.: AUDI KLUB POLSKA :. https://forum.audiklub.org/ |
|
[Audi A6 C4 2,8 + LPG] OPINIE https://forum.audiklub.org/viewtopic.php?f=32&t=97759 |
Strona 1 z 2 |
Autor: | -gumis- [ 17.lis.2009 10:47:20 ] |
Tytuł: | [Audi A6 C4 2,8 + LPG] OPINIE |
Witam.Wertowałem wczoraj wieczorem forum i poskładałem parę informacji o 2,6 i 2,8 z LPG. Proszę jednak tutaj o opinie i koszty eksplatacji tych silników jak również spalanie z manualem i automatem oraz najczęstsze usterki (cos na wzór jak chłopaki robią o 2.5 TDI V6) Pozdrawiam i proszę tylko o opinie... |
Autor: | sebos17 [ 17.lis.2009 12:12:18 ] |
Tytuł: | |
AAH quattro + BRC = tydzień temu 1 tys km po polsce w tym autostrada i korki w warszawie, na normalnych drogach do 130 km/h na autostradzie 150km/h spalanie gazu 12,6l, beznyzna na kompie pokazało jakieś 9,5. Wiadomo, na ten przebieg poszło tez troche benzyny, ale ile to nie umiem Ci powiedziec. Samochód mam od lipca, trochę już doinwestowałem. Zaznaczam, że ceny miałem (tak mi się wydaje) okazyjne ![]() - końcówki drążka kierowniczego Moog 2x 35zł - wymiana łączników stabilizatora z wahaczami Moog 4x20zł - przewody hamulcowe 2x30zł - klocki hamulcowe przednie ATE 210zł - Tuleje wahacza tylne Lemfoder L i P 112zł - linki ręcznego L i P 68zł - drążek reakcyjny tylny L i P 310zł - sprzęgło kompletne LUK 875 zł - uszczelka chłodnicy oleju 8zł - klocki hamulcowe tylne ATE 100 zł - tuleje wahacza przód Lemfoder L i P 60zł - tarcze hamulcowe tylne BREMBO 130zł - termostat WAHLER 50zł robocizna bez znaczenia, zależy gdzie robisz. Nie ma zasady, że coś psuje się w nich bardziej a coś mniej, te samochody mają już swój wiek i wszystko zależy jak byłu użytkowane i ilu właścicieli było przed. Kupując swoje auto o większości rzeczy do zrobienia wiedziałem, a jak zawsze kilka wyszło nowych. Jak kupujesz zagazowanego patrz co jest tam założone i jak, bo większość aut ma gnuj pod maską a nie instalację gazową. Jak masz konkretne pytania to pisz, postaram się odpowiedzieć. |
Autor: | -gumis- [ 18.lis.2009 09:01:28 ] |
Tytuł: | |
Pięknie! O cos takiego mi chodzi. Przydałaby się teraz wypowiedz kogos z silnikiem 2,6... sebos17 dzieki! Jak co to uderzę na priv. |
Autor: | martab99 [ 18.lis.2009 09:27:02 ] |
Tytuł: | |
Koszty będą takie same... Napisz do "AMIGOs", wcześniej jeździł 2.6, teraz ma 2.8 |
Autor: | sebos17 [ 18.lis.2009 11:10:15 ] |
Tytuł: | |
Jak już decydujesz się na V6 to tylko 2,8 najlepiej ACK ![]() ![]() |
Autor: | sebos17 [ 18.lis.2009 11:11:09 ] |
Tytuł: | |
Jak już decydujesz się na V6 to tylko 2,8 najlepiej ACK ![]() ![]() |
Autor: | emge [ 18.lis.2009 11:41:04 ] |
Tytuł: | |
No właśnie znajdź ACK w C4 ![]() ![]() |
Autor: | Klax [ 18.lis.2009 11:45:00 ] |
Tytuł: | |
Nie jeździłem jeszcze 2,8 (ani AAH ani ACK). Użytkuję od niedawna 2,6 ABC. I mimo opinii odwlekających Cię od tego motoru, stwierdzam iż jest w pełni wystarczający do dość sprawnego i dynamicznego poruszania się czy to po mieście czy w trasie. Oczywiście, szukaj 2,8 ale jak trafi Ci się zadbane 2,6 to brałbym bez zastanowienia. Bo idąc tokiem rozumowania niektórych forumowiczów to można dojść i do 4,2. |
Autor: | rk07554 [ 18.lis.2009 13:18:44 ] |
Tytuł: | |
obydwa silniki są paliwożerne jak na swoje osiągi. gaz sekwencyjny jesli już. u mnie spalanie średnie 14 - 16 litrów LPG. w trasie od 11 do 20 - dłuższe odcinki w okolicach predkości maksymalnej). w tym wypadku kryterium silnikowe nie ma aż tak dużego znaczenia jak stan i wyposażenie - moim zdaniem przynajmniej |
Autor: | marcin22_22-86 [ 18.lis.2009 20:59:40 ] |
Tytuł: | |
witam obydwa silniki sa malo awaryjne wczesniej jezdzilem 2,6 i sprawowal sie bardzo dobrze bez awari tylko troche mocy mi brakowało teraz mam 2,8ACK z chipem okolo 211km super silnik i nie przekracza 12l gazu na autostradzie do 160 |
Autor: | martab99 [ 18.lis.2009 21:03:02 ] |
Tytuł: | |
marcin22_22-86 napisał(a): teraz mam 2,8ACK z chipem okolo 211km
A skąd takie informacje? |
Autor: | marcin22_22-86 [ 19.lis.2009 21:49:20 ] |
Tytuł: | |
nie sprawdzalem autka na hamowni ale mysle ze gdzies kolo tego sie zakreci miedzy 210 a 220km |
Autor: | 2rafal7 [ 19.lis.2009 22:10:10 ] |
Tytuł: | |
marcin22_22-86 napisał(a): nie sprawdzalem autka na hamowni ale mysle ze gdzies kolo tego sie zakreci miedzy 210 a 220km
to powiem Ci magia... |
Autor: | Marianb [ 19.lis.2009 22:53:32 ] |
Tytuł: | |
Buhahaha. Jeden już taki był co się chwalił że ma AAH z czipem - 210KM. Wjechał na hamownię Bzyczka i wypluło......................................................................139KM ![]() PS nie napisałem tego złośliwie, ale trzeba myśleć realnie ![]() |
Autor: | Morgi [ 20.lis.2009 07:18:03 ] |
Tytuł: | |
Ciekawe co taki czip w 2.8 niby robi...... jak ma serię mto juz wielki sukces |
Autor: | *Robi* [ 20.lis.2009 07:32:58 ] |
Tytuł: | |
Klax napisał(a): . Oczywiście, szukaj 2,8 ale jak trafi Ci się zadbane 2,6 to brałbym bez zastanowienia. Bo idąc tokiem rozumowania niektórych forumowiczów to można dojść i do 4,2.
Jak 2.8 pali tyle samo co 4.2 to nadczym sie tutaj zastanawiac ![]() ![]() A i wazne zeby było w q ![]() |
Autor: | -gumis- [ 20.lis.2009 08:35:41 ] |
Tytuł: | |
Mam takie dziwne wrazenie ,że znowu uciekamy od tematu... ![]() |
Autor: | rk07554 [ 20.lis.2009 11:52:08 ] |
Tytuł: | |
usterka silnika to chyba ostatnia rzecz jakiej możesz się obawiać w ABC i AAH - o ile motor był dobrze eksploatowany. ja przez 4,5 roku zrobiłem 110 tys. km i w silniku wymieniałem tylko swiece, raz kable WN i rozrząd między wymianami oleju co 15 tys. dolewałem 1 litr - olej syntetyczny jedyne większe ryzyko to rozrząd - trzeba tego pilnować i tyle. c4 z tymi motorami to solidne samochody |
Autor: | Klax [ 20.lis.2009 11:59:33 ] |
Tytuł: | |
No i panuje jeszcze obiegowa opinia że V'ki lubią puszczać oliwę tu i ówdzie. U mnie niestety się to potwierdza, ale było tak jak kupiłem auto. Niedługo będę się zabierał za uszczelnianie. |
Autor: | -gumis- [ 20.lis.2009 12:30:42 ] |
Tytuł: | |
Jakie to są koszty wymiany rozrządu ? Porównywalne z 2.5TDI(którą posiadam) Nie wiem czy szukac własnie 2,6 , 2,8 czy 2.5 TDI. Z tego co sam zaobserwowałem to jakakolwiek awaria w Dieslu pociąga za sobą spore koszty... Wydaje mi się ,że benzyny są tansze w eksplatacji.Może się myle... Jakie macie pozakładane instalacje gazowe, jakie sie sprawdziły i polecacie, chodzi mi o marke firme instalacji bo róznie to bywa... |
Strona 1 z 2 | Strefa czasowa: UTC + 1 |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |