.: AUDI KLUB POLSKA :. https://forum.audiklub.org/ |
|
Zamiana 2,5 TDI aat na 2,8 https://forum.audiklub.org/viewtopic.php?f=32&t=96664 |
Strona 1 z 1 |
Autor: | Druss [ 06.paź.2009 13:39:52 ] |
Tytuł: | Zamiana 2,5 TDI aat na 2,8 |
Panowie, co powiedzie o tym autku : http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C10157305 Moze bede mial mozliwosc sie zamienienia na takiego. jest sens ? Prosze o szyba odpowiedz. |
Autor: | SJake [ 06.paź.2009 13:53:40 ] |
Tytuł: | |
Malowany, krzywo poskładany. Lepiej już dołożyć troszkę i poszukać jakiegos S6. Lepszy wypas, lepiej jeździ, lepiej znosi gaz... Odpuść... |
Autor: | To_JA_! [ 06.paź.2009 14:07:23 ] |
Tytuł: | |
A dlaczego chcesz zamieniać? Z tego co zauważyłem 2.8 dość często są olejożerne bo poprzednicy im nie żałowali "ognia"... Może lepiej w znanym sobie autku wymień wtryski na takie z AEL (lub AFN + jeden dodatkowy) i zapodaj program na 165PS. 2.8 AAH idzie tak średnio do 2800rpm później jest lepiej ale dopiero koło 4000 jak przełącza dolot na krótki jest ogień, niestety 6500 ma odcięcie. Na gazie przestaje najczęściej ciągnąć koło 5500 więc nie ma czym poszaleć... W TDI masz nieźle od 2100 do 4400 przy dobrym programie. Pozdrawiam. |
Autor: | mały v8 [ 06.paź.2009 16:06:27 ] |
Tytuł: | |
Ese 4,2 , i tyle , wtady żaden program nie pomoże wspaniałemu diz-AEL-owi , chociaż i te 2,8 wyłoi mu pupe. Ten samochód z ogłoszenia to kupa gruzu , odrazu widać, oczu nie masz?. |
Autor: | Kliku [ 06.paź.2009 17:26:57 ] |
Tytuł: | |
tylko znalesc jakies dobre S6 4.2 w manualu graniczy z cudem ![]() |
Autor: | Druss [ 06.paź.2009 17:54:25 ] |
Tytuł: | |
I dlatego nie mam co sie ludzic na S6. a co do tego z ogloszenia to fakt, tyl musial miec cos kombinowany. a reszta wyglada w miare, ok. moj tez nie jest z salonu ... |
Autor: | sebos17 [ 07.paź.2009 07:02:43 ] |
Tytuł: | Re: Zamiana 2,5 TDI aat na 2,8 |
Druss napisał(a): Panowie, co powiedzie o tym autku
: http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C10157305 Moze bede mial mozliwosc sie zamienienia na takiego. jest sens ? Prosze o szyba odpowiedz. Kolego, zaraz Ci ładnie wszystko opiszę ![]() Autem byłem zainteresowany około 28lipca tego roku. Sprzedawca był z Krakowa, teraz widzę, że sprzedaje ktoś z Kielc… Masz stare ogłoszenie więc możesz porównać. Samochód podjechał obejrzeć kolega z forum arthurr, oto jego raport: - silnik - chodzi równo wkręca się na obroty płynnie, nie słychać po nim żadnych nieprawidłowości. Zużycie paliwa średnie na komputerze - 12,1 Instalacja gazowa na sterowniku STAG 300. wtryski czerwone valtek, reduktora nie znam. Zamontowana estetycznie nie zauważyłem problemów w działaniu. Auto jeździ i na gazie i na benzynie, benzyna - głęboka rezerwa - układ napędowy - pocenie na łączeniu skrzyni i silnika, poza tym osłony całe, przeguby ok, luzy na wale wyczuwalne ale w granicach normalnego zużycia. tylny most poci się minimalnie - wyjście prawej półosi, sprzęgło dosyć wysokie - wydech – wymieniane / założone 2 różne puszki katów, ale na pewno nie puste - dźwięk przyjemny. Poza tym wydech oryginalny, w dobrym stanie - hamulce - zużycie P – 50/30% T – 80/80 % (klocki/tarcze), brak bicia, nierównomiernego zużycia, ręczny łapie na kilka ząbków i odbija - ok. - zawieszenie - na postoju luzów nie stwierdziłem, w czasie jazdy próbnej ujawnił się jakiś luz w lewym przednim zawieszeniu. Poza tym amortyzatory do sprawdzenia - auto trochę "buja", zużycie opon P – 50% T – 60% - wnętrze - oprócz przetartego fotela i pokazanych na zdjęciach zarysowań na listwach ozdobnych drzwi tylnych - w dobrym stanie, szyby działają, klimatyzacja działa. - nadwozie - nie za dobrze jest spasowany przedni zderzak i lewy reflektor - do rozkręcenia i ponownego poustawiania. Ten tylny narożnik - widać że ewidentnie było puknięte w sam róg, na zdjęciach widać co się dzieje na nim po otwarciu klapy - niestety lekko wychodzi rdza. Elementy malowane: błotniki LP, PP, LT(narożnik), maska, drzwi LP, klapa tył(lewy narożnik). Elementy szpachlowane: drzwi LP(miejscowo), błotnik LT(narożnik), klapa tył(lewy narożnik). - przednia szyba nieoryginalna - blędy z Vaga: 16534 – lambda – obwód czujnika; 16539 - obwód ogrzewania czujnika - przez telefon był do oddania za 13tys zł. Powodzenia w podejmowaniu decyzji ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Autor: | mały v8 [ 07.paź.2009 08:34:45 ] |
Tytuł: | |
Śmieszy mnie takie określenie że coś "trzeba rozkręcić i jeszcze raz spasować" hahahahha, to przeciaż porozbojane jest na około , i otynkowane na grubo, żeby tu cokolwiek spasować trzeba to wstawić na rame, odbić stare szpachle i od nowa naciągać i klepac ![]() Co nie zmienia faktu że mechanicznie auto może byc OK . |
Autor: | arthurr [ 07.paź.2009 08:47:09 ] |
Tytuł: | |
mały, z całym szacunkiem. Ty widzisz zdjęcia, ja widziałem auto. Spędziłem przy nim 1,5 godziny z miernikiem elektronicznym, vagiem, przenosnymi najazdami, leżanką itp itd. jeśli miałby robione podłużnice, ramy błotnikow czy podłogę bagażnika - wiedziałbym to. Mój opis zawiera fakty - nie domysły. P.S. Nawet nie poznałem tego samochodu. Ani nie polecam ani nie odradzam - suche fakty przytoczył sebos17 |
Autor: | Druss [ 07.paź.2009 11:45:08 ] |
Tytuł: | |
Ok dziekuje za rady to i ja odpuszczam. Wiem ze teraz sie Wam naraze ale co powiecie o tym BMW : http://moto.allegro.pl/item757575753_bm ... a_zam.html |
Autor: | emge [ 07.paź.2009 12:52:09 ] |
Tytuł: | |
Nie wiem, dziwnie wygląda na zdjęciach. O 3.5 słyszałem, że lubią łyknąć paliwo, ale sam nie wiem jak jest w praktyce. Musisz na pewno zainteresować się rudym. Dół drzwi od wewnątrz i z zewnątrz przy listwach dolnych, progi, tył bagażnik i ogólnie wszystkie ranty (nadkola, klapy itd). Do tego nie może być żadnych problemów z przegrzewaniem auta!!! |
Autor: | Druss [ 07.paź.2009 13:02:01 ] |
Tytuł: | |
na zdj widac ze jest porysowany. wlasciciel pisze ze niby te ~14L gazu w miescie. niby na taka moc to nie duzo. Dzieki za rady jelsi cos wyjdzie to napewno z Twoich rad skorzystam i zajrze gdzie trzeba. Aaa wlasnie, przegladajac allegro to zauwazylem ze tanio (~14tys) chodza z poczatkowych rocznikow E39 - czyzby byly tak zjechane czy poprostu te auta teraz tak stoja ? |
Autor: | Łukasz80 [ 07.paź.2009 14:43:51 ] |
Tytuł: | |
To spalanie to pewnie wskazania komputera , czyli dla benzyny.Gazu powinien spalić te 1,5 litra więcej -przy normalnej jedzie.dla E34 535i R6 nie trzeba sekwencji - dla niektórych to zaleta. Miałem kiedyś 525i (192 KM) i w mieście palił 12 - 12,5 w trasie 8-9 (benzyna bez gazu). |
Autor: | mały v8 [ 07.paź.2009 18:28:36 ] |
Tytuł: | |
arthurr napisał(a): mały, z całym szacunkiem. Ty widzisz zdjęcia, ja widziałem auto. Spędziłem przy nim 1,5 godziny z miernikiem elektronicznym, vagiem, przenosnymi najazdami, leżanką itp itd. jeśli miałby robione podłużnice, ramy błotnikow czy podłogę bagażnika - wiedziałbym to. Mój opis zawiera fakty - nie domysły.
P.S. Nawet nie poznałem tego samochodu. Ani nie polecam ani nie odradzam - suche fakty przytoczył sebos17 Wysłąłem Ci na meila fotostory jak "pasowałem" pare ładnych lat temu koledze klubowemu w takim właśnie kombi tylną klape. A co do założyciala tematu to w zasadzie on sam nie wie czego chce...tu nowsze kombi, mniejsza pojemność napęd, a tu stary kondon duża benzyna sedan itd itd...temat chyba założony żeby tylko sobie pogadać i powymyślać czy ten stary gruz lepszy od tego. |
Autor: | arthurr [ 07.paź.2009 18:32:43 ] |
Tytuł: | |
dzieki - przejrzę w wolnej chwili ![]() ![]() Oczywiście zastanawiające jest, czemu auto tak czesto zmienia własciciela.... |
Strona 1 z 1 | Strefa czasowa: UTC + 1 |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |