.: AUDI KLUB POLSKA :. https://forum.audiklub.org/ |
|
A-6 2.8 quattro zna ktoś to auto ? https://forum.audiklub.org/viewtopic.php?f=32&t=95788 |
Strona 1 z 2 |
Autor: | enduro7777 [ 02.wrz.2009 09:49:34 ] |
Tytuł: | A-6 2.8 quattro zna ktoś to auto ? |
http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C9760546 co sądzicie a może ktoś oglądał ? |
Autor: | Levuss [ 02.wrz.2009 11:56:36 ] |
Tytuł: | |
Wygląda ok, ale Cytuj: Witam serdecznie. Do sprzedania Audi A6 2.8 Quattro. Samochód w stanie absolutnie idealnym, jezeli szukasz takiego modelu to na pewno lepszego nie znajdziesz
haha znajdę wiele A6-tek z tego roku, które mają fotele w dużo lepszym stanie ![]() |
Autor: | emge [ 02.wrz.2009 12:15:41 ] |
Tytuł: | |
Ja tam widzę, że fotele są w bdb stanie, tylko nie widać newralgicznych miejsc. No i ten przebieg to do weryfikacji bo troszkę "zalatuje" ![]() |
Autor: | rafala6 [ 02.wrz.2009 16:19:16 ] |
Tytuł: | |
Najdziwniejszy jest prawy fotel ![]() ![]() |
Autor: | enduro7777 [ 02.wrz.2009 16:52:31 ] |
Tytuł: | |
podobno ma pompowane siedzenia było coś takiego? |
Autor: | solaris [ 02.wrz.2009 17:53:25 ] |
Tytuł: | |
Auto interesujące, jeśli jesteś na kupnie takiego to warto jechać obejrzeć. Dla mnie jeśli jest 2.8 manual i Quattro to już jest warte zakupu. I trzeba sobie zapamiętać, że 12 letnie auto może mieć w niektórych miejscach ślady używania. Jeden dba o auto jak maniak drugi normalnie a trzeci w ogóle ale to nie znaczy, że auto jest do skreślenia. Pozdrawiam P.S jeśli przebieg okazałby się prawdziwy ![]() |
Autor: | enduro7777 [ 02.wrz.2009 18:06:36 ] |
Tytuł: | |
w grę wchodzi jeszcze s6 4.2 ale troszkę obawiam się kosztów eksploatacji konkretnie zużycia paliwa -gazu .miałem takie obawy kiedyś jak przesiadałem się z 1.8 na 2.8 i byłem mile zaskoczone nie dużo większym apetytem 2.8 . dlatego nigdy więcej czterocylindrowych odkurzaczy. |
Autor: | solaris [ 02.wrz.2009 18:14:19 ] |
Tytuł: | |
wszystko zależy czego oczekujesz od auta 4.2 tip a 2.8 m to (jak mi ktoś napisał kiedyś) nie przepaść. A drugą rzeczą, którą usłyszałem to, że zużycie paliwa to najmniejszy wydatek w obsłudze. |
Autor: | Levuss [ 02.wrz.2009 19:23:47 ] |
Tytuł: | |
emge napisał(a): Ja tam widzę, że fotele są w bdb stanie, tylko nie widać newralgicznych miejsc. No i ten przebieg to do weryfikacji bo troszkę "zalatuje"
![]() Zapomniałem dodać, że chodzi o prawy fotel ![]() |
Autor: | enduro7777 [ 02.wrz.2009 19:46:48 ] |
Tytuł: | |
2.8 a 4.2 oba w manualu więć chyba mogę się spodziewać różnicy jak między 1.8 a 2.8 a to jest dośc spora . co do kosztów to jednak paliwo to główny składnik eksploatacji . oczywiście pod warunkiem zakupu odp egzemplarza a nie padliny . |
Autor: | Morgi [ 04.wrz.2009 09:51:35 ] |
Tytuł: | |
Cytuj: A drugą rzeczą, którą usłyszałem to, że zużycie paliwa to najmniejszy wydatek w obsłudze.
A jednak zużycie paliwa to spora część wydatków. W 4.2 po prostu prawie nic się nie psuje - jeżdżę 2,5 roku.... Tylko rzeczy eksploatacyjne: oleje, filtry, świece, rozrząd.... |
Autor: | speco [ 04.wrz.2009 10:18:18 ] |
Tytuł: | |
solaris napisał(a): A drugą rzeczą, którą usłyszałem to, że zużycie paliwa to najmniejszy wydatek w obsłudze.
