witam panów, z bulem serca rozstałem się z tą setką, tak jak Dred odczytał poprzednim właścicielem był pan Janusz z warszawy, przyjemnie sie od niego kupowało auto i moje zapewnienia o poszanowaniu modelu dla sprzedawcy stały się czynem, gdyż Maciek będzie dbał i dba o auto nie gorzej odemnie. Troche mnie zasmuciło że koledzy z okolicy (warm-maz) osądzili że jeździłem na przemyt. Otóż na moim paszporcie nie ma żadnej pieczątki z rosji i nigdy nie będę przemycał. po owych regulacjach auto w trasie paliło mi koło 8-10l wiadomo że nie tak jak w wawie gdzie zupełnie inaczej się jeździ. apropo sprzedaży to dziś ktoś do mnie dzwoił i się pytał czy aktualne
pochwalę się że tydzień temu kupiłem c4 2,5tdi ten sam model ukradli mi rok temu w 3mieście, mogę napisać że moje serce zamieszkało w tej klasie Audi, dalej w zamyśle mam A6 c4 2,5AEL ale tylko w quattro, myśle że będzie to połączenie tych dwuch aut, bo nie ma co ukrywać ale mam pustą c4 co po przesiadce z pełnej amerykańskiej wersji wymaga troche cierpliwości i napęł to wszyscy wiecie co to jest ośka a quattro, a 2,5tdi 5garów ma piękne spalanie. Pozdrowienia dla nowego nabywcy może napisz jakie są odczucia w porównaniu do c3 ośki
TYP44 na zawsze!
A odnośnie części od 100 sport quattro to wie szanowny kolega co tam z tego jest bo ciekawi mnie czym jeździłem, auto historie ma ciekawą a w książce serwisowej była jedna pieczątka w serwisie Porsche.