.: AUDI KLUB POLSKA :. https://forum.audiklub.org/ |
|
[Allroad C5 2.7T] z USA - warto? Czy ktoś dysponuje dostępem https://forum.audiklub.org/viewtopic.php?f=32&t=99356 |
Strona 1 z 1 |
Autor: | jd [ 18.sty.2010 22:59:47 ] |
Tytuł: | [Allroad C5 2.7T] z USA - warto? Czy ktoś dysponuje dostępem |
Witam Szanownych Kolegów - koleżanek na forum niestety nie spostrzegłem ![]() Posiadam świetne A6 C4 z 1995 roku ale przyszedł czas na zmiany. Padło na Allroad z silnikiem 2.7 biturbo. TDI są super, ale w kwocie jaką dysponuję (trochę ponad 50 tys PLN + rezerwa na naprawy), wydaje mi się ze będzie zajechany i więcej wydam za remonty niż na dobre biturbo+paliwo. Ponadto obstawiam, że benzyniak jeździł w tym wieku mniej i może właściciel dbał trochę bardziej, nie traktujac go jak taczek. Poznałem już zdanie kolegów odnośnie ceny za przyzwoity Allroad, jednak nie dysponuję kwotą 70 tys PLN +naprawy i nic na to nie poradzę. Nic też nie poradzę, że chcę Allroad!!! Przymierzam się do auta z linku poniżej: http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C8452382 Amerykański wypas w tiptronicu, grzane zydle x4, szyberdach, itp... brakuje tylko webasto. Sprowadzony około 1 roku temu, wiele wskazuje że na prywatny użytek obecnego właściciela. Własciciel chce go zamienić na "prawdziwą" terenówkę ponieważ ma terenowe potrzeby zawodowe - organizacja wycieczek, itp. no i Allroad za delikatny jest na takie katowanie. Niestety, obecny właściciel go zagazował, co trochę mnie martwi, ale zamierzam gaz usunąć z różnych względów i liczę na to, że silnik przeżył. Rozrząd niby zrobiony (z pompą wody, itp) ale raczej na nieoryginalnych częściach, więc zdaje się że bedzie trzeba akcję powtórzyć... Info od właściciela: spalanie PB rzędu 13 l w spokojej jeździe mieszanej, około 17-18 l gazu. Dzięki uprzejmości jednego z kolegów (Simpson - THX!) z forum (Simpson - THX!) VIN jest rozkodowany - detale pod postem. Moje pytania do kolegów są nastepujące: 1. czy z datą produkcji 02.07.2003 spodziewać się miechów z literką D (nowych)? Jeśli bedą stare B, to odpuszczam. 2. pytanie do kolegów właścicieli Allroadów: czy ktoś mógłby zmierzyć stoperem, ile czasu zajmuje przejazd z poziomu 1 na 4? myślę, że taki pomiar powiedziałoby od razu wiele o stanie całego układu podnoszenia... 3. czy silnik miał szansę przeżyć zasilanie gazem i czy da się bezboleśnie usunąć? podobno gaz jest od około roku, zrobił na nim jakieś 30 tys km. 4. historia i przebieg - niezbyt realnie brzmiące 100 tys km, lecz fotele i kierownica wyglądają na nie wymęczone... 4. auto z USA - czy ktoś z szanownych kolegów dysponuje dostepem do CARFAX i AUTOCHECK?! Przyznaję, że szkoda mi tych 300 PLN żeby 1 auto sprawdzić i chętnie wspomogę kogoś drobniejszą kwotą za raport. 5. silnik BEL, skrzynia EYK 5A - co to za cholerstwo?! czy da się toto naprawić w PL?! 6. jakich oczekiwać zasadzek w tym silniku? czy sprawdzenie mocy na hamowni da dobry pogląd? może ktoś poleciłby hamownię w Trójmieście? Z obecną Audi byłem w Kosakowie przed zakupem ![]() 8. gdzie w Trójmieście można by sprawdzic skrzynie automatyczną czy nie jest na dobiciu? 9. Ponieważ mieszkam teraz w Warszawie, w 44tuning.pl zaprponowali za okolło 2600zł chipa z opcją "ekonomiczny do 1/2 wciśniętego gazu, 300 KM przy gazie do dechy" czy ktoś korzysta z takiej modyfikacji? czy jest możliwe spalanie około 12 l PB w mieście przy lekkiej nodze? czy skrzynia wytrzyma 300 KM? Liczę, że za jakieś 60-65 tys PLN (w sumie z naprawami) będe cieszył się świetną niunią. jeżdżąc poniżej 20 tys rocznie mam nadzieję, że koszty benzyny zrekompensuje bezawaryjność silnika benzynowego. takie pobożne życzenia... Z góry dziękuję za pomoc! Pozdrawiam, jd AUDYT VIN: Model: audi a6 av. qu. 2,7 Typ handlowy: 4BH57Z Kod silnika: BEL Kod skrzyni: EYK, 5A Wyprodukowany: 02.07.2003 Kolor wnetrza: szary/czarny Kolor zewnetrzny: szary atlasowy metalic (Y7Q) Wyposazenie: A00 - No self-collection A8U - Executive US equipment B0A - Component parts set without country-specific design requirement B34 - Legal requirements USA C00 - Operating permit, initial registration CD4 - Alloy wheels 9J x 21 E0A - No special edition F0A - No special purpose vehicle, standard equipment FA0 - Control of standard production FC0 - Without customized installation FQ0 - Standard production wheels G0Q - 5-speed automatic transmission for four-wheel drive vehicle GS0 - Without applications H3H - Tires 195/60 R15 88H J1G - Battery 450 A (92 Ah) K8X - Station Wagon "allroad" L0L - Left-hand drive vehicle MH0 - 6-cyl. gasoline engine 2.7 L/187 kW 30V base engine is T7Z N5A - Leather seat covering "Cricket" NT1 - Transit coating (type 2) Q1N - Reinforced standard seat, front QA0 - Without child seat QH0 - Without voice control QV4 - Satellite radio reception USA T7Z - 6-cylinder gasoline engine 2.7 L unit 078.8 U1D - Instrument insert w/ mph speedo, clock, tachometer, trip odometerand additional instruments (voltage, oil temperature) V0A - Tires w/o specification of tire brand VC1 - Remote-controlled garage door opener VX0 - Without hands-free system VY0 - Without danger alarm system 0DS - Vehicle class differentiation 4B0 0F2 - Fuel system for carburetor gasoline engine 0G7 - Tiptronic 0GM - Emission standard LEV 1 0JZ - Without determination of weight category for front axle 0N6 - Rear axle with reduced tread 0SS - Labels/plates in English and French 0VM - Information kit in American English 0W2 - Label for central electric English-speaking countries 0YZ - Without determination of weight category for rear axle 1BY - 4-corner air suspension for rough-road design 1C2 - Antifreeze up to -35 degree celsius tolerance up to -40 degree C 1D0 - Without trailer hitch 1E4 - Activated charcoal canister acc. to ORVR and siphoning device forfilling up 1EP - Special identification plate (USA) 1KD - Disc brakes, rear 1LA - Disc brakes, front 1N3 - Speed-related variable steering assist (Servotronic) 1PA - Standard wheel bolts 1QE - Special plates/stickers/ safety certificates for Massachusetts 1SE - Additional engine and transmission guard (depending on body) 1T3 - First aid kit with warning triangle 1VH - Installation parts for six-cylinder engine 1WG - Transmission shafts w/ 88 mm in diameter 1X1 - Four wheel drive 1YD - Transmission shafts for rear axle diameter 108 1Z6 - Increase in initial standard fuel filling 2A4 - Delivery equipment for shipment (transit coating) with thick seatcover 2B5 - Additional exterior noise suppression 2C5 - Axial and vertical adjustable steering column 2G1 - Insert for the filling up of unleaded fuel 2K9 - Reinforced bumpers 2T1 - Double-sized standard (DIN) 2WA - Without additional tires 2Z1 - Type sign at rear and "Quattro" nameplates respectively 2ZQ - Leather trimmed multi-function steering wheel for air bag system 3B7 - Child seat anchor according to Canadian requirements and childseat system ISOFIX 3C7 - 3-point seat belt for center rear seat 3CB - Removable net partition 3F1 - Collapsible spare wheel 3FE - Electric slide/tilt sunroof with sun screen/sunblind 3HA - Without leather parts scope 3L4 - Electric seat adjustment for both front seats, driver's seat withmemory system 3NZ - Rear seat bench unsplit, backrest split folding 3Q6 - Three rear headrests 3S1 - Bright roof rails 3V0 - Without child bench seat 3X1 - Load-through provision with ski bag 3Y3 - Roll-up sun screen for rear window and rear side windows 4A4 - Seat heater for front and rear seats separately controlled 4E2 - Tailgate/trunk lid release from inside (electrically) 4GP - Windshield in heat-insulating glass with sunshield and viewingwindow for vehicle identification number 4K2 - Radio remote controlled central locking "SZV" 4KC - Side and rear windows in heat-insulating glass 4L7 - Breakaway interior rear view mirror, automatically dimming, withcompass 4N0 - Standard dashboard 4UB - Air bag for NAR 4W0 - Without cassette and CD storage unit 4X3 - Side air bag front with curtain air bag 4ZB - Bright moldings 5A5 - Trunk lining, with stowage trays 5C3 - Body measures for increased safety requirements 5D2 - Carrier frequency 315 MHz 5E4 - Sill top with door cover 5J0 - Without rear spoiler 5K5 - Transit coating film with additional transport protection measures 5RW - Right exterior mirror: convex (US) large viewing field 5SG - Left exterior mirror: flat 5TS - Decorative burr walnut inserts, natural, high-gloss 6E3 - Front center armrest 6FB - Body-colored exterior mirror housings 6M2 - Load safety net 6PC - Leather hand brake lever handle 6Q2 - Leather gearshift knob/handle 6R0 - Selector lever cover 6SS - Luggage compartment floor covering 6U7 - Additional dust protection measures 6V2 - Rear trim panel 6W3 - License plate bracket front (small, NAR) 6XL - Exterior mirrors: with memory function, automatically dimming,electrically foldable/adjustable/heated 7A0 - Without CD changer/CD player 7AG - Electronic alarm system with vehicle immobilization device (forUSA) 7E0 - W/o heat accumulator/auxiliary heating 7K0 - Without tire pressure warning light 7M3 - Scuff plates in door apertures 7P1 - Power adjustable lumbar support in front seats 7Q0 - Without navigation device 7QA - Without CD/DVD for navigation 7X1 - Park distance control 8GU - Alternator 140 A 8JD - Headlight with gas discharge lamp for driving on the right (USdesign) 8K0 - Without special headlight activation 8N4 - Windshield wiper intermittent control with potentiometer (fourspeeds) 8Q3 - Automatic headlight-range adjustment dynamic (self-adjustingwhile driving) 8T1 - Cruise control system (CCS) 8TE - Rear fog light for USA 8X1 - Headlight washer system 8YN - Radio "symphony" for USA 8Z6 - Hot country 9AK - Climatronic with impact pressure control free of cfc 9B0 - Without telepay device 9M0 - Without auxiliary/parking heater 9NX - Without electronic logbook 9P1 - Seat belt reminder, electric contact in buckle 9Q2 - Multi-function display/on-board computer with check control 9VD - Speaker (active) 9W0 - W/o car phone preparation/installation |
Autor: | 2rafal7 [ 19.sty.2010 09:45:53 ] |
Tytuł: | |
Po pierwsze ten model z linka jakiś taki bez wyrazu, moim zdnaime bez rewelacji, przynajmniej z fotek. Poraz pierwszy słysze o 2.7t z oznaczeniem BEL, może BES?. Zalezy Ci na automacie? bo jak nie to zrezygnuj i szukaj manuala, automat nie jedzie, a pali więcej, do tego nie zbyt trwały, w manualu masz jeszcze opcje zrobienia programu na ok 310km i wtedy to wymiatacz jest ![]() http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C10905143 |
Autor: | jd [ 19.sty.2010 12:48:34 ] |
Tytuł: | allroad z USA |
Szczerze przyznam, że zależy mi na automacie... takie w zasadzie założenie było. to auto ma służyć do komfortowego podróżowania, a nie do zawodów. Jakby był manual, też bym pewnie wziął, ale w porownaniu do mojego AAT 116 KM to wątpię, żeby 250 KM nie szło :) planuję tuning w 44tuning.pl, oni też poprawiają współpracę automat-skrzynia. Wygląd niepozorny, ale ja lubię takie cichociemne auta. kolor niebrudzący i nie zwracajacy wzmożonej uwagi. silnik BEL występuje w kilku miejscach nawet na tym forum. zastanawiam się czy to nie jest po prostu BES w wersji USA, czyli z innymi śrubami. może jakieś normy spalin inne... Wybacz ale auto, z linka ma potworną tapicerkę! Jakieś kratki, okropnosć! Jednak 99% czasu auto oglądasz od środka... Z innych opcji: podejrzanie tanie ale ślicznie zielone w Wejherowie oraz czarny TDI z USA (dziwne samo w sobie zjawisko...) 1. [url]http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C10983926 [/url] 2. [url]http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C10979254 [/url] i jeszcze z Żywca (strasznie daleko!) no i stoi od lata w komisie, więc już samo w sobie jest podejrzane... obie aukcje chyba za to samo auto: 3. [url]http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C9829861[/url] [url]http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C11158716[/url] Pozdrawiam, |
Autor: | staniek [ 19.sty.2010 13:21:21 ] |
Tytuł: | |
Cytuj: 4. auto z USA - czy ktoś z szanownych kolegów dysponuje dostepem do CARFAX i AUTOCHECK?! Przyznaję, że szkoda mi tych 300 PLN żeby 1 auto sprawdzić i chętnie wspomogę kogoś drobniejszą kwotą za raport.
Odnośnie sprawdzenia auta z USA, można ładnie poprosic autora tego postu http://www.racingforum.pl/index.php?s=& ... t&p=774712 Pewnie nie odmówi. Pozdro |
Autor: | D-Bomb Jaro [ 19.sty.2010 16:03:52 ] |
Tytuł: | |
Może chcesz mojego kupić? ![]() http://www.allegro.pl/item891375892_aud ... i_lpg.html Oczywiście cena do negocjacji. ![]() |
Autor: | jd [ 19.sty.2010 21:35:28 ] |
Tytuł: | |
Szanowni koledzy, auto ma "salvage" w papierach wywozowych. Zastanawia mnie jednak, że airbag nie wystrzelił... Widzę 3 opcje: 1) mała prędkość, obyło się bez większych obrażeń, ale 4-letniego auta nie opłacało się naprawiac w USA, gdzie nowe auta kosztują tyle, co zgrzewka wody, 2) cos wjechało w stojące auto, 3) niesprawny SRS. Co myślicie o tym aucie? Czy mimo wypadkowej znanej przeszłości można się nad nim zastanawiać? Cz lewa podłużnica się nie przestawiła? http://bezwypadkowe.net/f68/audi-a6-allroad-2004-usa-kanada-allroad-c5-2-7t-z-usa-s-n-27706/ @ D-Bomb: pomyślimy, pomyślimy... LPG i tak zamierzałem zlikwidować, wiec to dla mnie nie jest atut... maska wygląda na niezbyt spasowaną... też salvage? czy miechy wymieniłeś na "B" czy "D"? komplet ze sprężarką? |
Autor: | D-Bomb Jaro [ 19.sty.2010 22:41:04 ] |
Tytuł: | |
jd napisał(a): @ D-Bomb: pomyślimy, pomyślimy... LPG i tak zamierzałem zlikwidować, wiec to dla mnie nie jest atut... maska wygląda na niezbyt spasowaną... też salvage? czy miechy wymieniłeś na "B" czy "D"? komplet ze sprężarką?
Miechy już powinny być D - wymiana w zeszłym roku, kupione w serwisie. Sprężarka nie była wymieniana, nie było takiej potrzeby. LPG nie musisz likwidować, wystarczy przycisnąć przycisk i nie ma LPG ![]() Przeszłości wypadkowej nie znam ![]() ![]() |
Autor: | oneonly [ 24.sty.2010 19:12:23 ] |
Tytuł: | |
..... Edit by Dred to nie jest forum ogłoszeń , nie piszemy postów takiej treści . |
Strona 1 z 1 | Strefa czasowa: UTC + 1 |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |