.: AUDI KLUB POLSKA :. https://forum.audiklub.org/ |
|
Audi TT 1.8T 411KM by MR Motors STAGE 3 https://forum.audiklub.org/viewtopic.php?f=33&t=103530 |
Strona 1 z 7 |
Autor: | hubos21 [ 02.lip.2010 09:53:38 ] |
Tytuł: | |
lepiej niż 1.8 225KM w serii Co będzie w Stage2 k04 czy jakiś garret? |
Autor: | designer [ 02.lip.2010 10:03:37 ] |
Tytuł: | |
To haldex czy oska? |
Autor: | Kliku [ 02.lip.2010 10:34:00 ] |
Tytuł: | |
pisal, ze inwalida |
Autor: | wowo [ 02.lip.2010 10:51:41 ] |
Tytuł: | |
Jako, że 225PS maja problemy z trzymaniem serii, konfrontacja mogłaby być ciekawa Inwalidę dopisałem w trakcie Na STAGE 2 planuje jeszcze zostać przy K03s i wycisnąć z niej co się da. Noo chyba że się cos zmieni w między czasie. Dojdą graty typu: - kolektor dolotowy S3 - przepływomierz S3 - wtryski 420cc - pompa Walbro 255 - być może wydech 2,5" aczkolwiek nie chciałbym zwiększac poziomu głośności auta. |
Autor: | emge [ 02.lip.2010 12:21:20 ] |
Tytuł: | Re: Audi TT STAGE 1 by MRMOTORS |
wowo napisał(a): - odblokowana możliwosć hamowania z "lewa noga" by MRMOTORS
na czym polegał mod? |
Autor: | zserty [ 02.lip.2010 12:35:19 ] |
Tytuł: | |
Foty |
Autor: | wowo [ 02.lip.2010 14:48:16 ] |
Tytuł: | |
emge Rogal coś wyczarował programowo Fotki bedą jak popstrykam |
Autor: | hubos21 [ 02.lip.2010 17:49:16 ] |
Tytuł: | |
raczej nic lepszego z momentem sie nie zrobi na K03s ale zawsze można próbować, od reguły są zawsze jakies wyjątki |
Autor: | FranoF1 [ 04.lip.2010 15:26:32 ] |
Tytuł: | |
Żonie nadal za mało mocy |
Autor: | wowo [ 04.lip.2010 16:41:08 ] |
Tytuł: | |
Na razie tylko pieści pedał, bo twierdzi że TT stało się strasznie nerwowe. Aczkolwiek z dnia na dzień widze że pieszczotki coraz mocniejsze heheh. Mody dalsze bedą, tak jak pisałem. Zobaczymy czy uda się dorównać wynikowi Roglowej Octavii 248PS 352Nm Być moze w dalszym etapie pójde w K04, ewentualnie GT2871R. Tak czy inaczej najbliższe zmiany dadzą in + bez zanczenia którą drogą pójde... |
Autor: | hubos21 [ 04.lip.2010 17:11:24 ] |
Tytuł: | |
wowo napisał(a): Na razie tylko pieści pedał, bo twierdzi że TT stało się strasznie nerwowe. Aczkolwiek z dnia na dzień widze że pieszczotki coraz mocniejsze heheh.
Mody dalsze bedą, tak jak pisałem. Zobaczymy czy uda się dorównać wynikowi Roglowej Octavii 248PS 352Nm Być moze w dalszym etapie pójde w K04, ewentualnie GT2871R. Tak czy inaczej najbliższe zmiany dadzą in + bez zanczenia którą drogą pójde... na GT2871R moment sie strasznie przesunie w góre, straci swój urok do jazdy na codzień http://galerie.tomson.com.pl/Seat-Leon- ... GT28RS_415 K04-023 będzie w sam raz, chyba, że chcesz, żeby turbo wstawało później z niezłym kopem a bez zakucia i tak turbiny nie wykorzystasz |
Autor: | wowo [ 08.lip.2010 08:18:39 ] |
Tytuł: | |
Na tym wykresie faktycznie dość późno wstaje. Prawdopodobnie sprężarka jest z A/R 0,86. Wkładajc z mniejszym A/R wstanie troche szybciej. |
Autor: | emge [ 09.wrz.2010 18:58:00 ] |
Tytuł: | |
hehe niezła manufaktura |
Autor: | hubos21 [ 09.wrz.2010 19:04:37 ] |
Tytuł: | |
wowo mam dwa worki puszek po beerach i starą rame od górala a tak sie składa, że musze wydech zrobić ile za robote chcesz? hehe |
Autor: | FranoF1 [ 12.wrz.2010 15:29:57 ] |
Tytuł: | |
Jednak mocy ciągle mało Fajnie, że działasz... p.s. Jakbyś miał za mało miejsca na ori filtr oleju, to podpasuje z mk4 1,4 |
Autor: | wowo [ 12.wrz.2010 19:35:40 ] |
Tytuł: | |
a co to za moc 220PS |
Strona 1 z 7 | Strefa czasowa: UTC + 1 |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |