witam serdecznie
chciałem przedstawić swoje autko którym jest audi a3 8l z roku 99/00 wersja 5d(pół-lift):
-silnik 1.8 agn 125koni
-5 furtek(komfort)
-kolor czarna perła
-6głosników+sw w nadkolu
-sportowe zawieszenie w serii
-kierownica 3-ramienna
i wiele innych jak to w ambitnym wyposażeniu:)
fotki zaraz po zakupie(przepraszam za podpis sprzedającego)
[img]
[img]http://images35.fotosik.pl/480/26d71e9fcda288c6m.jpg[/img][/IMG]




Dodano:[img]
[img]http://images37.fotosik.pl/618/fb7137fe716e6189m.jpg[/img][/IMG]
autko porobiłem kapkę i tak więc:
-nakładki progowe+podstopnica z wypalonymi logami audi na zamówienie przez znajomego.widać również oklejone w chrom kratki nawiewów


chromowane ramki tablicy i felgi poszły w biel:)a dodatkowo wstawiłem tarcze mikoda gt seria sport nacinane i wiercone na przód i tył+nowe osłony tarcz
tu tył

i całość

następnie pomalowałem elementy w czerń fortepianu









po jakimś czasie przednie światła poszły do wymiany


a wieczorkiem


zawitały końcówki od chłopaków z buzzer-a:)
plan na nie był taki iż będą dwie(jednak w opcji obok siebie) ścięte(jak linia dokładki) a lewa będzie głębiej od prawej(1cm) dla zachowania linii nadwozia.miało byś fi 55 ale ostatecznie jest fi70:)
końcówki są osadzone wyżej(w wyciętej dokładce) a nie jak to już kilka razy widziałem pod samą dokładką co wygląda nie estetycznie(moje zdanie).

perełka w warsztacie:)

tu widać przesunięcie 1cm

schowane są około 2cm w dokładkę (od razu wyciąłem T w programie i tak pójdzie out)

w lepszym świetle

a to widok końcowy tyłu:)
w tym czasie naprawiłem również tylni spryskiwacz bo sikał do połowy szyby,mechanizm wycieraczek bo zatarł się sworzeń.
wyczyszczony spływ w nadkolu

no było tego około 2kg po obu stronach!!śrubokręt + woda i jest ok:)
po jakimś czasie naszła mnie wizja carbonu i jest tak







i kluczyk:)

ja to bywa i były naprawy zabrałem się za wymianę przewodów odpowietrzających po prawej nowa część a po lewej wyciągnięta z autka

dolna część odmy którą stanowi osobna część również stała się miękka i nie nadawała się już do dalszej eksploatacji(nowa po lewej)

tu widać że łączenie do filtra oleju jest całkowicie połamane

tu jeszcze widok rurki odmy w porównaniu z nową(nowa po prawej)

a tu już gotowy efekt mojej pracy:):)

tu przy filtrze oleju

oraz czyszczenie i adaptacja przepustnicy(tu już czysta i na miejscu)

i nowa uszczelka

obecnie jeszcze będę montował do końca oświetlenie nóg z przodu i tyłu(przód już prawie zrobiony).z tydzień ramki,gałka s-line oraz oklejenie boków konsoli w matową biel.jest jeszcze obszycie boczków i rożne różności ale będzie temat uzupełniany:)