Misiek1 zawieszenie na ich drogach moze tyle trzemac, lecz to wszystko zalezy od kierowcy i drogi. Ja miechy wymienialem przy okolo 250tkm to tez, co znajomy pyta o ceny, ze to chyba cholernie kosztuje ect, mowie fakt kosztuje ale trzyma do takich przelotow...
Sprawa silnika jest to 2002, nie wierze ze nie bylo nic w nim wymieniane, jak Audi ASO zaleca dla 2.5 TDi moze nie chce mowic o tym, ze robil ale sam sobie strzela w stopę w takim razie. Jesli nawet to robil u mechanika X to powinien powiedziec. Sprawa walkow hydrauliki tez jest przesadzona musiala byc na bank robiona, chociazby nawet po 200tkm popychacze i dzwigienki, dekle zaworow, wymiany olejow w mostach, skrzyni ect, uszelniacz walu ect.. ect..
Druga sprawa jesdzil na jakim oleju, w trybie zwyklym czy LongLive LL.
Generalnie podsumowywujac jesli nie ma tego ze robil jest to typowa bomba, juz nawet nie pisze w kwestii wymiany walkow i reszty, jezeli ruszysz
taki motor dla odchwaszczenia to licz sie z tym, ze likwidacja w 2.5 V6 wszelkich wyciekow bedzie normalnoscia, bo co nie ruszy mechanik skladajac powrotnie bedzie prawdopodobnie cieklo. Czyli wracasz do mechanika po tym co robil (zakladajac ze jest to mechanik, ktory siedzi w pracy i robi co musi) reszta go gani.
Nie bral bym go. Jak za 8-9k €. Mozna by bylo pisac i pisac, jeseli bys np. mial po VINe wydruk co bylo robione kiedy...
Ja posiadam teczkę od allroada od przebiegu 0-250tkm wydrukowanej historii prac nad samochodem tylko w ASO + paragony ect. Zero pocen rzekl bym ze swietna kondycja. Chcesz kupic to 76-80tpln

Juz nie pisze o wyposazeniu.
moja rada szukaj dalej !!
Sony mozliwe, ze znajdziesz, ale trzeba robic rendgen kazdego pod wzgledem vin historii, potem jechac na miejsce i diagnozowac i wiedziec pi razy oko jakie dodatkowe koszta, dla odchwaszczenia.