.: AUDI KLUB POLSKA :. https://forum.audiklub.org/ |
|
A8 D2 do 20k PLN. https://forum.audiklub.org/viewtopic.php?f=32&t=98703 |
Strona 1 z 5 |
Autor: | timon [ 21.gru.2009 19:56:44 ] |
Tytuł: | A8 D2 do 20k PLN. |
Witam wszystkich, pierwszy post i pierwsze pytanie. Czy można kupić A8 4.2Q w dobrym stanie do 20k PLN najlepiej zarejestrowane już w PL wcześniej. Rocznik nieważny chociaż 94 i początek 95, zdaje się, że mają stalowe zawieszenie w porównaniu do młodszych modeli z aluminiowym? |
Autor: | Pawlo [ 21.gru.2009 20:08:58 ] |
Tytuł: | |
Witam równiez serdecznie i polecam aby pierwszy post brzmiał "Dzień Dobry" do czego jest odpowiedni temat nastepnie zaprzyjaźnił by sie z wielkim czerwonym guzikiem na górze strony oraz z regulaminem forum ![]() |
Autor: | Kornel [ 21.gru.2009 22:03:31 ] |
Tytuł: | |
A aluminium to nie stal ![]() ![]() |
Autor: | qww [ 21.gru.2009 22:31:34 ] |
Tytuł: | |
Można. Wszystkie były wielowahacz alu, z tym, że poliftowe miały później alu zwrotnice. |
Autor: | a4v6 [ 21.gru.2009 23:32:52 ] |
Tytuł: | |
Kornel napisał(a): A aluminium to nie stal
![]() ![]() stal to stal, aluminium to metal nieżelazny ![]() |
Autor: | Morgi [ 22.gru.2009 06:32:03 ] |
Tytuł: | |
Sie da za tyle kupić. To już stare paździochy. Mój jest warty max w okolicach 19000 i myślę że spaełniałby spoko Twoje wymagania.... Ale nie na sprzedaż. ![]() |
Autor: | Misiek1 [ 22.gru.2009 11:39:10 ] |
Tytuł: | |
MorgothV8 napisał(a): Sie da za tyle kupić. To już stare paździochy.
Mój jest warty max w okolicach 19000 i myślę że spaełniałby spoko Twoje wymagania.... Ale nie na sprzedaż. ![]() Czy ja wiem czy stare??? Kupić można oczywiście ale trzeba będzie na pewno trochę dołożyć. Patrz raczej nie na rocznik ani na wyposażenie tylko na stan techniczny . Za taka kasę to roczniki tak do 1997. Dwóch kumpli zakupiło D2 ale jedną zobaczyłem to oniemiałem Audi S8 2002 w manualu wersja Indvidual coś pięknego ale przepłacił trochę bo dał 100k druga zwykła ale nawet zadbana A8 4,2 1999/2000i za nią dał 35k . |
Autor: | yooo25 [ 22.gru.2009 17:47:22 ] |
Tytuł: | |
Misiek1 napisał(a): MorgothV8 napisał(a): Sie da za tyle kupić. To już stare paździochy. Mój jest warty max w okolicach 19000 i myślę że spaełniałby spoko Twoje wymagania.... Ale nie na sprzedaż. ![]() Czy ja wiem czy stare??? Kupić można oczywiście ale trzeba będzie na pewno trochę dołożyć. Patrz raczej nie na rocznik ani na wyposażenie tylko na stan techniczny . Za taka kasę to roczniki tak do 1997. Dwóch kumpli zakupiło D2 ale jedną zobaczyłem to oniemiałem Audi S8 2002 w manualu wersja Indvidual coś pięknego ale przepłacił trochę bo dał 100k druga zwykła ale nawet zadbana A8 4,2 1999/2000i za nią dał 35k . ![]() |
Autor: | Mauzer [ 22.gru.2009 20:39:30 ] |
Tytuł: | |
Kornel napisał(a): A aluminium to nie stal
![]() ![]() ojapierdziu, święta mają być radosne ale bez przesady ![]() co do tematu to niech ktoś sprowadzi tego kolege na ziemie ![]() |
Autor: | zioolko [ 22.gru.2009 21:10:05 ] |
Tytuł: | |
Kupując paździerz z takiego rocznika musisz mieć na czarną godzinę odłozonego minimum dychacza (rozrząd, tarcze, klocki, płyny, zawiecha, opony). Dosięgnie cię wcześniej czy później remont ASB i regenercja przekładni. Jak bedziesz miał pecha to ci się osprzęt wysra silnika (cewki). Aluminium się utlenia więc w tym roczniku będziesz możesz mieć problemy z wszystkimi alu chłodniczkami. Chyba że jeździsz do kościoła i po bułki do sklepu to ci się na raty rozłoży Mając tylko 20 dychy i nic odłożonego to sie z motyką na słońce porywasz. |
Autor: | deejay.ftb [ 22.gru.2009 21:48:49 ] |
Tytuł: | |
V8 za 20K... osobiscie szukalbym D1, 10-15K przeznaczajac na zakup a reszte na pierwsze skromne inwestycje. |
Autor: | Morgi [ 23.gru.2009 05:59:21 ] |
Tytuł: | |
Dalej uważam że kupić można za 20K spokojnie i całkiem dobry egzemplarz. Nikt nie pisał o utrzymaniu i "robotach na dzień-dobry" w tej cenie. PS: a z utlenieniem wszystkiego to bym tak nie fantazjował, zapraszam do mnie, wskaż mi te utlenione elementy. PS2: z chemii, aluminium pokrywa się ochronną (pasywacyjną) wartwą tlenku AL2O3 praktycznie od razu, wartswa ta jest grubości kilku mikronów i postępuje dalej ale baaaaardzo wolno, duzo wolniej od stali itp. WIęc każda część aluminiowa jest teoretycznie utleniona z zewnątrz co w niczym nie przeszkadza i jest normalne. |
Autor: | zioolko [ 23.gru.2009 09:52:33 ] |
Tytuł: | |
U moich znajomych we wszystkich A8 przed liftem lecą nagrzewnice i chłodnice klimy i inne chłodniczki nad których celem istnienia się nawet nie zastanawiam- w każdym egzemplarzu (kilka sztuk A8 przed liftem) |
Autor: | 2rafal7 [ 23.gru.2009 10:08:47 ] |
Tytuł: | |
Za 20tys kupisz ładną A8 z poczatku produkcji. Musisz się niestety liczyć z dodarkowymi kosztami np. rozrząd - to jest obowiązek. stan układu hamulcowego czy zawieszenia sprawdza się przy kupnie więc w czym problem? wychodzi luz w zawieszeniu targujesz, kończą sie tarcze lub klocki targujesz. Myślę, ze na początek wystarczy ci 3tyś max, jeżeli kupisz zdabany egzemplarz oczywiście. |
Autor: | Pablo200 [ 23.gru.2009 10:20:11 ] |
Tytuł: | |
20 tyś OK mozna kupić Moje pytanie za co będziesz tankował ? zbiornik 90 L = ok 400 zł jedno tankowanie ![]() |
Autor: | yooo25 [ 23.gru.2009 10:20:56 ] |
Tytuł: | |
2rafal7 napisał(a): Za 20tys kupisz ładną A8 z poczatku produkcji. Musisz się niestety liczyć z dodarkowymi kosztami np. rozrząd - to jest obowiązek. stan układu hamulcowego czy zawieszenia sprawdza się przy kupnie więc w czym problem? wychodzi luz w zawieszeniu targujesz, kończą sie tarcze lub klocki targujesz. Myślę, ze na początek wystarczy ci 3tyś max, jeżeli kupisz zdabany egzemplarz oczywiście. dokładnie... nie róbmy z a8 nie wiadomo jakiego "auta cud", jak się kupi lumpa trzeba robić, wynajdziesz w dobrym stanie będzie ok. Nie ma co się oszukiwać 4.2 w benzynie nie bedą drożały lecz chyba całkowicie w druga stronę
|
Autor: | 2rafal7 [ 23.gru.2009 10:31:28 ] |
Tytuł: | |
Pablo200 napisał(a): 20 tyś OK mozna kupić
Moje pytanie za co będziesz tankował ? zbiornik 90 L = ok 400 zł jedno tankowanie ![]() Czyli myślisz, że jak ktoś wydaje 20tyś zł na auto to go nie stać na paliwo? myśle, że każdy bierze pod uwage koszty paliwa przy kupnie takiego auta więc myślę, ze kolega jest świadom tego. Zresztą istnieje coś takiego jak dobra instacja lpg, wtedy koszty są na poziomie 1.6 benzyny... |
Autor: | martab99 [ 23.gru.2009 10:31:56 ] |
Tytuł: | |
Mauzer napisał(a): Kornel napisał(a): A aluminium to nie stal ![]() ![]() co do tematu to niech ktoś sprowadzi tego kolege na ziemie ![]() A w jakiej kwestii? |
Autor: | timon [ 25.gru.2009 00:20:43 ] |
Tytuł: | |
Dobra. Czyli tak. Na razie rozpoznaje teren. Myślę, że w ciągu 12-18msc oszczędzę ~30k może troszkę więcej. Przy kupnie najlepiej wymienić wszystkie filtry + oleje wymienić, uzupełnić. Dodatkowo dla bezpieczeństwa wymienić rozrząd, a jeśli kończą się klocki to i one do wymiany. W 5k wyrobię się z wymianą olei + filtry + rozrząd? Jaka będzie cena sprowadzenia auta z Niemczech przy wartości ~30k, na jakie koszta celne się nastawić + koszty przygotowania do rejestracji i sama rejestracja? I ile płacicie za ubezpieczenie i u jakiego ubezpieczyciela(AC/OC/NW i jakie zniżki)? Tak orientacyjnie bym prosił, aby ktoś się wypowiedział. I ostatnie, czy jest ktoś z kto wie gdzie w woj. Lubelskim można znaleźć ASO Audi? |
Autor: | przem.f [ 25.gru.2009 11:01:29 ] |
Tytuł: | |
timon napisał(a): Tak orientacyjnie bym prosił, aby ktoś się wypowiedział. I ostatnie, czy jest ktoś z kto wie gdzie w woj. Lubelskim można znaleźć ASO Audi?
Nie żartuj.. Nie słyszałeś o Danelczyku? ![]() Tak na poważnie to w Lublinie jest ASO Audi (Skody i VW) właśnie u Danelczyka. Nie wiem jak obsługa w Audi, ale radziłbym przy wizytach wszystko dokładnie ustalić, żeby nie było niespodzianek, które się zdarzają np. w salonach i serwisie VW; tutaj przypadek kiedy zostawiłem auto do naprawy, miało być max 2 tys zl, po godzinie od wyjazdu z salonu było 4, a faktura na 5. Nie raz już pisałem o niemiłej obsłudze tego miejsca i nie raz pewnie napiszę. |
Strona 1 z 5 | Strefa czasowa: UTC + 1 |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |