.: AUDI KLUB POLSKA :. https://forum.audiklub.org/ |
|
A6 (C5) kombi, automat, benzyna, V6, LPG - jaki silnik? https://forum.audiklub.org/viewtopic.php?f=32&t=94201 |
Strona 1 z 1 |
Autor: | kpuchala [ 02.lip.2009 11:57:12 ] |
Tytuł: | A6 (C5) kombi, automat, benzyna, V6, LPG - jaki silnik? |
Witam Noszę się z zamiarem zakupu Audi A6 w wersji Combi (C5, roczniki 1997-2001). Chciałbym, aby to był silnik benzynowy z automatyczną skrzynią. Chcę zamontować dobry sekwencyjny wtrysk gazu LPG. Nie zależy mi na super osiągach, tylko na przyjemnym prowadzeniu, dobrej współpracy z automatem, przyzwoitym spalaniu i niezbyt dużych kosztach eksploatacji. Chciałbym też, aby to była w miarę popularna wersja silnika, by było w czym wybierać i aby części były łatwo dostępne. Myślałem o wersji 2,8 Quattro, ale mam jeszcze niewiele danych o tym silniku. Proszę Was o opinię, który silnik polecacie? Który najlepiej współpracuje z LPG i automatem? Który silnik mnie nie zrujnuje finansowo? Z góry dzięki za opinie. |
Autor: | emge [ 02.lip.2009 12:01:26 ] |
Tytuł: | |
Dobry motorek 5v ma brata prawie bliźniaka 2,4, spalanie Pb w mieście w granicach 14l. Generalnie uchodzi za bdb konstrukcję bez wyraźnych słabych punktów. |
Autor: | Skiner [ 02.lip.2009 12:34:44 ] |
Tytuł: | |
Polecam 2.8 quattro z tipem uchodzi za niezawodny. Tylko uważaj na 2.8 bez quattro bo multitronik pchali ![]() |
Autor: | ZiPi [ 06.lip.2009 20:06:35 ] |
Tytuł: | |
Dobrze kombinujesz - 2.8 ACK ![]() |
Autor: | bogdansky [ 07.lip.2009 10:32:16 ] |
Tytuł: | |
mam a4 z tym silnikiem, miodzio ![]() |
Autor: | mroova81 [ 07.lip.2009 11:17:00 ] |
Tytuł: | |
A bardzo mało na tym forum jest info abałt 3.0 220km. On zastąpił 2.8 po lifcie prawda? Dobre to to jest? |
Autor: | rk07554 [ 08.lip.2009 09:04:36 ] |
Tytuł: | |
przy nowości nawet bardzo dobre - problemem są zmienne fazy rozrządu. silnik sprawia kłopoty serwisowe a przy tym ma dość duży apetyt na paliwo - chyba dlatego wyraźnie przegrał na rynku z 2,7 T i 4.2 - no i całą serią 2,5 TDi |
Autor: | toratore [ 08.lip.2009 15:52:47 ] |
Tytuł: | |
fakt, niby silniki 2.4 i 3.0 prawie bezobsługowe, ale jednak fazy rozrządu szwankują. doświadczyłem osobiście, choć jeszcze do końca nie rozwiązałem problemu. Padają często nastawniki wałka rozrządu - jeden 1400 zł plus ok. 500 wymiana. Szeroko opisywany problem na motor-talk.de. prócz tego na razie silnika ok., trochę olej pali, ale nic szczególnego. Jednak średnie przyśpieszenie i dźwięk rekompensuja "plusy ujemne". W plusach ujemnych mozna także wpisać - brak fachowców potrafiących się zatroszczyć silnikiem v6. |
Strona 1 z 1 | Strefa czasowa: UTC + 1 |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |