Witam ponownie kolegów! Po niezbyt miłym początku i zarzuceniu mi reklamy w celu promocji sprzedaży mojego auta, powracam
A3 nie zostało sprzedane z pomocą żadnego ogłoszenia ani nikomu z forum lecz osobie z grona znajomych.
Teraz przedstawiam myślę godnego następcę:
Audi A6 C5 Avant Quattro
- buda A6/S6
- silnik 4.2 V8 40v ARS
- rok produkcji 1999, aczkolwiek "modelowy" wszędzie widnieje 2000, podobnie I rejestracja.
Auto jest w całkiem niezłym stanie, choć ma swoje bolączki, w końcu to nie nówka sztuka.
Wyposażenia chyba nie ma co opisywać, wydaje mi się że ma wszystko co V8 z tamtych lat mieć powinno, czyli skóra, fis, tempomat, radio navigation+ oraz nagłośnienie bose ze zmieniarką i wooferem, climatronic, rolety, sitze w prądzie z grzaniem itd.
Plany na najbliższą przyszłość:
- wymiana oleju (liczę na wasze wskazówki, obecnie jeździ ponoć na LM 5w30 ale czasami na ciepłym przy odpalaniu odzywa się napinacz łańcuszka więc myślę o 5w50 VR1 lub Mobil 1 5w50)
- diagnoza układu przeniesienia napędu
najprawdopodobniej wymiany wymagają tylne wewnętrzne przeguby, ponieważ podczas przyspieszania odczuwalne są charakterystyczne wibracje.
- przegląd nivo bo mam wrażenie że coś za nisko siedzi dupcia choć innych dolegliwości ani częstego pompowania nie doświadczyłem
- ewentualnie jakaś delikatne obniżenie przodu (czy S6 ma niższe springi?)
- ewentualnie wrzucenie na przód i tył zawiasu z S6 żeby pozbyć się nivo.
- montaż instalacji sekwencyjnej LPG
No właśnie, niestety dość dużo jeżdżę (40 kkm rocznie) i to będzie konieczność. Mam znajomego w zakładzie montażu LPG i wycenił mi dobrą instalkę na 4000pln z montażem. Mimo wszystko zastanawiam się nad kupnem używanej (bądź nowej) i montażem w zwykłym zakładzie mechanicznym - może macie jakieś sprawdzone miejsca gdzie pan "mietek" może założyć LPG?
- kompleksowa korekta lakieru na całym samochodzie
auto było malowane praktycznie całe zewnętrznie, na szczęście poważnej kolizji nie miało bo z miernika wychodzi kit tylko na tylnych błotnikach, ale od nadkoli wygląda wszystko cacy więc musiała mieć jakieś obcierki. Niestety lakiernik się nie popisał i nie rozlał ładnie klaru więc trzeba będzie wykonać detailingową korektę. Na szczęście hobbystycznie się tym zajmuję więc nie bedzie to problemem.
- malowanie dołów zderzaków w kolor + dyfuzor w czarny
- regeneracja szkieł reflektorów
- malowanie błotnika przód (uszkodzony)
- a co jeszcze? życie pokaże!
No i jeszcze jedno pytanie - ktoś ma sposób na spolszczenie Navigation Plus i wgranie PL map do niej?
No i to czego nie może zabraknąć czyli zdjęcia auta
Tu w doborowym towarzystwie M5 i prawie 400 konnego 535d:
A tutaj już takie na szybko z telefonu, chociaż nie ukrywam te wcześniejsze fotki też robiłem bez większego przykładania się