Witam.
Auto nalezy do kolegi Roberta (nick szaleniec na APM, na audiklubie go nie ma). Zabawa z autem trwa jakos od wiosny, w tym czasie samochód przezył 3 rózne programy i 4 rózne turbiny. W końcu wjechal VEMS i docelowe turbo
Na obecną chwile setup wygląda tak:
- doł - kompletna seria, zmienione panewki na korbach (SPUTTER)
- wałek wydechowy od 7A
- układ dolotowy - cału z kwasóweczki, FMIC z ChRL, gumy sramko
- kolektor wydechowy renomowanej firmy MADE IN CHINA
- turbo - Hybryda Holset HX35 z muszla gorącą od K26
- pompa paliwa Walbro 255lph, regulator paliwa 3bar, wtryski Rochester/Delphi 750cc/min@3bar
- DP i wydech 3 cale na 2 tłumikach przelotowych, ori WasteGate z seryjną sprężyną
- tradycyjnie juz najlepszy element auta - VEMS
Auto jest wystrojone, w peaku ładujemy 1.7bara, przy odcince schodzimy do 1.6. Turbo przy 3200 osiaga pelny boost, wiec całkiem miło.
Żeby uzyskac wieksze doładowanie trzeba jeszcze mocniej skrecic sprezyne od Waste (teraz jest gdzies na 1/2 regulacji) ale szkoda nam turbo bo wystarczy zdjac stozek (testowalismy kilka, i kazdy wprowadza restykcje) - wtedy turbo nie dosc ze szybciej wstaje, to jeszcze jest w stanie utrzymac wiekszy boost nawet na rozkreconej sprezynie. Na zawody bedzie trzeba zdjemowac stozek i tyle
Filmik ze startu:
http://videos.streetfire.net/video/S4-2 ... 723922.htm