Raczej odwrotnie, tylko tankujesz, lejesz olej i jezdzisz. 4.2 cieszy sie dobra opinie. 2.8 mialem w A6 C4, ale to ten sam motor - ACK. To sa benzynowe, niewysilone wolnossaki, jesli tylko olej byl wymieniany na czas to tam nie ma prawa nic sie wysypac. W 2.8 cieknia uszczelki, naprawisz, a po jakims czasie znowu cieknie, ten model tak ma (wiele przypadkow). Przez ponad poltora roku u siebie wymienialem: termostat, sonde lambda i czujnik cieczy chlodzacej. |
Autor: | solaris [ 04.wrz.2009 12:44:25 ] |
Tytuł: | |
speco napisał(a): solaris napisał(a): A drugą rzeczą, którą usłyszałem to, że zużycie paliwa to najmniejszy wydatek w obsłudze. Raczej odwrotnie, tylko tankujesz, lejesz olej i jezdzisz. 4.2 cieszy sie dobra opinie. 2.8 mialem w A6 C4, ale to ten sam motor - ACK. To sa benzynowe, niewysilone wolnossaki, jesli tylko olej byl wymieniany na czas to tam nie ma prawa nic sie wysypac. W 2.8 cieknia uszczelki, naprawisz, a po jakims czasie znowu cieknie, ten model tak ma (wiele przypadkow). Przez ponad poltora roku u siebie wymienialem: termostat, sonde lambda i czujnik cieczy chlodzacej. mi chodzi o różnice między S6 a zwykłym A6 2.8 ..tyle pewnie na samych hamulcach jest spora |
Autor: | Adamer [ 04.wrz.2009 21:25:02 ] |
Tytuł: | |
solaris napisał(a): speco napisał(a): solaris napisał(a): A drugą rzeczą, którą usłyszałem to, że zużycie paliwa to najmniejszy wydatek w obsłudze. Raczej odwrotnie, tylko tankujesz, lejesz olej i jezdzisz. 4.2 cieszy sie dobra opinie. 2.8 mialem w A6 C4, ale to ten sam motor - ACK. To sa benzynowe, niewysilone wolnossaki, jesli tylko olej byl wymieniany na czas to tam nie ma prawa nic sie wysypac. W 2.8 cieknia uszczelki, naprawisz, a po jakims czasie znowu cieknie, ten model tak ma (wiele przypadkow). Przez ponad poltora roku u siebie wymienialem: termostat, sonde lambda i czujnik cieczy chlodzacej. mi chodzi o różnice między S6 a zwykłym A6 2.8 ..tyle pewnie na samych hamulcach jest spora Są poszerzone nadkola jescze z tego co pamiętam... |
Autor: | endrju71 [ 05.wrz.2009 11:58:21 ] |
Tytuł: | |
w S6 jest inna szyba przednia niz w zwyklej A6, schodzi głębiej w podszybie i jest tylko w ASO do dostania za nie mala kwote, tak tylko przestrzegam jakby jakis kamyczek sie odbil. Sposobem na to jest wymiana całego podszybia i zamontowanie zwykłej szyby od A6 ![]() ![]() |
Autor: | J@rek [ 05.wrz.2009 12:02:14 ] |
Tytuł: | |
Większość części do eSki pochodzi z serwisu i nie ma zamienników...ale jak się eSkę kupuje to się jej nie drutuje ![]() |
Autor: | solaris [ 05.wrz.2009 12:59:32 ] |
Tytuł: | |
a jednak coś w tym prawdy jest, że PB to najmniejsza część wydatków? |
Autor: | 2rafal7 [ 05.wrz.2009 14:03:25 ] |
Tytuł: | |
solaris napisał(a): a jednak coś w tym prawdy jest, że PB to najmniejsza część wydatków?
Z pewnością tak, ale jak kupisz zatyranego strucla....Z zadbanymi esami nic sie nie dzieje, C5 to b. dobra konstrukcja, trwała i stosunkowo mało awaryjna. |
Autor: | Argi [ 05.wrz.2009 16:55:44 ] |
Tytuł: | |
2rafal7 napisał(a): , C5 to b. dobra konstrukcja, trwała i stosunkowo mało awaryjna.
Nie no, tutaj to Cię nieco poniosło ![]() Audi ma ten problem, że często stosuje te same gówniane elementy w segmencie E co i C, a nawet B. Do tego sypiąca się na potęgę elektronika. Wiem, że często są to pierdoły, ale w tej klasie to po prostu nie przystoi. Sorry, starałem się nie robić OT, ale nie zdzierżyłem ![]() |
Autor: | rafala6 [ 05.wrz.2009 17:16:43 ] |
Tytuł: | |
Nigdy nie miałem żadnych problemów z elektroniką w c5,a miałem ich pare szt. Ale jak się kupuje zdrutowane parchy z alledrogo po okazji ![]() ![]() |
Strona 1 z 2 | Strefa czasowa: UTC + 1 |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |