.: AUDI KLUB POLSKA :. https://forum.audiklub.org/ |
|
RS4 Ustrzyki Dolne https://forum.audiklub.org/viewtopic.php?f=32&t=96958 |
Strona 1 z 4 |
Autor: | designer [ 16.paź.2009 21:51:43 ] |
Tytuł: | RS4 Ustrzyki Dolne |
Witam, poszukuję RS4 B5. Za granicą nie kupię, bo akcyza od 70-80k jest masakryczna ![]() ![]() I właśnie znalzałem takie coś ![]() Na zdjęciach wygląda ok, ale wiadomo jak to zdjęcia. Może ktoś coś wie na temat tego auta? Albo ma blisko żeby looknąć za browarka? Mam z W-wy trochę kilosów i wiadomo lecieć na darmo mi się nie chce ![]() Jutro swoją drogą zadzwonie do gościa i podpytam o szczegóły. A jako ciekawostka ![]() ![]() ![]() |
Autor: | spanky [ 16.paź.2009 22:42:52 ] |
Tytuł: | |
fury nie znam a co do SID'a to masz tutaj troszke wiecej : http://www.racingforum.pl/AUDI-S4-SID-t66830.html |
Autor: | przemik [ 16.paź.2009 23:32:38 ] |
Tytuł: | |
Wiem gdzie jest niezly RS4 B5 ale nie za mala kase... hamownia wywaliła 420 KM... poszukam linka to wkleje... wiem ze jest na sprzedaz... |
Autor: | Bobo [ 17.paź.2009 20:00:12 ] |
Tytuł: | |
designer, a ja zapytam trochę z innej mańki. Chcesz kupić rs4 bo chcesz mieć rs4 czy chcesz to auto dla jego osiągów itp ? Jeśli dla osiągów to za połowę tej ceny możesz kupić eske i doinwestować ją mając pewność, że jest dużo świeżych gratów. Osiągi uzyskasz identyczne jak w podłubanej rsce, a kasy jeszcze trochę może zostanie. |
Autor: | zioolko [ 17.paź.2009 20:45:02 ] |
Tytuł: | |
Bobo napisał(a): designer, a ja zapytam trochę z innej mańki. Chcesz kupić rs4 bo chcesz mieć rs4 czy chcesz to auto dla jego osiągów itp ? Jeśli dla osiągów to za połowę tej ceny możesz kupić eske i doinwestować ją mając pewność, że jest dużo świeżych gratów. Osiągi uzyskasz identyczne jak w podłubanej rsce, a kasy jeszcze trochę może zostanie.
zawiecha w rsie całkiem innej klasy |
Autor: | Bobo [ 17.paź.2009 20:47:06 ] |
Tytuł: | |
zioolko napisał(a): Bobo napisał(a): designer, a ja zapytam trochę z innej mańki. Chcesz kupić rs4 bo chcesz mieć rs4 czy chcesz to auto dla jego osiągów itp ? Jeśli dla osiągów to za połowę tej ceny możesz kupić eske i doinwestować ją mając pewność, że jest dużo świeżych gratów. Osiągi uzyskasz identyczne jak w podłubanej rsce, a kasy jeszcze trochę może zostanie. zawiecha w rsie całkiem innej klasy Konkrety co sie rożni, poza sprężynami i amorkami, oraz elementami, które można na spokoju wymienić, nie inwestując w to majątku ? |
Autor: | martab99 [ 17.paź.2009 21:04:44 ] |
Tytuł: | |
Hamulce, zawieszenie, bodykit itd... Można i tak, ale trzeba mieć świadomość, że to tak czy siak pochłonie wór kasy ( hamulce, inne turbiny, strojenie, idąc dalej- ingerencja w mechanikę) I nigdy nie będzie to RS4 ![]() |
Autor: | Bobo [ 17.paź.2009 21:12:32 ] |
Tytuł: | |
martab99 napisał(a): Hamulce, zawieszenie, bodykit itd...
Można i tak, ale trzeba mieć świadomość, że to tak czy siak pochłonie wór kasy ( hamulce, inne turbiny, strojenie, idąc dalej- ingerencja w mechanikę) I nigdy nie będzie to RS4 ![]() Moim zdaniem byś się mocno zdziwił. Bodykit rs4 dla mnie to nie argument w kwestii osiągów. Dla tego pytam czy zależy na osiągach czy na rs4. Za 35 tysięcy, które trzeba dołożyć do rs4 można bardzo dużo zdziałać dla zwykłej eski. Będzie szybsze, lepiej hamowało, i lepiej trzymało sie drogi niż seria rs4, ale to tylko moje skromniuskie zdanie. |
Autor: | designer [ 17.paź.2009 21:19:33 ] |
Tytuł: | |
Chcę mieć RS4 dla RS4 ![]() ![]() Brałem też pod uwagę RS6 ale to cały czas będzie 4.2 V8 ( od którego chcę odejść ) do tego BiT, które w mieście pochłania galony Pb, a chcę coś co będzie paliło mniej, miało klimat i ucierało nosa sportowym autkom ![]() Poza tym RS4 B5 staje się powoli rodzynkiem, takim który już za bardzo nie traci na wartości ( jest niejednokrotnie droższy niż RS6, które cały czas cenowo leci na łeb na szyję ![]() Przemik co z tym linkiem ![]() ![]() |
Autor: | martab99 [ 17.paź.2009 21:21:45 ] |
Tytuł: | |
Bobo napisał(a): Moim zdaniem byś się mocno zdziwił.
A z jakiegoż to powodu? |
Autor: | Gustav [ 17.paź.2009 21:24:43 ] |
Tytuł: | |
designer napisał(a): C
Brałem też pod uwagę RS6 ale to cały czas będzie 4.2 V8 ( od którego chcę odejść ) do tego BiT, które w mieście pochłania galony Pb, a chcę coś co będzie paliło mniej... : RS4 to też BiT - "które pochłania galony PB" |
Autor: | Bobo [ 17.paź.2009 21:33:28 ] |
Tytuł: | |
martab99 napisał(a): Bobo napisał(a): Moim zdaniem byś się mocno zdziwił. A z jakiegoż to powodu? Tym co można osiągnąć w s4 ładując w nie 35 tys. Spokojnie to co reprezentuje sobą rs4 (nie inwestując w body kit itp), a może i więcej, sam doskonale zdajesz sobie z tego sprawę zapewne. Nie żebym sie upierał ze es lepsze do kupienia niż rs czy odwrotnie, po prostu zapytałem na czym zależy dla designera, bo co człowiek to inne potrzeby Rs4 furka zacna mam nadzieję, że uda się znaleźć rodzynka ![]() |
Autor: | designer [ 17.paź.2009 21:37:57 ] |
Tytuł: | |
Gustav napisał(a): designer napisał(a): C Brałem też pod uwagę RS6 ale to cały czas będzie 4.2 V8 ( od którego chcę odejść ) do tego BiT, które w mieście pochłania galony Pb, a chcę coś co będzie paliło mniej... : RS4 to też BiT - "które pochłania galony PB" Ale 2.7 a nie 4.2 a to różnica pewnie z 6-7l/100 w mieście. Już ma dość 4.2 które spala 22..... |
Autor: | Gustav [ 17.paź.2009 21:41:07 ] |
Tytuł: | |
designer napisał(a): Gustav napisał(a): designer napisał(a): C Brałem też pod uwagę RS6 ale to cały czas będzie 4.2 V8 ( od którego chcę odejść ) do tego BiT, które w mieście pochłania galony Pb, a chcę coś co będzie paliło mniej... : RS4 to też BiT - "które pochłania galony PB" Ale 2.7 a nie 4.2 a to różnica pewnie z 6-7l/100 w mieście. Już ma dość 4.2 które spala 22..... Różnica jest w pojemności ale moc ..... skądś musi się brać ![]() |
Autor: | designer [ 17.paź.2009 21:45:24 ] |
Tytuł: | |
Gustav napisał(a): designer napisał(a): Gustav napisał(a): designer napisał(a): C Brałem też pod uwagę RS6 ale to cały czas będzie 4.2 V8 ( od którego chcę odejść ) do tego BiT, które w mieście pochłania galony Pb, a chcę coś co będzie paliło mniej... : RS4 to też BiT - "które pochłania galony PB" Ale 2.7 a nie 4.2 a to różnica pewnie z 6-7l/100 w mieście. Już ma dość 4.2 które spala 22..... Różnica jest w pojemności ale moc ..... skądś musi się brać ![]() Wiadomo że jak się ciśnie cały czas to i 1.8T spali 18l, ale nie o to chodzi. Spalanie na poziomie 15-16l to 2.4 czy 2.8V6 które przy RS4 to ![]() ![]() ![]() |
Autor: | Skiner [ 17.paź.2009 21:49:11 ] |
Tytuł: | |
Gdyby nie ta akcyza... ![]() http://www.autoscout24.de/Details.aspx?id=bqqcpwn1twxm |
Autor: | designer [ 17.paź.2009 21:52:14 ] |
Tytuł: | |
Skiner napisał(a):
No właśnie k#%@a... Już do niego "wzdycham" od 2 miesięcy... ![]() ![]() |
Autor: | rafala6 [ 17.paź.2009 21:57:05 ] |
Tytuł: | |
Właśnie gdyby nie ta akcyza ![]() ![]() |
Autor: | Skiner [ 17.paź.2009 21:57:46 ] |
Tytuł: | |
Chyba,że latać na niemieckich tablicach.Wykupić na rok OC,AC zrobić przegląd i śmigać... |
Autor: | rafala6 [ 17.paź.2009 22:04:53 ] |
Tytuł: | |
Ale z drugiej strony takie RS4 urzedasy w PL policzą tobie jak za zwykła B5 znając ich zdolności i rozumowanie ![]() ![]() |
Strona 1 z 4 | Strefa czasowa: UTC + 1 |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |