.: AUDI KLUB POLSKA :. https://forum.audiklub.org/ |
|
[A6 C6 all] Pomoc przy zakupie silnika beznzynowego https://forum.audiklub.org/viewtopic.php?f=32&t=99755 |
Strona 1 z 1 |
Autor: | luke_t [ 31.sty.2010 11:00:02 ] |
Tytuł: | [A6 C6 all] Pomoc przy zakupie silnika beznzynowego |
Witam Bylem "szczesliwym" posiadaczem A6 C6 3.0 TDI prze prawie 2-mce. Sprzedalem i nie polecam tego silnika z wielu wzgeldu. Kupilem go z lejacymi wtryskami i glosnym napinaczem. Niestety przed zakupem nie doczytalem o skutkach i jak sprawdzic lejace wtryski. Na szczescie sprzedalem go w ub. tygodniu. Teraz szukam silnika beznynowego. Mam do wyboru 3 silniki i prosil bym o fachowe i rzeczowe opinie. 1 silinik to A6 C6 4.2 (nie fsi) z mysla o LPG Na co zwrocic uwage przy zakupie i czy te silniki sa naprawde "bezawaryjne" ? 2 3.2 Fsi - czytalem ze problem z gladziami. Co z tym zrobic? jaki koszt ewentualnej wymiany? I czy watro kupic ten silnik?Wiem , ze spalanie ma podobno wieksze od 4.2 ![]() 3. 2.0T Fsi ale w A4 (A6 ma mniej koni) Jakies problemy z tym silnikiem? Na co zwrocic uwage? PS. Czytalem duzo juz na ten temay, ale nie znalalzlem odp. ktore mnie satysfakcjonuja. I jeszcze raz przypomne, prosze o rzeczowe odpowiedzi Dzieki i pozdrawaim |
Autor: | luke_t [ 31.sty.2010 18:58:11 ] |
Tytuł: | |
Nik, nic ? Na prawde? |
Autor: | pajak100 [ 31.sty.2010 21:29:33 ] |
Tytuł: | |
Silniki FSI nie są takie cudne jakby mogło się wydawać. Benzyna nie płucze zaworów , nie chłodzi ich , dlatego powstają takie oto historie http://www.racingforum.pl/Audi-FSI-carb ... 72791.html Silniki te obłożone są ostrymi normami emisji spalin w związku z czym zdławione. Jedyne sensowne wyjście to 4.2 LPG w manualu. Dlaczego w manualu : 1. Automat może się wysypać nagle bez ostrzeżenia np. 400km od domu. W manualu zetniesz zęby np. drugiego biegu , ale i tak jedziesz dalej. Zniszczysz synchronizator - jedziesz dlalej. 2. Wiele mniejsze koszty ekspluatacji , poszukiwania magików od głupiej wymiany oleju. 3. Przyspieszenie. 4. Brak możliwości zapalenia automatu z holu. Cóż za komfort trzeba płacić, bo jest przyjemny. Stanie w korku automatem bezcenne. |
Autor: | luke_t [ 31.sty.2010 22:55:36 ] |
Tytuł: | |
![]() Slyszalem wlasnie o zasyfianiu sie FSI Czy czyszczenie samo wystarczy. NP.Kupuje samochd z przebiegiem do 130k km. czyszcze i moge jezdzic nastepne 60k km? Czy ten syf, oprocz na pewno zamulania silnika powoduje jakise usterki? |
Autor: | SJake [ 01.lut.2010 02:16:02 ] |
Tytuł: | |
Ja jezdziłem tylko 2,8 FSI i polecam.... ![]() Wiadomo, ze to nowe gówno to sobie można o kant... (wiem, wiem... zajebiste mam podejście) ![]() |
Autor: | sebolec [ 01.lut.2010 09:14:02 ] |
Tytuł: | |
pajak100 napisał(a): 4. Brak możliwości zapalenia automatu z holu.
Mowa o aucie za kilkadziesiąt tysięcy pln, a Ty piszesz o odpalaniu na pych. ![]() |
Autor: | pajak100 [ 01.lut.2010 11:37:13 ] |
Tytuł: | |
Nawet nowy rozrusznik potrafi się zepsuć. Wiesz , że jest taka zasada , że im ktoś bogatszy tym bardziej oszczędny, i z reguły ludzie dochodzą do dużej kasy oszczędzaniem ponad stan, odmawianiem sobie wielu rzeczy wycieczek, żeby w końcu uciułać na ten wymarzony samochód , który chuchają i dmuchają przed blokiem , gnieżdząc się w 30m2. Pożniej jadą na wycieczkę, a auto użytkowane 2 dni w tygodniu i zaśniedział komutator , albo szczotki rozrusznika- holowanie do ASO i już są kilka stówek lżejsi i kilka lat starsi. Zobacz dokładnie ile ludzi jeżdzi niby porządnymi samochodami, ale wziętymi w kredycie na 8 lat , który jeszcze 5 lat bedą spłacać, bo nadal nie jest ich własnością. |
Autor: | martab99 [ 01.lut.2010 11:58:57 ] |
Tytuł: | |
Nie mierz wszystkich swoją miarą ![]() 4.2 to dobry wybór. Spala niemało, ale i oferuje niezłe osiągi i napędza nie najlżejszy samochód. Pre-FSI gazuje się idealnie pod warunkiem użycia odpowiednich komponentów i fachowego montażu. Jako posiadacz V8 zdecydowanie polecam autko z tym silnikiem |
Autor: | luke_t [ 03.lut.2010 23:25:38 ] |
Tytuł: | |
pajak100 napisał(a): Nawet nowy rozrusznik potrafi się zepsuć. Wiesz , że jest taka zasada , że im ktoś bogatszy tym bardziej oszczędny, i z reguły ludzie dochodzą do dużej kasy oszczędzaniem ponad stan, odmawianiem sobie wielu rzeczy wycieczek, żeby w końcu uciułać na ten wymarzony samochód , który chuchają i dmuchają przed blokiem , gnieżdząc się w 30m2. Pożniej jadą na wycieczkę, a auto użytkowane 2 dni w tygodniu i zaśniedział komutator , albo szczotki rozrusznika- holowanie do ASO i już są kilka stówek lżejsi i kilka lat starsi.
Zobacz dokładnie ile ludzi jeżdzi niby porządnymi samochodami, ale wziętymi w kredycie na 8 lat , który jeszcze 5 lat bedą spłacać, bo nadal nie jest ich własnością. Ja akurat w ten sposob nie zyje ![]() ![]() Ale dzieki za odp. |
Strona 1 z 1 | Strefa czasowa: UTC + 1 |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |