spanky napisał(a):
Jak tam projekt , cos sie dzieje ?
Spanky...miałem dziś aktualizować temat; serio
Dziękuję za pamięć
Żabcia w huk kapryśna, z 2x chciałem ją sprzedać, 3x spalić i takie tam
A tak naprawdę to: dwie lewe ręce,brak czasu + wyprowadzka na zadupie i z byle pierdoły robi się problem.
W chwili obecnej poza:
dopracowaniem softu maybe czegoś innego
dalej nie ma dołu, ale po korekcie już jedzie 2-2,1krpm; wcześniej 2300, oprócz tego po odpaleniu, przez kilka sekund nie reaguje na gaz
polakierowaniem dachu i zderzaka
niedziałającymi szybami
znalezieniem krótkiego kompresora klimy
...pomalutku zaczyna być to co miałem na myśli zakładając ten wątek
Z ostatnich modów:
zegary BC niestety wypadają - nie wiem jak to pogodzić z moją instalacją,
wpadły soczewki od kolegi Gawrón'a [za radą Małego V8 (pozdrawiam
); to już z 3 miesiące jak sobie od kieliszka ujmuje
]
I właśnie dziś, chwile przed przeczytaniem Twojego posta, wróciłem z pierwszej przejażdżki od x czasu, na której pobawiłem się apką GPS Acceleration...
i dałem ciała, bo skasowałem zamiast udostępnić pierwszy wynik
było fajne 0-100 ale przy -1,6m attiude; pierwszy fota z lewej to elastyczność 60-100 tego pomiaru
pozostałe 2 to pomiar w przeciwnym kierunku
Nie wiem na ile ta aplikacja jest wiarygodna, w S6 pokazała np. 6,5 przy -4m; 7,5 przy +5,4
I w skrócie tak O...się płaci
ps. z torsenem D11 w serpentynach zachowuje się jak BMW; dupa tańczy jak szalona
ps 2. v max to około 190km/h; niby nieźle, ale przy skrzyni z benzyny i wałku z gtd, już przy 130 chciało by się wysiąść
CDN...
I hope