.: AUDI KLUB POLSKA :. https://forum.audiklub.org/ |
|
Kupno Audi A4, model B6, silnik benzynowy, prosze o rady !! https://forum.audiklub.org/viewtopic.php?f=32&t=99191 |
Strona 1 z 1 |
Autor: | boss850814 [ 12.sty.2010 13:16:46 ] |
Tytuł: | Kupno Audi A4, model B6, silnik benzynowy, prosze o rady !! |
Witam Miałem Audi z silnikiem 2.5 TDI ![]() |
Autor: | boss850814 [ 12.sty.2010 13:27:21 ] |
Tytuł: | |
Dodam jeszcze że rocznie robię około 30 tyś km, to jest raczej sporo, człowiek myślał jeszcze o 1.9 TDI, niby każdy chwali te silniki ale to też różnie z tym bywa, zresztą jak ze wszystkim w życiu. |
Autor: | 2rafal7 [ 12.sty.2010 13:45:54 ] |
Tytuł: | |
kup benzynke 2.4 v6, b. dobre sprawdzone silniki - b. dobrze znoszą gaz (oczywiście dobra instalka to podstawa), osiągi przyzwoite, dźwięk b. przyjemny ![]() |
Autor: | toratore [ 12.sty.2010 14:43:05 ] |
Tytuł: | |
2rafal7 napisał(a): kup benzynke 2.4 v6, b. dobre sprawdzone silniki - b. dobrze znoszą gaz (oczywiście dobra instalka to podstawa), osiągi przyzwoite, dźwięk b. przyjemny
![]() potwierdzam, jedynie moge dodać, że warto sprawdzić oba napinacze łańcucha wałków rozrządu (vagiem). Okazuje się, że jest to częsta usterka v6 i v8. Dodam, że jeden kosztuje 1800 zł z uszczelkami i łańcuchem (wymiana w aso to drugie tyle, gdzie indziej za 500 zrobisz). Silinik super, ale dolewki oleju w ramach zabawy wliczone. |
Autor: | golob [ 12.sty.2010 15:01:22 ] |
Tytuł: | |
toratore napisał(a): potwierdzam, jedynie moge dodać, że warto sprawdzić oba napinacze łańcucha wałków rozrządu (vagiem).
Możesz powiedzieć jak sie sprawdza te napinacze vagiem? |
Autor: | designer [ 12.sty.2010 15:10:18 ] |
Tytuł: | |
A ja bym wziął 1.8T ![]() ![]() Podstawa tylko znaleźć zadbany egzemplarz ( najlepiej z q ![]() |
Autor: | 2rafal7 [ 12.sty.2010 15:17:19 ] |
Tytuł: | |
Nie wiem czemu, ale jakoś nie przepadam za 1.8t, faktycznie sa dobre, ale kompletnie nic mnie do nich nie przyciąga. Dźwięk jak zwykła 4 cylindrowa wiertarka, głośne (w porównaniu do V6), osiągi na fabrynczym silniki takie same jak w 2.4, fakt program i po kłopocie ![]() |
Autor: | designer [ 12.sty.2010 15:27:28 ] |
Tytuł: | |
Rafał nie dźwiękiem jeździsz ![]() ![]() A tak już poważnie to 1.8T IMO można w miarę tanio, szybko i bezawaryjnie polatać. PS Autorowi wątku proponuję zalogować sie na A4-klub.pl i trochę poczytać... |
Autor: | toratore [ 12.sty.2010 15:50:25 ] |
Tytuł: | |
golob napisał(a): toratore napisał(a): potwierdzam, jedynie moge dodać, że warto sprawdzić oba napinacze łańcucha wałków rozrządu (vagiem). Możesz powiedzieć jak sie sprawdza te napinacze vagiem? sprawę znam tylko z teorii, napinacz łańcucha wałka rozrządu pracuje w dwóch pozycjach - wyłączony, i włączony - silnik obroty powyżej 1000. więcej tutaj: http://www.ross-tech.com/vag-com/m_blocks/090-098.html osobiście nie mogłem jednak sam dojśc do tego i w przyszłym tygodniu wybieram się do magika z aso. |
Autor: | boss850814 [ 14.sty.2010 18:57:23 ] |
Tytuł: | |
Dzikuję koledzy za rady, powoli ukierunkowuje się na 1.8T tylko nie wiem ilu konne silniki te są najmniej zawodne czy to nie ma znaczenia za bardzo?? A poza tym na co zwracać szczególną uwagę kupując tego typu motor?? W grę wchodzi jeszcze 1.9 TDI i tutaj moje pytanie odnośnie części do tych obydwu silników. W którym przypadku będą one tańsze?? Domyślam się ze w TDI więcej będzie zabawek w tym silniku. Na allegro jest tylko przeróżnych części różnych marek że mam problem z obiektywnym porównaniem cen. Dziękuję za wszystkie podpowiedzi. |
Strona 1 z 1 | Strefa czasowa: UTC + 1 |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |