.: AUDI KLUB POLSKA :.
https://forum.audiklub.org/

Sreberko spod znaku S ;) czyli kolejny Avancik C4 quattro...
https://forum.audiklub.org/viewtopic.php?f=33&t=109948
Strona 1 z 6

Autor:  gitmar [ 17.kwi.2011 14:07:14 ]
Tytuł:  Sreberko spod znaku S ;) czyli kolejny Avancik C4 quattro...

Witam, nadszedł czas by przedstawić moje kolejne wozidełko. Audi S6 C4 Avant 4.2 V8 silniczek AEC 290KM, skrzynia 4-biegowy automat (kod CST) data produkcji 01.07.1996r. Kolor wg palety Audi alusilber metallic, wewnątrz platin/anthrazit. Z wyposażenia:

-klimatronic
-4 x el.szyby
-elektr.lustra
-elektr. szklany szyber
-elektryka foteli z pamięcią fotela kierowcy
-skórzane fotele Recaro podgrzewane (tylko z przodu)
-ABS
-centralny zamek z fabrycznym pilotem w kluczyku (IRDA)
-rolety w tylnych drzwiach i klapie
-tempomat
-AutoCheck + BordComputer
-felgi 17" Bolero 5 sztuk z oponami 245/40
-pakiet oświetlenia wewnątrz
-S-kowa kierownica (w końcu nie każde S ją ma ;))
-wykończenia karbonowe

i chyba tyle, nie jest to specjalnie wypasione S, ale to co jest mi wystarcza, szczególnie cieszę się z obecności tempomatu i rolet. Najbardziej boli brak podłokietnika kierowcy :/ Ale to można i trzeba będzie zrezać.
Kupiłem 26.02.11 i od tamtej pory powoli dopieszczam. Kilka tygodni wcześniej auto sprowadzone było z CH. Było trochę spraw do ogarnięcia, głównie kosmetycznych i trochę mechanicznych. Brakowało jeszcze rolety bagażnika, wykładziny bagażnika i zapalniczki i to zostało już uzupełnione. Brakuje jeszcze tylnego środkowego zagłówka i z tym jest problem :/ Kieruneczki boczne zostały wymienione na białe, co by się komponowały z przednimi ;)

Z mechanicznych spraw:


- olej w silniku Valvoline Maxlife 10W40 7.5l + filtr Mann
- filtr powietrza Mann
- miękkie przewody hamulcowe (były już spraciałe)
- kompletny rozrząd: pasek Conti, 2 x rolka prowadząca INA, napinacz INA, tłumik drgań INA, pompa wody HEPU
- łożysko wiskozy FAG
- 2 rolki INA napędzające pasek wielorowkowy
- termostat ASO Audi
- płyn chłodniczy G12
- ustawienie i czyszczenie przepustnicy oraz silniczka krokowego

Czeka mnie jeszcze w najbliższym czasie:

- wymiana klocków z przodu
- wymiana oleju w skrzyni

Szwajcar zostawił po sobie w prezencie nówki opony Dunlop Sport Maxx 245/40/17, co prawda tylko z przodu, ale Dayton'y na tyle jeszcze dają radę ;) Pomyślę nad skompletowaniem wszystkich jednakowych... 12 kkm wcześniej robił też hamulce z tyłu (tarcze + klocki), tarcze z przodu też wyglądają świeżo. Zawieszenie ciche i nie rozlekotane. Ogólnie widać że autko było dbane i większość rzeczy na bieżąco była wymieniana. Jedynie rozrząd zaczął się upominać, w końcu założony był w 2003 roku przy przebiegu 136 kkm. No właśnie.... Wszystko wskazuje na to, że licznikowe 200 tys. to prawdziwy przebieg tego auta. Mam jakieś tam papierki i im lepiej poznaję to auto tym bardziej się w tym utwierdzam :D Dużo wskazuje też na bezwypadkową przeszłość auta. Wszystkie szyby są oryginalne z 96 roku, wiem że lakierowany był tylny zderzak i chyba jakaś zaprawka na przednim prawym błotniku. W dniu zakupu obleciałem auto "magnesikiem" i szpachli nie znalazłem, ale to nie jest dla mnie najważniejsze przy tym wieku auta i nie szukałem na siłę igiełki, chociaż w dużej mierze się to udało :D

Ogólnie jestem zadowolony z setuni i mam nadzieję że będzie tak dalej :) Narazie jest autem weekendowym i nie jeżdżę za wiele, od zakupu przejechałem może 700-800km. W najbliższym tygodniu jestem umówiony na założenie instalki LPG (niestety.... rzeczywistość) by śmigać za jakieś normalne pieniążki. To co ma być zainstalowane:

- wtryski: 8 x Hana
- reduktory: 2 x Zavoli Zeta S
- sterownik Stag-300 Plus
- butla 82l we wnęce koła zapasowego
- przewód Faro

Poza tym moim założeniem jest aby auto było total serią.
Poniżej fotki i proszę o obiektywną i konstruktywną krytykę ;)

Dla przypomnienia foty z ogłoszenia:

ObrazekObrazekObrazekObrazekObrazek
Zdjęcia zrobione kilka dni po zakupie:

ObrazekObrazekObrazek

ObrazekObrazekObrazek

ObrazekObrazekObrazek

ObrazekObrazek


Komplet rozrządu:

Obrazek

Fotki robione wczoraj, sorry za kiepską jakość, ale chyba aparacik zaczyna mi niedomagać :

ObrazekObrazekObrazek

ObrazekObrazek
Fotel kierowcy ;)

Obrazek

Autor:  Pawlo [ 17.kwi.2011 14:42:47 ]
Tytuł: 

O, jakaś znajoma taxi :peace:

Czekasz na krytyke :): Mariusz w przypadku tego auta nie ma mowy o żadnej krytyce ;)

No chyba ze jakiś mągoł sie trafi i z zazdrości bedzie piondolił ze eSka i Afotomat itp :):

Autor:  gibon_81 [ 17.kwi.2011 15:52:48 ]
Tytuł: 

panie a ile to pali ??? :D

Autor:  gitmar [ 17.kwi.2011 16:15:00 ]
Tytuł: 

oj Panie pali, pali .... ile się wleje :):
....a tak na serio to myślałem, że będzie gorzej ;)
Na miasto to auto na pewno się nie nadaje (wg mnie), dlatego kupiłem tego drugiego malucha z podpisu by jakoś żyć :peace:

Autor:  KORU [ 17.kwi.2011 16:16:22 ]
Tytuł: 

Bardzo ładna eSka gratuluje zakupu, dbaj o nią.

Autor:  slaid [ 17.kwi.2011 16:26:11 ]
Tytuł: 

Śliczna jest. 4.2 + automat bajka. A z kosztów paliwa bedziesz się śmiał jak przełaczysz na gazownie chociaż bez tragedii nie ma :):

Autor:  Yasiek [ 17.kwi.2011 16:32:15 ]
Tytuł: 

Piękna zadbana sztuka. Gratulacje!
Zrezaj podłokietnik i będzie klasa. Mała rzecz a cieszy :peace:

Autor:  oli12 [ 17.kwi.2011 16:34:40 ]
Tytuł: 

:peace: No Marian się spisałeś ,kiedy zawitasz na jakiegoś spota na MAKKIECIE :D

Autor:  Pawlo [ 17.kwi.2011 17:58:13 ]
Tytuł: 

oli12 napisał(a):
:peace: No Marian się spisałeś ,kiedy zawitasz na jakiegoś spota na MAKKIECIE :D


A to te spoty jeszcze istnieją ???? :D

Autor:  enduroboy [ 17.kwi.2011 18:55:51 ]
Tytuł: 

4.2 w automacie panie przeciez to nie jeeeedzie :622:


a tak serio to mozesz zdradzic ile cie kosztowal zakup oplatami?

Autor:  oli12 [ 17.kwi.2011 19:28:07 ]
Tytuł: 

:/ Pawlo fakt trochi podupadły a zgadnij przez kogo??(brak usera)zawsze to ty napędzałeś wszystkich :/

Autor:  Kliku [ 17.kwi.2011 20:29:18 ]
Tytuł: 

zawsze podobaly mi sie srebrne A6 a do tewgo eska mniam. Szkoda, ze rzeczywistosc nie pozwala mi na taki model, chetnie zamienilbym aela na takie cacko.

Autor:  Morgi [ 17.kwi.2011 20:31:04 ]
Tytuł: 

k***** wypas :)
Super autko
:peace:

Autor:  gitmar [ 17.kwi.2011 20:40:21 ]
Tytuł: 

Oj Kliku auto jak auto, ja nie szukałem a znalazłem :D Pisałem o tym w innym wątku, że chciałem coś innego młodszego, a jak zobaczyłem tą co mam teraz to nie chciałem nic innego. Rzeczywistość rzeczywistością, ale myślę że przy LPG tragedii nie będzie. Na mieście auto za bardzo się nie sprawdza, spalanie 20+, może da się mniej, a na pewno da się więcej :P Do roboty mam 60 km w jedną stronę i czasami się przejadę, wtedy komp pokazuje średnio 13l Pb/100km (z czego ok.20km przez Warszawę). Jak jedziesz w trasie tak jak wszyscy to można się zmieścić w 11l Pb. Mam nadzieję, że przy moim trybie jazdy jak będzie już LPG, średnio będę się wyrabiał w 14-16 l LPG/100... czyli tyle co 7-8l ropy czyli tyle co AEL ;) Części są trochę droższe, ale raz robisz i zapominasz na jakiś czas...

Autor:  Morgi [ 17.kwi.2011 20:44:27 ]
Tytuł: 

Zaworoowa - musimy pochlać. Jadę na biegun za 2 miesiące - trzeba się spotkać :!:

Autor:  gitmar [ 17.kwi.2011 20:45:58 ]
Tytuł: 

Lato idzie, może okazja się znajdzie, musimy reaktywować te ukoffffskie spoty i jakiś płomyk zorganizować ;) W Mińsku bywam dość często, więc nic na stoi na przeszkodzie by przynajmniej jakiegoś spota tam zrobić pod kierfurem ;)

Autor:  Morgi [ 17.kwi.2011 21:03:08 ]
Tytuł: 

Oj wole Ukofff
Żeby nie było że na chama - moje rancho -ale nie pod pierdolo*ą Varshawką...

Autor:  *Robi* [ 17.kwi.2011 21:08:26 ]
Tytuł: 

Zaworoowa ja pitole ale se fure upatrzył :) rewelka. Dobra gazownia od chłopakow i furka rewelka... Ale ci zazdroszcze :) Powiedz kiedy bedziesz sprzedawał to zaczne kaske zbierac :peace: ;) Rewelacja :peace:

Autor:  emcior [ 17.kwi.2011 21:30:54 ]
Tytuł: 

fajny sprzęt ja tam lubie v8 w automacie , chyba sie starzeje ;)

p.s. Zmien tego maxlife'a na Liqui z Mosem, zobaczysz ze mniej bedzie zjadal :)

Autor:  lucash_quattro [ 17.kwi.2011 22:40:30 ]
Tytuł: 

Pogratulować zakupu.Bardzo ładna i zadbana .Wszystkiego dobrego.Powodzenia :)

Strona 1 z 6 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/