.: AUDI KLUB POLSKA :. https://forum.audiklub.org/ |
|
Audi a4 b8 avant https://forum.audiklub.org/viewtopic.php?f=33&t=112994 |
Strona 1 z 2 |
Autor: | levis1991 [ 18.wrz.2011 17:13:21 ] |
Tytuł: | |
ładne auto może takie felgi? http://allegro.pl/felgi-audi-a3-s3-vw-g ... 67895.html |
Autor: | Loop [ 18.wrz.2011 17:31:12 ] |
Tytuł: | |
gratuluje wozu ,bardzo ładny zegary mozesz sobie sam ustawić,musisz tylko kupić odpowiedni kabelek i podłączyć do laptopa... Na necie jest sporo na ten temat,ja to sam bez problemu ogarnąłem. Są jeszcze oczywiście inne funkcje do odblokowania. Felgi lepiej bierz 19 cali,będzie się lepiej prezentował,a komfort podobny jak nie taki sam. Te co kolega podesłał mam akurat u siebie Żeby był ten wyswietlacz trzeba zegary zmieniać no i oczywiście manetki wycieraczek jak nie masz tam guzików.( co w sumie dziwne,myslalem ze wszystkie mają). Powodzonka życze w modach. |
Autor: | 2rafal7 [ 18.wrz.2011 17:59:46 ] |
Tytuł: | |
Podobaja mi się B8, b.zgrabne autka. Z drugiej jendka strony jakim cudem w tak drogim aucie (bo tanie nie jest) nie ma komputera????, troche zenada. |
Autor: | zioolko [ 18.wrz.2011 18:22:58 ] |
Tytuł: | Re: Audi a4 b8 avant |
paffcio001 napisał(a): I jeszcze jedno czy orientuje sie ktoś może zrobić tak, aby przy odpalaniu auta wskaźniki obrotomierza i prędkościomierza wędrowały w jedną i drugą stronę ?
Jeżeli to konstrukcja podobna jak zegary w najnowszych VW to tzw.needle sweep ponoć może być zakodowany tylko w fabryce zegarów (notabene w Czechach). W gotowych zegarach nie da sie tego dokodować. |
Autor: | designer [ 19.wrz.2011 14:57:08 ] |
Tytuł: | |
Pod 200PS nie potrzebne ci większe turbo. To z CAGA daje radę, są spore bonusy od fabryki Seria miała 153 KM i 326 Nm, po programie wyszło 186 KM i 396 Nm |
Autor: | rafala6 [ 19.wrz.2011 16:22:42 ] |
Tytuł: | |
Wiecie może od którego roku poprawili te 2.0tdi w a4/a6. Znając życie to wogóle go nie poprawili. |
Autor: | designer [ 19.wrz.2011 16:52:58 ] |
Tytuł: | |
W B8 napewno są już ok I zdaje się w poliftowych B7 też (?) |
Autor: | 2rafal7 [ 19.wrz.2011 16:56:50 ] |
Tytuł: | |
designer napisał(a): W B8 napewno są już ok I zdaje się w poliftowych B7 też (?)
W b7 były jeszcze stare pierdy |
Autor: | rafala6 [ 19.wrz.2011 17:02:10 ] |
Tytuł: | |
2rafal7 napisał(a): designer napisał(a): W B8 napewno są już ok I zdaje się w poliftowych B7 też (?) W b7 były jeszcze stare pierdy Właśnie wszyscy piszą zdaje się Bo tak podkręcic do 200KM i będzie tanie toczydło w domu. |
Autor: | designer [ 19.wrz.2011 17:04:48 ] |
Tytuł: | |
Ale po lifcie już chyba nie pękały głowice |
Autor: | 2rafal7 [ 19.wrz.2011 17:36:46 ] |
Tytuł: | |
designer napisał(a): Ale po lifcie już chyba nie pękały głowice
może i nie pękały, ale zacierały się motory przez wadliwą pompe oleju . |
Autor: | rafala6 [ 19.wrz.2011 17:44:53 ] |
Tytuł: | |
2rafal7 napisał(a): designer napisał(a): Ale po lifcie już chyba nie pękały głowice może i nie pękały, ale zacierały się motory przez wadliwą pompe oleju . To widze,że lepiej zainwestowac w 2.0tfsi+virus. |
Autor: | 2rafal7 [ 19.wrz.2011 17:48:42 ] |
Tytuł: | |
rafala6 napisał(a): 2rafal7 napisał(a): designer napisał(a): Ale po lifcie już chyba nie pękały głowice może i nie pękały, ale zacierały się motory przez wadliwą pompe oleju . To widze,że lepiej zainwestowac w 2.0tfsi+virus. czy te z CR sa ok pokarze czas, na razie ludzie chwalą. |
Autor: | Loop [ 30.wrz.2011 19:44:40 ] |
Tytuł: | |
rafala6 napisał(a): 2rafal7 napisał(a): designer napisał(a): Ale po lifcie już chyba nie pękały głowice może i nie pękały, ale zacierały się motory przez wadliwą pompe oleju . To widze,że lepiej zainwestowac w 2.0tfsi+virus. Ja mam 2.0 TFSi Quattro i bierze mi 0,5l oleju na 1000km !! To jest dopiero żenada!!! Samochód ma przejechane 18000km ,strach pomyśleć co będzie przy 100 tysiach A co do zegarów to bzdura ,że nie można tego zakodować . U siebie to sam zrobiłem ,tak samo jak uaktywniłem Lap Timer oraz obniżanie lusterka przy włączaniu wstecznego... Kabelek do laptopa plus wujek "Google" się kłania i po sprawie. |
Autor: | zioolko [ 30.wrz.2011 20:43:44 ] |
Tytuł: | |
Loop napisał(a): A co do zegarów to bzdura ,że nie można tego zakodować.
W VW (golf6, scirocco, passat) można vagcomem zakodować needle sweep dopiero od 2010 wzwyż przy modelach z 2009 nie wszystkim się udaje. W polo 6R nie da się vagcomem nic zdziałać - tylko fabryka. Widać w zamian za utrudnienie z component protection audi ułatwiło sprawę z kodowaniem zegarów. |
Autor: | Gustav [ 01.paź.2011 12:55:15 ] |
Tytuł: | |
Wow kolejne B8 na forum. Ładnie i miło. A jak sprawa wygląda przy kolektorze ssącym ? |
Autor: | arkadio70 [ 02.paź.2011 08:28:07 ] |
Tytuł: | |
ładna sztuka opcję ze wskazówkami bez problemu ustawiasz VAG-iem lub VCDS kodowanie długie, robiłem tak koledze w jego B8, co do dokładki s-line to musisz zmienić tylny zderzak niestety sama dokładka nie pasuje do zwykłego zderzaka |
Autor: | noorbi [ 02.paź.2011 12:01:02 ] |
Tytuł: | |
Ten front naprawdę robi robotę ! Bezawaryjności życzę. |
Strona 1 z 2 | Strefa czasowa: UTC + 1 |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |