.: AUDI KLUB POLSKA :.
https://forum.audiklub.org/

Allroad 2,7 T z USA, jakie różnice co do UE
https://forum.audiklub.org/viewtopic.php?f=32&t=96505
Strona 1 z 2

Autor:  grejf [ 30.wrz.2009 13:12:48 ]
Tytuł:  Allroad 2,7 T z USA, jakie różnice co do UE

Witam, albo sprzedam allroada, albo sie zamienie (jestem w trakcie sprawdzania)

http://otomoto.pl/audi-a6-allroad-quattro-C9319810.html

wiem, ze on stoi juz jakis czas, moze ktos juz go ogladał, ale pytanie meritum.

Poza swiatlami, ktore trzeba przystosowac czym jeszcze sie rozni od wersji naszej z UE , katalizatorami? śrubkami? ...

dzieki za pomoc...

podjecie decyzji o sprzedazy lub zamianie na nowszy mocniejszy, jest ze strony mojego ojca... nie robimy juz duzych przelotow max 20tkm /rok

ile pali, to pytanie do kolegow od 2,7.
on jedzie z pojemnosci z turbin wiec mi chodz ojazde na luzie miasto, poza miastem.

Autor:  golob [ 30.wrz.2009 13:27:36 ]
Tytuł:  Re: Allroad 2,7 T z USA, jakie różnice co do UE

grejf napisał(a):
Poza swiatlami, ktore trzeba przystosowac czym jeszcze sie rozni od wersji naszej z UE , katalizatorami? śrubkami? ...



Radio FM pewnie ma strojenie co 200 kHz, wiec cześć stacji nie będzie można odbierać, ale myślę ze radio to pryszcz zawsze można wymienić.

Autor:  grejf [ 30.wrz.2009 13:50:00 ]
Tytuł: 

Fakt radio to nie zmartwienie raczej, juz bym wolałł nie miec w ogole radia a miec manuala w nim ;) ale 1 raz zawsze ponoc musi byc...

aha czy mi sie wydawalo, ale widzialem kwadratowe nr z tylu polskie, daja kwadratowe jak sie ma takie pole z USA ? :) Wiecie takie jak były w malczanach ;)

Autor:  marian3k [ 30.wrz.2009 13:51:06 ]
Tytuł: 

Moje 2.7bi narazie bez programu zuzywa okolo 10.5l/100km przy spokojnej jezdzie na tempomacie z predkoscia 140km/h - austostrada. Miasto natomiast to juz zupelnie inna historia. Mysle, ze od okolo 14l w gore. Ale jak ostro pojedziesz to 20l spalisz blyskawicznie.

Edit:
Zapomnialem dodac, ze mam tipa.

Autor:  spanky [ 30.wrz.2009 14:05:51 ]
Tytuł: 

male OT ...

ten niebieski duzy Fiat jest zajebisty .... :peace:

Autor:  emge [ 30.wrz.2009 14:29:44 ]
Tytuł: 

spanky napisał(a):
male OT ...

ten niebieski duzy Fiat jest zajebisty .... :peace:

ale jaka obok stoi BMka... :)
Co do auta już je oglądałem (ktoś tu się czaił na niego), na propozycję bliższego zainteresowania się, chętny uciekł z forum. Generalnie wygląda si.
Jak co pracuję 30m od AutoHouse :peace:
EDIT: http://www.audiklub.org/phpBB2/viewtopi ... =autohouse

Autor:  Dumle88 [ 30.wrz.2009 15:52:34 ]
Tytuł: 

jak masz kwadratowe miejsce na tylną tablicę to musisz o taką poprosić w wydziale komunikacji. mój wujas ma a6 2.7 biturbo ze stanów, fakt radio odbiera tylko niektóre stacje, a spalanie stoi mniej więcej na poziomie silnika 4.2 więc to już zależy czy chcesz turbiny czy nie. nie wiem czy te na rynek USA nie były "skręcane" innymi śróbami, calowymi ale to akurat nie jest wielki problem. pozdro

Autor:  rk07554 [ 01.paź.2009 09:36:39 ]
Tytuł: 

marian3k napisał(a):
Moje 2.7bi narazie bez programu zuzywa okolo 10.5l/100km przy spokojnej jezdzie na tempomacie z predkoscia 140km/h - austostrada.



to szacun. książkowo allroad 2,7 pali przy 120 km / h 12,8 litra

:d

mam 2.9 biturbo w minimalnie ciężym aucie i zużycie paliwa jest absolutnie na poziomie v8. Mój przy 120 pali 12 - 13 litrów pb. czyli mniej wiecej tak jak allroad książkowo. fatalnie :)

Autor:  martab99 [ 01.paź.2009 09:40:30 ]
Tytuł: 

grejf napisał(a):
aha czy mi sie wydawalo, ale widzialem kwadratowe nr z tylu polskie, daja kwadratowe jak sie ma takie pole z USA ? :) Wiecie takie jak były w malczanach ;)


Tablice dają Ci jakie sobie zażyczysz ;) Przy rejestracji auta określasz czy chcesz obie podłużne, czy podłużną i kwadratową

Autor:  2rafal7 [ 01.paź.2009 12:47:02 ]
Tytuł: 

Myslę, ze w mieście wexmie ok 15l, bez piłowania. Jak mi pali 12,5-13l to allroad 15-16

Autor:  grejf [ 02.paź.2009 11:09:59 ]
Tytuł: 

ech jednak sobie odpuszczę gadalem z majstrem to odradza nawet akurat stal na podnosniku "ojej sie zdziwilem"... padnie na 3,0 TDi 2008r. Jak nie, jezdze 2,5 nadal.

Autor:  Adamer [ 02.paź.2009 14:51:47 ]
Tytuł: 

grejf napisał(a):
ech jednak sobie odpuszczę gadalem z majstrem to odradza nawet akurat stal na podnosniku "ojej sie zdziwilem"... padnie na 3,0 TDi 2008r. Jak nie jezdze 2,5 nadal.


Mam nadzieje że z Q :peace:

Autor:  Skiner [ 02.paź.2009 15:24:34 ]
Tytuł: 

Adamer napisał(a):
grejf napisał(a):
ech jednak sobie odpuszczę gadalem z majstrem to odradza nawet akurat stal na podnosniku "ojej sie zdziwilem"... padnie na 3,0 TDi 2008r. Jak nie jezdze 2,5 nadal.


Mam nadzieje że z Q :peace:


Wszystkie 3.0 TDI są z Q ;)

Autor:  2rafal7 [ 02.paź.2009 15:47:30 ]
Tytuł: 

Adamer napisał(a):
grejf napisał(a):
ech jednak sobie odpuszczę gadalem z majstrem to odradza nawet akurat stal na podnosniku "ojej sie zdziwilem"... padnie na 3,0 TDi 2008r. Jak nie jezdze 2,5 nadal.


Mam nadzieje że z Q :peace:


Widziałeś kiedyś allroada bez q? i 3.0 tdi? . Mam wrażenie, że to jest zbędne nabijanie postów...

Autor:  grejf [ 02.paź.2009 19:17:05 ]
Tytuł: 

są 2.7 TDi bez q. ;)

Autor:  2rafal7 [ 02.paź.2009 19:39:58 ]
Tytuł: 

grejf napisał(a):
są 2.7 TDi bez q. ;)


Allroady bez q? Żartujesz?

Autor:  grejf [ 02.paź.2009 19:53:55 ]
Tytuł: 

No nie no pisze, że w Audi 2,7 D nie ma tak bywa ;) hehe.. rzeczywiście dyskusja :):

Autor:  emsi [ 22.mar.2016 23:32:12 ]
Tytuł:  Re: Allroad 2,7 T z USA, jakie różnice co do UE

Chodzi mi po głowie jeden allroad. Mam ochotę zrobić sobie ok 400KM na początek. Aczkolwiek przeczytałem cały wątek i nie wiem, czy temat został wyczerpany. Czym się różni USA od UE? Tylko światła? W oglądanym przeze mnie aucie mamy silnik BEL. Co to za dzziadostwo? Dodatkowo schodzi w dół lewy przód po nocy. żeby się nie okazało, że części do tego trzeba będzie sprowadzać zza wielkiej wody. Na plus auto bardzo zadbane,czysta historia w ufg i od pierwszego właściciela (auto zarejestrowane w Polsce w 2005)

Autor:  krisker [ 23.mar.2016 07:42:34 ]
Tytuł:  Re: Allroad 2,7 T z USA, jakie różnice co do UE

Znajomy ma takie cudo i miechy normalne, od Limaka pasują. Silnik podobny do europejskich. Chłodnicę trzeba było dobierać bodajże od dizla, bo od europejskich 2.7 nie pasowały. AFAIK różni się też rozwiązanie dot. filtra oparów paliwa - jest we wnęce koła zapasowego (w europejczykach w PP błotniku). Z tyłu blenda na klapie jest inna. Nie jestem pewien co do zderzaków, ale coś mi świta, że też są inne.

A co do robienia większych mocy - z tego co czytałem, to połączenie 2.7 i tipa (5HP19?) jest niezbyt udane ze względu na wytrzymałość właśnie skrzyni. W olku znajomego skrzynia posypała się przy fabrycznej mocy przy stosunkowo delikatnym traktowaniu. Podobną opinię co do trwałości tej skrzyni wyraził "spec", który ją naprawiał.

Autor:  emsi [ 23.mar.2016 09:16:31 ]
Tytuł:  Re: Allroad 2,7 T z USA, jakie różnice co do UE

ze skrzynią nie będzie problemu bo to man :)Jutro biorę go na testy

Strona 1 z 2 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/