.: AUDI KLUB POLSKA :.
https://forum.audiklub.org/

(C3 Avant Sport) Moj pierwszy TDI :-)
https://forum.audiklub.org/viewtopic.php?f=33&t=109715
Strona 1 z 1

Autor:  Pawel1T [ 07.kwi.2011 14:47:09 ]
Tytuł:  (C3 Avant Sport) Moj pierwszy TDI :-)

Witam.

Chcem sie podzielic moim nowym projektem.

Kupilem tego avanta w Polsce w Gorzowie Wlk pare tygodni temu. Przy zakupie jeszcze niewiedzialem ze to wersja Sport, ale po czytaniu tu na forum zauwazylem ze to wlasnie taki.

Na razie wiecej fotek niemam, ale w krotce bedzie wiecej.

Plan pierwszy to doprowadzenie auta do "normalnosci".. 10 lat jezdzil w Polsce i nagrzebane tam troche jest..

Ale silnik jest w dobrej kondycji. Ze Swiecka do Aarhus (w Dani gdzie mieszkam) jechalem autostradom 700km. Caly czas bylo 150-155 km/h i zjadl mi 48litrow ropy. To daje 6.8 litrow na 100km. -Super na takiego staruszka :-)

Tu pare fotek:
https://picasaweb.google.com/pachr46/Au ... bbg65WxNA#

Autor:  DeS [ 07.kwi.2011 15:31:56 ]
Tytuł: 

Gratuluję, sam się na niego szykowałem, ale jak zadzwoniłem to było już po ptokach, potem znowu się pojawił na allegro, ale temat odpuściłem.

Setka sport w TDi i avancie - rodzynek, odchwaść i ciesz się pięknym krążownikiem :peace:

Autor:  ratmasta [ 07.kwi.2011 16:50:17 ]
Tytuł: 

cholera jasna synek zabrales mi go z przed nosa bo juz po niego jechalem :D

gratuluje zakupu

Autor:  marcino8 [ 07.kwi.2011 20:12:16 ]
Tytuł: 

Gratulacje,rarytaśny ten avacik :!:

Autor:  Dred [ 08.kwi.2011 06:59:09 ]
Tytuł: 

szkoda tylko , że niektóre części sporta zostały już wyciągnięte z tegoż auta :/

Szkoda , że osiex , ale w tedeju nie było q :/

Doprowadź go do stanu używalności i uważaj , bo w Danii są jeszcze więksi partacze (kowale samochodowi ) niż w PL :D

pzdr

Autor:  Pawel1T [ 08.kwi.2011 09:15:28 ]
Tytuł: 

Dred napisał(a):
szkoda tylko , że niektóre części sporta zostały już wyciągnięte z tegoż auta :/



pzdr


Czy mozesz podpowiedziec jakie? Chetnie bym go doprowadzil do stanu oryginalnego.
:)

Autor:  Dred [ 08.kwi.2011 09:17:43 ]
Tytuł: 

na pierwszy rzut oka to zegary ( powinny być długie) i zawieszenie powinno być -20 mm

Autor:  Pawel1T [ 08.kwi.2011 09:23:53 ]
Tytuł: 

Wysokosci zawieszenia jeszcze nie miezylem, ale zdecydowanie jest twardszy od mojego drugiego Avanta.
Zegary "dlugie"? Licznik jest do 280 i obrotomierz jest org od diesla (mniejsza skala niz w benzyniakach).. Czy ma byc inaczej?

A co z ta tylnom blendom i swiatlami tylnymi? Takie byly??

Autor:  Dred [ 08.kwi.2011 09:28:25 ]
Tytuł: 

które światła? Masz tam dwa zdjęcia. z czarnymi i z pomarańczowymi.
Światła mają być z blendą. W serii wychodizły w czerwieni , można było sobie zamówić czarne.
Zegary mają mieć 7 wskaźników. Od lewej - temp wody / obrotek / prędkościomierz / wskaź paliwa / (tu już 3 dodatkowe) voltomierz , ciś oleju , temp oleju <- nie pamiętam dokładnej kolejności.

Zawias może być twardszy przez amorki . Widać , że to nie jest seryjne zawieszenie ze sporta.

Autor:  Pawel1T [ 08.kwi.2011 09:40:04 ]
Tytuł: 

Te moje czarne to sa zamontowane w tym moim zwyklym Avancie. -No to bedzie pszekladka swiatel.. ;)

Z ilosciom zegarow to okarze sie jak dostane rozkodowanie VINa auta. Ale czy te 3 dodatkowe zegary obok på prawiej stronie byly seryjnie produkowane z chromami?

Czy orientujesz morze sie w jaki sposob sprezyny byly oznaczane? Chodzi mi o kod kolorow na nich.

Autor:  Dred [ 08.kwi.2011 09:43:18 ]
Tytuł: 

chromy jak to nazywasz (nie jest to chrom) nie były seryjnie ani na tych 4rech zegarach ani na dodatkowych. Możesz sobie to kupić na allegro. np od użyszkodnika DIDO.
Nie pamiętam oznaczeń kolorowych na springach . Po za tym u Ciebie też będzie nieco inaczej. każdy sport prócz 1T był w quattro. Tutaj musiałbym mieć Twój VIN by Ci podać kolorystykę oznaczeniową sprężyn.
Możesz mi to puścić na PW. Nie wiem czy dizś uda mi się to sprawdzić. Jeżeli nie to w przyszłym tygodniu to ogarnę.

Autor:  cygaro89 [ 09.kwi.2011 18:25:04 ]
Tytuł: 

Świetna sztuka :)
2,5 roku temu byłem blisko zakupu tego egzemplarza,
miało być 2.5TDI, a wyszło 2.3q :P
Unikatowe autko w tej wersji, lakier fabryczny??
A pro po tych szerokich zegarów, to chyba żaden diesel w c3 nie wychodził z szeroką deską. Ta jest raczej oryginalna, prędkościomierz wyskalowany do 280 :)
Przy tych nadkolach fajne fele się proszą :D 7,5J conajmniej, celowałbym w BBSy od V8 i jakąś fajną blendę z tyłu.
Gratuluję zakupu!!

Strona 1 z 1 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/