.: AUDI KLUB POLSKA :. https://forum.audiklub.org/ |
|
Audi 100 C4 2.3E AAR 1991 https://forum.audiklub.org/viewtopic.php?f=33&t=109491 |
Strona 1 z 1 |
Autor: | Kamil Wolski [ 28.mar.2011 18:50:27 ] |
Tytuł: | Audi 100 C4 2.3E AAR 1991 |
Witam wszystkich. Od przeszło tygodnia użytkuje wymarzone auto, a jest nim Audi 100 C4. Decyzja o zakupie auta zapadła stosunkowo szybko - sprzedaż poprzedniego auta zakończyła się w kilka godzin, a nie miesięcy jak się spodziewałem. Szybka burza mózgów wraz z katalogiem Intercarsu i zapadła decyzja: "Na rozsądek przyjdzie pora, teraz trzeba realizować marzenia!". Odpaliłem allegro i zaczęły się poszukiwania. Niestety, z powodu szybkiej sprzedaży poprzednika, budżet nie był tym wymarzonym i trzeba było ograniczyć się finansowo. W związku z tym, poszukiwania zawęziłem do okręgu 250km od Bydgoszczy, aby nie stracić całego budżetu na dojazdy i oględziny. Podczas poszukiwań priorytetem był stan auta oraz instalacja gazowa. Wyposażenie, kolor, czy silnik, zepchnąłem na drugi plan, nie mniej jednak, marzyłem o 2.8 V6. Niestety, nie było mi dane. Znalazłem jednak swojego rodzynka. Model: Audi 100 C4 Sedan Silnik: 2.3E 10v AAR Skrzynia: manualna, 5 biegowa Kolor: biały Wyposażenie: - elektryczne lusterka - elektryczny szyberdach - ABS - wspomaganie kierownicy - centralny zamek - immo Na pierwszy rzut poszło przerejestrowanie auta oraz ubezpieczenie OC. W między czasie zebrałem potrzebne części i umówiłem wizytę u mechanika. Z braku terminów, zmuszony byłem zgodzić się na jutro. Co do roboty? To co zwykle, czyli: - komplet rozrządu - pompa wody, termostat, płyn - olej, wszystkie filtry - świece i przewody WN - przegląd stanu zawieszenia i układu hamulcowego by mieć pewność - sprawdzenie instalacji gazowej i jej ewentualne regulacja Co dalej? Przede wszystkim dbać o auto i dokonywać potrzebnych napraw na czas. W między czasie przyjdzie pora na zmiany miłe dla oka. W planach przede wszystkim dwie: - odświeżenie lakieru (polerka, autodetailing) - zmiana felg na aluminiowe w słusznym rozmiarze z dobrą oponą Oczywiście autko posiada kilka mankamentów, takich jak niedokręcony plastik na kolumnie kierowniczej, czy zerwana linka hamulca ręcznego, ale to oczywiście zostanie od razu wyeliminowane podczas odwiedzin u mechanika, by nie nawarstwiać ewentualnych potrzeb samochodu i cieszyć się bezawaryjnością, tym bardziej, że to auto budzi we mnie masę wspomnień z wczesnego dzieciństwa, kiedy to wiele kilometrów spędziłem na tylnej kanapie czarnego, poliftingowego Cygara... Nawet zapach tapicerki jest ten sam. Na początek dwa zdjęcia z wczorajszego wieczoru: |
Autor: | hubos21 [ 28.mar.2011 19:05:09 ] |
Tytuł: | |
zdjęcia rewelacja, do kalendarza dobre |
Autor: | maccthepimp [ 28.mar.2011 22:08:27 ] |
Tytuł: | |
Śliczna seta, sam mam chęć właśnie na 2.8 też, tylko że w avancie zapodaj więcej fotek jak będziesz miał czas bo miłe dla oka, naprawde.Pozdro |
Autor: | Dymian [ 28.mar.2011 22:50:09 ] |
Tytuł: | |
Witam co do auta.. to przypominasz mnie samego.. bez kitu.. szybka sprzedaz poprzedniego autka za $$ nie dające pola do popisu przy następcy.. zawężenie poszukiwań i wbrew logice i ekonomii (dla studenta) zakup autka, które latami gdzieś tam siedziało i dawało radość tj. C4 '92 AAR ogólnie przy zakupie Twój wygląda jak klon mojego tylko po przemalowaniu.. Wyposażenie to samo, identico postępowania po kupnie itd.. ten gang 5 garów uojaaa radocha przez miesiące.. jednak po 2 latach jak go mam to.. ehh zresztą pogadamy za 2 lata tak ode mnie.. jeśli nawet nie jesteś fanem zmian tak jak ja to i tak wymień tylne narożne lampy na czerwone a przednie kierunki na białe i będziesz Pan zadowoliony |
Autor: | Kamil Wolski [ 28.mar.2011 23:31:49 ] |
Tytuł: | |
Tylne na pewno czerwone, przednie się zastanawiam, czy "US" jak w poprzednim aucie, czy białe, pewnie w piwnicy będą i te i te |
Autor: | Kamil Wolski [ 02.kwi.2011 22:34:09 ] |
Tytuł: | |
Auto po serwisie "pozakupowym". Praktycznie wszystko co w pakiet startowy i co było do zrobienia, jest ogarnięte. Po odwiedzinach u gazownika auto przestało przymulać w okolicach 1500-2000 obr/min na LPG. Został jeszcze do ogarnięcia stabilizator, a dokładniej gumki na nim i wtedy trzeba będzie się zatroszczyć o słusznych rozmiarów zestaw butów wiosenno-letnich, czyli pierwszy plan spod znaku styling. |
Strona 1 z 1 | Strefa czasowa: UTC + 1 |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |