuł: | |
przy takich silnikach boje sie spalania PS - ogladalem to audi ktorego link wrzucilem wyzej... sprzedajacy zapomnial napomknac ze na obu przednich blotnikach i na dachu przy szybie łuszczy sie lakier ![]() |
Autor: | rbrus [ 07.lip.2009 20:41:10 ] |
Tytuł: | |
Witam, dołączę się do tematu, mam nadzieję że autorowi też się to przyda. Znajomy w okolicach przyszłego miesiąca będzie szukał audiczki. Wstępnie właśnie A4 B5 sedan/kombi z silnikami 1.9TDi (110KM od ręki na 140KM) bądź ja mu wstępnie poleciłem że może lepiej 1.8T (150KM od ręki na 180KM) lub 1.8T (180KM), będzie to Quattro z klimą i jaśkiem, reszta bez znaczenia, aha no i benzyniak miałby być zagazowany jak na prawdziwego studenta przystało ![]() Pytań za wiele nie ma starałem się przeszukać forum i sprzedać mu jak najwięcej informacji ale: - Czy może lepiej V6 tdi(2.5) / benz(2.8) ? - Jak wygląda zabawa z Q przy tdi i pb, myślę o turbinie, wolnossący czy na dole czy na górze jakoś sobie daje radę i można polatać czasem, a jak to jest przy tych turbo, czy nie ma turbo dziury, czy nie łapią muła, czy czasem zabawa z Q będzie tylko na wysokich obrotach przez co na nieco wyższych prędkościach? - Jak przy 1.8T wygląda lpg (ogólnie na forum widzę że jest dobrze, nie ma większych kłopotów jak gazownik wie co robi) jednak mam pytanie o zmęczenie turbiny i jak wygląda sprawa z wtryskami trzeba by je na lepsze pewnie wymienić, auto radzę mu kupić z gazem, jak założy instalacje nie wiadomo kiedy mu się to zwróci patrząc na wahania się cen pb, on i lpg - pomysł padł także na skode i seata patrzyłem na kody silników i też tam występowały ale jak się dobrze doczytałem octavia i toledo miały haldexa i chyba zawieszenie z A3? - jeszcze sprawa bardziej przyszłościowa zakładając że oba modele które znajdzie 1.9 tdi 110 i 1.8t 150km (oba na więcej HP zrobione) benz z lpg - oba w takim samym stanie technicznym - to które auto wyjdzie taniej w eksplatacji, jeśli gaz szybciej męczy turbo jak wygląda sprawa regeneracji czy jest to możliwe czy jak coś sie stanie trzeba by ja wymienić, chodzi mi o to że przy TDi teoretycznie mało się będzie dziać nie ma większej ingerencji w ten silnik, a przy benzyniaku zakładając gaz jest jednak ta ingerencja w motor - ewent. macie jakieś spostrzeżenia czy coś ważnego nie pominąłem? pozdrawiam edit: budżet początkowy około 20tys, niestety to jest to co uzbierał minus ubezpieczenie i rejestracja, tak więc start ładny, a od września wraca na studia dzienne, więc jego zarobki pracą dorywczą będą ograniczone do podstawowych opłat i paliwa, dlatego odradzałem mu większe v6, jednak oceńcie sami. pozdr |
Autor: | scob [ 08.lip.2009 01:53:18 ] |
Tytuł: | |
V6 diesel: rzeki o tym tałatajstwie napisano. V6benz: sam mam. i polecam. Pali: średnio 9-22 l benzyny / 100 km - za to NIE JEST kolega W STANIE GO ZABIĆ. może nawet zagazować. A jak kupi turbinowca: owszem: 1,8T spali mniej, klapoklekot 1,9 to juz w ogóle - i to jest to, co przekonuje ludzi do zakupu dizla., ALE - zapłaci znacząco więcej przy zakupie i za naprawy. moje skromne zdanie: skoro chcesz kupić byleco (czyli dizla ![]() a 1,8T - hmm.. kolega ma - i chwali. Ale "robię" go spod świateł zagazowanym 2,6 ![]() ![]() |
Autor: | przemik [ 09.lip.2009 08:09:42 ] |
Tytuł: | |
Rekomenduje w kolejnosci : 1.9 TDi quattro - 110 lub 116 KM - w zaleznosci od zasobnosci portfela. 2.8 V6 quattro - swietny motor dobrze znoszacy gaz 1.8T quattro - tez bardzo dobry ... Mała uwaga - znalezienie sensownego A4 w tej konfiguracji to spora loteria... Nie sluchaj bzdur o kosztach napraw w TDI... sa porownywalne do V6 i turbobenzyny... I zeby nie bylo - zadne seryjne TDI nie ma szans z seryjnym 1.8T ![]() |
Autor: | michu [ 09.lip.2009 10:25:13 ] |
Tytuł: | |
witojcie koledzy, ja na gazie w 1.8T (kręconym na 190 kucy) zrobilem 140 tys. zadnych problemow. nie trzeba wtryskow mieniac, i w ogole nic sie nie dzieje. 1.8 125 odpusc od razu - tak jak Ci pisali, to jedzie dopiero jak mu depniesz, co oznacza duze spalanie. paradoksalnie 1.8t moze duzo wiecej a pali mniej. pzdr, michu |
Strona 1 z 1 | Strefa czasowa: UTC + 1 |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |