.: AUDI KLUB POLSKA :.
https://forum.audiklub.org/

Audi TT 1.8T 411KM by MR Motors STAGE 3
https://forum.audiklub.org/viewtopic.php?f=33&t=103530
Strona 1 z 7

Autor:  wowo [ 02.lip.2010 08:03:30 ]
Tytuł:  Audi TT 1.8T 411KM by MR Motors STAGE 3

Pacjent Audi TT 2002r. 180PS AUQ. inwalida :diabel:
Jakiś czas temu pojawiło się w moim garażu właśnie takie autko. W ciągu kilku dni zacząłem zbierać graty, by pozbyć się kilu restrykcyjnych punktów w tym silniku. Stanęło na:
- filtr BMC CDA
- TIP z kwasiaka by Unitronic
- FMIC + orurowanie z kwasiaka by AW69
- DP 3"
- odblokowana możliwosć hamowania z "lewa noga" by MRMOTORS

Po tych zabiegach hamowanko w MRMotors i wynik 201PS 270Nm
Obrazek

Następnie grzebanie w sofcie i ..... 220PS 315Nm
Obrazek

Niutków było cos około 325, ale krzywe nie wyglądały zachęcająco i po korekcie zostało to co wyżej.
Bardzo podoba mi się zakres użytecznych obrotów i to że moc trzymana jest do odcinki :D

Obecnie powolutku zaczynam kompletować graty do STAGE 2. Wkrótce następne zmiany.... :D

Autor:  hubos21 [ 02.lip.2010 09:53:38 ]
Tytuł: 

lepiej niż 1.8 225KM w serii Co będzie w Stage2 k04 czy jakiś garret?

Autor:  designer [ 02.lip.2010 10:03:37 ]
Tytuł: 

To haldex czy oska?

Autor:  Kliku [ 02.lip.2010 10:34:00 ]
Tytuł: 

pisal, ze inwalida

Autor:  wowo [ 02.lip.2010 10:51:41 ]
Tytuł: 

Jako, że 225PS maja problemy z trzymaniem serii, konfrontacja mogłaby być ciekawa :)
Inwalidę dopisałem w trakcie :D
Na STAGE 2 planuje jeszcze zostać przy K03s i wycisnąć z niej co się da. Noo chyba że się cos zmieni w między czasie. Dojdą graty typu:
- kolektor dolotowy S3
- przepływomierz S3
- wtryski 420cc
- pompa Walbro 255
- być może wydech 2,5" aczkolwiek nie chciałbym zwiększac poziomu głośności auta.

Autor:  emge [ 02.lip.2010 12:21:20 ]
Tytuł:  Re: Audi TT STAGE 1 by MRMOTORS

wowo napisał(a):
- odblokowana możliwosć hamowania z "lewa noga" by MRMOTORS

na czym polegał mod?

Autor:  zserty [ 02.lip.2010 12:35:19 ]
Tytuł: 

Foty :d

Autor:  wowo [ 02.lip.2010 14:48:16 ]
Tytuł: 

emge -> Rogal coś wyczarował programowo :)

Fotki bedą jak popstrykam :D

Autor:  hubos21 [ 02.lip.2010 17:49:16 ]
Tytuł: 

raczej nic lepszego z momentem sie nie zrobi na K03s ale zawsze można próbować, od reguły są zawsze jakies wyjątki

Autor:  FranoF1 [ 04.lip.2010 15:26:32 ]
Tytuł: 

Żonie nadal za mało mocy :?: :szczerbol:

Autor:  wowo [ 04.lip.2010 16:41:08 ]
Tytuł: 

Na razie tylko pieści pedał, bo twierdzi że TT stało się strasznie nerwowe. Aczkolwiek z dnia na dzień widze że pieszczotki coraz mocniejsze heheh.
Mody dalsze bedą, tak jak pisałem. Zobaczymy czy uda się dorównać wynikowi Roglowej Octavii 248PS 352Nm :)
Być moze w dalszym etapie pójde w K04, ewentualnie GT2871R. Tak czy inaczej najbliższe zmiany dadzą in + bez zanczenia którą drogą pójde... :)

Autor:  hubos21 [ 04.lip.2010 17:11:24 ]
Tytuł: 

wowo napisał(a):
Na razie tylko pieści pedał, bo twierdzi że TT stało się strasznie nerwowe. Aczkolwiek z dnia na dzień widze że pieszczotki coraz mocniejsze heheh.
Mody dalsze bedą, tak jak pisałem. Zobaczymy czy uda się dorównać wynikowi Roglowej Octavii 248PS 352Nm :)
Być moze w dalszym etapie pójde w K04, ewentualnie GT2871R. Tak czy inaczej najbliższe zmiany dadzą in + bez zanczenia którą drogą pójde... :)


na GT2871R moment sie strasznie przesunie w góre, straci swój urok do jazdy na codzień
http://galerie.tomson.com.pl/Seat-Leon- ... GT28RS_415

K04-023 będzie w sam raz, chyba, że chcesz, żeby turbo wstawało później z niezłym kopem a bez zakucia i tak turbiny nie wykorzystasz

Autor:  wowo [ 08.lip.2010 08:18:39 ]
Tytuł: 

Na tym wykresie faktycznie dość późno wstaje. Prawdopodobnie sprężarka jest z A/R 0,86. Wkładajc z mniejszym A/R wstanie troche szybciej.

Autor:  wowo [ 07.wrz.2010 07:26:18 ]
Tytuł: 

Przy okazji wymiany FMICa - niestety strzelił i była spora nieszczelność - cyknałem fotke jak to wygląda bez zderzaka :) FMIC wymieniony w ramach gwarancji :)

Obrazek

W między czasie doszły wskaźniki Auto Gauge

Obrazek

Miejsce montażu takie, aby powrót do serii był jak najmniejszym kosztem. Nakładkę na kolumnę kupie za grosze, a podziurawiona deska... Może jak kiedyś dorwę ori materiał taki jak jest na słupkach i podsufitce, to pobawię się z adapterami i obszywaniem. choć z drugiej strony wskaźniki w słupkach to już takie oblatane :/
Z pozycji kierowcy nie widać zegarka i licznika przebiegu. Obroty widoczne w całym zakresie, a prędkościomierz przysłonięty do jakichś 25km/h więc luz :P

Autor:  wowo [ 09.wrz.2010 18:47:06 ]
Tytuł: 

Przez jakiś czas zbierałem puszki po piwie, konserwach i psiej karmie. Miałem też trochę drutu z ogrodzenia, więc pomyślałem, że czas to jakoś spożytkować. Przeciez ile można chomikować tyle złomostwa... Kilka godzin w garażu... Migomat, brzeszczot, kątówka i wystrugałem....
...dwie przelotowe puszeczki 2,75" z osprzętem

Obrazek

Autor:  emge [ 09.wrz.2010 18:58:00 ]
Tytuł: 

hehe niezła manufaktura

Autor:  hubos21 [ 09.wrz.2010 19:04:37 ]
Tytuł: 

wowo mam dwa worki puszek po beerach i starą rame od górala a tak sie składa, że musze wydech zrobić :D ile za robote chcesz? hehe

Autor:  wowo [ 12.wrz.2010 14:55:44 ]
Tytuł: 

Kilka kolejnych gratów
- Bosch 044
- wtryski Deka Simens 630cc
- przepływka 225PS
- chłodnica oleju 16 rzędowa GDM UK
- podstawka z termostatem Mocala
- uszczelki turbo i downpipe Nissan
- kpl. szpilek, nakrętek i podkładek ASO Skoda

Obrazek

Autor:  FranoF1 [ 12.wrz.2010 15:29:57 ]
Tytuł: 

Jednak mocy ciągle mało :d Fajnie, że działasz...

p.s. Jakbyś miał za mało miejsca na ori filtr oleju, to podpasuje z mk4 1,4 ;)

Autor:  wowo [ 12.wrz.2010 19:35:40 ]
Tytuł: 

a co to za moc 220PS ;)

Strona 1 z 7 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/