vako napisał(a):
Witam
Przez dłuższy czas szukałem ładnej A4 3,0 TDI w sedanie i z pakietem S-Line.
Zadanie prawie niewykonalne za rozsądne pieniądze. Za niedużą dopłatą można już wyrwać piękne A5 , których pomału co raz więcej pojawia się na rynku. Mam kilka pytań do znawców marki i tego modelu. Czy silnik 3,0 TDI to jest ten sam model co w A4 ? W A4 ta jednostka była dość awaryjna i dopierpo po 2006 podobno jest lepie. Kolejna kwestia czy wersja z manualem da je radę z mocą tego silnika ? Znalazłem jedno ciekawe ogłoszenia, ale od właściciela wiem ,że wymieniana był skrzynia na gwarancji. Czy takiego auta powinienem się obawiać, jeśli wymiana była w serwisie Audi i są na to papiery ? Skrzynia była wadliwa i wysypała się juz po 21 tys. Robiony był jeszcze błotnik i wachacz. Auto podobno jest od nowości serwisowane i 1 własciciel. Czy w serwisie Audi będą w stanie sprawdzić czy auto jest w 100% bezwypadkowe ? Na co powinienem zwrócić uwagę przy tym modelu ?
Z góry dzieki za wszystkie porady i sugestie
Primo: podaj jaki konkretny model masz na oku B7 B8?
Co było konkretnie robione z wahaczem? Wymieniany bo stukał, czy był wyrwany razem z błotnikiem?
W ASO dowiesz się tylko czy były robione sprawy blacharskie przez ASO
Jak była jakaś grubsza przygoda naprawiana poza ASO to tylko czujnik grubości lakieru i żmudne szukanie. Jak ci dadzą praktykanta z czujnikiem to może nie znaleźć.
Generalnie manuale same z siebie się nie wysypują. Jak ktoś nie umie zmieniać biegów w quattro to najpierw sprzęgło wykańcza.
Odnośnie silników wszystkie nowe diesle są mniej lub bardziej awaryjne.