.: AUDI KLUB POLSKA :. https://forum.audiklub.org/ |
|
Rympel 666 https://forum.audiklub.org/viewtopic.php?f=33&t=113661 |
Strona 1 z 16 |
Autor: | Sprinter [ 22.paź.2011 19:51:27 ] |
Tytuł: | Rympel 666 |
Był październik 1998r., zimny, deszczowy... ktoś zapukał do drzwi... Yyy sory, to nie ta historia. Ta szła jakoś tak. Widzę ogłoszenie, dzwonię do gościa, jadę, oglądam, objeżdżam na małym torze (zupełnie przypadkiem akurat był pod ręką ) i kupuję 90-tkę B2. Tak to wyglądało w ogłoszeniu. Coż to za pudło kupiłem ? Ano drugie A90 B2 quattro, wszystko seria, względnie kompletna, ale mechanicznie pełen łup. Zawias rozpierdzielony, silnik podmordowany, wnętrze takie sobie, blokady nie działają, lakier słaby, rudy bierze, klar odłazi, oklejona jak widać. Zupełne przeciwieństwo szarego rympla, ale i tak mi się podoba. A tak pod domem w parze z bliźniakiem, kupionym z rok wcześniej. Jako, że kupiłem zimą, trza se było trochę poupalać. A i coś w kalendarz AKP wsadzić. W międzyczasie auto dostało kompletny zawias z ACQ B4 V6 (mcphersony, wózki, stabilizatory przód, tył, półosie, itd., itp.), słowem co spadło spod coupe, to wlazło do B2. Oczywiście wraz z dwutłoczkowmi Girlingami G60 na przód i G38 na tył. W komplecie z zawiasem wjechały nowe sprężyny Weitec -35/-35 i amortyzatory Sachs Advantage. Fot ni mam, jakoś się nie wykonały. Sztywności auta, prowadzenia i ciszy w porównaniu do tego co było seryjne nie da się w żaden sposób porównać... No i tak sobie człowiek jeździł, próbował zamordować całkiem tego KV'a, i co... ? I nawet Kobusz latając bez 2,5L oleju nie dał rady. A że cienko było strasznie z kompresją i mocą, a drugi silnik (7A) już leżał i leżał, to wszystko zostało zwiezione do Krakau do Quattro-Service. Tam chłopaki go pięknie wmontowali, powymieniali co trzeba, poprowadzili wydech z kwasa 2,75" + tłumik końcowy MG Motorsport i oddali mi autko. Tak to wyszło: (fota zapożyczona od Kora, mnie gdzieś uciekł ten etap ) Zupełnie seryjne, z odświeżoną głowicą i uwolnionym wydechem auto pokazało cuś takiego: Jak widać QS tylko potwierdził, że wiedzą co robią i robią to dobrze. Auto machnęło od swapa już około 5k km i ani pół awarii (a lekko nie miało), paliwo do baku i jazda. Jeździć jakoś zaczęło, ale z wyglądem to już nie najlepiej było. I tak czas się było za to wziąć. Ruszyło cięcie, spawanie, pasowanie, lakier... Jako, że zdjęć z tego procesu sporawo, to umieszczam link do galeryjki. Męczenie budy O czym warto napisać. Chłopaki spisali się nieźle, robią takie auta nie od dziś (widać zresztą na migawkach auta jakie tam stoją), kupa blach powymieniana, maski ze cztery ściągałem, aż trafiła się ta właściwa, ale błotniki przednie kupiłem nowe z zamienników (podobno takich lepszych), to był błąd, dopasowanie ich kosztowało straszliwy nakład pracy, a i tak można się przyczepić... Trudnym tematem był też pas przedni, samo kombinowanie z przodem to kilka dni (a miało tak ładnie siąść i montażyk...). Generalnie co detal odkryty, to zaraz roboty na dzień więcej... Wreszcie po 2,5 miesiąca (miało być 3-4 tygodnie) wyjechało tak. Ewentualnie jeszcze dwie okazjonalne galeryjki: Toruń 2011 Jesiennie Wnętrze jest seryjne (no może przywrócone do seryjnego oraz kilka detali - kierownica Italvolanti z pakietu Audi Sport, jakieś dodatkowe wskaźniki, zupełnie nowe audio z zachowaniem seryjnych miejsc, itp. ), skłaniam się ku temu żeby takie pozostało, ale to się jeszcze okaże. Jedyna zmiana to podsufitka, stara, podarta i brudna (widać ją w galerii warsztatowej), została zastąpiona nową ciemną z lekką fakturą na materiale. Poniżej zdjęcia. Graty się kupowały i kupują dalej, część już zamontowana (widać na zdjęciach), a część jeszcze czeka. Na wszystko przyjdzie czas. Jak wreszcie wszystko pozakładam, dopasuję odpowiedni soft (a zajmuje to trochę czasu, bo wszystko na piechotę robię, rozkmina tego hitachi, a trzeba będzie jeszcze sondy powpinać...), silnik dostanie obrobioną głowicę (jak Artas przestanie się zajmować duperelami ), to zrobimy nowy pomiar i się okaże co to to może. Na razie albo mi coś pasi albo jest BAD. I spod maski jakoś ostatnio. Tam musi się wiele kwestii jeszcze zmienić, dopracować, ale w końcu coś trzeba mieć do zrobienia. No i taki to częściowo opisany kawałek żywota Rympla. Oczywiście jest też mała nagrywka video deejay'a, która coś tam ujęła rympla. Oto i ona. Nagrania z sezonu 2011: :arrow: :arrow: Kwiecień 2012 - nowe koło. Maj 2012 - hamulce tył, Girling 43 + tarcza wentylowana 270x22. Sierpień 2012 - elektryka szyb, dachu i trochę nowych gadżetów pod maskę Gadżeciki. Następne wieści i akcje niedługo. |
Autor: | BiLu [ 22.paź.2011 19:59:32 ] |
Tytuł: | |
teraz to już przegięcie... Szalenie ciesze się, że takie cukierki są jeszcze na naszych drogach i mam cichą nadzieję, że kiedyś Ci się znudzi i zapytasz mnie - "Bilu, nie chcesz kupić?" |
Autor: | KORU [ 22.paź.2011 20:14:41 ] |
Tytuł: | |
Ten tor to ulice w centrum miasta ? fajny opis Super auto ładne wnętrze. Niech dobrze śmiga. Teraz Buba pokaże swój wynalazek a niedługo potem pewnie i Leo. Chyba juz dorośli. |
Autor: | emge [ 22.paź.2011 20:30:58 ] |
Tytuł: | |
Najładniejsze B2a jakie widziałem w PL. Boskie i jeszcze quattro. |
Autor: | sebolec [ 22.paź.2011 20:53:40 ] |
Tytuł: | |
Cholera jasna kolejne cacko! Gratulacje. |
Autor: | Brzezik [ 22.paź.2011 20:56:18 ] |
Tytuł: | |
Piekna sztuka z tej samej stajni |
Autor: | Leo [ 22.paź.2011 21:28:54 ] |
Tytuł: | |
Słodziak , ale to już Ci mówiłem Adaś Bardzo bardzo wizualnie mi taki klin-luk pasuje, nie za dużo nie za mało , jest w sam raz czekam na wykres po czipie i po modach przepływki przepustnicy i głowicy !!! No i czekam na program dla mnie |
Autor: | spanky [ 22.paź.2011 21:51:33 ] |
Tytuł: | |
cuuuuuudo ... |
Autor: | Megster [ 22.paź.2011 22:04:02 ] |
Tytuł: | |
Śliczne autko. |
Autor: | Dymian [ 22.paź.2011 22:36:24 ] |
Tytuł: | |
widze quattro-service jest jak pimp my ride;) z farfocla robią konkretne furki;) ciekaw jestem ile trzeba $$ na zakup i mody aby uzyskać taki fajny efekt;) pozdrawiam |
Autor: | ciah [ 23.paź.2011 06:42:55 ] |
Tytuł: | |
Widziałem przed remontem , w najbliższym czasie wpadnę oblookać , podziwiam cierpliwość przy blacharce ( mnie przy e12 jej nie starczyło) .... no i faktycznie niech Artas przestanie zajmować się duperelami . Bardzo Fajnie to wszystko wyszło Wujku Zło |
Autor: | zserty [ 23.paź.2011 08:03:07 ] |
Tytuł: | |
Bardzo mi się podoba. Kupa pracy wsadzona i widać efekt. Mnie najbardziej interesuje swap i podniesienie parametrów silnika. Jak znajdziesz chwilę to wpisz ca poczyniłeś. Gratuluję |
Autor: | Buba [ 23.paź.2011 08:11:21 ] |
Tytuł: | |
no i pięknie i Bilu rozwieje Twoje nadzieje od razu bo to jest moje przyszłe auto i byłem pierwszy hehehehehehe (tylko czy nasz Sprintero zdecyduje się sprzedać) Brawo panie powiem Wam że na leśnych szutrach można się podpisać bez ręcznego wiem bo próbowałem |
Autor: | zioolko [ 23.paź.2011 11:13:56 ] |
Tytuł: | |
Ja uważam, że powinien być zakaz wrzucania takich projektów . Człowiekowi po czymś takim odechciewa się robić cokolwiek przy aucie (codziennym wozidle) jak widzi co można osiągnąć mając pod reką kompetentne osoby, mając duży zapas czasu i wrzucając worek $. Aż wstyd pokazywać swoje codzienne wozidła. Pozdrawiam kierowników innych pojektów w stylu nowe wycieraczki, diody led, polerka lakieru Pochwal się czy blacharkę i lakier robiłeś we Wrocławiu. |
Autor: | myszon90 [ 23.paź.2011 12:04:26 ] |
Tytuł: | |
Bardzo ładnie to wyszło....cholera, nie ładnie a pięknie... Mi przy starej zabrakło siły na blacharkę a jak widać, to podstawa efektu... Ja bym jej przód opuścił nieco... Gratulacje Adam... P.S. Ja myślę, że sprzedawanie tak dopracowanego auta to...................................... bardzo zły pomysł... |
Autor: | emcior [ 23.paź.2011 12:21:14 ] |
Tytuł: | |
na zywo po blacharce nie widzialem, naprawde robi wrazenie , a foty wydechu gdzie ? Myszon, Twoja była tez pewnie wkrotce tu zagosci, ale tamta bedzie w troche lzejszej konfiguracji |
Autor: | myszon90 [ 23.paź.2011 12:37:03 ] |
Tytuł: | |
emcior napisał(a): Myszon, Twoja była tez pewnie wkrotce tu zagosci, ale tamta bedzie w troche lzejszej konfiguracji Fajnie, ze coś się z nią dzieje, a ponieważ wiem, że trzymacie pieczę nad nią, to po efektach u innych, jestem pewny, że będzie kozak....
P.S. W tym roku już nie, ale być może w przyszłym i ja się u Was pokażę z prośbą o mały swapik... Koniec OT... |
Autor: | gitmar [ 23.paź.2011 12:42:48 ] |
Tytuł: | |
Kwintesencja Audi.... o czymś takim powinno być to forum, a nie dyskusje o polityce czy religii.... Sprinter....wielki szacun |
Autor: | KORU [ 23.paź.2011 13:44:08 ] |
Tytuł: | Re: Rympel 666 |
Sprinter napisał(a): ...No i tak sobie człowiek jeździł, próbował zamordować całkiem tego KV'a, i co... ? I nawet Kobusz latając bez 2,5L oleju nie dał rady.
Próbowaliscie zabić starego KV ciekawe po co ? |
Autor: | kuba411vm [ 23.paź.2011 13:54:08 ] |
Tytuł: | |
Widziałem na żywo i tak jak mówi Zioolko, aż się odechciewa... wielkie, OGROMNE GRATULACJE!!! |
Strona 1 z 16 | Strefa czasowa: UTC + 1 |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |