.: AUDI KLUB POLSKA :. https://forum.audiklub.org/ |
|
[A8 D2 2.8 ACK] By -=nextwave=- no to się gazujemy ;) https://forum.audiklub.org/viewtopic.php?f=33&t=103134 |
Strona 1 z 1 |
Autor: | emge [ 11.cze.2010 19:43:31 ] |
Tytuł: | |
tak patrzę na tą pierwszą fotkę i sobie myślę, że to C4 na tej feldze wygląda prawie jak A8, ale zaraz, zaraz to jest A8 ![]() Bardzo ładna ![]() ps. komfort pewnie niebo, a ziemia ![]() |
Autor: | emge [ 30.sie.2010 07:24:31 ] |
Tytuł: | |
A ile Ci wciągał przed gazowaniem, bo rozumiem, że to ośka? |
Autor: | golob [ 30.sie.2010 11:05:37 ] |
Tytuł: | |
Nie dało się tych wtryskiwaczy upchać bliżej kolektora? Nie potrzeba by było tych długich wężyków i wszystko byłby ładnie poukrywane. Z tego co widziałem jak ludzie wrzucali zdjęcia zagazowanych ACK to da się to zrobić. |
Autor: | hubos21 [ 30.sie.2010 12:11:06 ] |
Tytuł: | |
golob napisał(a): Nie dało się tych wtryskiwaczy upchać bliżej kolektora? Nie potrzeba by było tych długich wężyków i wszystko byłby ładnie poukrywane.
Z tego co widziałem jak ludzie wrzucali zdjęcia zagazowanych ACK to da się to zrobić. powinny być jak najbliżej kolektora nie tylko ze względów estetycznych |
Autor: | nextwave [ 30.sie.2010 18:14:36 ] |
Tytuł: | |
hubos21 napisał(a): golob napisał(a): Nie dało się tych wtryskiwaczy upchać bliżej kolektora? Nie potrzeba by było tych długich wężyków i wszystko byłby ładnie poukrywane. Z tego co widziałem jak ludzie wrzucali zdjęcia zagazowanych ACK to da się to zrobić. powinny być jak najbliżej kolektora nie tylko ze względów estetycznych Silnik pracuje perfekcyjnie a więc oznacza to, że jest dobrze. Była możliwość upchania wtryskiwaczy nawet pod osłoną ale po co. Tam jest i tak cholernie ciasno. Widziałem inne ACK z Magic'ami ulepionymi prawie przy samych wlotach i silnik pracował niestety jak rozklekotany traktor. Blisko nie znaczy wcale lepiej. Wszystko zależy od finalnej konfiguracji a ta została zrobiona w tym przypadku dobrze więc wszystko hula jak należy. Od założenia wylatałem już trzy zbiorniki i jestem zadowolony. Spalanie w trybie mieszanym było około 9.5 - 10l PB a w tej chwili odnotowałem średnią z trzech zbiorników około 11.5l LPG. Auto bardzo dobrze przyspiesza i ładnie wkręca się na obroty. Do tego mam odczuwalnie mniej wibracji niż w benzynie. |
Autor: | hubos21 [ 30.sie.2010 19:00:14 ] |
Tytuł: | |
nextwave napisał(a): hubos21 napisał(a): golob napisał(a): Nie dało się tych wtryskiwaczy upchać bliżej kolektora? Nie potrzeba by było tych długich wężyków i wszystko byłby ładnie poukrywane. Z tego co widziałem jak ludzie wrzucali zdjęcia zagazowanych ACK to da się to zrobić. powinny być jak najbliżej kolektora nie tylko ze względów estetycznych Silnik pracuje perfekcyjnie a więc oznacza to, że jest dobrze. Była możliwość upchania wtryskiwaczy nawet pod osłoną ale po co. Tam jest i tak cholernie ciasno. Widziałem inne ACK z Magic'ami ulepionymi prawie przy samych wlotach i silnik pracował niestety jak rozklekotany traktor. Blisko nie znaczy wcale lepiej. Wszystko zależy od finalnej konfiguracji a ta została zrobiona w tym przypadku dobrze więc wszystko hula jak należy. Od założenia wylatałem już trzy zbiorniki i jestem zadowolony. Spalanie w trybie mieszanym było około 9.5 - 10l PB a w tej chwili odnotowałem średnią z trzech zbiorników około 11.5l LPG. Auto bardzo dobrze przyspiesza i ładnie wkręca się na obroty. Do tego mam odczuwalnie mniej wibracji niż w benzynie. to faktycznie nieźle, w A4 szwagra w takiej samej kinfiguracji 14.4l według FISa na benzynie |
Autor: | nextwave [ 30.sie.2010 21:25:39 ] |
Tytuł: | |
Według FIS wychodzi 12l ale wyjeździłem zbiorniki do końca, policzyłem litry ze stacji, wyjeżdżone kilometry i wyszło 11.35 l LPG. Doliczając benzynę zużytą na odpalanie itp wyszło razem równowartość 11,8 L LPG/100km. Uznaję ten wynik za rewelacyjny. Nie mogę doczekać się dłuższej trasy aby sprawdzić spalanie na długim dystansie ![]() |
Autor: | martab99 [ 30.sie.2010 21:38:40 ] |
Tytuł: | |
Niech się sprawuje ![]() Tylko... zrób coś z tymi felgami ![]() |
Autor: | nextwave [ 30.sie.2010 21:42:08 ] |
Tytuł: | |
Z tymi z podpisu czy z tymi: ![]() ![]() |
Autor: | mateuszsta20 [ 31.sie.2010 06:58:10 ] |
Tytuł: | |
Te z podpisu chetnie odkupie ![]() |
Autor: | Kornel [ 31.sie.2010 19:12:20 ] |
Tytuł: | |
Mam duże wątpliwości czy do tego silnika był potrzebny premium bo raczej adapter nie łączy się z tym sterownikiem z powodu starego protokołu komunikacji. Także pieniądze nie potrzebnie wydane. |
Autor: | gitmar [ 01.wrz.2010 09:13:46 ] |
Tytuł: | |
nextwave napisał(a): W moim przypadku nie będę przynajmniej bluzgał w razie konieczności serwisowania.
To się jeszcze okaże ![]() Swoim ACK zrobiłem od założenia LPG już 90kkm (przez 2 lata) i na początku też byłem przekonany o fachowości montażu gazowników (w końcu zagazowali wcześniej 8 czy 9 moich poprzednich aut). Jednak życie to zweryfikowało. Zaczęło się od przekroczonych adaptacji, słaby rozruch rano, szarpnięcia..... szkoda gadać.... W moim aucie na początku siedział sterownik Zenit z Valtekami czerwonymi. Wyegzekwowałem wymianę sterownika na Stag-300. Jakiś czas był spokój, ale adaptacje w dalszym ciągu wariowały. Ubiegłej zimy wymieniłem wtryski na Matrixy XJ544 i reduktor dostał przeróbkę dzięki czemu ciśnienie trzyma się jak należy. Jednak w przypadku mojego auta bruździł uwalony nastawnik położenia przepustnicy. Dzięki kolegom Kornel i Pawlo udało mi się ogarnąć temat i od ok.10kkm mam spokój, adaptacje stoją na "0", autko zachowuje się jak należy ![]() |
Autor: | Kornel [ 01.wrz.2010 20:06:56 ] |
Tytuł: | |
nextwave napisał(a): Problem w tym, że Plus jest z powodu niepotrzebnej miniaturyzacji i zawartej niestety technologi SMD cholernie awaryjny. To nie jest wina "miniaturyzacji" oba sterowniki są wykonane w technologii SMD, jak byś rozebrał STAGA 300 i 300 PLUS, to różnicy w płytce byś nie zauważył. Z Premium jest to samo. To że Plusy się paliły to prawda, ale od stycznia tego roku producent poprawił ten temat i ostatnio nie było z tym problemów, uwalał się jeden cylinder, najczęściej miało to miejsce w kompletacji z wtryskami Magic Jet, ale to już przeszłość. nextwave napisał(a): Dobrym odpowiednikiem Stag 300 Plus jest sterownik 4GAZ, który jest od strony aplikacyjnej wierną kopią |Stag ale zrobionym przy użyciu normalnych elementów dzięki czemu się nie "krzaczy". 4GAS był robiony dla Inter Carsu. A Premium jest następcą Plusa a nie STAG-300. nextwave napisał(a): O tym, że chcę listwę taką jak mam zamiast wtrysków Magic decydowałem sam pod wpływem opinii uzyskanej w różnych miejscach m. in. u gazowników i na forach technicznych. Po prostu wychodzi na to, że listwa Valtek 34 lepiej się sprawuje w przypadku tego silnika. Druga sprawa, to po cholerę chować wtryski za wszelką cenę pod obudowę? Przecież ja się nie wstydzę, że mam LPG n
W moim przypadku nie będę przynajmniej bluzgał w razie konieczności serwisowania. Magic Jet też działa bardzo dobrze tylko trzeba stosować się do kilku ważnych spraw przy jego montażu. O dziwo Valtek 34 jest dużo precyzyjniejszy od starego typ 30, tylko nie wiadomo na jak długo, autka nie wykręciły jeszcze dużych przebiegów. Jednak zdecydowanie dużo lepsze są wtryski Hana H2000, które biją na głowę precyzyjnością Magic Jeta, Valteka, Matrixa i MED-a. Zostaje jeszcze KEIHIN, ale cena powala. Dodatkowo nie zmieniają znacząco swojego wydatku w funkcji temperatury co jest bardzo ważnym atutem, przeciwnie do Magic Jet. |
Autor: | kkarol [ 01.wrz.2010 20:25:01 ] |
Tytuł: | |
Kornel napisał(a): Magic Jet też działa bardzo dobrze tylko trzeba stosować się do kilku ważnych spraw przy jego montażu. jakie to sprawy? |
Strona 1 z 1 | Strefa czasowa: UTC + 1 |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |