.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 30.sty.2025 19:39:36

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 244 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 13  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 21.sty.2011 17:00:35 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11.cze.2006 18:21:46
Posty: 1545
Lokalizacja: Festung Breslau
Super projekt.
Odnośnie wydechu mam dla ciebie rozwiązanie.

Wydech idący w obu progach (jak w dodge VIPER) albo sidepipy bo bokach.
Osobiście jakby technologicznie była możliwość to bym w progi wsadził wydech

progi:

Obrazek
Obrazek

sidepipe:

http://image32.webshots.com/33/0/66/25/ ... WiC_ph.jpg


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.sty.2011 20:51:45 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28.maja.2006 08:49:19
Posty: 920
Lokalizacja: Bielsko-Biała Chip(sy) to to, co tygryski lubią najbardziej! ;)
Auto: A6 C4 Quattro
cowboy napisał(a):
meczy mnie kwestia wydechu, chcielibyśmy wyciąć podłogę w bagażerce, wyspawać stelaż pod chłodnice i obudować wylotem - probme ze w quattro jest tam tłumik

propozycje:

wydech bokiem (jak w audi 034) przed lewym tylnym kołem - zmieściłby sie jakis wielki płaski tłumik
rozwidlenie za dyfrem z 3 cali na np dwie 2 calowe rury i tam jakies krótkie tłumiki - podówjny wydech...hmmm

auto ma być ciche w normalnej spokojnej jeździe, zadnego burczenia na wolnych obrotach... do 3500 rpm spokojnie, powyżej 5-6000 rpm pełen ogień, marchewy, czad pałer, rakiet fjuel :)


Ja bym rozpatrzył możliwość rozwidlenia zaraz przy skrzynii i podwójnej dwócalówki aż do końca auta.

_________________
Boxster do zabawy tuned by "dr inż" :D
KTM Duke II '2000 LC4 640 40kW od 2011 tuned by "dr inż" ;)
A6 avant quattro 2,5 TDI 1xxkW AEL '96 od 2006 chip by "dr inż" ;)
80 B4 quattro 2,8E 128kW AAH '91 sekwencyjny LPG od 2005 do 2006
Passat B5 AFN '96 od 2000 do 2011 chip by "dr inż" ;)
Passat 1,6 TD intercooler 59kW RA '89 od 1996 do 2000
Zastava 750 '67 18kW 100D od 1991 do 1996


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.sty.2011 20:54:40 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22.maja.2004 14:36:13
Posty: 7745
Lokalizacja: Wawa
po co ? To by była dodatkowa waga. Nie ma sensu.

_________________
Obrazek
KIA CEED DAILY
BMW E61 N52 <- BYŁO
Audi Competition AWX <- BYŁO
Audi 80 AAH <- BYŁO
BMW E30 M20B25 <- BYŁO
Audi 80 KK quattro <- BYŁO
Audi 80 AAN quattro JEST DO DZIŚ 600 PS 700 NM by SLG
Audi S2 3B quattro <- BYŁO
Audi 200 MC Sport quattro <- BYŁO
Audi 100 NF Sport quattro <- BYŁO


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.sty.2011 21:11:56 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28.maja.2006 08:49:19
Posty: 920
Lokalizacja: Bielsko-Biała Chip(sy) to to, co tygryski lubią najbardziej! ;)
Auto: A6 C4 Quattro
No jeżeli aż tak walczymy z wagą to tylko jednostronny pod progiem zaraz za drzwiami, tłumik można pominąć ;)

_________________
Boxster do zabawy tuned by "dr inż" :D
KTM Duke II '2000 LC4 640 40kW od 2011 tuned by "dr inż" ;)
A6 avant quattro 2,5 TDI 1xxkW AEL '96 od 2006 chip by "dr inż" ;)
80 B4 quattro 2,8E 128kW AAH '91 sekwencyjny LPG od 2005 do 2006
Passat B5 AFN '96 od 2000 do 2011 chip by "dr inż" ;)
Passat 1,6 TD intercooler 59kW RA '89 od 1996 do 2000
Zastava 750 '67 18kW 100D od 1991 do 1996


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24.sty.2011 11:23:34 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15.sty.2009 14:51:54
Posty: 213
Lokalizacja: Wawa
panowie, wydech musi być z jednej LEWEJ wynika to z przepisów
nie walczymy o kazdy kg ale zawsze fjanie miec z 5-10 kg mniej
wezcie pod uwagę profil progu w B2, nie jest prostopadły do asfaltu
nie moze tez być przed tylnym kołem bo spali sie laminatowe poszerzenie nadkola
nie moze być przelot bo auto musi przejśc badania na głośność np na torze Poznan

polukałem troche w necie na temat wydechu z boku:

Obrazek

Obrazek

wykonanie spoko, choć ja chcę to umieścić w progu i pewnie bedą 2 rurki żeby nie byłą waskiego gardła dla 3 calowego wydechu

Obrazek

najlepiej żeby ładnie mieściło się w progu i nie wystawały żadne kominy :)

Obrazek

jest jeszcze opcja wcięcia się w próg:

Obrazek

_________________
audi b2 2-door quattro R32 VR6 turbo projekt

https://www.facebook.com/audiB2quattro


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24.sty.2011 11:29:45 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22.maja.2004 14:36:13
Posty: 7745
Lokalizacja: Wawa
zrób sobie podgrzewanie siedzenia i puść tłumik pod siedzeniem kierowcy , wypuszczając go z boku. Tak by Ci nie spaliło body kitu ;)

_________________
Obrazek
KIA CEED DAILY
BMW E61 N52 <- BYŁO
Audi Competition AWX <- BYŁO
Audi 80 AAH <- BYŁO
BMW E30 M20B25 <- BYŁO
Audi 80 KK quattro <- BYŁO
Audi 80 AAN quattro JEST DO DZIŚ 600 PS 700 NM by SLG
Audi S2 3B quattro <- BYŁO
Audi 200 MC Sport quattro <- BYŁO
Audi 100 NF Sport quattro <- BYŁO


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24.sty.2011 12:23:51 
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18.lis.2003 22:48:52
Posty: 6184
Lokalizacja: Gdańsk
Auto: V70
daleko to szukać :P http://www.youtube.com/watch?v=5RkCx9yln4g

_________________
było: B2 coupe, B3, B4, B5, C3 i 2x C4, S3 8L


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24.sty.2011 14:19:22 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15.sty.2009 14:51:54
Posty: 213
Lokalizacja: Wawa
Dred napisał(a):
zrób sobie podgrzewanie siedzenia i puść tłumik pod siedzeniem kierowcy , wypuszczając go z boku. Tak by Ci nie spaliło body kitu ;)


pod siedzeniem nie ma miejsca na wydech 3 calowy

emge napisał(a):


ogladalem fotki tej 90 GTO dzisiaj :)

_________________
audi b2 2-door quattro R32 VR6 turbo projekt

https://www.facebook.com/audiB2quattro


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24.sty.2011 14:50:11 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29.gru.2003 01:13:03
Posty: 5214
Lokalizacja: Jastrzębie Zdrój
Auto: Audi 200 20V Avant V8 4,2, A8 D2 4,2
emge napisał(a):


Off topic - oni tym się chcą ścigać, jak to nie chodzi na wszystkie gary, a jak przyszło do startowania to zdechł całkiem :peace: ;)

A w temacie - patrząc na kolor tych wydechów przed tylnym kołem - jaka tam jest temperatura i co na to przepisy mówiące o elementach stwarzających zagrożenie?

_________________
rodzynek
Piszę poprawnie po polsku.

Obrazekklik na zdjęcie
200 20V Avant 4,2


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24.sty.2011 15:48:14 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15.sty.2009 14:51:54
Posty: 213
Lokalizacja: Wawa
rodzynek napisał(a):
emge napisał(a):


Off topic - oni tym się chcą ścigać, jak to nie chodzi na wszystkie gary, a jak przyszło do startowania to zdechł całkiem :peace: ;)

A w temacie - patrząc na kolor tych wydechów przed tylnym kołem - jaka tam jest temperatura i co na to przepisy mówiące o elementach stwarzających zagrożenie?


jak to nie chodzi na wszytskie gary ?
zobacz na koniec filmu jak to zapina a nie jak stoi i pyrka na "wolnych" obrotach na sportowych wałkach
no chyba że nie zrozumiałem żartu :)

jak nie bedzie wystawal komin na pół metra poza obrys, to nie ma zagrożenia ze masz rure pod progiem, seryjne auta nawet tak mają, np dostawcze

_________________
audi b2 2-door quattro R32 VR6 turbo projekt

https://www.facebook.com/audiB2quattro


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.lut.2011 13:48:24 
Użytkownik

Dołączył(a): 19.paź.2010 17:24:48
Posty: 21
Lokalizacja: Łomża
Kawal dobrej roboty : )) dalej dalej

_________________
Sprzedam AUDI A4 AVANT 1.8 T Granatowa Perła 1996/97


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.lut.2011 08:51:50 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15.sty.2009 14:51:54
Posty: 213
Lokalizacja: Wawa
cambery skonczone, zobaczymy jak to zadziała po wspawaniu w kielichy

Obrazek

Obrazek

_________________
audi b2 2-door quattro R32 VR6 turbo projekt

https://www.facebook.com/audiB2quattro


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24.mar.2011 09:13:54 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15.sty.2009 14:51:54
Posty: 213
Lokalizacja: Wawa
cambery juz poprawione, z jeszcze jednym ulepszeniem ale bedą wspawane dopiero jak auto stanie na gwincie na docelowym kole

obecenie auto się skrobie od spodu i obspawuje podłoga

cały czas mam zagwozdke co do kół 17 cali... ale coraz blizej jestem jakis 5 ramiennych compomotive lub cos w tym stylu 8Jx17 i ET w okolicach -5 i wtedy nie trzeba dystansu

muszą być jeszcze poszerzone wnęki nadkoli żeby weszły z takim odsadzeniem sliki 235/610/17

tu troche widać o co chodzi - koło 205/45/16

Obrazek

czyli kolejny mój wymysł... ale stwierdziłem robić raz a porządnie, po pierwsze widać seryjne nadkole spod poszerzki a po drugie duże koło na małym ET / dystansie bedzie obcierać przy skręcie, albo wręcz w ogóle nie wejdzie..

poszerzka i tak załatwia temat a ja chce isc w 17 cali z uwagi na:
- dostępność slickow
- hebel 345/30 - planuje dać większe tarcze pod nowe zaciski


zakupiłem sobie taki komplecik DEFI

ten display o tyle fajny ze mozna na nim wyswietlac prędkość oraz temperatury wody, oleju, cisnienie oleju, egt i daje warningi

Obrazek

niestety nie udało mi sie wylicytować czujników temperatury i cisnienia oleju z DEFI... wiec kombinuje moze jakieś inne czujniki bedą współpracować z centralką DEFI i tym displayem ?

moze z Greddy albo nawet autogauge ??


dokupiłem tez drugi identyczny zegar EGT Greddy - jednak zrobie pomiar z 2 seryjnych nkolektorów 3-1
i bedzie 2xEGT z cylindrów 1,2,3 oraz oddzielnie z 4,5,6
do tego na bieząco AFR z LC-1 na wyswietlaczu standalone'a

Obrazek

co jeszcze, aha dokupiłem przekładke do silnika R32, bo trzeba powoli sie za niego brać i kompletować graty ;)

Obrazek

_________________
audi b2 2-door quattro R32 VR6 turbo projekt

https://www.facebook.com/audiB2quattro


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.kwi.2011 06:44:42 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15.sty.2009 14:51:54
Posty: 213
Lokalizacja: Wawa
auto się robi.... tzn jest walka z rdzą
zrobiona została obrotnica na której powieszono budę i zostało całe wyczyszone od spodu i obspawane
mimo niezłego stanu budy poliftowej (ocynk) wyszło pare miejsc do naprawy ale jak sie odbudowuje od podstaw to niestety schodzi z pierdołami
a było wstawić silnik i heja do przodu :)

jakies tam fotki w trakcie prac, na razie nie ma co pokazywać, teraz głównie blacharka... ale przynajmniej doł auta bedzie zamkniety na TIP TOP

Obrazek

Obrazek

ciekawostka moze dla niektorych, chyba największy zacisk 4 tłoczkowy pod tarcze 330/32 wpasowany w BBS RC307 (standard audi A4/A6) i jeszcze jest luz, wiec 345 tez moze wejdzie ;)

Obrazek

Obrazek

Obrazek

sprzedałem koła 16 cali i bedą 17 ale o tym wkrótce... ;)

_________________
audi b2 2-door quattro R32 VR6 turbo projekt

https://www.facebook.com/audiB2quattro


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.kwi.2011 11:05:31 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16.lip.2003 13:18:26
Posty: 6614
Lokalizacja: Warszawa
Auto: S2 Coupe
Jakiego rozmiaru jest tam klocek i tłoczki?

_________________
S2 Coupe, Coupe quattro, 200 Turbo quattro , Volvo V70 2.4D(5)

Piszę poprawnie po polsku


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.kwi.2011 11:47:31 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15.sty.2009 14:51:54
Posty: 213
Lokalizacja: Wawa
klocek ma 130mm długości i jest dość szeroki, szacuje ze około 60mm

mogę zmierzyć dokładnie wieczorem ale jest to najwiekszy zacisk 4-tłoczkowy jaki widziałem :)

mam wrażenie że 330/32 bedzie trudniej zmeczyć niz 345/30...

edit:
długośc klocka 133mm szerokośc 58mm
4 tłoczki po 42mm srednicy - choc trudno tam było wsadzic suwmiarkę

_________________
audi b2 2-door quattro R32 VR6 turbo projekt

https://www.facebook.com/audiB2quattro


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.kwi.2011 10:00:30 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15.sty.2009 14:51:54
Posty: 213
Lokalizacja: Wawa
doszły nowe felgi, zmieniłem jednak na 17 cali
zależało mi na compomotive MO do mojego audi ze względów historycznych - ze względu na sport quattro - choć chyba w oryginale były speedline'y

http://www.ihle-motorsport.de/likecms.p ... id=45&sp=1

Obrazek

co do samych felg

Cytuj:
All Compomotive Motorsport wheels are manufactured from special primary heat treated, age hardened aluminium alloy & benefit from reinforced rim edges.


kolega z forum audi B2 napisał:

Cytuj:
speedline-stop magnezowy ALSi11MgMn plus obrobka cieplna opatentowana H.T.C(odlewanie przy wiekszej niz standardowa temperaturze,nagle ochladzanie i dalsza obrobka cieplna)

repliki compomotive MO - akurat MO posiadaja certyfikat zatwierdzajacy ze wymiary i stop zastosowany jest taki sam jak w ori speedlinach (ALSi11MgMn)


tak więc zakupiłem 2 komplety felg compomotive MO1776 7,5Jx17 ET38 niestety potwierdziła się opinia że dość łatwo schodzi farba ale na razie nie bede ich odnawiał ..

Obrazek

Obrazek

co na szybko stwierdziłem:
- średnica wewnętrzna bębna w miejscu gdzie jest tarcza około 41cm podczas gdy BBS ma około 40cm, czyli powinna wejść tarcza 345mm :)
- gniazda pod śruby / nakrętki sa wstawione stalowe
- nie są lekkie ale za to wyglądają pancernie

wheelweight.net podaje 10,1kg... po południu zważe dokładnie i poprzymierzam sobie tarcze 330 żeby porównać z BBSem

_________________
audi b2 2-door quattro R32 VR6 turbo projekt

https://www.facebook.com/audiB2quattro


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.kwi.2011 17:48:32 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15.sty.2009 14:51:54
Posty: 213
Lokalizacja: Wawa
zwazyłem felgi

BBS RC326 z audi A4/A6 7,5Jx17
Obrazek

Compomotive MO1776 7,5Jx17 - jednak cięzsza niz dane w internecie
Obrazek

ale za to widac róznice w budowie

Obrazek

jak to sie przekłada na wymiary - BBS 39,5cm
Obrazek

compomotive 41cm
Obrazek

tarcza 330 w feldze 17 cali z luzem - powinna wejsc 345 a moze nawet 350mm z zaciskiem Brembo
Obrazek

_________________
audi b2 2-door quattro R32 VR6 turbo projekt

https://www.facebook.com/audiB2quattro


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27.kwi.2011 20:31:13 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15.sty.2009 14:51:54
Posty: 213
Lokalizacja: Wawa
hehe no i pochwale sie nową rzeczą ;)
do R32 turbo trzeba porządną skrzynie
od 2 lat badam temat, a dzisiaj u Olozwirskiego poskręcaliśmy wszystko do kupy
chodzi mianowicie o skrzynie nowego typu 0B z dyfrem w dzwonie

ale na poczatek trochę teorii

tak wygląda położenie półosi

Obrazek

silnik jest cofnięty o 15cm

Obrazek

tak to wygląda w srodku

Obrazek

sprzegło

Obrazek

przy okazji doszły nowe tarcze 345/32 - porównanie z felgą z golfa 13 cali :)

Obrazek

ledwo weszło z big zaciskiem brembo w felge 17 cali

Obrazek

spasowanie tego wymagało wielu przeróbek, zmian i kombinacji ale się udało, dzieki temu silnik konczy sie w odległości 50cm od środka przednich połosi !!! dla porównania sam blok 2.2T ma 51cm :) a gdzie jeszzce dzwon skrzyni

Obrazek

tak wygląda to po skręceniu

Obrazek

dodam że nie jest to "zwykła" skrzynia typu 0B

ta jest specyficzna bo:
- jest produkcji GETRAGa, większość VAG - Kassel
- ma potrójne synchronzatory na biegach 1-2
- ma podwójne synchronizatory na biegach 3-6
- seryjnie ma znosic 500NM, czyli pewnie zniesie 800-1000 NM
- seryjnie ma torsena 40/60 40% momentu na przednią oś / 60% na tylnia oś
oczywiście jest na grubym wałku i wyglda potężnie, waży 85kg

ciekawostką jest tez dość niezwykłe sprzegło, które ma 2 tarcze ! i tez podejrzewam że wtrzyma 750NM bez problemu

tak więc mam teraz w koncu skrzynię która poprawi rozkład mas, która swietnie i lekko zmienia biegi, która nie klęknie przy upalaniu i dystrubuje wiecej momentu na tył :)

_________________
audi b2 2-door quattro R32 VR6 turbo projekt

https://www.facebook.com/audiB2quattro


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27.kwi.2011 20:44:42 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02.mar.2007 10:01:15
Posty: 6217
Lokalizacja: Mogilno
Auto: 100/C4 2.0 16V ACE, D2 FL 3.7Q 40V AQG
to teraz pare [kg] będzie cofnięte, w końcu jakiś pomysł, żeby lekko poprawić zmore audi :peace: ciekawe jak będzie jeździć Vs Golf II V8 RWD :diabel:


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 244 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 13  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 34 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: