.: AUDI KLUB POLSKA :.
https://forum.audiklub.org/

v8 bi turbo
https://forum.audiklub.org/viewtopic.php?f=33&t=106800
Strona 1 z 1

Autor:  Krzysiek "Kurczak& [ 03.gru.2010 22:26:42 ]
Tytuł:  v8 bi turbo

jestem nowy u was więc chciałem się przywitać.

wzięłem się właśnie za swoją maskotkę(audi v8 3.6) montujemy zestaw bi turbo.
długo nie robiłem nic przy tym aucie a jezdziła nim trochę moja żona...samochód ma trochę usterek elektrycznych itp. nie wspominając o nadwoziu-poruczał się na amorkach koni.
nie mogę znalezć żadnej dokumentacji do tego auta(serwisówki,schematów elektrycznych czy do podciśnień sterujących) a auto chcę całe rozebrać i pożądnie złożyć.sprawa nie dotyczy silnika-trochę z nimi pracuję.
proszę o pomoc
chętnie odpowiem na pytania odnośnie projektu.
jeśli znajdę trochę czasu wrzucę dokładny opis

pozdrawiam

Autor:  designer [ 03.gru.2010 22:45:04 ]
Tytuł: 

No jeżeli to nie prowokacja to szacun za pomysł i wytrwania w wykonaniu. Wrzuć dokładniejszy opis i fotki. Jakie turbo montujecie, jaką moc chcecie osiągnąć, co dodatkowo modyfikujecie itp?

PS Nie ten dział...
PS2 Jak już ma być koniecznie V8 to nie lepiej/szybciej/taniej było robić swapa z RS6 C5?

Autor:  Krzysiek "Kurczak& [ 04.gru.2010 09:00:31 ]
Tytuł: 

enduroboy napisał(a):
nie obraz sie ale usmialem sie do lez, uwierze jak zobacze te V8 biturbo


japspec.pl-poczytaj pooglądaj...

trbiny garet t28 ,chamulce już wcześniej założyłem z s6(z kolumnami mc)
zawieszenie koni też miałem wczwśniej , może zmienie na bilstein.felgi 9"x17" amg,poza tym kapitalka nadwozia wzmocnienie mocowań zawieszenia i takie tam.wywalę abs-i tak nie korzystałem z niego bo więcej przeszkadzał no i więcej miejsca na turbo się zrobi.potrzebuje tylko tych materiałów żeby resztę doprowadzić

Autor:  rodzynek [ 04.gru.2010 10:50:58 ]
Tytuł: 

Krzysiek "Kurczak& napisał(a):
trbiny garet t28 ,chamulce już wcześniej założyłem z s6(z kolumnami mc)
zawieszenie koni też miałem wczwśniej , może zmienie na bilstein.felgi 9"x17" amg,poza tym kapitalka nadwozia wzmocnienie mocowań zawieszenia i takie tam.wywalę abs-i tak nie korzystałem z niego bo więcej przeszkadzał no i więcej miejsca na turbo się zrobi.potrzebuje tylko tych materiałów żeby resztę doprowadzić


Wybacz, ale założenie większych kół, czy nawet McPersonów z S6 nie jest żadnym wyzwaniem.

Jestem ciekaw jak Ci wyjdzie robota z turbinami (czyt. jaki efekt osiągniesz i w którym punkcie utkniesz).

Autor:  mały v8 [ 05.gru.2010 09:12:14 ]
Tytuł: 

Temat wykonalny, lecz tak jak koledzy wyżej śmiem twierdzić że Ty go nie wykonasz, nie mniej jednak na potwierdzenie moich słów że wykonalny wklejam linka :D
-> http://www.audiklub.org/phpBB2/viewtopic.php?t=22036

Autor:  Buba [ 05.gru.2010 12:40:29 ]
Tytuł: 

oki kończę to bo mi tu wojenką pachnie
kasuje wszystkie OT i proszę tylko o merytoryczną dyskusję na temat

mocno kolegę zaatakowaliście i starczy
a do kolegi : nie gniewaj się bo reakcja wynikła z zalewu dzieci neostrady i dziwnych tematów zakładanych chyba tylko po to żeby zapchać nasz serwer

tak więc jak w sentencji proszę o merytoryczną dyskusję i newsy z postępów

Autor:  Krzysiek "Kurczak& [ 05.gru.2010 16:01:03 ]
Tytuł: 

dzięki

samochód rozebraliśmy wcoraj
teraz będziemy go wzmacniać a później chcę usunąć usterki elektryczne.przy silniku będzie najprostrza robota więc zostawiam go na koniec
w aucie nie działają długie światła , wycieraczki na lampach a te na szybie same się włączają,jedyna szyba która się normalnie otwiera to lewa tylna...
dziwne zwarcia powstają bo przygasają nieraz światła.podciśnienia sterujące ktoś kiedyś ruszał i jest tam "burdel"
elektrykę chciałem zrobić nową podciśnienia też więc potrzebuję schematów.
jak nie znajdę ich to będę robił wszystko na piechotę a zależy mi na czasie

http://japspec.pl/tuning/audi-a8-quattr ... -na-zakupy

http://www.facebook.com/pages/japspecpl/147933898578192

to linki gdzie jest kilka zdjęć(nie chce śmiecić wam forum fotkami rozebranego auta)tam w wolnym czasie wrzucimy jakiś lepszy opis i foto z postępów

Autor:  KORU [ 05.gru.2010 16:26:50 ]
Tytuł: 

Temat przesuniety do odpowiedniego działu czyli .: TERAZ MY :. Projekty samochodowe realizowane przez naszych czlonkow. :!:

Autor:  zioolko [ 06.gru.2010 12:55:43 ]
Tytuł: 

Jak zamierzasz wsadzić tam dwie turbiny to szykuj się na zmianę skrzyni na inną.
Ta od 3.6 którą masz teraz, nie ma chłodnicy oleju a dodatkowo konwerter ma delikatniejszą budowę niż w skrzyni od 4.2 i nie przeniesie więcej momentu.
Zadbana skrzynia od 4.2 przeniesie maksymalnie 50 koni więcej i 20-30 Nm więcej ponad normę.
Ta sama skrzynia (oprócz różnic w obudowei) jest w starym BMW (chyba 750) i Land Roverze

Możesz na brytyjskich forach poszukać jak wzmacniają tą słabszą skrzynię
Tak czy siak najlepszym wyjściem w tym silniku to niezbyt mocno dmuchnąć kompresorem.

Autor:  mały v8 [ 06.gru.2010 14:12:42 ]
Tytuł: 

zioolko napisał(a):
Jak zamierzasz wsadzić tam dwie turbiny to szykuj się na zmianę skrzyni na inną.
Ta od 3.6 którą masz teraz, nie ma chłodnicy oleju a dodatkowo konwerter ma delikatniejszą budowę niż w skrzyni od 4.2 i nie przeniesie więcej momentu.
Zadbana skrzynia od 4.2 przeniesie maksymalnie 50 koni więcej i 20-30 Nm więcej ponad normę.
Ta sama skrzynia (oprócz różnic w obudowei) jest w starym BMW (chyba 750) i Land Roverze

Możesz na brytyjskich forach poszukać jak wzmacniają tą słabszą skrzynię
Tak czy siak najlepszym wyjściem w tym silniku to niezbyt mocno dmuchnąć kompresorem.


To po co to robić żeby potem dalej był niesmak? Od razu ładować to w motor 4,2 i skrzynie manualną, jedna robota. Zajże tu za rok i zobacze jak temat się rozwinął, ale jak znam życie wszystko stanie na projekcie.

Autor:  Krzysiek "Kurczak& [ 06.gru.2010 18:30:15 ]
Tytuł: 

udało mi się kupić 2 manuale z dtm(nowiutkie audi sport)od znajomych z branży
ale trzymam je do nissana który na hamowni zarżną mi tylny most na skrzyni ze sky...pewnie potem zarżnie i skrzynie...a to będzie nasze demo więc...
do audi mam jakiś wzmocniony automat z 4.2 a to auto ma jeździć na codzień i nie ma być zabijaką ani latać po torze a ciekaw jestem jak automat będzie pracował ze stand alone.sprzęgło 3 tarczowe(konkretne)kosztuje prawie dychę i zarżnie manuala (który też kosztuje) przy napędzie 4x4-jak siądzie za kierownicę moja żona :(: więc wolę wydać kasę na 2 automaty rocznie (1000zł szt.)- bo po roku sprzęgło i tak trzeba wymienić-samochód nie będzie miał oszałamiającej mocy-max 500km-do zabawy mam inne zabawki
co do 4.2 to nie bawiłem się nigdy z 3.6 :) :502:

Autor:  zioolko [ 06.gru.2010 19:29:57 ]
Tytuł: 

Krzysiek "Kurczak& napisał(a):
ciekaw jestem jak automat będzie pracował ze stand alone

Automat bierze dane prędkości obrotowej silnika, ale nie bezpośrednio z czujnika tylko z ecu.
W GB (do skrzyni ZFLR) możesz kupić emulator sygnału ECU, który podaje skrzyni prędkość z dowolnego czujnika, albo też ją emuluje koszt około 1000 zł.

Odnośnie wytrzymałości skrzyni nie chodzi o to że może paść przy jeździe ekstremalnej, ona przy 500 koniach może paść przy pierwszej jeździe.

Autor:  Krzysiek "Kurczak& [ 06.gru.2010 20:53:51 ]
Tytuł: 

może paść.
wtedy pomyśle nad zmnijszeniem mocy,wywaleniem turbin i założeniem rotrexa i silnika 4.2
ale bardziej zależy mi na próbie zestrojenia automatu z nowym kompem.
ludzie od których bralem od nich tą skrzynie mają 4.2 uturbione (1.6 bara-więc mocne)na takim automacie tylko strojone na orginalnym ecu
coraz więcej ludzi (niestety nie z polski :(: )pyta o strojenie na stand alone z automatem bo spieki nie wytrzymują albo zależy im na wygodzie to spróbujemy u mnie.w stanach przygotowali mi komputery z emulatorami do automatów(tyle że stosują je w swoich automatach)
szkoda mi tamtych manuali do tego auta poza tym wtedy jazda z komfortem będzie miała mało wspólnego a tym autem pewnie i tak częścziej będzie poruszała się moja żona

ponawiam prośbę z początku-ma ktoś namiary na schematy elektryki w v8?

Autor:  matysss [ 06.gru.2010 21:01:42 ]
Tytuł: 

Moj sasiad ma urquattro z 3.6 na dwoch k04, walczy z num juz 2 lata i ciagle stoi na kołkach. Macie fantazje, gratuluje zapału. Powodzenia

Autor:  rodzynek [ 07.gru.2010 00:07:02 ]
Tytuł: 

Krzysiek "Kurczak& napisał(a):
ponawiam prośbę z początku-ma ktoś namiary na schematy elektryki w v8?


Było już naprawdę dużo o tym. Wystarczy poszukać:

http://www.autolib.diakom.ru/CARS2/

1. Audi
2. Принципиальные схемы.
3. Принципиальные схемы из Mitchell On-Demand.
4. rok produkcji
5. V8 quattro
6. System wiring diagrams.

Modele '90 mają bardziej rozbudowane schematy, późniejsze - tylko ważniejsze elementy.

Autor:  Krzysiek "Kurczak& [ 07.gru.2010 21:52:23 ]
Tytuł: 

dzięki

Strona 1 z 1 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/