.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 20.lut.2025 21:39:23

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 19 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: AEL czy ACK
PostNapisane: 03.lis.2009 19:26:49 
Użytkownik

Dołączył(a): 03.maja.2009 13:33:55
Posty: 73
Lokalizacja: Siemianowice Śląskie
Auto: 100
Różnice, co za, co przeciw, bardzo proszę o porade czy warto zamienic ACK na AEL.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.lis.2009 19:49:57 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28.maja.2005 18:38:44
Posty: 3228
Lokalizacja: Pomorze
Auto: C7
Przeciez to dwa różne motory :):


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.lis.2009 19:51:47 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28.maja.2006 08:49:19
Posty: 920
Lokalizacja: Bielsko-Biała Chip(sy) to to, co tygryski lubią najbardziej! ;)
Auto: A6 C4 Quattro
Tego nie sposób porównać, poleciłbym na początek umówić się z kolegami z klubu którzy są skłonni dać Ci się "karnąć" swoimi audkami z takimi silnikami. Najlepiej żeby były w takich samych autach (typ modelowy i napęd - nie sposób porównać Quattro z ośką bo zachowanie jest znacząco różne i odczucia kierowcy również - często ośka wydaje się silniejsza bo piszczy "udając" dynamikę a przy dużej prędkości faktycznie ma mniej strat).
Jak uda Ci się taki eksperyment przeprowadzić to później można podyskutować o typowych niedomaganiach i zaletach danego silnika. Ja uważam że dobór silnika jest troszkę jak przymierzanie butów w sklepie - co z tego że śliczne, modne i trwałe jak tobie nie "leżą" i nie będziesz chciał w nich chodzić?
Pozdrawiam!
PS. Do testów mogę udostępnić moje A6 C4 AEL niestety :diabel: "zawirusowany " :peace:

_________________
Boxster do zabawy tuned by "dr inż" :D
KTM Duke II '2000 LC4 640 40kW od 2011 tuned by "dr inż" ;)
A6 avant quattro 2,5 TDI 1xxkW AEL '96 od 2006 chip by "dr inż" ;)
80 B4 quattro 2,8E 128kW AAH '91 sekwencyjny LPG od 2005 do 2006
Passat B5 AFN '96 od 2000 do 2011 chip by "dr inż" ;)
Passat 1,6 TD intercooler 59kW RA '89 od 1996 do 2000
Zastava 750 '67 18kW 100D od 1991 do 1996


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.lis.2009 20:54:33 
Użytkownik

Dołączył(a): 03.maja.2009 13:33:55
Posty: 73
Lokalizacja: Siemianowice Śląskie
Auto: 100
Powiem tak, mam ACK quattro w automacie i troszkę odczuwam spalanie w tym aucie. (Wcześniej jeździłem małym miejskim "economizerem") To jedno co mówi NIE dla ACK.

Sprawa dwa to ośka czy quattro - mam porównanie z audi 100 2.6 (ABC)ośka - i tu powiem że lepiej mi się jeździ ośką tylko nie wiem dlaczego i tu też plus dla spalania dla ośki, oraz to że wydaje mi się jak by żwawsza przy rozpędzaniu

Czytam na forum różne opinie ale dla mnie ACK jest szybkie, i mocne (jak się już rozbuja) i to tego ta maszynownia zaworowa - to mi sie PODOBA.

A dlaczego AEL ?? Może diesel byłby dla mnie lepszy bo o gazie w moim ACK (i w żadnym innym) nie ma mowy. Tylko czy z dieslem nie będzie jakichś problemów, jakiejś wymiany wtrysków, niedomoagania turbo.

W ACK nie ma w sumie nic, nie ma turbo, jak chce przyspieszyć to gaz w podłoge i po kilku chwilach mam 220. Przy tej prędkości nawet dieslel swoje spali więc o takich prędkosciach nie wspominajmy więcej.

Bardzo dobrze mi się jeździ golfem IV 1.9 tdi w automacie tylko że golf jest mały, trzęsący sie, bujający, plastikowy i kurduplowaty - bez urazy dla golfomanianików. Chodzi mi o sam silnik i jego osiągi ODCZUWALNE (golf jest dużo lżejszy)

Jeszce jedno - powiedzcie mi proszę jak wygląda sprawa ew. zamiany. Co droższe czy AEL czy ACK. (nie zagazowany i gazu nie widział)
Mówie tu o normalnych używanych modelach.Mój jest do poprawek lakierniczych, PORYSOWANY przez małolatów. Oznaki korozi tylko na przedniej klapie od kamieni oraz z tylu koło lampy.

U mnie jest 356 tyś przebiegu REALNEGO, wiem że dużo ale wole wiedzieć ile ma dokładnie niż patrzeć na licznik i widzieć tam powiedzmy 194 tysie...

Dziwny temat ale raczej preferuje oszczędniejszą jazde. Do 10 litrów w mieście. Liczę na Wasze wypowiedzi


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.lis.2009 21:43:50 
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18.lis.2003 22:48:52
Posty: 6184
Lokalizacja: Gdańsk
Auto: V70
No AEL na pewno oszczędniejszy (patrz podpis).
Z drugiej strony teraz zanim motor się nagrzeje (~8km) niewiele, albo właściwie nic z nim nie zrobisz. Takie ACK szybciej załapie temperaturę, a i nie zaszkodzi mu tak przeciągnięcie na zimnym jak w TDI.

_________________
było: B2 coupe, B3, B4, B5, C3 i 2x C4, S3 8L


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.lis.2009 20:35:03 
Użytkownik

Dołączył(a): 03.maja.2009 13:33:55
Posty: 73
Lokalizacja: Siemianowice Śląskie
Auto: 100
Generalnie powiem tak, auto służy mi głównie do dojazdu do pracy (ok 20 km w jedną mańke) i na takich dystansach ACK spala między 10 a 12 (staram się jeździć oszczędnie ale jak trzeba wcisnąć to nie boje się użyć kick'a)

Pytam ponieważ naczytałem się różnych opinii, że niektórym w manualu i bez quattro palą 6 litrów po mieście, innym zaś 11 dlatego pytam OSOBIŚCIE.

Dla mnie auto nie musi być zabójczo szybkie jednak 1.9 TDi w A6 jest wg mnie deczko za słabe, natomiast o V8 nie myślę bo napewno bym takiego nie utrzymał ot taki mały odskok jednego od drugiego :).
Pytam ponieważ sam nie wiem czy jest sens jeździć dalej ACK czy coś pokombinować z zamianą.

Tak jak mówiłem wcześniej gaz odpada w 100%, jeżeli bym miał diesla to jazda na opale, czy jakiejś innej brei też by odpadła. Bardzo dużo dla mnie znaczy bezawaryjność (takie moje skrzywienie psychiki po BEZAWARYJNYM użytkowaniu kilka ładnych lat niezawodnego MB w123 300D w automacie ale to już inna bajka)

Może niech każdy z Was napisze jakieś zalety AEL oraz jego wady i to samo tyczy się ACK jakie zalety a jakie wady.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.lis.2009 22:02:03 
Użytkownik

Dołączył(a): 07.gru.2007 20:33:37
Posty: 156
Lokalizacja: Biała Podlaska
ACK - nie miałem nie wypowiadam się.

Na temat AEL-a to tak na szybko mogę napisać:

zalety :
- spalanie
- moment obrotowy
- cena paliwa
- dużo większy zasięg na jednym baku
- możliwość podniesienia mocy/momentu przez program

wady:
- większe przebiegi aut używanych (trudniej znaleźć perełkę)
- mniejszy komfort (ACK z pewnością pracuje bardziej "aksamitnie")
- brak automatu przy quattro(dla niektórych osób to zaleta)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 05.lis.2009 06:39:37 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28.maja.2006 08:49:19
Posty: 920
Lokalizacja: Bielsko-Biała Chip(sy) to to, co tygryski lubią najbardziej! ;)
Auto: A6 C4 Quattro
Łukasz80 napisał(a):
ACK - nie miałem nie wypowiadam się.

Na temat AEL-a to tak na szybko mogę napisać:

zalety :
- spalanie
- moment obrotowy
- cena paliwa
- dużo większy zasięg na jednym baku
- możliwość podniesienia mocy/momentu przez program

wady:
- większe przebiegi aut używanych (trudniej znaleźć perełkę)
- mniejszy komfort (ACK z pewnością pracuje bardziej "aksamitnie")
- brak automatu przy quattro(dla niektórych osób to zaleta)


Całkowicie się zgadzam, dodam że w ośce przy właściwym programie ma sporą moc, a przy oszczędnej jeździe "zerowe" zużycie paliwa - zapytaj kolegę MCX4 on jeździł taką ośką. Oczywiście ważne jest używanie dobrego paliwa i aparatura wtryskowa w dobrym stanie.

Jeżeli ekonomia to na pewno AEL ośka szczególnie przy krótkich odcinkach na zimnym silniku.

Pozdrawiam.

_________________
Boxster do zabawy tuned by "dr inż" :D
KTM Duke II '2000 LC4 640 40kW od 2011 tuned by "dr inż" ;)
A6 avant quattro 2,5 TDI 1xxkW AEL '96 od 2006 chip by "dr inż" ;)
80 B4 quattro 2,8E 128kW AAH '91 sekwencyjny LPG od 2005 do 2006
Passat B5 AFN '96 od 2000 do 2011 chip by "dr inż" ;)
Passat 1,6 TD intercooler 59kW RA '89 od 1996 do 2000
Zastava 750 '67 18kW 100D od 1991 do 1996


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 05.lis.2009 08:16:35 
Użytkownik

Dołączył(a): 29.lip.2003 19:36:54
Posty: 1840
Lokalizacja: Bergson
Auto: Totalnie Dymiąca Idea
emge napisał(a):
No AEL na pewno oszczędniejszy .

Bzdura,
Znam takich, którym ACK pali mniej niż AEL. :diabel: :diabel:
ps. Mówiąc na poważnie mój AEL quattro pali średnio w granicach 6,9-7,2 jazda 70% trasa 30% miasto.
Co do osprzętu:
1. Turbo bez VTG, minusem jest turbo dziura, niedostateczna podatność na czip-tuning, plusy to bardzo długa żywotność
2. Przepływka na tzw. "klapce" nie do zajechania.
3. W AEL-u lubi "paść" wtrysk sterujący, ale generlanie wtryski są bardzo dobre, trwałe i odporne na słabą jakość paliwa.
4. Plusem w trasie na pewno jest 6 biegowa skrzynia, której nie mają diesla od konkurencji....ani motór 2.8 PB
5. Minusem jest pompa paliwa na pasku, "nieodpowiednia" wymiana paska automatycznie przestawia kąt wtrysku.
6. Minusem jest również mało wydajny, źle umiejscowiony IC, szczególnie w upalne dni odczuwalny jest lekki spadek mocy. Przy normalnej jeździe tego nie odczujesz.
Reasumując miałem 2.8 V6 w C4 i obecnie mam 2.5 TDI quattro, zdecydownaie polecam TDI.....jest oszczędniejsze a po programie wcale nie odbiega dynamiką od 2.8 AAH :): :): mi gazownia zabrała troszkę koników, chociaż był to wtrysk gazu.
(Pamietaj, że gazując auto musisz wymienic kable WN,świece,wyciąć kata, mieć sondy w nienagannym stanie.To są dodatkowe koszty.
Teraz z peryspektywy czasu jeśli miałbym gazować auto, to tylko V8 4.2 typ C4, .....szkoda czasu w życiu tracić i szkoda życia na 2.8..... :): )

_________________
quattro TDI + powerd by Spanky


Ostatnio edytowano 05.lis.2009 08:31:40 przez j@cek, łącznie edytowano 2 razy

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 05.lis.2009 08:26:06 
Użytkownik

Dołączył(a): 29.lip.2003 19:36:54
Posty: 1840
Lokalizacja: Bergson
Auto: Totalnie Dymiąca Idea
Łukasz80 napisał(a):
- mniejszy komfort (ACK z pewnością pracuje bardziej "aksamitnie")

Dźwięk V6 nie powalała, wręcz mi się nie podoba.
Przypomina dźwięk "stada" nakrętek wrzuconych do pustego wiadra. Zero pomruku czy basu, a raczej "metaliczne wycie" :/ Do dzwięku R5 (2.3) czy V8 to mu dużżżżżżo brakuje.
Auto żeby jechało trzeba "wysoko kręcić", a ono wtedy wydaje dziwne metaliczne/puste/tępe dźwięki.

_________________
quattro TDI + powerd by Spanky


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 05.lis.2009 13:06:10 
Użytkownik

Dołączył(a): 08.wrz.2004 15:43:25
Posty: 895
Lokalizacja: warszawa praga
j@cek co miałeś z muzyki???? jakie monety w wiadrze???

2,8 30v w a4
http://www.youtube.com/watch?v=GFYS_prpWHY
http://www.youtube.com/watch?v=k8NXgRUd ... re=related

dla porównania 2.3
http://www.youtube.com/watch?v=C7dCePvgNU8&feature=fvw
http://www.youtube.com/watch?v=DFyz7VcZ ... re=related

_________________
XC90 T6
C70 2.0T
Dodge Magnum 3.5
royal star 1300 tour de lux
mała rzecz a cieszy


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 05.lis.2009 13:27:15 
Użytkownik

Dołączył(a): 29.lip.2003 19:36:54
Posty: 1840
Lokalizacja: Bergson
Auto: Totalnie Dymiąca Idea
Hymm, wiesz dla jednych dzwięk R5 jest ładniejszy od V6 dla innych odwrotnie. Wiesz gust jest jak doopa, każdy ma swój (swoją). :!:

_________________
quattro TDI + powerd by Spanky


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 05.lis.2009 20:12:51 
Użytkownik

Dołączył(a): 03.maja.2009 13:33:55
Posty: 73
Lokalizacja: Siemianowice Śląskie
Auto: 100
Panowie koło nosa z dzwiękiem. Dla mnie najpiękniej pracuje 5 cylindrów w wolonoobrotowym dieslu.

Powiedzcie mi proszę jak cenowo wygląda sprawa ACK oraz AEL.
U mnie są czarne skóry w idealnym stanie, 2xairbag, quattro w automacie, 4xszyby, 2xlusterka elektryczne, grzane, no i reszta klamotów...

http://www.youtube.com/watch?v=9ukTAbQaN3c tak u mnie to "gada"


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 05.lis.2009 23:33:11 
Użytkownik

Dołączył(a): 07.gru.2007 20:33:37
Posty: 156
Lokalizacja: Biała Podlaska
Ceny używanych możesz sobie sprawdzić sam.

Ceny nowych w 1996 roku były takie:

sedan :
A6 ACK - 134 732
A6 Ack Q - 149 232
A6 AEL - 114 896
A6 AEL Q -129 397
A6 AEL Avant - 123 206

Widać ,że :
avant: + ok.8 300
Quattro + ok. 14 500


AAH było ok. 5 000 tańsze od ACK.

ceny w PLN ,bez cła lub w kontyngencie z VAT.

Widać ,że ACK było droższe w zakupie , ale teraz po 13 latach jest raczej odwrotnie.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.lis.2009 06:44:52 
wodnik szuwarek
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 30.wrz.2007 12:17:37
Posty: 2235
Lokalizacja: Ostrołęka / Biała Podlaska
j@cek napisał(a):
Znam takich, którym ACK pali mniej niż AEL. :diabel: :diabel:

Spalanie zalezy od stylu jazdy. Mialem ACK w manualu w osce i troche kilometrow nim zrobilem wiec:
- trasa 100-120km/h - 7.5-8.5l
- miasto - a kto by sie tym przejmowal, pewnie z 12-13l, ale po miescie jezdzilem malo,

Rekordy:
- najmniejsze spalanie na trasie jakie pokazal mi komp to 6.9l, ale to byla jazda staruszka po E30 przy praktycznie zerowym ruchu (nie trzeba bylo nikogo wyprzedzac)
- przy stalej 90km/h potrafilem zejsc do 7.3l, ale taki test zakonczyl sie dodatkowymi kosztami w postaci mandatu 100zl, wiec nie byla to jazda zbyt ekonomiczna.
- kiedys troche sie spieszylem z Bialej do Ostroleki (187km) i trase zrobilem w 2h przez wieksze i mniejsze miasteczka, tam gdzie sie dalo to but w podloge. Spalanie srednie wyszlo 12l, ale frajda z jazdy niesamowita.
- na E30 Biala - Siedlce jak sie troche spieszylem (tak 130-160km/h) to potrafilo wyjsc jakies 10-10,5l

Czy to ACK czy AEL spalanie bedize zalezalo od tego jak obchodzisz sie z pedalem gazu. Jak jezdzisz bez wyobrazni to bedzie palil jak smok, a jak nauczysz sie korzystac z mocy/momentu to bedziesz zadowolony.

Mialem podobny dylemat i wybralem ACK q m, dobry AEL jest w cenie, a te "tansze" maja sporo nalatane, ale to ich nie przekresla.

Bolaczki ACK (to co wymieniaem u siebie przez prawie 2 lata eksploatacji):
- sonda lambda,
- termostat,
- dolewasz olej, ten silnik musi troche wciagac, wg instrukcji do 1l/1000km, mi wciagal ok 0.3-0.4l/1000km
- cieknie z uszczelek na silniku,
- czujnik cieczy chlodzacej.

Silnik jest bardzo elastyczny i na trasie jezdzisz prawie jak automatem - wrzucasz 5 i od 60km/h do konca nie zmieniasz biegow.
1500-2000obr - toczy sie, slaba reakcja na gaz
2000-3000obr - przyspiesza, ale bez szalenstw
3000-3500obr - szczyt momentu, czujesz, ze jedziesz
3500-wiecej - czujesz, ze jedziesz, nie patrz na licznik :)

Kilka dni temu kupilem nastepce mojego rozbitego Smoczka, tylko, ze mam teraz ACK w quattro i powiem, ze czuje roznice w jezdzie. Moze te kilka dni jazdy i kilkadziesiat kilometrow to troche malo, ale nie ma uczucia, ze Ci tyl ucieka gdzies na zakretach, a ze swoje palii....

_________________
Skoda Yeti CDAA 1.8T manual 4x4, '10, Rosso Brunello - "Wisieńka"
Renault Megane Scenic 2.0 + LPG - "Popierdułka", krótki epizod
Audi A6 C5 Allroad ARE 2.7BT automat + LPG BRC, '01, Highland Green - "Zielona Skarbonka" - sprzedane
Audi A6 C4 ACK 2.8 manual avant quattro + LPG BRC, '97, Europa Blue Mica - "Kaprys" - sprzedane
Audi A6 C4 ACK 2.8 manual avant, '96, Ming Blue Mica - "Smoczek" - rozbite, sprzedane


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.lis.2009 08:11:39 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 03.sie.2007 09:09:03
Posty: 1250
Lokalizacja: Rogoźno Wlkp.
Z racji, że kupujemy używane auto nie ma co rozważać co lepsze AEL czy ACK, ale jak trafi się ładna sztuka to brać. AEL spala mniej ale kultura pracy dużo niższa i więszke przebiegi co przy 13 letnim aucie nie jest bez znaczenia. ACK można zacyklonować.

Ja jak kupowałem to uparłem się na AEL`a. Teraz zamiast na silnik zwróciłbym uwagę na Quattro. Czyli nie ważne czy AEL czy ACK byle ładne i w Quattro a będziesz Pan zadowolony. W moim przypadku brałbym pod uwagę również V8.

_________________
Audi A6 C5 Avant 2.7 biturbo BES 2002r. 2017- .....
Audi A6 C4 Avant 2.5TDi AEL 1996r. Green Hornet 2008-2018


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.lis.2009 09:01:28 
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18.lis.2003 22:48:52
Posty: 6184
Lokalizacja: Gdańsk
Auto: V70
Chyba racja z tym zakupem ACK vel AEL. Jak zdrowy to brać. Też taką myśl miałem przy zakupie własnego, choć skłaniałem się wyraźnie ku Dieslowi.
Trzeba też wziąć pod uwagę, że w AEL-u jak kupisz zdrowe auto możesz (jeśli chcesz) oszczędnie jeździć.
W benzynce jak chcesz zaoszczędzić do auta musisz doliczyć jakieś 3.500 zyli. Jest jeszcze sprawa częstszego tankowania LPG. Moim w jeździe tak 80% miasto 20% trasy mogę na baku (75l) zrobić kole 1000km. Na trasie jeszcze lepiej. Wsiadam w Gdańsku, a wysiadam na Słowacji i jeszcze pozwiedzam. Nie każdemu na tym zależy, ale ja lubię patrzeć na normalny wskaźnik paliwa, a nie na diody i robić 300km na zbiorniku. Oczywiście przy Pb problem znika tyle, że większe spalanie i droższe paliwko.

_________________
było: B2 coupe, B3, B4, B5, C3 i 2x C4, S3 8L


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.lis.2009 16:02:24 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 26.lut.2009 15:27:45
Posty: 262
Lokalizacja: Wrocław/Chełm
emge napisał(a):
Jest jeszcze sprawa częstszego tankowania LPG. Moim w jeździe tak 80% miasto 20% trasy mogę na baku (75l) zrobić kole 1000km. Na trasie jeszcze lepiej. Wsiadam w Gdańsku, a wysiadam na Słowacji i jeszcze pozwiedzam. Nie każdemu na tym zależy, ale ja lubię patrzeć na normalny wskaźnik paliwa, a nie na diody i robić 300km na zbiorniku. Oczywiście przy Pb problem znika tyle, że większe spalanie i droższe paliwko.



Dokładnie, dla mnie to tez jest istotne, teraz w wakacje robiąc 8000km i mając zasięg 350km tankowałbym 22 razy :) A tak tankowałem chyba z 9 razy :) co jadąc przez całą Europę ma znaczenie. Wczesniej w aucie z gazem to był problem, człowiek ledwo sie rozpędził i juz trzeba szukać stacji i tankować.
Oczywiście w Polsce jest tyle stacji LPG ze nie ma to żadnego znaczenia, bo w kazdym zakątku kraju są stacje. Natomiast za granicą to jednak jest duzy komfort, kiedy ma się duży zasięg, robiłem czasem po 1200km i jeszcze coś w baku było (na wszelki wypadek zawsze mam banieczkę 5l w bagażniku :-) ).

_________________
A6 C4 2.5 TDI AEL Avant


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.lis.2009 17:38:33 
Użytkownik

Dołączył(a): 03.maja.2009 13:33:55
Posty: 73
Lokalizacja: Siemianowice Śląskie
Auto: 100
Bardzo się cieszę że tak dużo z Was wypowiedziało się na mój post.
Do tej pory jeździłem małym ekonomicznym autkiem, - ngdy dostaliśmy z żoną w prezencie ACK trochę się przestraszyłem spalania (pomijając fakt że miałem problemy z elektroniką, kodowaniami sterownikó itp ale teraz to opanowane)

Spotkałem się z opiniami że TDi są dość awaryjne jak się o nie "troszkę" mniej dba.
Co do oleju to moje ACK trochę wciąga ale nie ma dramatu.

Z jednej strony chciałbym diesla z drugiej zaś mi szkoda ACK. Chyba zrobię polerkę lakieru i zostawię ACK.

Na v8 mnie nie stać, gazu niestety nie uznaję. Jeszcze raz wielkie dzięki za Wasze wypowiedzi.

Rozrząd mam wymieniony (pasek, rolki, amortyzator), olej w skrzyni wymieniony (razem z filtrem) świece i kable (oj jakie drogie...) wymienione, tarcze,klocki, pierdoły też, fakt że leci mi z uszczelek pod deklami ale widzę że to chyba każdemu.

P.S. Szukam lampki do podsufitki bo moja się "potrzaskała"


Panowie bardzo ważna sprawa teraz sobie przypomniałem.
Proszę o podesłanie mi KODOWANIA w waszych pojazdach - chodzi mi o silnik ACK q automat.

To samo tyczy się kodowania skrzyni biegów oraz licznika w tym modelu audu który ja posiadam (ack q automat). BĘDĘ NAPRAWDĘ BARDZO WDZIĘCZNY.
Myślę ze każdy z Was wie o co mi chodzi, VAG-com wyświetla te infomracje..Jeszce raz BARDZO WAS PROSZĘ.


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 19 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 9 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: