.: AUDI KLUB POLSKA :.
https://forum.audiklub.org/

co wybrać c3 czy b3?
https://forum.audiklub.org/viewtopic.php?f=32&t=99313
Strona 1 z 2

Autor:  b3vr6 [ 17.sty.2010 11:31:10 ]
Tytuł:  co wybrać c3 czy b3?

i znow mam dylemat co wybrać znalazłem 100 c3 2.2t z 87 r za 2000 puknięte przodem silnik raczej do roboty turbo na bank . i znalazłem b3 2.0 v16 oczywiście quattro za 3500 i co teraz wybrać jeśli b3 to w niedługim czasie napewno swap na 2.2t c3 ma cośw sobie ale niemoge się zdecydowac doradzcie coś koledzy

Autor:  Dred [ 17.sty.2010 11:58:11 ]
Tytuł: 

przede wszystkim napisz do czego ma służyć to auto.
Jeśli ma być wygodne i w miarę szybkie to C3. Jeśli to ma zadupcać bez kompromisu to b3 będzie lepszym rozwiązaniem , bo na starcie ma niższą wagę.

Autor:  b3vr6 [ 17.sty.2010 12:05:35 ]
Tytuł: 

narazie ma służyć do pomodzenia a potem do wygodnej jazdy bo rodzina mi się powiększa no i oczywiscie do prostowania wiesniaków myślących że ich szpachlibra jest najlepsza

Autor:  Dred [ 17.sty.2010 12:21:31 ]
Tytuł: 

jeśli rodzinne i w pełni wyposażone to kup C3
możesz od razu poszukać jakiegoś 20VT, lub 10VT i wtedy zmieniać czy dłubać obecny.
B3 będzie po prostu mniej komfortowe.

Autor:  enduroboy [ 17.sty.2010 12:29:33 ]
Tytuł: 

po co walisz dwa tematy o tym samym?

http://www.audiklub.org/phpBB2/viewtopic.php?t=99311

Autor:  b3vr6 [ 17.sty.2010 14:56:57 ]
Tytuł: 

w tamtym pytałem czy 2.2t wejdzie bo b3 a tu co wybrać b3 czy c3

Autor:  darekwawa [ 17.sty.2010 18:25:14 ]
Tytuł: 

A może 200 z silnikiem 3b? Doprowadzone do porządku wygladają naprawdę fajnie a i jest w czym dłubać.

Autor:  rodzynek [ 17.sty.2010 18:33:02 ]
Tytuł: 

darekwawa napisał(a):
A może 200 z silnikiem 3b? Doprowadzone do porządku wygladają naprawdę fajnie a i jest w czym dłubać.


A ile kosztuje...

Autor:  v8quattro [ 17.sty.2010 18:46:13 ]
Tytuł: 

tutaj znajdziesz odpowiedz http://allegro.pl/item887333268_audi_200_2_2_20v_turbo_quattro_silnik_audi_s2_3b.html
szału nie ma ale jak do dłubania to zawsze baza jest dobra napewno gosc duzo z ceny nie zejdzie bo i tak juz jest mała jak dla mnie niewiadomo jaki stan jest autka bo gosc za bardzo sie ne rospisał. pozdrawiam

Autor:  Buba [ 17.sty.2010 19:42:39 ]
Tytuł: 

To był by fart jak auto by było w dobrym stanie, należy jechać jak najszybciej
ale : schowek pod kierą odchylony jak na moje były problem, było grzebane w elektryce, mieszka nie ma i wajcha ręcznego grzebana : najprawdopodobniej było grzebane w wybieraku skrzyni. Zdjęć nie można powiększyć ale pod maską też widać dziwne przeróbki typu rurki wychodzące z plastyku idącego do przepustnicy.

W 200 20 VT tak czy inaczej trzeba włożyć mały worek pieniędzy, bo nie są to auta młode a moc stanowi o ciężkich nogach właścicieli, : wywalenie ufo, turbo, heble ze słynną gruszką i padającymi pompami, kolektor wodny na boku głowicy i masę innych popierdułek.
Tak czy inaczej do tej ceny prędzej czy później a raczej prędzej dołożysz drugie tyle. Ale wynik, jeśli buda nie była tłuczona, będzie przekozacki za w miarę rozsądną cenę.

Niemniej dochodzę do wniosku że podchodzisz do tematu bez wystarczającej ilości pieniędzy i nie skorzystałeś z wiedzy zawartej na forum.

Jeśli chodzi o B3 ze swapem polecam kontakt z EDD-em z Pomorskiego Klubu Audi
Jeśli chodzi o 200 20VTQ to Sajmon (zresztą on swapował EDD-ową maszynę), Niedźwiad, troszkę ja, krakusy Emte i Artek, Lukasik.
Zresztą jak poszperasz na forum znajdziesz te osoby

Autor:  Mauzer [ 17.sty.2010 20:19:41 ]
Tytuł: 

Buba napisał(a):
rurki wychodzące z plastyku idącego do przepustnicy.

rura dolotowa jest metalowa, a te dziwne udziwnienia to "instalacja gazowa na śrubie" LOL
;)

Autor:  Buba [ 17.sty.2010 22:15:07 ]
Tytuł: 

rzeczywiście tam chyba jest parownik, się schował kopany
no to musi śmigać jak ta lala przynajmniej jak na "mega unikat" przystało
a no i rura jest metalowa mea culpa :)

Autor:  darekwawa [ 17.sty.2010 22:33:13 ]
Tytuł: 

rodzynek napisał(a):
darekwawa napisał(a):
A może 200 z silnikiem 3b? Doprowadzone do porządku wygladają naprawdę fajnie a i jest w czym dłubać.


A ile kosztuje...


Biorąc się za starsze audi i chcąc pogrzebać przy 5-cyl, zwłaszcza doładowanych - zawsze ten woreczek pieniążków trzeba mieć - najlepiej samouzupełniający :-) Mam nadzieję, że autor tematu zdaje sobie z tego sprawę. Zakup to początek wydatków.

Autor:  b3vr6 [ 17.sty.2010 22:34:27 ]
Tytuł: 

ha wcale nieznalazłem odpowiedzi dzwoniłem aby zobczyłem ogłoszenie i co się okazuje pierscienie do wymiany turbo do regeneracji i wiele wiele innych typ poniżej 5500 niechce słyszeć nawet ale chociaż szczery bo odrazu powiedział co go boli

Autor:  b3vr6 [ 17.sty.2010 22:36:09 ]
Tytuł: 

no właśnie zdaje najchętniej kupił bym po taniości dobrą bude z silnikiem do remontu i powoli do wiosny sobie dłubał

Autor:  rodzynek [ 17.sty.2010 23:07:43 ]
Tytuł: 

b3vr6 napisał(a):
ha wcale nieznalazłem odpowiedzi dzwoniłem aby zobczyłem ogłoszenie i co się okazuje pierscienie do wymiany turbo do regeneracji i wiele wiele innych typ poniżej 5500 niechce słyszeć nawet ale chociaż szczery bo odrazu powiedział co go boli


b3vr6 napisał(a):
no właśnie zdaje najchętniej kupił bym po taniości dobrą bude z silnikiem do remontu i powoli do wiosny sobie dłubał


Czy Ty czytasz to, co piszesz? Widzisz tam jakieś przecinki, kropki? Szanuj nas tutaj (i język polski), a wszystkim będzie lepiej.

Autor:  b3vr6 [ 17.sty.2010 23:14:35 ]
Tytuł: 

dobra już się poprawiam.

Autor:  rodzynek [ 17.sty.2010 23:57:34 ]
Tytuł: 

Obrazek

Autor:  Ivo [ 18.sty.2010 00:29:38 ]
Tytuł: 

kolego jestes na forum 4 dni, napisales 9 postow, nawet sie nie przywitales, nie zapoznales sie z oferta wiedzy tego forum, a juz chcesz pakowac 2.2T do auta :/
powiem Ci tak - bez 10 tys PLNów w REMONT silnika, hamulców i napędów nawet nie podchodź do tej kupy :):

Autor:  b3vr6 [ 18.sty.2010 13:00:20 ]
Tytuł: 

sory Panowie ale ja jeszcze nie w temacie już sie poprawiam

Strona 1 z 2 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/