.: AUDI KLUB POLSKA :.
https://forum.audiklub.org/

A-6 2.8 quattro zna ktoś to auto ?
https://forum.audiklub.org/viewtopic.php?f=32&t=95788
Strona 1 z 2

Autor:  enduro7777 [ 02.wrz.2009 09:49:34 ]
Tytuł:  A-6 2.8 quattro zna ktoś to auto ?

http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C9760546
co sądzicie a może ktoś oglądał ?

Autor:  Levuss [ 02.wrz.2009 11:56:36 ]
Tytuł: 

Wygląda ok, ale
Cytuj:
Witam serdecznie. Do sprzedania Audi A6 2.8 Quattro. Samochód w stanie absolutnie idealnym, jezeli szukasz takiego modelu to na pewno lepszego nie znajdziesz

haha znajdę wiele A6-tek z tego roku, które mają fotele w dużo lepszym stanie :)

Autor:  emge [ 02.wrz.2009 12:15:41 ]
Tytuł: 

Ja tam widzę, że fotele są w bdb stanie, tylko nie widać newralgicznych miejsc. No i ten przebieg to do weryfikacji bo troszkę "zalatuje" ;) Trzeba by go zobaczyć na żywo.

Autor:  rafala6 [ 02.wrz.2009 16:19:16 ]
Tytuł: 

Najdziwniejszy jest prawy fotel :): Dziwnie zniszczony :D

Autor:  enduro7777 [ 02.wrz.2009 16:52:31 ]
Tytuł: 

podobno ma pompowane siedzenia było coś takiego?

Autor:  solaris [ 02.wrz.2009 17:53:25 ]
Tytuł: 

Auto interesujące, jeśli jesteś na kupnie takiego to warto jechać obejrzeć.

Dla mnie jeśli jest 2.8 manual i Quattro to już jest warte zakupu.

I trzeba sobie zapamiętać, że 12 letnie auto może mieć w niektórych miejscach ślady używania. Jeden dba o auto jak maniak drugi normalnie a trzeci w ogóle ale to nie znaczy, że auto jest do skreślenia.

Pozdrawiam

P.S jeśli przebieg okazałby się prawdziwy ;) a sama konstrukcja i geometria wozu nie naruszona to można brać w ciemno.

Autor:  enduro7777 [ 02.wrz.2009 18:06:36 ]
Tytuł: 

w grę wchodzi jeszcze s6 4.2 ale troszkę obawiam się kosztów eksploatacji konkretnie zużycia paliwa -gazu .miałem takie obawy kiedyś jak przesiadałem się z 1.8 na 2.8 i byłem mile zaskoczone nie dużo większym apetytem 2.8 . dlatego nigdy więcej czterocylindrowych odkurzaczy.

Autor:  solaris [ 02.wrz.2009 18:14:19 ]
Tytuł: 

wszystko zależy czego oczekujesz od auta

4.2 tip a 2.8 m to (jak mi ktoś napisał kiedyś) nie przepaść.

A drugą rzeczą, którą usłyszałem to, że zużycie paliwa to najmniejszy wydatek w obsłudze.

Autor:  Levuss [ 02.wrz.2009 19:23:47 ]
Tytuł: 

emge napisał(a):
Ja tam widzę, że fotele są w bdb stanie, tylko nie widać newralgicznych miejsc. No i ten przebieg to do weryfikacji bo troszkę "zalatuje" ;) Trzeba by go zobaczyć na żywo.

Zapomniałem dodać, że chodzi o prawy fotel :P

Autor:  enduro7777 [ 02.wrz.2009 19:46:48 ]
Tytuł: 

2.8 a 4.2 oba w manualu więć chyba mogę się spodziewać różnicy jak między 1.8 a 2.8 a to jest dośc spora . co do kosztów to jednak paliwo to główny składnik eksploatacji .
oczywiście pod warunkiem zakupu odp egzemplarza a nie padliny .

Autor:  Morgi [ 04.wrz.2009 09:51:35 ]
Tytuł: 

Cytuj:
A drugą rzeczą, którą usłyszałem to, że zużycie paliwa to najmniejszy wydatek w obsłudze.

A jednak zużycie paliwa to spora część wydatków. W 4.2 po prostu prawie nic się nie psuje - jeżdżę 2,5 roku....
Tylko rzeczy eksploatacyjne: oleje, filtry, świece, rozrząd....

Autor:  speco [ 04.wrz.2009 10:18:18 ]
Tytuł: 

solaris napisał(a):
A drugą rzeczą, którą usłyszałem to, że zużycie paliwa to najmniejszy wydatek w obsłudze.

Raczej odwrotnie, tylko tankujesz, lejesz olej i jezdzisz.
4.2 cieszy sie dobra opinie.
2.8 mialem w A6 C4, ale to ten sam motor - ACK.
To sa benzynowe, niewysilone wolnossaki, jesli tylko olej byl wymieniany na czas to tam nie ma prawa nic sie wysypac. W 2.8 cieknia uszczelki, naprawisz, a po jakims czasie znowu cieknie, ten model tak ma (wiele przypadkow). Przez ponad poltora roku u siebie wymienialem: termostat, sonde lambda i czujnik cieczy chlodzacej.

Autor:  solaris [ 04.wrz.2009 12:44:25 ]
Tytuł: 

speco napisał(a):
solaris napisał(a):
A drugą rzeczą, którą usłyszałem to, że zużycie paliwa to najmniejszy wydatek w obsłudze.

Raczej odwrotnie, tylko tankujesz, lejesz olej i jezdzisz.
4.2 cieszy sie dobra opinie.
2.8 mialem w A6 C4, ale to ten sam motor - ACK.
To sa benzynowe, niewysilone wolnossaki, jesli tylko olej byl wymieniany na czas to tam nie ma prawa nic sie wysypac. W 2.8 cieknia uszczelki, naprawisz, a po jakims czasie znowu cieknie, ten model tak ma (wiele przypadkow). Przez ponad poltora roku u siebie wymienialem: termostat, sonde lambda i czujnik cieczy chlodzacej.


mi chodzi o różnice między S6 a zwykłym A6 2.8 ..tyle

pewnie na samych hamulcach jest spora

Autor:  Adamer [ 04.wrz.2009 21:25:02 ]
Tytuł: 

solaris napisał(a):
speco napisał(a):
solaris napisał(a):
A drugą rzeczą, którą usłyszałem to, że zużycie paliwa to najmniejszy wydatek w obsłudze.

Raczej odwrotnie, tylko tankujesz, lejesz olej i jezdzisz.
4.2 cieszy sie dobra opinie.
2.8 mialem w A6 C4, ale to ten sam motor - ACK.
To sa benzynowe, niewysilone wolnossaki, jesli tylko olej byl wymieniany na czas to tam nie ma prawa nic sie wysypac. W 2.8 cieknia uszczelki, naprawisz, a po jakims czasie znowu cieknie, ten model tak ma (wiele przypadkow). Przez ponad poltora roku u siebie wymienialem: termostat, sonde lambda i czujnik cieczy chlodzacej.


mi chodzi o różnice między S6 a zwykłym A6 2.8 ..tyle

pewnie na samych hamulcach jest spora


Są poszerzone nadkola jescze z tego co pamiętam...

Autor:  endrju71 [ 05.wrz.2009 11:58:21 ]
Tytuł: 

w S6 jest inna szyba przednia niz w zwyklej A6, schodzi głębiej w podszybie i jest tylko w ASO do dostania za nie mala kwote, tak tylko przestrzegam jakby jakis kamyczek sie odbil.
Sposobem na to jest wymiana całego podszybia i zamontowanie zwykłej szyby od A6 :) Znajomy tak miał :)

Autor:  J@rek [ 05.wrz.2009 12:02:14 ]
Tytuł: 

Większość części do eSki pochodzi z serwisu i nie ma zamienników...ale jak się eSkę kupuje to się jej nie drutuje :)

Autor:  solaris [ 05.wrz.2009 12:59:32 ]
Tytuł: 

a jednak coś w tym prawdy jest, że PB to najmniejsza część wydatków?

Autor:  2rafal7 [ 05.wrz.2009 14:03:25 ]
Tytuł: 

solaris napisał(a):
a jednak coś w tym prawdy jest, że PB to najmniejsza część wydatków?


Z pewnością tak, ale jak kupisz zatyranego strucla....Z zadbanymi esami nic sie nie dzieje, C5 to b. dobra konstrukcja, trwała i stosunkowo mało awaryjna.

Autor:  Argi [ 05.wrz.2009 16:55:44 ]
Tytuł: 

2rafal7 napisał(a):
, C5 to b. dobra konstrukcja, trwała i stosunkowo mało awaryjna.


Nie no, tutaj to Cię nieco poniosło :D
Audi ma ten problem, że często stosuje te same gówniane elementy w segmencie E co i C, a nawet B. Do tego sypiąca się na potęgę elektronika. Wiem, że często są to pierdoły, ale w tej klasie to po prostu nie przystoi.

Sorry, starałem się nie robić OT, ale nie zdzierżyłem ;)

Autor:  rafala6 [ 05.wrz.2009 17:16:43 ]
Tytuł: 

Nigdy nie miałem żadnych problemów z elektroniką w c5,a miałem ich pare szt.
Ale jak się kupuje zdrutowane parchy z alledrogo po okazji :): to się ma kłopoty z elektroniką :D

Strona 1 z 2 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/