.: AUDI KLUB POLSKA :. https://forum.audiklub.org/ |
|
[A8 3.7 BFL 2004] Czy warto kupić? https://forum.audiklub.org/viewtopic.php?f=32&t=97303 |
Strona 1 z 1 |
Autor: | RADEK_MARKO [ 31.paź.2009 19:28:49 ] |
Tytuł: | [A8 3.7 BFL 2004] Czy warto kupić? |
Proszę o poradę, bo chciałbym kupić takie autko. Czy warto, jakie koszty eksploatacji, na co zwrócić szczególną uwagę? |
Autor: | 2rafal7 [ 31.paź.2009 20:43:02 ] |
Tytuł: | Re: [A8 3.7 BFL 2004] Czy warto kupić? |
RADEK_MARKO napisał(a): Proszę o poradę, bo chciałbym kupić takie autko. Czy warto, jakie koszty eksploatacji, na co zwrócić szczególną uwagę?
Zastanów się nad 4.2 pali b. podobnie, a osiągi sporo lepsze. W D2 3.7 było b. słabe, natomiast w D3 idzie to całkiem fajnie, jeżeli masz jakis egz. 3.7 na oku to bierz. Oczywiście ceny części itp wiadomo są b. duże, ale to raczej normalne w aucie tej klasy. |
Autor: | RADEK_MARKO [ 31.paź.2009 22:02:24 ] |
Tytuł: | |
Wielkie dzięki za odpowiedź. Jadę oblookać to autko AUKCJA. Autko jest nieźle wyposażone, a tu w UK jest o tyle fajnie, że można sprawdzić, czy autko było bite (jeśli było zgłoszone do ubezpieczalni) oraz jakie miało przebiegi na kolejnych przeglądach.... Chciałbym się też upewnić, czy to nie jest silnik FSI (bo być może będę zakładał instalację LPG ... a jak wiadomo do FSI się nie da / nie opłaca). Autko ma mi służyć przez następne 2-3 lata...... Czy ktoś ma DISTRONIC - jak to się spisuje w codziennym użytkowaniu? |
Autor: | zioolko [ 01.lis.2009 11:26:04 ] |
Tytuł: | |
3.7 to powinnien być normalny silnik nie FSI. Widzę że w aucie jest zainstalowane Ps3 ![]() |
Autor: | sebos17 [ 01.lis.2009 11:59:53 ] |
Tytuł: | |
RADEK_MARKO napisał(a): bo być może będę zakładał instalację LPG ... a jak wiadomo do FSI się nie da / nie opłaca).
a może mi ktoś to rozwinąć? czemu nie można zagazować tekiego silnika? |
Autor: | sebolec [ 01.lis.2009 13:17:02 ] |
Tytuł: | |
http://www.audiklub.org/phpBB2/viewtopic.php?t=79432&highlight=fsi+lpg |
Autor: | RADEK_MARKO [ 01.lis.2009 22:29:24 ] |
Tytuł: | |
Cóż .... wycieczka nie zakończyła się zakupem. Autko owszem ma PS i ekrany w zagłówkach i wile innych opcji, ale co z tego: 1. Niby ma pełną historię servisu w audi (LL service) - autko ma 90 tys mil, a przy 80 tys mil (120 tys km) powinien być zmieniony rozrząd - prawdopodobnie nie był (a na pewno nie ma o tym nic w książce servisowej). Jutro zadzwonię do punktu servisowego z zapytaniem co i jak..... 2. Auto w środku jest BRUDNE i ŚMIERDZĄCE 3. Siedzenie od strony kierowcy jest przetarte (niewiarygodne że przy takiej klasie auta i takim przebiegu komuś udało się przetrzeć dośc konkretnie przez skórzane obicie). 4. Dywanik pod nogami kierwcy jest przetary (dziura w wymiennym dywaniku i przetarcie w wykładzinie). 5. Żona stwierdziła (po oblookaniu kilku A8 D3), że woli wersję LWB (szczególnie podoba jej się opcja przesuwania fotela przedniego z pozycji pasażera tylnego siedzenia) Co do LPG w FSI - jak w temacie podanym wcześniej - owszem istnieją instalacje LPG do tych silników, ale wtryskiwacze beznzyny muszą pracować podając paliwo (chłodzenie). Co oznacza że około 20% paliwa to wciąż benzyna. Koszt instalacji dużo wyższy, niewielu specjalistów, zwrot nakładów na taką inwestycję nieopłacalny w moim przypadku.... |
Autor: | sebos17 [ 02.lis.2009 17:59:20 ] |
Tytuł: | |
dziękuję za wyjaśnienia, kolejna wiedza zdobyta ![]() |
Strona 1 z 1 | Strefa czasowa: UTC + 1 |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |