Przedstawie auto ktore wywodzi sie jeszcze z czasow ojca tego forum czyli poczatkow AKP a wiec AKP na T.I.PL.
Samochod nabylem w 2000r na piatym roku studiow inwestujac pieciletnie stypendium i dobra wole ojca. Poczatki byly trudne. brakowalo na wszystko a tuning w Polsce rozkwital. Na szczescie juz od poczatku staralem sie uwazac na to co przyczepiam do auta i pomimo kilku wpadek nie bylo zle.
Do 2005 roku sluzylo za auto pierwszej lini. Pomagalo dojechac do pracy i dostarczalo rozrywki. W kolejnych latach zeszlo na drugi plan jako wozek na zakupy mojej Zony a nastepnie auto flagowe jej kancelarii
Poczatki mozna zobaczyc na forum Rezaczy
http://www.rezacze.pl/galeria/bilo/bilo_galeria.html
Obecne fotki widac tutaj
http://img830.imageshack.us/g/dsc03859.jpg/
Specyfikacja auta
Audi 80 1.8 s automat 90 PS LPG
-Zawieszenie: Amortyzatory MTS, sprezyny Weitec -40 mm wiosna wymienione wszystkie elementy gumowe lacznie z kompletnymi drazkami
-Silnik : seryjny ale juz drugi bo pierwszy okulal na jedna panewke
- Zewnetrznie: zderzak S2, felgi Competition, lampy przod i tyl A90 i B4 avant, klamki, lusterka, progi i zderzaki w lakierze, gril FK
- Wnetrze: Kierownica Audi Sport wymiennie z Cabrio, elektryczny szyber, zegary VDO, czerwona tapicerka seria, radio Clarion z USB z bursztynowym podswietleniem, glosniki JBL.
To chyba na tyle. Mysle ze wielu weteranow kojazy to auto i milo im bedzie wspomniec dawne czasy. Autku sesja sie nalezala bo w wieku 19 lat byc moze nie dozyje kolejnej.
. To chyba jedyne B3 tak wiernie nawiazujace do Competition B4