.: AUDI KLUB POLSKA :. https://forum.audiklub.org/ |
|
Audi S4 Biturbo by LCQ https://forum.audiklub.org/viewtopic.php?f=33&t=101519 |
Strona 1 z 2 |
Autor: | LCQ [ 05.kwi.2010 15:21:58 ] |
Tytuł: | Audi S4 Biturbo by LCQ |
Oto moja Ska :mrgreen: (na razie biednie z mocą, ale już niedługo ) Przeróbki: 1) węże silikonowe Autobahn88 http://www.autoxpat.com/shop/images/zen ... 4-blue.jpg 2) seryjne DV zastąpione dwoma BOVami Turbosmart Kompact z pełną regulacją http://www.turbosmartonline.com/index.php?id=44 3) Turbotimer 4)kompletne sprzęgło Audi RS4 5)silnik zalany Motul 300V 6) układ bez katalizatorów 7) dedykowany zestaw K&N (wkładka) 8)przewody silikonowe podciśnienia Samco 9) program VTG, małe doładowanie ~1,1 bara (~300 KM) 10) ostatnio wymieniony kompletny rozrząd, płyny, filtry itd itd Nadwozie: lampy poliftingowe Valeo, pełne klosze, znaczek z przodu z S4 B6 Hamulce:przód Audi RS4 B5 360x32 mm (tarcze/klocki/zaciski) płyn hamulcowy Motul przewody Goodridge tył:?? w najbliższym czasie Felgi/opony :seryjne 17" zastąpione OZ Superleggera 18" z nowymi oponami 225/40/18 et felg 35 8,5 kg jedna 18", z oponą dokładnie 18,5 kg seryjna 17" z runflat pirelli ważyła 27 kg, bez runflata ok 25,5 kg 225/45 Zawieszenie: amortyzatory S4+ springi -30 mm Vogtland posidam też kompletny gwint KW, zastanawiam się czy zamontować Car Audio Bose+ radio Alpine 7894 RB Nowe graty już niedługo! Trochę fotek, na razie tylko tyle -------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- b]23.04.2010:[/b] -sportowy końcowy wydech i środkowy tłumik(oczywiście nierdzewka) na zamówienie by pm-motorsport.pl.tl (thx Maciek ) końcowa część wydechu będzie 3 calowa, początkowa 2,25 lub 2,5 cala (bardziej ta druga ) wymiana wydechu w S4 w porównaniu do serii (czyli z katalizatorami) to +30-35 KM (od samych turbin), od katalizatorów ~25 KM po zamontowaniu nagram filmik przed i po, teraz mam serie bez katalizatorów i ładnie brzmi hehe P.S.końcówki tłumika nie zamawiałem, zostaną przespawane seryjne (sleeper? lol) 18.08.2010 Doszło ostatnio parę części: -moduł zapłonowy Bosch (cena nowego zaskakuje 600-750 zł/ a są dwie sztuki ) -dwa nowe DV dedykowane do Audi RS4 B5 -nowa pompka płynu chłodniczego Bosch (często przypadłość po latach użytkowania, pada również w 1,8T nowa ok 350-450 zł) -wspomniane zaciski poliftowej S4 z adapterami pod duże tarcze Tak brzmi wydech (seryjny bez katów) http://www.youtube.com/watch?v=AISgY3beudE a tak sportowy 3" środkowy/końcowy (końcówki RS4 B5 style, lewa krótsza od prawej dzięki temu chowa się z zaokrogleniem zderzaka ) http://www.youtube.com/watch?v=RcrIR0O_ZzE 2011 FMIC by MG Motorsport Dolot z filtrem ITG o wydajności 480 KM połączony silikonem (łącznik samco okazał się za krótki więc zakupiłem inny), osłona termiczna z włókna szklanego, idealna kopia tego: http://www.034motorsport.com/engine-com ... 20195.html Pompa RS4+ łącznik silikonowy do dolotu/ szerokie złączki Świece RS4 Zimmermann gładkie na tył (300mm) Tak brzmi na dzień dzisiejszy wydech bez środkowego tłumika który został wycięty http://www.youtube.com/watch?v=pkY6y9uI ... ideo_title Najnowsze foty (17.04.2010) 11.05.2011 Hamulce z RS4 B5 przednie wylatują, wskakuje taki zestaw: - zaciski Brembo/Porsche 6 tłoczkowe z Porsche Cayenne Turbo - tarcze Zimmermann 345x30mm (Audi S4 B6) - specjalne śruby do zacisków - klocki Brembo/Pagid porównanie sporej tarczy 300mm do 345 fotki na szybko Nowe graty Kit K04: -lewa turbina K04 z RS4 B5 ze zwiększoną stroną "chłodną" -prawa turbina K04 z RS4 B5 ze zwiększoną stroną "chłodną" -6 wtrysków z RS4 (+adaptery) -rura dolotowa lewa i prawa o większej średnicy -komputer z programem z RS4 i kalibracją na przepływkę do S4 (pożyczony na odpalenie auta, ewentualnie wróci do właściciela) -pompa RS4 B5 generalnie na upartego wystarczy włożyć graty, podjechać na strojenie i gotowe, moc do osiągnięcia ok 390-420 KM 17.07.2011 Big Brake na tył: -tarcze zimmermann 300mm -zaciski politowe -klocki ATE dokupiłem również: DP z RS4 B5: grill RS4 B5 prosto z ASO (matowe aluminium) Ska również dostała nowe uszczelki/uszczelniacze napinaczy/oleje/płyny/termostat, wszystko wymienione w serwisie Kuziego STT Racing Kr w sierpniu Poprzednie turbiny zostały sprzedane (z braku czasu dla fury a gwarancja leciała........(kolega osiągnoł na nich 410 KM i chyba 577 NM), te pochodzą z RS6 C5 V8 Biturbo, dodatkowo zostały przerobione (żeby pasowały pod S4/RS4 B5) oraz by wstawać z niższych obrotów oraz uzyskać lepsze wyniki w górnej partii obrotowej, ich wydolność to ok 540-550 KM, kolega na nich uzyskał po paru modach 520 KM/620 NM, ja celuję w ok 440-450KM, póki co zostaję na seryjnych głowicach, jak będzie mało to wlatują o lepszych przepływach , dokupiłem również chłodnicę oleju 19 rzędową oraz podkładkę z RS4 B5 z termostatem, pozostałe graty już niedługo.. pozdro :okej: ub: |
Autor: | Gustav [ 05.kwi.2010 15:35:21 ] |
Tytuł: | |
Auto zacne + za kolor , i środek |
Autor: | myszon90 [ 05.kwi.2010 21:04:32 ] |
Tytuł: | |
Cholercia, nawet nie ma za co pokrytykować........ |
Autor: | DeS [ 05.kwi.2010 22:02:21 ] |
Tytuł: | |
Kolor słuszny, felga słuszna, środek słuszny, tylko mocy jak na takie opakowanie mało. Hamulce z RS4 nie biją po kieszeni? |
Autor: | designer [ 05.kwi.2010 22:07:50 ] |
Tytuł: | |
Hmmm Nogaro Blue to co tygryski lubią najbardziej Hamulec od Sida? Suszarki seria? Będą większe? PS Szkoda że nie Avant |
Autor: | Kliku [ 05.kwi.2010 22:12:54 ] |
Tytuł: | |
good job |
Autor: | LCQ [ 05.kwi.2010 23:47:41 ] |
Tytuł: | |
Gustav myszon90 Kliku dzięki wielkie DeS Tanio nie jest, ale bezpieczeństwo jest bezcenne, nie chce robić następnego dynamicznego auta bez przyzwoitych hamulców designer Ska będzie powoli robiona, i na pewno nie zostawie ją ze słabym programem, bo wiało by nudą , P.S. u mnie to wielki plus że to nie avant, za nic bym się nie wymienił Dzięki za ocene! |
Autor: | LCQ [ 11.maja.2011 21:36:29 ] |
Tytuł: | |
Update w pierwszym poście, odgrodzonym --------------- |
Autor: | FranoF1 [ 12.maja.2011 19:21:21 ] |
Tytuł: | |
Dobre heble to podstawa, gratki podoba mi sie |
Autor: | yooo25 [ 12.maja.2011 21:51:37 ] |
Tytuł: | |
w końcu coś konkretnego w dziale "Teraz My" Cudowny wóz |
Autor: | Kliku [ 13.maja.2011 07:50:20 ] |
Tytuł: | |
a mozesz napisac co do takiego kitu jest potrzebne. Przydalaby sie taka rozpisaka, zeby potomni wiedzieli co kupic, sam sie kidys nosilem z zamiarem wymiany na cos lepszego, bo hamulce w A6c4 nie do konca zadowalaja. |
Autor: | zioolko [ 13.maja.2011 08:11:59 ] |
Tytuł: | |
Kliku napisał(a): a mozesz napisac co do takiego kitu jest potrzebne. Przydalaby sie taka rozpisaka, zeby potomni wiedzieli co kupic, sam sie kidys nosilem z zamiarem wymiany na cos lepszego, bo hamulce w A6c4 nie do konca zadowalaja.
na początek wystarczy około 3 tyś. zł wzwyż na zakup Do c4 jedyną rozsądną alternatywą jest zacisk od A8 D2 Lift albo S6 C4. Chyba, że ktoś ma worek pieniędzy. |
Autor: | ernieball [ 13.maja.2011 11:39:26 ] |
Tytuł: | |
Kliku napisał(a): a mozesz napisac co do takiego kitu jest potrzebne. Przydalaby sie taka rozpisaka, zeby potomni wiedzieli co kupic, sam sie kidys nosilem z zamiarem wymiany na cos lepszego, bo hamulce w A6c4 nie do konca zadowalaja.
Gdzieś ktoś kiedyś napisał, że bez przeróbki podejdą od c5 2.5 tdi, większa tarcza 312mm, jarzma od c5 z rozstawem śrub jak do C4 a klocek oraz zacisk zostaje z C4. |
Autor: | LCQ [ 13.maja.2011 17:15:19 ] |
Tytuł: | |
fotki na szybko |
Autor: | DeS [ 13.maja.2011 18:44:41 ] |
Tytuł: | |
Fajnie, ponownie napiszę, że bardzo mi się podoba. Smerfny kolor, do tego wnętrze. Mody też głową - gratuluję. |
Autor: | emge [ 13.maja.2011 19:48:11 ] |
Tytuł: | |
jak wrażenia z hamowania? |
Autor: | baniak77 [ 12.sty.2012 14:37:10 ] |
Tytuł: | Re: Audi S4 Biturbo by LCQ |
niema czego się przyczepić, autko klasa samo w sobie |
Strona 1 z 2 | Strefa czasowa: UTC + 1 |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |