Nie chce nabijac ci tu postow nie na temat, no ale skoro auta prawie siostrzyczki to jednak napisze co i jak. Mam 2.0 BPW czyli 8v 140 ps. Miesiac po zakupie malo mi sie nie zatarl, bo padl naped pompy oleju i ostatecznie zyciem przyplacila to sprezarka. Wiosna tego roku umarlo sprzeglo kompresora klimy, a nastepnie zaczol wywalac plyn chlodniczy przez zbiorniczek. Poczatkowo ubywalo malo, ale przed dwoma tygodniami caly zbiorniczek starczyl na 100 km, a podwozie bylo skapane w plynie chlodniczym. Dzieki nieocenionej pomocy firmy Auto Danecki z Piekar Slaskich przed tygodniem odebralem auto z naprawy. Na szczescie wydmuchalo mi tylko uszczelke na 3 cylindrze glowica nie pekla. Do kompletu zrobilem rozrzad i przeglad i znow pozbylem sie rownowartosci fajnych 18-tek
. od roku borykam sie z jakas p.... lampka check wywalajaca blad przeplywomierza... ktory oczywiscie jest juz nowy i przekopany jest caly dolot plus wiazka. Ku mojej rozpaczy Pan Danecki rozklada rece i juz w sumie sie do niej przyzwyczailem. Pomimo tego lubie swoj samochod