Witam,
Jestem w posiadaniu Audi 80 B3 2.0 na KE-Motronic'u, zakupione przez ojca w 97r. Pełnoprawnie jest już moja od 09r. :mrgreen: Przodzik został zmieniony na B4 i to cały przód wraz z błotnikami, lampami itp. Jednak niedawno powrócił ori front
Trochę info na jego temat
:arrow:
Model: 80 B3(Typ89)
:arrow:
Data produkcji: 15.02.1989r
:arrow:
Silnik: 2.0 83kW/113KM, oznaczenie jednostki: 3A, wtrysk wielopunktowy Bosch KE-Motronic (mechaniczny)
:arrow:
Kolor: Satin Black Metalic (Satynowy czarny metalizowany) LY9Y
Wyposażenie dodatkowe z jakim wyszło z fabryki
:- Dodatkowe zegary
- Obniżone sportowe zawieszenie -25mm
- Przyciemnione szyby z zielonym paskiem na przedniej szybie
- Tylna kanapa z podłokietnikiem i zagłówkami
- Pełnowymiarowe koło zapasowe
- Reflektory przeciwmgłowe
- Zderzaki i lusterka w kolorze nadwozia
- Spoiler na klapie bagażnika aluminiowy (wysoki)
- Tylna blenda Hella rot
- Skórzana gałka zmiany biegów, skórzany mieszek
- Lakier metalic
Wyposażenie wymodzone za czasów niemca:- Elektryczne szyby przód (dorabiane na siłownikach i przekaźnikach Bosch'a i przełącznikach znajdujących się w tunelu środkowym) - WON !
- Centralny zamek na przód (na elektrycznych podnośnikach) - OUT
![Exclamation :!:](./images/smilies/icon_exclaim.gif)
- Dioda w tunelu środkowym (straszak imitujący alarm - zaczyna migać po zamknięciu zamka) - WON !
- Zestaw 6 głośników na przetwornicach fimy Blaupunkt w tylnej półce. - WON !
Modyfikacje (zrezane) <oki>
:- Wspomaganie
- Teleskop do otwierania maski (w oryginalnym miejscu)
- Oryginalny skórzany mieszek
- Klima manualna oryginalna z b3 ( wyciągnięta z audi z tego samego roku i miesiąca produkcji
![Very Happy :D](./images/smilies/002.gif)
) No i najważniejsze, że działa
![Very Happy :D](./images/smilies/002.gif)
- Kierownica Audi Sport
- Dokładka tunelu środkowego na popielniczkę od wersji US. Dzięki DZIKI <piwo>
- Oryginalny emblemat na deskę od wersji SPORT Edition
- Daszki z podświetlanymi lusterkami dla kierowcy i pasażera od wersji US - Dzięki DZIKI <piwo>
- Wyświetlacz temperatury zewnętrznej
- Tapicerka satynowa z pół kubełkami i boczkami od wersji <quattro> <yes> - Teraz to się siedzi
![Very Happy :D](./images/smilies/002.gif)
- Przycisk ANTI LOCK czyli wyłącznik ABSu od wersji US. Dzięki DZIKI <piwo>
- Oryginalny centralny zamek na 4 drzwi i klapę bagażnika - <ok>
- Moduł AC/BC - <ok>
- Przycisk do zmian funkcji w BC - Dzięki DZIKI <piwo> - <ok>
- Elektryczne szyby x4 - <ok>
- Elektryczne i podgrzewane lusterka - <ok>
- Nawiewy na nogi pasażerów tylnej kanapy - <ok>
- Ori audio na tył Blaupunkta wraz z "Duo Sound'em" i syczkami <ok>
- Zaślepienie czarnej dziury przyciskami
- Tunel środkowy z przyciskiem blokady dyfra od <quattro> i boxem na kasety Fischera (Przycisk blokady dyfra zaadaptowano na włącznik CB
![Very Happy :-D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
)
- Rygle z białym "łebkiem" i napisem "P"
- Ori układ podciśnienia do klapki od obiegu wewnętrznego
- Obieg wew. bez włączania klimy
![Razz :-P](./images/smilies/icon_razz.gif)
- Tempomat
![Wink ;-)](./images/smilies/icon_wink.gif)
- Regulacja wys. świateł
- Pełnosprawny Autocheck - moduły kontroli świateł przednich i tylnych itd.
- Wyświetlacz temp. zewnętrznej
- Podświetlanie tylnej popielniczki - zrezana wiązka na wzór oryginału
- Climatronic w wersji z obiegiem wewnętrznym <ok>
- Powrót frontu B3 z 90'tki <ok>
Plany
:- Swap na coś męskiego - 2.2 10VT bądź 20VT lub 2.7 Biturbo <ok>
- Dokładki Kamei: Zderzaki, progi, błotniki i nadkola
- <quattro> (dość odległy plan)
- Gwint
- Ori hak z odpinaną kulą
Parę zdjęć ze Stycznia 2007r.
Oto fotki po montażu wspomagania:
28 Wrzesień 2009 r.
Zdjęcia po montażu klimy w audiczce ![Very Happy :D](./images/smilies/002.gif)
![Obrazek](http://img183.imageshack.us/img183/3981/1000920.th.jpg)
Kierownica Audi Sport
:![Obrazek](http://img209.imageshack.us/img209/8987/1000861h.th.jpg)
![Obrazek](http://img257.imageshack.us/img257/9269/1000862v.th.jpg)
![Obrazek](http://img80.imageshack.us/img80/9025/1000863.th.jpg)
Mini sesja podwórkowa
:
![Obrazek](http://img62.imageshack.us/img62/4611/1000892.th.jpg)
![Obrazek](http://img527.imageshack.us/img527/5472/1000931k.th.jpg)
A oto część gratów, które czekają na montaż :
W pstrykaniu fotek towarzyszył mi mój wierny psiak.
31 Październik 2009 22:15Mini sesja w ogródku ;D
![Obrazek](http://img689.imageshack.us/img689/6508/1001182.th.jpg)
![Obrazek](http://img441.imageshack.us/img441/4973/1001194.th.jpg)
![Obrazek](http://img441.imageshack.us/img441/5315/1001196v.th.jpg)
![Obrazek](http://img510.imageshack.us/img510/1941/1001197.th.jpg)
PS. Sorki ale nie kupiłem pasty i autko nie błyszczy się tak jak powinno ;/
01.12.2009r.W nowym miesiącu nowe mody. Doszła niespotykana dokładka popielniczki tylnej od wersji USA <mikolaj> <rotfl> Wielkie podziękowania dla kolegi Dziki <piwo> <ok>
![Obrazek](http://img26.imageshack.us/img26/6287/1001397c.th.jpg)
![Obrazek](http://img217.imageshack.us/img217/3218/1001400.th.jpg)
Doszedł też oryginalny emblemacik SPORT Edition <ok>![Obrazek](http://img265.imageshack.us/img265/5067/1001380y.th.jpg)
24.12.2009r.Doszły daszki z podświetlanymi lusterkami dla kierowcy i pasażera. Zamontowałem je już jakiś czas temu ale teraz postanowiłem się dopiero pochwalić. Podziękowania dla kolegi DZIKI <piwo>
Zdjęcia:![Obrazek](http://img38.imageshack.us/img38/2853/1001467v.th.jpg)
![Obrazek](http://img85.imageshack.us/img85/7091/1001469.th.jpg)
![Obrazek](http://img682.imageshack.us/img682/1305/1001471.th.jpg)
![Obrazek](http://img43.imageshack.us/img43/1076/1001473w.th.jpg)
![Obrazek](http://img259.imageshack.us/img259/8315/1001474j.th.jpg)
![Obrazek](http://img685.imageshack.us/img685/3723/1001475.th.jpg)
![Obrazek](http://img259.imageshack.us/img259/9638/1001476.th.jpg)
09.01.2010r.Nowy rok zajebiście się zaczął. Doszła upragniona satynowa tapicerka od A90 2.3 20V <quattro> Fotele przednie to kubełki z napisami <quattro> i tylna kanapa z podłokietnikiem też z napisami <quattro> Boczki zamontowane zostaną na wiosnę kiedy się ociepli
![Very Happy :-D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Daję fotki po montażu tapicerki robione na szybko. Niedługo dodam lepszej jakości.
Fotki po zmianie tapicerki <piwo> :![Obrazek](http://img8.imageshack.us/img8/6082/1001530k.th.jpg)
![Obrazek](http://img704.imageshack.us/img704/7009/1001497m.th.jpg)
![Obrazek](http://img193.imageshack.us/img193/6638/1001535mq.th.jpg)
![Obrazek](http://img63.imageshack.us/img63/5204/1001524be.th.jpg)
![Obrazek](http://img694.imageshack.us/img694/9824/1001495o.th.jpg)
![Obrazek](http://img694.imageshack.us/img694/7513/1001531.th.jpg)
![Obrazek](http://img63.imageshack.us/img63/1055/1001494.th.jpg)
![Obrazek](http://img63.imageshack.us/img63/630/1001529.th.jpg)
![Obrazek](http://img265.imageshack.us/img265/4427/1001501i.th.jpg)
![Obrazek](http://img51.imageshack.us/img51/5708/1001533.th.jpg)
![Obrazek](http://img687.imageshack.us/img687/6811/1001532.th.jpg)
![Obrazek](http://img191.imageshack.us/img191/8800/1001522.th.jpg)
![Obrazek](http://img188.imageshack.us/img188/2015/1001527o.th.jpg)
13.02.10r.Powolutku aż do skutku dokładam kolejny przycisk więc teraz zamiast 3 są już 4 przyciski i od razu się jaśniej w nocy w autku zrobiło
![:lol: :lol:](./images/smilies/056.gif)
Dodatkowym przyciskiem jest przycisk z napisem ANTI LOCK z wersji A90 US czyli odpowiednik europejskiego przycisku wyłącznika ABSu. Za ten rarytasik wielkie podziękowania do kolegi DZIKI <piwo>
Zdjęcia:![Obrazek](http://img713.imageshack.us/img713/9752/1001620.th.jpg)
![Obrazek](http://img404.imageshack.us/img404/3520/1001625.th.jpg)
![Obrazek](http://img191.imageshack.us/img191/1156/1001635.th.jpg)
15.02.10r.Dzisiaj doszły do mnie kolejne graty do montażu.
1. To tłumik oryginalny Walkera i oczywiście nówka sztuka. Teraz tylko kupić jakąś porządną dwururkę :mrgreen:
2. Pocztą doszły też łożyska na tył firmy FAG. Wielkie dzięki za pomoc w dokonaniu wyboru
![Very Happy :-D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
<piwo>
Zdjęcia:
24.05.10r.Po długiej nieobecności Audiczka doczekała się:
- gumowa uszczelki pod pokrywą zaworów firmy Elring
- letnie oponki na wyczyszczonych alu
- bielutka wlepa z IV serii <ok> <piwo>
- and parę innych rzeczy o których już zapomniałem
Zdjęcia:![Obrazek](http://img109.imageshack.us/img109/3815/19052010584.th.jpg)
![Obrazek](http://img218.imageshack.us/img218/4647/19052010591.th.jpg)
![Obrazek](http://img72.imageshack.us/img72/9993/19052010590.th.jpg)
![Obrazek](http://img580.imageshack.us/img580/420/19052010589.th.jpg)
![Obrazek](http://img295.imageshack.us/img295/9549/19052010588.th.jpg)
![Obrazek](http://img202.imageshack.us/img202/5179/19052010587.th.jpg)
![Obrazek](http://img171.imageshack.us/img171/4640/24052010598.th.jpg)
![Obrazek](http://img210.imageshack.us/img210/749/24052010600.th.jpg)
16.06.10r.Jakiś czas temu z okazji, że tata wyjechał na delegację miałem okazję zamontowac to za co sie brałem od dłuższego czasu. Więc do rzeczy. Zamontowałem wszystkie el. szybki, ori centrala i AC/BC. Babrałem się z tym cały tydzień ale było warto :mrgreen:
Zdjęcia:
![Obrazek](http://img205.imageshack.us/img205/9890/1001760.th.jpg)
![Obrazek](http://img820.imageshack.us/img820/7227/1001762.th.jpg)
![Obrazek](http://img691.imageshack.us/img691/2810/1001740k.th.jpg)
![Obrazek](http://img820.imageshack.us/img820/2179/1001768.th.jpg)
12.12.2010r.Uaktualnię trochę temat fotkami z montażu ori nagłośnienia na tył i instalacji podciśnienia do klapki od obiegu wewnętrznego.
Zdjęcia:
![Obrazek](http://img593.imageshack.us/img593/2015/1001899.th.jpg)
![Obrazek](http://img24.imageshack.us/img24/7359/1001889c.th.jpg)
![Obrazek](http://img545.imageshack.us/img545/3279/1001856o.th.jpg)
8.02.2011r.Montaż lampek czarnych oczywiście jak fabryka nakazała z okrągłymi lampkami. Na razie jest stage 1, jutro ciąg dalszy. Otwór po starej rączce będzie zaślepiony jak tylko odcisk po niej się uleży.
Fotki <aparat>:
25.04.2011r.Coś tam się ostatnio dzieje
![Very Happy :-D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Trwa walka z ciśnieniem oleju na jałowym aby było idealne 2 BAR. Zostały poczynione tu temu takie oto środki.
Zakupiono:
- pompa oleju Meyle
- uszczelka miski Victor Reinz
- uszczelniacz wału Elring
- uszczelka korpusu uszczelniacza wału
- olej Valvoline Maxlife 10w40
- ENGINE FLUSCH z Liqui Moly - czyli tzw. płukanka
- CeraTEC też z Liqui Moly
Dodatkowo zakupiona skrzynia AKL czeka na montaż, ponieważ stara się wysrała.
Wydatki związane z tą operacją
![Very Happy :-D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
:
- olej Castrol TAF-X 0,5Lx5=2,5L
- łożysko oporowe LUK
- płyn hamulcowy ATE 1L
- "nowa" półośka prawa z ori przegubami - stary wewnętrzny przegub miał luzy
Podziękowania dla Słonik'a za wyposażenie w większość z w.w części jak i wytrwałość <ok>
Dzięki stary <piwo>
Silnik poskładany lecz brak fot przy składaniu słupka
![n :-/](./images/smilies/005.gif)
Robota na razie stoi, a silnik zwisa, bo czekam na paczkę z częściami z ASO.
A tak se silnik zwisa
![Obrazek](http://img88.imageshack.us/img88/7392/1002287r.th.jpg)
Nie pękaj, dasz radę, jeszcze tylko trochę
![Exclamation :!:](./images/smilies/icon_exclaim.gif)
:mrgreen:
W miedzy czasie postanowiłem pozbyć się w rudego w bagażniku i nieszczelności przez którą wprosił się rudy. Przy okazji hak spawany przez mietka w szopie został wywalony. Dziury po nim zostały zaklejone klejem do szyb, zamalowane farbą jak i zabezpieczone barankiem. Pokusiłem się też o wyeliminowanie ognisk korozji na podwoziu.
W tym celu zakupiłem:
- Brunox Epoxy 0,5L na pędzel - gorąco polecam, wpier..la rdzę aż miło <ok>
- klej do szyb Forch
- baranek firmy Novol w sprayu 2x0,5L
- farba chlorokauczukowa czarna do metalu - puszka 1L
Foty z prac <aparat>: Na początku był chaos...
![Obrazek](http://img151.imageshack.us/img151/4265/1002260sj.th.jpg)
...ale zostało to w miarę ogarnięte.
![Obrazek](http://img705.imageshack.us/img705/9567/1002265l.th.jpg)
Z pomocą przyszły 2 warstwy Brunox Epoxy jak i na to 2 kolejne warstwy farby chlorokauczukowej. I jest spokój
A oto winowajca tej całej akcji :-x
![Obrazek](http://img220.imageshack.us/img220/7369/1002268.th.jpg)
Został on ujarzmiony klejem do szyb i teraz ładnie przylega i nie przecieka
Teraz czas na podwozie. Foty po walce Rudego z Brunox Epoxy. Wygląda to mniej więcej jak walka Najmana z Pudzianem :mrgreen:
![Obrazek](http://img535.imageshack.us/img535/4747/1002275i.th.jpg)
![Obrazek](http://img600.imageshack.us/img600/9342/1002282.th.jpg)
13.07.2011r.Kolejna próba okazała się niepowodzeniem :evil: Silnik jednak trzyma tego 1 bara na wolnych :roll: Niepotrzebnie zmieniałem panewki główne ponieważ były w świetnym stanie, zaś korbowodowe już "trochę" gorzej.
Wymieniony został także kruciec z tyłu głowicy i tulejka bagnetu oleju na ori z ASO <ok> Przy okazji zmieniłem także pasek rozrządu, rolkę napinającą i uszczelkę wydechu łączącą kolektor z "portkami"
Zdjęcia:
![Obrazek](http://img833.imageshack.us/img833/9167/1002309r.th.jpg)
![Obrazek](http://img163.imageshack.us/img163/8494/1002310r.th.jpg)
Tak oto wyglądają stare panewki z 88 roku
![Obrazek](http://img42.imageshack.us/img42/5848/1002335n.th.jpg)
Kolejną, rzeczą, która mnie zastanawia to przy pierwszym zdejmowaniu miski na jej dnie był taki malutki metalowy oring, na początku myślałem, że to z pompy oleju, ale jak ją później rozebrałem to w niej nie ma takich rzeczy. Czy w podstawie filtra oleju jest jakiś zaworek regulujący ciśnienie
![Question :?:](./images/smilies/icon_question.gif)
W chłodniczce nie ma czasem jakichś zaworków, spręzynek bądź czegokolwiek co reguluje ciśnienie
![Question :?:](./images/smilies/icon_question.gif)
Dodam, że na zimnym silniku ciśnienie wynosi 5,5 bar i nawet nie drgnie jak dodam gazu :roll:
17.09.2011r.Ciąg dalszy walki z ciśnieniem oleju... Dotarły części potrzebne do tej operacji <ok> Podziękowania dla kolegi
szoton <piwo> , który zaopatruje mnie w części z ASO
Lista gratów:
- filtr oleju
- uszczelka podstawki filtra oleju
- uszczelka chłodniczki oleju
- zaślepka (w podwoziu)
![Obrazek](http://img696.imageshack.us/img696/3530/1002383g.th.jpg)
Zmęczony używaniem wyślizganego zwykłego kluczyka postanowiłem zaszaleć i zamówić sobie wersję z podświetlaniem za pomocą żarówki
![Very Happy :-D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
[/URL[URL=http://img231.imageshack.us/i/1002386z.jpg/]
![Obrazek](http://img193.imageshack.us/img193/5762/1002395jb.th.jpg)
15.08.2012r.Temat climatorncia uważam za zamknięty (oczywisćie tylko we wnętrzu). Pozostało ogarnąć klimę od strony mechanicznej aby był chłodek <ok> Wszystko działa jak fabryka chciała :mrgreen: Poza troniciem wpadło tez inne dodatkowe wyposażenie.
Co wpadło ?
- Climatronic - bogatsza wersja z obiegiem wewnętrznym <ok>
- Tempomat - P&P z Typ89 3A US
- Regulacja wys. świateł
- Pełnosprawny Autocheck - moduły kontroli świateł przednich i tylnych itd.
- Wyświetlacz temp. zew. - wreszcie wyświetla temp. po 3 latach :mrgreen:
- Podświetlanie tylnej popielniczki - zrezana wiązka na wzór oryginału
![Wink ;-)](./images/smilies/icon_wink.gif)
Sprawozdania i zdjęcia z etapów prac
Prace powoli idą, została puszczona wiązka pod deską od tronica, tempomatu, reg. wys. świateł i poprawnie puszczona wiązka od przełącznika BC. W desce zamontowany został czujnik nasłonecznienia ( w stelażu deski jest już wykonany na niego otwór, kwestia wycięcia otworu we floku). Do tego zamontowany został stelaż serownika podciśnień i wentylatorka od czuja nasłonecznienia. Wpadł też czujnik wilgotności powietrza do lampki w podsufitce. Przy okazji puściłem ori wiązkę przednich głośników.
![Obrazek](http://img843.imageshack.us/img843/3835/16062012792.th.jpg)
![Obrazek](http://img189.imageshack.us/img189/2043/16062012786.th.jpg)
![Obrazek](http://img29.imageshack.us/img29/6375/16062012794.th.jpg)
Doszła taśma do wiązek to wziąłem się za obklejanie instalacji :mrgreen: Wszczepiłem też instalację modułu kontroli świateł do wiązki tylnych lamp.
![Obrazek](http://img853.imageshack.us/img853/5362/23062012799.th.jpg)
![Obrazek](http://img819.imageshack.us/img819/3884/23062012802.th.jpg)
Nareszcie udało mi się dostać wiązkę tzw. lewą (lampy, halogeny, kierunki, klakson, wentylatory chłodnicy itp.) od wersji z climatorniciem z R5, bo dostać to do R4 to już nielada wyczyn. Chcę mieć wszystko ori bym później nie zastanawiał się co z czym i dlaczego jak sie coś skopie
![Wink ;-)](./images/smilies/icon_wink.gif)
Instalacja jest zupełnie inaczej rozwiązana niż w wersji bez klimy. We wtyczce czujnika temp. w chłodnicy są 3 przewody do 1'go i 2'giego biegu wentylatora. Pod skrzynkę bezp. dochodzi szara wtyczka i wywalamy dotychczasowy przekaźnik wentylatora z gniazda nr. 2 i zastępujemy go dwoma przekaźnikami 214 w 6 i 11 gnieździe
![Wink ;-)](./images/smilies/icon_wink.gif)
Do tego mamy wtyczkę do połaczenia z instalacją spod deski rozdzielczej z sygnałami do załączania poszczególnych biegów wentylatora. Do tego wzbogaciłem wiązkę poprzez wszepienie instalacji do modułu kontroli przednich świateł do AC <ok>
Dziś odpaliłem tronica na właczonym zapłonie i borykam się z problemem wyświetlanej temp. zew. po podpięciu wyświetlacza tego w liczniku :roll:
![Obrazek](http://img839.imageshack.us/img839/346/13072012832.th.jpg)
![Obrazek](http://img88.imageshack.us/img88/3937/13072012825.th.jpg)
Zrezałem sobie również wiązkę podświetlania tylnej popielniczki
![Obrazek](http://img819.imageshack.us/img819/2808/03072012818.th.jpg)
Witam,
Sprawę wskazywania temp. zew. ogarnąłem bardzo prostym sposobem dokładając nowy czujnik :mrgreen: W tym celu trzeba było wyrezać wiązkę i jakoś połączyć to z instalacją tronica spod deski
![Wink ;-)](./images/smilies/icon_wink.gif)
Niestety fachowcy z U.S.A nie przewidzieli instalacji pod wyświetlacz skoro można sprawdzić temperaturę zewnętrzna przy pomocy przycisku "Outside temp."
