.: AUDI KLUB POLSKA :.
https://forum.audiklub.org/

Kupuje setke i bardzo potrzebuje podpowiedzi
https://forum.audiklub.org/viewtopic.php?f=32&t=99105
Strona 1 z 1

Autor:  Destroier [ 08.sty.2010 12:29:25 ]
Tytuł:  Kupuje setke i bardzo potrzebuje podpowiedzi

Chce kupic 100 c4 i po tym co udało mi sie do tej pory przeczytać ,to zastanawiam sie , czy szukać w Polszce ,czy grzebać w niemcowni ?

W niemcowni mozna w miare tanio kupic przebieg do 150 000, ale czytam i dochodze do wniosku, że w tym aucie przebieg 200 000 z hakiem nie jest znaczny dla silnika.

Poradzcie jaki silnik szukać, z jakimi oznaczeniami jest najlepszy, oczywiście chce go zagazować?

Na co zwracać uwage, czy ten model ma jakies bolączki?
Chce mieć 150 KM , ale czy nie zastanawiać sie nad 174( 3 litry gazu w tą ,czy w tamtą) , co sądzicie?
pzdr

Autor:  jakub33 [ 08.sty.2010 13:14:59 ]
Tytuł: 

Jak szukasz benzyny to nalepiej z konca produkcji 192km oznaczenie o ile sie nie myle ACK

Autor:  ernieball [ 08.sty.2010 13:44:29 ]
Tytuł: 

Silnik ACK był dopiero w A6C4, szukaj AAH.

Autor:  Klax [ 08.sty.2010 14:20:06 ]
Tytuł: 

150-200 tyś w c4 ? hehe. Jasne :)
Przebiegi w tak starych autach to jedna z ostatnich rzeczy na jaką się patrzy.
Szukaj, 2,6(ABC)lub 2,8(AAH), załóż jakąś dobrą sekwencję i śmigaj sobie całkiem tanio i fajnie.

Autor:  J@rek [ 08.sty.2010 18:51:29 ]
Tytuł: 

Klax napisał(a):
150-200 tyś w c4 ? hehe. Jasne :)
Przebiegi w tak starych autach to jedna z ostatnich rzeczy na jaką się patrzy.
Szukaj, 2,6(ABC)lub 2,8(AAH), załóż jakąś dobrą sekwencję i śmigaj sobie całkiem tanio i fajnie.


Dokładnie jak kolega pisze...i patrz na stan wizualny...a na końcu oględzin możesz spojrzeć na licznik :) Mi się udało kiedyś kupić ładną setunię tylko dlatego, że miała na blacie 238 tys i nikt jej nie chciał...i to dlatego że sprzedawca był bardzo rzeczowym gościem-życzę wszystkim samych takich transakcji...ja dotoczyłem jeszcze 250 tys i autko śmiga dalej, nie miałem z nim żadnych problemów...no ostatnio trochę zaniedbane

Autor:  ZiPi [ 08.sty.2010 20:02:41 ]
Tytuł: 

W Niemczech cięzko juz dostać C-4 większośc juz wywieziona na Wschód
Co do silników "pod gaz", to bierz 2.6 lub 2.8 bo 2.3 ma mechaniczny wtrysk, ktory sprawia problemy na LPG a 2.0 nie jedzie.
Co do przebiegu, to 200 tyś km w takim aucie jest malo realne, no chyba, ze kupisz auto od dziadka, ktory nie zyje z 10 lat

Autor:  Destroier [ 08.sty.2010 20:08:22 ]
Tytuł: 

Dziękuje bardzo za podpowiedzi, jeszcxze jak możecie polećcie jakąś dobrą sekwencje , ja znikam na kilkanaście dni :-) muszę przeczytać wszystkie tematy na temat Audicy na forum, jak będe miał jakiś ``kandydatów`` to umieszcze link z prośba o ocene
pzdr

Autor:  ZiPi [ 08.sty.2010 22:19:32 ]
Tytuł: 

Stag 300 - tania i dobra
Vis Prins - drozsza i bardzo dobra

Autor:  Destroier [ 09.sty.2010 18:27:18 ]
Tytuł: 

Prosze Was o ocene,
http://www.allegro.pl/item868264345_aud ... kazja.html

http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C11077249

Autor:  emge [ 09.sty.2010 18:33:08 ]
Tytuł: 

Ten pierwszy ma zajebisty przebieg, zwłaszcza jak się spojrzy na fotel kierowcy, prawdziwa okazja. Oba trzeba by zobaczyć na żywo.

Autor:  sebos17 [ 09.sty.2010 19:48:15 ]
Tytuł: 

znajomy interesował się tym pierwszym, poprosił o zdjęcia, zdjęcia przyszły i dał sobie spokój, tył lewy źle spasowany, przód na pewno też bity. Reszta napewno do ogarnięcia, pytanie ile trzeba dołożyć.

Jak byś miał czas to moim zdaniem lepiej przytargać coś z niemcowni, u nas większe prawdopodobieństwo że był wcześniej klepany

Autor:  gitmar [ 10.sty.2010 14:46:26 ]
Tytuł: 

Z Niemcowni to już teraz mało opłacalne jest sprowadzanie 100 C4, wyjdzie Cię to samo co A6 C4, a w DE za ładną setkę też się ceni. Klepany to już teraz mało który nie był, pytanie tylko jak mocno , jeśli drobne stłuczki, przerysowania, obtarcia to żaden problem (przynajmniej dla mnie). Trochę cierpliwości i szukaj AAH lub ABC (w zależności który w lepszym stanie). Przebieg 300 kkm to jeszcze nic strasznego i nie łudź się że znajdziesz z przebiegiem 150 kkm. Godny uwagi jest też 2.5 TDI AAT, ale większość ma nalatane w ok.0.5 mln km (co też nie znaczy, że nie będą jeździć dalej ;) )....
Co do LPG to polecam sterownik Stag 300, wtryski Matrix i reduktor KME Silver. Jeździłem baaaardzo dużo na czerwonych Valtekach i wbrew pozorom nic takiego się nie działo, ale radzę zakładać wtryski najlepsze na jakie Cię stać.

Strona 1 z 1 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/