.: AUDI KLUB POLSKA :.
https://forum.audiklub.org/

Audi S4 Biturbo by LCQ
https://forum.audiklub.org/viewtopic.php?f=33&t=101519
Strona 1 z 2

Autor:  LCQ [ 05.kwi.2010 15:21:58 ]
Tytuł:  Audi S4 Biturbo by LCQ

Oto moja Ska :mrgreen: (na razie biednie z mocą, ale już niedługo ;))

Przeróbki:

1) węże silikonowe Autobahn88

http://www.autoxpat.com/shop/images/zen ... 4-blue.jpg

2) seryjne DV zastąpione dwoma BOVami Turbosmart Kompact z pełną regulacją

http://www.turbosmartonline.com/index.php?id=44


3) Turbotimer


4)kompletne sprzęgło Audi RS4


5)silnik zalany Motul 300V

6) układ bez katalizatorów

7) dedykowany zestaw K&N (wkładka)

8)przewody silikonowe podciśnienia Samco

9) program VTG, małe doładowanie ~1,1 bara (~300 KM)

10) ostatnio wymieniony kompletny rozrząd, płyny, filtry itd itd




Nadwozie:

lampy poliftingowe Valeo, pełne klosze, znaczek z przodu z S4 B6



Hamulce:przód Audi RS4 B5 360x32 mm (tarcze/klocki/zaciski)

płyn hamulcowy Motul

przewody Goodridge

tył:?? w najbliższym czasie



Felgi/opony :seryjne 17" zastąpione OZ Superleggera 18" z nowymi oponami 225/40/18 et felg 35

8,5 kg jedna 18", z oponą dokładnie 18,5 kg

seryjna 17" z runflat pirelli ważyła 27 kg, bez runflata ok 25,5 kg 225/45



Zawieszenie: amortyzatory S4+ springi -30 mm Vogtland

posidam też kompletny gwint KW, zastanawiam się czy zamontować :)



Car Audio
Bose+ radio Alpine 7894 RB


Nowe graty już niedługo! ;-)


Trochę fotek, na razie tylko tyle


Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek


Obrazek

Obrazek


Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek




--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------



b]23.04.2010:[/b]


-sportowy końcowy wydech i środkowy tłumik(oczywiście nierdzewka) na zamówienie by pm-motorsport.pl.tl (thx Maciek :D )

Obrazek

końcowa część wydechu będzie 3 calowa, początkowa 2,25 lub 2,5 cala (bardziej ta druga ;))

wymiana wydechu w S4 w porównaniu do serii (czyli z katalizatorami) to +30-35 KM (od samych turbin), od katalizatorów ~25 KM

po zamontowaniu nagram filmik przed i po, teraz mam serie bez katalizatorów i ładnie brzmi hehe

P.S.końcówki tłumika nie zamawiałem, zostaną przespawane seryjne (sleeper? lol)


18.08.2010



Doszło ostatnio parę części:

-moduł zapłonowy Bosch (cena nowego zaskakuje 600-750 zł/ a są dwie sztuki :D)
-dwa nowe DV dedykowane do Audi RS4 B5
-nowa pompka płynu chłodniczego Bosch (często przypadłość po latach użytkowania, pada również w 1,8T nowa ok 350-450 zł)
-wspomniane zaciski poliftowej S4 z adapterami pod duże tarcze


Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek




Tak brzmi wydech (seryjny bez katów)


http://www.youtube.com/watch?v=AISgY3beudE



a tak sportowy 3" środkowy/końcowy (końcówki RS4 B5 style, lewa krótsza od prawej dzięki temu chowa się z zaokrogleniem zderzaka ;-) )


http://www.youtube.com/watch?v=RcrIR0O_ZzE



2011




FMIC by MG Motorsport

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek



Dolot z filtrem ITG o wydajności 480 KM połączony silikonem (łącznik samco okazał się za krótki więc zakupiłem inny), osłona termiczna z włókna szklanego, idealna kopia tego:

http://www.034motorsport.com/engine-com ... 20195.html


Obrazek

Obrazek



Pompa RS4+ łącznik silikonowy do dolotu/ szerokie złączki


Obrazek


Świece RS4

Obrazek


Zimmermann gładkie na tył (300mm)


Obrazek



Tak brzmi na dzień dzisiejszy wydech bez środkowego tłumika który został wycięty


http://www.youtube.com/watch?v=pkY6y9uI ... ideo_title









Najnowsze foty (17.04.2010)

Obrazek


Obrazek


Obrazek


Obrazek


Obrazek


Obrazek



Obrazek


Obrazek


Obrazek


Obrazek


Obrazek


Obrazek


Obrazek


Obrazek


11.05.2011


Hamulce z RS4 B5 przednie wylatują, wskakuje taki zestaw:


- zaciski Brembo/Porsche 6 tłoczkowe z Porsche Cayenne Turbo

Obrazek

- tarcze Zimmermann 345x30mm (Audi S4 B6)

Obrazek

- specjalne śruby do zacisków

Obrazek

- klocki Brembo/Pagid


Obrazek

porównanie sporej tarczy 300mm do 345 :-)

Obrazek



fotki na szybko :-)

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek




Nowe graty


Kit K04:

-lewa turbina K04 z RS4 B5 ze zwiększoną stroną "chłodną"
-prawa turbina K04 z RS4 B5 ze zwiększoną stroną "chłodną"
-6 wtrysków z RS4 (+adaptery)
-rura dolotowa lewa i prawa o większej średnicy
-komputer z programem z RS4 i kalibracją na przepływkę do S4 (pożyczony na odpalenie auta, ewentualnie wróci do właściciela)
-pompa RS4 B5


generalnie na upartego wystarczy włożyć graty, podjechać na strojenie i gotowe, moc do osiągnięcia ok 390-420 KM

Obrazek

Obrazek

Obrazek

17.07.2011


Big Brake na tył:

-tarcze zimmermann 300mm
-zaciski politowe
-klocki ATE

Obrazek

Obrazek


dokupiłem również:

DP z RS4 B5:

Obrazek


grill RS4 B5 prosto z ASO (matowe aluminium)


Obrazek

Obrazek

Obrazek


Ska również dostała nowe uszczelki/uszczelniacze napinaczy/oleje/płyny/termostat, wszystko wymienione w serwisie Kuziego STT Racing Kr w sierpniu


Poprzednie turbiny zostały sprzedane (z braku czasu dla fury a gwarancja leciała........(kolega osiągnoł na nich 410 KM i chyba 577 NM), te pochodzą z RS6 C5 V8 Biturbo, dodatkowo zostały przerobione (żeby pasowały pod S4/RS4 B5) oraz by wstawać z niższych obrotów oraz uzyskać lepsze wyniki w górnej partii obrotowej, ich wydolność to ok 540-550 KM, kolega na nich uzyskał po paru modach 520 KM/620 NM, ja celuję w ok 440-450KM, póki co zostaję na seryjnych głowicach, jak będzie mało to wlatują o lepszych przepływach , dokupiłem również chłodnicę oleju 19 rzędową oraz podkładkę z RS4 B5 z termostatem, pozostałe graty już niedługo..


Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek


pozdro :okej: :pub:

Autor:  Gustav [ 05.kwi.2010 15:35:21 ]
Tytuł: 

Auto zacne :)

+ za kolor , i środek :)

Autor:  myszon90 [ 05.kwi.2010 21:04:32 ]
Tytuł: 

Cholercia, nawet nie ma za co pokrytykować........ :peace: :peace:

Autor:  DeS [ 05.kwi.2010 22:02:21 ]
Tytuł: 

Kolor słuszny, felga słuszna, środek słuszny, tylko mocy jak na takie opakowanie mało. ;)

Hamulce z RS4 nie biją po kieszeni?

Autor:  designer [ 05.kwi.2010 22:07:50 ]
Tytuł: 

Hmmm Nogaro Blue to co tygryski lubią najbardziej :):

Hamulec od Sida?

Suszarki seria? Będą większe?

PS Szkoda że nie Avant ;)

Autor:  Kliku [ 05.kwi.2010 22:12:54 ]
Tytuł: 

good job :peace:

Autor:  LCQ [ 05.kwi.2010 23:47:41 ]
Tytuł: 

Gustav myszon90 Kliku

dzięki wielkie :D

DeS

Tanio nie jest, ale bezpieczeństwo jest bezcenne, nie chce robić następnego dynamicznego auta bez przyzwoitych hamulców

:)

designer


Ska będzie powoli robiona, i na pewno nie zostawie ją ze słabym programem, bo wiało by nudą :D,

P.S. u mnie to wielki plus że to nie avant, za nic bym się nie wymienił :)


Dzięki za ocene!

Autor:  LCQ [ 11.maja.2011 21:36:29 ]
Tytuł: 

Update :-) w pierwszym poście, odgrodzonym --------------- :)

Autor:  FranoF1 [ 12.maja.2011 19:21:21 ]
Tytuł: 

Dobre heble to podstawa, gratki podoba mi sie :)

Autor:  yooo25 [ 12.maja.2011 21:51:37 ]
Tytuł: 

w końcu coś konkretnego w dziale "Teraz My"

Cudowny wóz

Autor:  LCQ [ 12.maja.2011 23:30:23 ]
Tytuł: 

dzięki panowie,

Kit Porsche założony :hura:

Obrazek

Obrazek


zważyłem hamulce z RS4 B5.... 21,5 kg.....komplet 43 kg!!!! masakra, czyli waga obciążenia przodu spadła o 10 kg :hura: a wygląda o niebo lepiej, może jutro zrobię fotki :-)

Autor:  Kliku [ 13.maja.2011 07:50:20 ]
Tytuł: 

a mozesz napisac co do takiego kitu jest potrzebne. Przydalaby sie taka rozpisaka, zeby potomni wiedzieli co kupic, sam sie kidys nosilem z zamiarem wymiany na cos lepszego, bo hamulce w A6c4 nie do konca zadowalaja.

Autor:  zioolko [ 13.maja.2011 08:11:59 ]
Tytuł: 

Kliku napisał(a):
a mozesz napisac co do takiego kitu jest potrzebne. Przydalaby sie taka rozpisaka, zeby potomni wiedzieli co kupic, sam sie kidys nosilem z zamiarem wymiany na cos lepszego, bo hamulce w A6c4 nie do konca zadowalaja.


na początek wystarczy około 3 tyś. zł wzwyż na zakup :)

Do c4 jedyną rozsądną alternatywą jest zacisk od A8 D2 Lift albo S6 C4.
Chyba, że ktoś ma worek pieniędzy.

Autor:  ernieball [ 13.maja.2011 11:39:26 ]
Tytuł: 

Kliku napisał(a):
a mozesz napisac co do takiego kitu jest potrzebne. Przydalaby sie taka rozpisaka, zeby potomni wiedzieli co kupic, sam sie kidys nosilem z zamiarem wymiany na cos lepszego, bo hamulce w A6c4 nie do konca zadowalaja.


Gdzieś ktoś kiedyś napisał, że bez przeróbki podejdą od c5 2.5 tdi, większa tarcza 312mm, jarzma od c5 z rozstawem śrub jak do C4 a klocek oraz zacisk zostaje z C4.

Autor:  LCQ [ 13.maja.2011 17:15:19 ]
Tytuł: 

fotki na szybko :-)

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Autor:  DeS [ 13.maja.2011 18:44:41 ]
Tytuł: 

Fajnie, ponownie napiszę, że bardzo mi się podoba. Smerfny kolor, do tego wnętrze. :peace: Mody też głową - gratuluję. :)

Autor:  emge [ 13.maja.2011 19:48:11 ]
Tytuł: 

jak wrażenia z hamowania?

Autor:  LCQ [ 19.lip.2011 22:24:19 ]
Tytuł: 

emge napisał(a):
jak wrażenia z hamowania?



dzięki za opinie, po założeniu 6tłoczków, kupiłem zestaw który jest w 1 poście Nowe Graty, na razie z braku czasu leżą i się kurzą, chyba postawie sobie kwiatek na nich :D , ostatnio zamontowałem na tył 3etki bo 245/10 mm był po prostu żałosny :)

Obrazek


Co do hamowania jest o wiele lepiej niż było, teraz to inna klasa hamulca

Pozdr

Autor:  LCQ [ 05.sty.2012 22:24:33 ]
Tytuł:  Re: Audi S4 Biturbo by LCQ

update:

grill RS4 B5 prosto z ASO (matowe aluminium)


Obrazek

Obrazek

Obrazek


Ska również dostała nowe uszczelki/uszczelniacze napinaczy/oleje/płyny/termostat, wszystko wymienione w serwisie Kuziego STT Racing Kr w sierpniu


Poprzednie turbiny zostały sprzedane (z braku czasu dla fury a gwarancja leciała........(kolega osiągnoł na nich 410 KM i chyba 577 NM), te pochodzą z RS6 C5 V8 Biturbo, dodatkowo zostały przerobione (żeby pasowały pod S4/RS4 B5) oraz by wstawać z niższych obrotów oraz uzyskać lepsze wyniki w górnej partii obrotowej, ich wydolność to ok 540-550 KM, kolega na nich uzyskał po paru modach 520 KM/620 NM, ja celuję w ok 440-450KM, póki co zostaję na seryjnych głowicach, jak będzie mało to wlatują o lepszych przepływach , dokupiłem również chłodnicę oleju 19 rzędową oraz podkładkę z RS4 B5 z termostatem, pozostałe graty już niedługo..


Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek



zakupiłem również Bilsteiny B8 Sprint na wypadek znudzenia gwintem KW :)


pozdro :okej: :pub:

Autor:  baniak77 [ 12.sty.2012 14:37:10 ]
Tytuł:  Re: Audi S4 Biturbo by LCQ

niema czego się przyczepić, autko klasa samo w sobie

Strona 1 z 2 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/