![Wink ;-)](./images/smilies/icon_wink.gif)
Rozwiązałem też problem niedziałającego drugiego biegu wentylatora, wystarczyło postudiować schematy
![Wink ;-)](./images/smilies/icon_wink.gif)
Nie obyło się też bez problemów z prawidłowym działaniem tronica. Po przekręceniu zapłonu migała dioda na panelu sygnalizująca niesprawność przez co nie załączało sprężarki. Winny okazał się zimny lut na potencjonometrze silniczka regulacji klapy ciepłe/zimne
![Wink ;-)](./images/smilies/icon_wink.gif)
Teraz wszystko bangla, czas składać wnętrze :mrgreen: Niestety kody tronica znalazłem tylko na niemieckiej stronie, a z językiem niezbyt, a od tronica nowszego nie pasują, a ze schematami spory problem :roll: Jednak czego się nie robi by było jak w fabryce
![Wink ;-)](./images/smilies/icon_wink.gif)
Pozostało tylko kupić czarny panel, jak co chętnie się zamienię za swój w prawdziwym drewnie
![Obrazek](http://img401.imageshack.us/img401/5748/1002669a.th.jpg)
![Obrazek](http://img401.imageshack.us/img401/253/1002668j.th.jpg)
Zamontowany został oczywiście czujnik temp. cieczy chłodzącej na wężu zasilającym do nagrzewnicym.
Jako iż jestem w przekonaniu, że dobry wypas to full wypas postanowiłem do niego dążyć doposażając czarnulę w tempomacik. Oczywiście nie ma lipy i pozostałem przy przełączniku starego typu, a zestaw pochodzi z 80'tki US z 3A więc P&P. W zestawie niepocięta wiązka co wnioskuje, że sprzedający nie jest idiotą <ok> Jedynie muszę gdzieś dostać tulejkę chyba teflonową do cięgna guszki (teraz zastepuje je patent z podkładką owiniętą izolacją...)
![Obrazek](http://img716.imageshack.us/img716/4519/1002499u.th.jpg)
![Obrazek](http://img208.imageshack.us/img208/9406/1002738d.th.jpg)
![Obrazek](http://img834.imageshack.us/img834/6643/1002734v.th.jpg)
Już wszystko poskładane, pozostało tylko dopieścić szczegóły
![Obrazek](http://img528.imageshack.us/img528/152/1002716.th.jpg)
![Obrazek](http://img12.imageshack.us/img12/2042/1002676l.th.jpg)
27.08.2012r. Nadejszła wiekopomna chwiła, po wielu latach front B3 powrócił w pięknym stylu <ok> Miał być z 80'tki ale nie mogłem dostać ori lamp w dobrym stanie i dobrej kasie Pozostało jedynie zakupić listwę i wtedy spasować front na gotowo
![Wink ;-)](./images/smilies/icon_wink.gif)
Do tego z tyłu lekka gleba jakieś -40-50mm, z przodu w najbliższym czasie
![Obrazek](http://img802.imageshack.us/img802/8572/1002760v.th.jpg)
![Obrazek](http://img89.imageshack.us/img89/2431/1002762s.th.jpg)
14.09.2012r.Na pokład wpadło "nowe" oryginalne radio Audi Delta II Bose <ok> Stan radia oceniam na BDB. Aby wszystko działało podpięty został wzmacniacz 400W, co prawda nie wysokich lotów ale to tak chwilowa konfiguracja, którą w przyszłości zastąpi kpl. audio Bose
![Wink ;-)](./images/smilies/icon_wink.gif)
Oczywiście wszystko spięte z instalacją AC, więc kolejny mit obalony, stare AC z 89r. wyświetla stacje radiowe <ok> Doszła też ori gałka zmiany biegów w skórze. Dzięki
wujo1 za info. <piwo>
![Obrazek](http://imageshack.us/a/img716/4201/1002772i.th.jpg)
![Obrazek](http://imageshack.us/a/img43/7968/1002778b.th.jpg)
![Obrazek](http://imageshack.us/a/img405/5096/1002781l.th.jpg)
![Obrazek](http://imageshack.us/a/img442/1827/1002799x.th.jpg)
![Obrazek](http://imageshack.us/a/img641/9521/1002785m.th.jpg)
Ciąg dalszy nastąpi...