.: AUDI KLUB POLSKA :. https://forum.audiklub.org/ |
|
Audi A4 Avant B6 silnik 1.8 T jakie najwieksze wady? https://forum.audiklub.org/viewtopic.php?f=32&t=98499 |
Strona 1 z 1 |
Autor: | karii [ 14.gru.2009 22:18:13 ] |
Tytuł: | Audi A4 Avant B6 silnik 1.8 T jakie najwieksze wady? |
Witam. Przymierzam się do kupna A4 Avant z uwagi że rodzina mi się powiększa ![]() ![]() |
Autor: | giganteusz [ 15.gru.2009 10:32:18 ] |
Tytuł: | |
2.0 pija musi olej ![]() 1.8t jednemu padnie przy przebiegu 20 tys drugiemu 200 tys jeden czeka jak sie rozgrzeje i dopiero kreci (jak ja ![]() |
Autor: | matysss [ 15.gru.2009 10:35:39 ] |
Tytuł: | |
Bierz 1.8T a bedziesz pan zadowolony, pod warunkiem, ze kupisz w miare utrzymany egzemplarz, bo niestety wielu ludzi kupije zajechane szroty za najnizsze ceny, a potem wypisuje na forum , ze 1.8t to lipa. |
Autor: | karii [ 15.gru.2009 20:28:05 ] |
Tytuł: | |
Nie zamierzam kupować padliny i dlatego się dopytuje co i jak bo nie chce wydać 40 koła papieru i zaraz remontować fury. Jaka wersja lepsza 150 czy 163 PS a jeśli chodzi o wady ktoś coś morze napisać. Czy motor 2.4 będzie duzo droższy w eksploatacji chodzi mi głownie o spalanie. |
Autor: | rafala6 [ 15.gru.2009 20:44:17 ] |
Tytuł: | |
Wydajac 40tys.zł też mozna kupic padline ![]() ![]() |
Autor: | toratore [ 15.gru.2009 21:39:43 ] |
Tytuł: | |
Piją pewnie podobnie, 2.4 miasto 13,5 to oszczędnie, poza 8,5 bardzo spokojnie, autostrada 10. Oba silniki fajne, mają swoje wady i zalety, jednak dźwiek v6 jest niezapomniany. 2.4 przy ostrej jeździe lubi także olej 0.5 litra na 1000 km to norma. |
Autor: | designer [ 15.gru.2009 22:09:57 ] |
Tytuł: | |
Miałem 2.4 w awtomacie, a obecnie ujeżdżam 1.8T manual 163KM i powiem że 1.8T daje sporo więcej frajdy, tylko dźwięku V-ki brak ![]() Ale za to 1.8T można ostro podkręcić i wtedy zapieprza jak dzikie i 2.4 przy nim to muł bagienny ![]() Z autopsji mogę Ci podopwiedzieć że przed kupnem oprócz standardowego sprawdzenia VIN-u i grubości powłoki lakierniczej sprawdź: - kompresję na cylindrach - czy nie kopci na zimnym/ciepłym silniku - przypałuj go jak się rozgrzeje i słuchaj czy turbo dmucha ( zresztą będziesz to czuł ![]() O 1.8T trzeba umieć dbać, 2.4 nie wymaga chłodzenia turbin i o tyle jest silnikiem mniej obsługowym. Jak znajdziesz 1.8T w quattro w nienagannym stanie to powienieneś być mega zadowolony ![]() |
Strona 1 z 1 | Strefa czasowa: UTC + 1 |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |