Witam wszystkich,
Przyszedł ten czas, że w końcu odważyłem się na krótką prezentację mojego audiczka nt. bieżącego stanu oraz planów (tych bliższych i dalszych).
Audi kupione wyłącznie w celach rekreacyjnych. Do jazdy codziennej mam inne auta, a 100tka stoi w w garażu i czeka cierpliwie na wdrożenie n/w pomysłów:)
Wyposażenie: 
Silnik MC 2.2t 165 KM,

wersja Sport,

quattro z blokadą tylnego mostu,

4 x elektryczne szyby,

elektryczne lusterka,

Centralny zamek,

ABS,

halogeny,

Panel nawiewu na tylną kanapę,

Auto-Check,

Komputer pokładowy (BC),

rolety tylnej szyby,

lampki do czytania,

wspomaganie,

szyberdach,

oryginalne alu (w tym zapas),

brak klimy

wypruta gazownia,
Wygląd auta wg. stanu na 09.2012:







09.2011 - Po zakupie 100tka trafiła na warsztat, gdzie zrobiono: 
wymiana kompletnego rozrządu,

wymiana pompy wspomagania,

paski, płyny,

wymiana przegubów z osłonami,

wymiana nagrzewnicy,

regeneracja tylnych zacisków hamulcowych,

naprawa hamulca ręcznego,
12.2012: Drobne naprawy 
Regeneracja oświetlenia deski rozdzielczej - zrobione na czerwonych diodach smd (szeroki kąt świecenia). Diody upchane fabrycznie w baxach.

Nie działające wycieraczki: rozebrałem przełączniki zespolone (pająk). Wszystkie styki, ścieżki przemylem KONTAKTEM. Miejsce wytartych konektorów odnowilem nanosząc niewielkie luty.

Wymiana pompki spryskiwacza wycieraczek. Obeszło się bez większych problemów: skręt kół na maxa w prawo i lekkie odchylenie plastikowego nadkola.

Uzupełnienie wszystkich brakujących drobiazgów wnętrza (popielniczka, zapalniczka itp.)

Założona wygłuszka tylnej klapy (od V8).
01.2013: Kolejne mody:
Odnowilem podsufitkę nowym welurem:


Mieszek na dźwignię hamulca ręcznego:
Usunięta pęknięta osłona hamulca ręcznego i w to miejsce wstawiony skórzany mieszek od C4. Wyszło bardzo dobrze



Oklejenie słupków welurem pozostałym z podsufitki:





Zakup fantów od 220V/5000 (światła, zderzaki, listwy, atrapa, odboje itp.):
02.2013 - naprawy związane z układem hamulcowym i wspoagania: 
Montaż jednosekcyjnej pompy wspomagania + przewody (C4 2.3 AAR),

Montaż maglownicy (C4 2.3 AAR),

Zbiornik wyrównawczy płynu wspomagania (C4),

Układ zalany zielonym FEBI,

Usunięcie gruszki i montaż hamulcowego serwa podciśnieniowego (B4 2.0) - brak
((!)) aaaaaaaa

Regeneracja rozrusznika,

Wymiana stacyjki z zakodowaniem kluczyka,

Wymiana świec (NGK),

Wymiana czteropinowego czujnika temperatury,

Regeneracja regulatora termicznego,

Wstępne ogarnięcie Kjeta,

"Rozruszane" końcówek do ustawienia zbieżności,

Wstępne uporządkowanie instalacji elektrycznej przy silniku,

i wiele innych drobiazgów, które pojawiały się w trakcie

Zdjęcia z pod maski:






Po wykonanych modach wykonana geometria:
03.2013 - Montaż elementów karoserii 220V:


04.2013 - Listwy boczne z wstawkami chromowanymi, blenda US, malowanie :




Malowanie zderzaków:

05.2013 - Dorobienie listwy pod reflektory:Zrobiłem ją z korytka kablowego, odpowiednio wyprofilowałem przy pomocy opalarki.
Następnie ze starej listwy wkleiłem oryginalne zatrzaski. Kilka fotek poniżej:



Pranie tapicerki:

08.2013 - dodatkowe postojówki w blendzie:
09.2013 - Kolejne naprawy bieżące: 
Wymiana wahacza (prawy przód) TRW,

Tarcze hamulcowe TRW + klocki (TRW, Delphi),

Przewody hamulcowe (elastyczne)