.: AUDI KLUB POLSKA :. https://forum.audiklub.org/ |
|
Prośba o wstępne wróżenie ze zdjęć https://forum.audiklub.org/viewtopic.php?f=32&t=94696 |
Strona 1 z 1 |
Autor: | mroova81 [ 21.lip.2009 06:40:45 ] |
Tytuł: | Prośba o wstępne wróżenie ze zdjęć |
Samochód co prawda będę kupuję dopiero za około 2m-ce, ale tak już sobie przeglądam to i owo.... Mam tutaj np takiego pacjenta: http://otomoto.pl/audi-a6-C9201136.html Wszystko ładnie, ale przecież to jest po FL. A FL był pod koniec 2002r tak? Więc jak to jest? Jakiś nadgorliwy tuner? No bo chyba nie dzwon, skoro nawet środek jest wymodzony(?). Oprócz tego prosiłbym o wróżbiarstwo ze zdjęć, osobiście nie ma się co wybierać, gdyż tak jak pisałem wyżej, narazie to tylko tak poglądowo oglądam. Dzięki!! |
Autor: | Johan [ 21.lip.2009 07:50:50 ] |
Tytuł: | |
FL był od rocznika modelowego 2002 czyli pod koniec 2001 r. Ze zdjęć wygląda, że wszystko ma na miejscu. Ogólnie fajna sztuka warta wycieczki ![]() |
Autor: | krzycho0110 [ 21.lip.2009 09:17:55 ] |
Tytuł: | |
tak jest fl był od modelowego 2002r ,ogólnie ładna sztuka z b.dobrym wypasem ,wg mnie duży plus ze auto z polski i jest wgląd do dokumentów, cena atrakcyjna ,oby od strony mechanicznej był ok ![]() |
Autor: | designer [ 21.lip.2009 09:42:42 ] |
Tytuł: | |
GLEBA ![]() ![]() PS Tak a propos co to znaczy " zawieszenie pneumatyczne robione serwisowo"??? Dokładane przez ASO czy jak? |
Autor: | 2rafal7 [ 21.lip.2009 10:11:32 ] |
Tytuł: | |
Fl był pod koniec 2001r. Ze zdjęć wygląda ładnie, ale tak jak zauważył Designer, na ziemie z nim ![]() ![]() ![]() Pozdr |
Autor: | Argi [ 21.lip.2009 11:26:19 ] |
Tytuł: | |
Ładna wersja. Z tego co widzę, to autko posiada: - fotele w wersji "sport" z pamięcią (chyba) - kierownica sterowana elektrycznie i podgrzewana (ulubiony gadżet mojej żony) ![]() Podoba mi się ![]() |
Autor: | mroova81 [ 21.lip.2009 11:34:22 ] |
Tytuł: | |
A co do pneumatycznego zawieszenia (tylko tył w C5 tak?), to sterowanie tym jak i gdzie się odbywa? Można to obniżać? No i jak z awaryjnością tego? 2rafał7 ![]() |
Autor: | Argi [ 21.lip.2009 11:44:29 ] |
Tytuł: | |
Zawieszenie pneumatyczne w C5 to tylko tył. Jest to układ pneumatyczny - sterownik, czujnik, kompresor, "miech" (tzw. sprężyna pneumatyczna)+amortyzator wewnątrz miecha. Nie ma możliwości obniżania bądź podwyższania. Sterownik posiada wpisaną określoną wysokość i otrzymuje dane z czujnika umieszczonego na tylnym zawieszeniu (w Q na środku stabilizatora). Przy obciążeniu auta sterownik "widzi" zmniejszony prześwit na zawieszeniu i wyrównuje (zwiększając ciśnienie w układzie) do bazowej wysokości. Po odciążeniu wyrównuje ponownie. Jak widać jest to automat bez możliwości ingerencji w wysokość. Awaryjność jest spora (nieszczelne miechy). Ceny części kosmiczne a zamienników brak (ok. 3.000 na stronę). Dobra wiadomość to taka, że bez problemów założysz "normalne" zawieszenie do tego modelu. P.S. Mam "to" u siebie. W momencie zakupu nawet o tym nie wiedziałem, bo Niemiec w ogłoszeniu się nie pochwalił. I póki co jest OK. Jadąc na wczasy nie wyglądam przynajmniej jak Ukrainiec z cebulą ![]() |
Autor: | mroova81 [ 21.lip.2009 11:56:49 ] |
Tytuł: | |
A co powiecie jeszcze o tej: http://otomoto.pl/audi-a6-s-line-4-2-30 ... 45984.html no bo jak dla mnie to no1!! |
Autor: | krzycho0110 [ 21.lip.2009 12:06:05 ] |
Tytuł: | |
może i nr 1 ,ale ona jest "przedliftowa",a wg mnie jak brać to już po lifcie |
Autor: | BiLu [ 21.lip.2009 16:21:59 ] |
Tytuł: | |
mroova81 napisał(a): A co powiecie jeszcze o tej:
http://otomoto.pl/audi-a6-s-line-4-2-30 ... 45984.html no bo jak dla mnie to no1!! kolorystyka środka jak dla leśniczego ![]() poza tym http://otomoto.pl/audi-a6-C9201136.html to manual ![]() |
Autor: | 2rafal7 [ 21.lip.2009 18:09:31 ] |
Tytuł: | |
mroova81 napisał(a): 2rafał7
![]() Program "domówiłem" jak zamawiałem autko w salonie. Z tego co wiem to jest jakiś gotowiec, który zakładali wtedy w ASO, chyba 3700zł mnie to wyniosło - dokładnie nie pamiętam, musiałbym spojrzeć w fakture. Napisze tylko tyle, ze jest różnnica spooora, jechałem serią i jest sporo słabsza (głównie powyżej 200km/h). EDIT: 2.7t manual w serii (250km) "obrabia" 4.2 w A6, sprawdzone osobiście ![]() ![]() |
Autor: | wowo [ 21.lip.2009 19:59:55 ] |
Tytuł: | |
2rafal7 ![]() ![]() |
Autor: | mroova81 [ 22.lip.2009 05:24:40 ] |
Tytuł: | |
A jeszcze pytanie co do zawieszenia hydraulicznego: gdzie znajduje się i jak wygląda przycisk/potencjometr/panel sterowania tym czymś? Czasami widzę, że koło sterowania lusterek jest jakby drugi podobny joy, czy to to? Bo w tym 2.7 tego nie widzę... |
Autor: | arthurr [ 22.lip.2009 08:31:35 ] |
Tytuł: | |
o ile się nie mylę sterowanie zawieszeniem jest tylko w allroadach. w zwykłych C5 pneumatykę (hydraulikę?) masz tylko z tyłu i dba ona o niezmienny prześwit przy róznych obciążeniach tyłu auta - dzieje się to automatycznie |
Autor: | Przemysław [ 22.lip.2009 10:01:46 ] |
Tytuł: | |
Mam pytanko czy w każdej 4.2 c5 była maska taka jak po lifcie ???? |
Autor: | arthurr [ 22.lip.2009 10:29:24 ] |
Tytuł: | |
Przemysław napisał(a): Mam pytanko czy w każdej 4.2 c5 była maska taka jak po lifcie ????
tak |
Strona 1 z 1 | Strefa czasowa: UTC + 1 |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |