.: AUDI KLUB POLSKA :. https://forum.audiklub.org/ |
|
v8 bi turbo https://forum.audiklub.org/viewtopic.php?f=33&t=106800 |
Strona 1 z 1 |
Autor: | Krzysiek "Kurczak& [ 03.gru.2010 22:26:42 ] |
Tytuł: | v8 bi turbo |
jestem nowy u was więc chciałem się przywitać. wzięłem się właśnie za swoją maskotkę(audi v8 3.6) montujemy zestaw bi turbo. długo nie robiłem nic przy tym aucie a jezdziła nim trochę moja żona...samochód ma trochę usterek elektrycznych itp. nie wspominając o nadwoziu-poruczał się na amorkach koni. nie mogę znalezć żadnej dokumentacji do tego auta(serwisówki,schematów elektrycznych czy do podciśnień sterujących) a auto chcę całe rozebrać i pożądnie złożyć.sprawa nie dotyczy silnika-trochę z nimi pracuję. proszę o pomoc chętnie odpowiem na pytania odnośnie projektu. jeśli znajdę trochę czasu wrzucę dokładny opis pozdrawiam |
Autor: | designer [ 03.gru.2010 22:45:04 ] |
Tytuł: | |
No jeżeli to nie prowokacja to szacun za pomysł i wytrwania w wykonaniu. Wrzuć dokładniejszy opis i fotki. Jakie turbo montujecie, jaką moc chcecie osiągnąć, co dodatkowo modyfikujecie itp? PS Nie ten dział... PS2 Jak już ma być koniecznie V8 to nie lepiej/szybciej/taniej było robić swapa z RS6 C5? |
Autor: | Krzysiek "Kurczak& [ 04.gru.2010 09:00:31 ] |
Tytuł: | |
enduroboy napisał(a): nie obraz sie ale usmialem sie do lez, uwierze jak zobacze te V8 biturbo
japspec.pl-poczytaj pooglądaj... trbiny garet t28 ,chamulce już wcześniej założyłem z s6(z kolumnami mc) zawieszenie koni też miałem wczwśniej , może zmienie na bilstein.felgi 9"x17" amg,poza tym kapitalka nadwozia wzmocnienie mocowań zawieszenia i takie tam.wywalę abs-i tak nie korzystałem z niego bo więcej przeszkadzał no i więcej miejsca na turbo się zrobi.potrzebuje tylko tych materiałów żeby resztę doprowadzić |
Autor: | rodzynek [ 04.gru.2010 10:50:58 ] |
Tytuł: | |
Krzysiek "Kurczak& napisał(a): trbiny garet t28 ,chamulce już wcześniej założyłem z s6(z kolumnami mc)
zawieszenie koni też miałem wczwśniej , może zmienie na bilstein.felgi 9"x17" amg,poza tym kapitalka nadwozia wzmocnienie mocowań zawieszenia i takie tam.wywalę abs-i tak nie korzystałem z niego bo więcej przeszkadzał no i więcej miejsca na turbo się zrobi.potrzebuje tylko tych materiałów żeby resztę doprowadzić Wybacz, ale założenie większych kół, czy nawet McPersonów z S6 nie jest żadnym wyzwaniem. Jestem ciekaw jak Ci wyjdzie robota z turbinami (czyt. jaki efekt osiągniesz i w którym punkcie utkniesz). |
Autor: | mały v8 [ 05.gru.2010 09:12:14 ] |
Tytuł: | |
Temat wykonalny, lecz tak jak koledzy wyżej śmiem twierdzić że Ty go nie wykonasz, nie mniej jednak na potwierdzenie moich słów że wykonalny wklejam linka http://www.audiklub.org/phpBB2/viewtopic.php?t=22036 |
Autor: | Buba [ 05.gru.2010 12:40:29 ] |
Tytuł: | |
oki kończę to bo mi tu wojenką pachnie kasuje wszystkie OT i proszę tylko o merytoryczną dyskusję na temat mocno kolegę zaatakowaliście i starczy a do kolegi : nie gniewaj się bo reakcja wynikła z zalewu dzieci neostrady i dziwnych tematów zakładanych chyba tylko po to żeby zapchać nasz serwer tak więc jak w sentencji proszę o merytoryczną dyskusję i newsy z postępów |
Autor: | Krzysiek "Kurczak& [ 05.gru.2010 16:01:03 ] |
Tytuł: | |
dzięki samochód rozebraliśmy wcoraj teraz będziemy go wzmacniać a później chcę usunąć usterki elektryczne.przy silniku będzie najprostrza robota więc zostawiam go na koniec w aucie nie działają długie światła , wycieraczki na lampach a te na szybie same się włączają,jedyna szyba która się normalnie otwiera to lewa tylna... dziwne zwarcia powstają bo przygasają nieraz światła.podciśnienia sterujące ktoś kiedyś ruszał i jest tam "burdel" elektrykę chciałem zrobić nową podciśnienia też więc potrzebuję schematów. jak nie znajdę ich to będę robił wszystko na piechotę a zależy mi na czasie http://japspec.pl/tuning/audi-a8-quattr ... -na-zakupy http://www.facebook.com/pages/japspecpl/147933898578192 to linki gdzie jest kilka zdjęć(nie chce śmiecić wam forum fotkami rozebranego auta)tam w wolnym czasie wrzucimy jakiś lepszy opis i foto z postępów |
Autor: | KORU [ 05.gru.2010 16:26:50 ] |
Tytuł: | |
Temat przesuniety do odpowiedniego działu czyli .: TERAZ MY :. Projekty samochodowe realizowane przez naszych czlonkow. |
Autor: | zioolko [ 06.gru.2010 12:55:43 ] |
Tytuł: | |
Jak zamierzasz wsadzić tam dwie turbiny to szykuj się na zmianę skrzyni na inną. Ta od 3.6 którą masz teraz, nie ma chłodnicy oleju a dodatkowo konwerter ma delikatniejszą budowę niż w skrzyni od 4.2 i nie przeniesie więcej momentu. Zadbana skrzynia od 4.2 przeniesie maksymalnie 50 koni więcej i 20-30 Nm więcej ponad normę. Ta sama skrzynia (oprócz różnic w obudowei) jest w starym BMW (chyba 750) i Land Roverze Możesz na brytyjskich forach poszukać jak wzmacniają tą słabszą skrzynię Tak czy siak najlepszym wyjściem w tym silniku to niezbyt mocno dmuchnąć kompresorem. |
Autor: | mały v8 [ 06.gru.2010 14:12:42 ] |
Tytuł: | |
zioolko napisał(a): Jak zamierzasz wsadzić tam dwie turbiny to szykuj się na zmianę skrzyni na inną.
Ta od 3.6 którą masz teraz, nie ma chłodnicy oleju a dodatkowo konwerter ma delikatniejszą budowę niż w skrzyni od 4.2 i nie przeniesie więcej momentu. Zadbana skrzynia od 4.2 przeniesie maksymalnie 50 koni więcej i 20-30 Nm więcej ponad normę. Ta sama skrzynia (oprócz różnic w obudowei) jest w starym BMW (chyba 750) i Land Roverze Możesz na brytyjskich forach poszukać jak wzmacniają tą słabszą skrzynię Tak czy siak najlepszym wyjściem w tym silniku to niezbyt mocno dmuchnąć kompresorem. To po co to robić żeby potem dalej był niesmak? Od razu ładować to w motor 4,2 i skrzynie manualną, jedna robota. Zajże tu za rok i zobacze jak temat się rozwinął, ale jak znam życie wszystko stanie na projekcie. |
Autor: | Krzysiek "Kurczak& [ 06.gru.2010 18:30:15 ] |
Tytuł: | |
udało mi się kupić 2 manuale z dtm(nowiutkie audi sport)od znajomych z branży ale trzymam je do nissana który na hamowni zarżną mi tylny most na skrzyni ze sky...pewnie potem zarżnie i skrzynie...a to będzie nasze demo więc... do audi mam jakiś wzmocniony automat z 4.2 a to auto ma jeździć na codzień i nie ma być zabijaką ani latać po torze a ciekaw jestem jak automat będzie pracował ze stand alone.sprzęgło 3 tarczowe(konkretne)kosztuje prawie dychę i zarżnie manuala (który też kosztuje) przy napędzie 4x4-jak siądzie za kierownicę moja żona więc wolę wydać kasę na 2 automaty rocznie (1000zł szt.)- bo po roku sprzęgło i tak trzeba wymienić-samochód nie będzie miał oszałamiającej mocy-max 500km-do zabawy mam inne zabawki co do 4.2 to nie bawiłem się nigdy z 3.6 |
Autor: | zioolko [ 06.gru.2010 19:29:57 ] |
Tytuł: | |
Krzysiek "Kurczak& napisał(a): ciekaw jestem jak automat będzie pracował ze stand alone
Automat bierze dane prędkości obrotowej silnika, ale nie bezpośrednio z czujnika tylko z ecu. W GB (do skrzyni ZFLR) możesz kupić emulator sygnału ECU, który podaje skrzyni prędkość z dowolnego czujnika, albo też ją emuluje koszt około 1000 zł. Odnośnie wytrzymałości skrzyni nie chodzi o to że może paść przy jeździe ekstremalnej, ona przy 500 koniach może paść przy pierwszej jeździe. |
Autor: | Krzysiek "Kurczak& [ 06.gru.2010 20:53:51 ] |
Tytuł: | |
może paść. wtedy pomyśle nad zmnijszeniem mocy,wywaleniem turbin i założeniem rotrexa i silnika 4.2 ale bardziej zależy mi na próbie zestrojenia automatu z nowym kompem. ludzie od których bralem od nich tą skrzynie mają 4.2 uturbione (1.6 bara-więc mocne)na takim automacie tylko strojone na orginalnym ecu coraz więcej ludzi (niestety nie z polski )pyta o strojenie na stand alone z automatem bo spieki nie wytrzymują albo zależy im na wygodzie to spróbujemy u mnie.w stanach przygotowali mi komputery z emulatorami do automatów(tyle że stosują je w swoich automatach) szkoda mi tamtych manuali do tego auta poza tym wtedy jazda z komfortem będzie miała mało wspólnego a tym autem pewnie i tak częścziej będzie poruszała się moja żona ponawiam prośbę z początku-ma ktoś namiary na schematy elektryki w v8? |
Autor: | matysss [ 06.gru.2010 21:01:42 ] |
Tytuł: | |
Moj sasiad ma urquattro z 3.6 na dwoch k04, walczy z num juz 2 lata i ciagle stoi na kołkach. Macie fantazje, gratuluje zapału. Powodzenia |
Autor: | rodzynek [ 07.gru.2010 00:07:02 ] |
Tytuł: | |
Krzysiek "Kurczak& napisał(a): ponawiam prośbę z początku-ma ktoś namiary na schematy elektryki w v8?
Było już naprawdę dużo o tym. Wystarczy poszukać: http://www.autolib.diakom.ru/CARS2/ 1. Audi 2. Принципиальные схемы. 3. Принципиальные схемы из Mitchell On-Demand. 4. rok produkcji 5. V8 quattro 6. System wiring diagrams. Modele '90 mają bardziej rozbudowane schematy, późniejsze - tylko ważniejsze elementy. |
Autor: | Krzysiek "Kurczak& [ 07.gru.2010 21:52:23 ] |
Tytuł: | |
dzięki |
Strona 1 z 1 | Strefa czasowa: UTC + 1 |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |