.: AUDI KLUB POLSKA :.
https://forum.audiklub.org/

ZAMYKAMY
https://forum.audiklub.org/viewtopic.php?f=33&t=107807
Strona 1 z 3

Autor:  ratmasta [ 16.sty.2011 08:44:31 ]
Tytuł:  ZAMYKAMY

xxx!

Autor:  Buba [ 16.sty.2011 09:13:41 ]
Tytuł: 

grunt to super opisana historia i znaczne modyfikacje w aucie
przeczytałeś w ogóle regulamin tego forum cytuję :

"Forum TERAZ MY jest stworzone by każdy z Was miał miejsce by pochwalić się swoim maleństwem i pracami nad nim.
W momencie kupna jakiegoś autka możecie właśnie tutaj umieścić jakiś opis, fotki, a także jakieś etapy prac związane z tym właśnie autkiem.

To forum ma ukazywać nasze koncepcje i prowadzone prace, zastanów się więc czy masz co pokazać nie narażając się na śmieszność
"

Pomijając czyste auto z potężną pajdą na prawej stronie nie pokazujesz nic

Autor:  ratmasta [ 16.sty.2011 18:23:59 ]
Tytuł: 

xxx

Autor:  Buba [ 16.sty.2011 18:38:08 ]
Tytuł: 

weekendowa zabawka zanosi się lepiej

Autor:  emge [ 16.sty.2011 18:49:05 ]
Tytuł: 

Buba źle spałeś czy jak :diabel:
Zastawia mnie ten silnik 85KM bez turbo? Miałem C3 2.0TD i ona miała kole 90KM

Autor:  Lukasik [ 16.sty.2011 18:56:35 ]
Tytuł: 

emge napisał(a):
Buba źle spałeś czy jak :diabel:
Zastawia mnie ten silnik 85KM bez turbo? Miałem C3 2.0TD i ona miała kole 90KM


2,4 tyle mialy. znajomy kupil ostatnio vw transportera z 2,4D i też koło 80KM i bardziej sie nadaje do tego typu samochodow-wołów. gnitsa-niełamiotsa bez żadnej elektroniki czy przepływki. mysle, ze cygaretą ze 150km/h poleci :) chyba nie do zarżnięcia. pomimo, że ocynkowana blacha, to silnik chyba przeżyje samochod.

Autor:  emge [ 16.sty.2011 19:35:57 ]
Tytuł: 

Coś mi padło na oczy, widziałem 2.0 :D

Autor:  ZiPi [ 16.sty.2011 21:14:31 ]
Tytuł: 

To nie jest quattro, więc wartości kolekcjonerskiej to nie ma ale mimo wszystko fajny grat :D
Na tylne prawe drzwi i kawałek błotnika potrzeba duzo szpachtli :):

Autor:  ratmasta [ 16.sty.2011 21:21:44 ]
Tytuł: 

xxx

Autor:  cygaro89 [ 16.sty.2011 22:03:57 ]
Tytuł: 

może i nie ma czym poszaleć ale jeśli autko sprawdza się na okolicznych drogach i przy obecnych cenach paliw pali ile pali to zakup i tak uważam za udany.
Świetne felgi, bardzo fajnie się prezentuje z obniżonym przodem. Planujesz jakieś drobne zmiany?? Może blenda z 200, podłokietniki i takie tam... ??
Pzdr

Autor:  ratmasta [ 16.sty.2011 22:12:57 ]
Tytuł: 

xxx

Autor:  cygaro89 [ 16.sty.2011 22:23:57 ]
Tytuł: 

większość ludzi uważa że stare to kiepskie, ale przynajmniej spłacone :P
Ja też jeżdżę 21letnim samochodem, ale staram się nie żałować na naprawy i audi odwdzięcza się z nawiązką. Jestem pewien tego co było zrobione bo nie kupowałem zamienników, a nawiązując do tego co napisał ratmaster:
przesiadka z 20latka na 15 czy 10 letnie auto które dalej będzie zagadką uważam za bezsensowne chyba że w naprawdę zajefajnym stanie.
No chyba że stosujesz taktykę: wymiana auta co rok bez dokładania to przy tych kwotach możesz się w końcu natknąć na zonka.
Tak czy inaczej owocnego użytkowania sety!

Autor:  Wicek_89 [ 16.sty.2011 23:37:57 ]
Tytuł: 

Zdaje się że gdzieś u mnie leżą kierunki do sety ;)

Autor:  Morgi [ 17.sty.2011 06:44:07 ]
Tytuł: 

Im nowsze kupisz tym więcej na zakup i remonty wydasz. Tak to działa.

Autor:  cygaro89 [ 17.sty.2011 21:24:31 ]
Tytuł: 

przez cały czas sobie powtarzam że następne auto będzie nowe, prosto z salonu :P

Autor:  ratmasta [ 24.sty.2011 17:16:53 ]
Tytuł: 

xxx

Autor:  cygaro89 [ 24.sty.2011 18:59:34 ]
Tytuł: 

bawiłeś się w photoshopie, przód zrobiłeś za nisko - "obniżyłeś" go o jakieś 60mm a nie 35. Nie masz prawdziwych fotek?

Autor:  ratmasta [ 24.sty.2011 19:57:33 ]
Tytuł: 

xxx

Autor:  cygaro89 [ 24.sty.2011 20:10:06 ]
Tytuł: 

przewaliłem w necie mnóstwo fotek i dlatego wydawało mi się, że przód jest niżej niż 35. Może grunt trochę zafałszował (?) Najlepiej byłoby obcenić na płaskim. Amorki z przodu masz standard?

Autor:  ratmasta [ 24.sty.2011 21:00:17 ]
Tytuł: 

xxx

Strona 1 z 3 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/