.: AUDI KLUB POLSKA :. https://forum.audiklub.org/ |
|
[Typ89 3A] Moja czarnulka, Hella Black, Obróbka głowicy cd. https://forum.audiklub.org/viewtopic.php?f=33&t=122239 |
Strona 1 z 2 |
Autor: | Audi Sport [ 13.mar.2013 18:03:38 ] |
Tytuł: | [Typ89 3A] Moja czarnulka, Hella Black, Obróbka głowicy cd. |
Witam, Jestem w posiadaniu Audi 80 B3 2.0 na KE-Motronic'u, zakupione przez ojca w 97r. Pełnoprawnie jest już moja od 09r. :mrgreen: Przodzik został zmieniony na B4 i to cały przód wraz z błotnikami, lampami itp. Jednak niedawno powrócił ori front Trochę info na jego temat :arrow: Model: 80 B3(Typ89) :arrow: Data produkcji: 15.02.1989r :arrow: Silnik: 2.0 83kW/113KM, oznaczenie jednostki: 3A, wtrysk wielopunktowy Bosch KE-Motronic (mechaniczny) :arrow: Kolor: Satin Black Metalic (Satynowy czarny metalizowany) LY9Y Wyposażenie dodatkowe z jakim wyszło z fabryki : - Dodatkowe zegary - Obniżone sportowe zawieszenie -25mm - Przyciemnione szyby z zielonym paskiem na przedniej szybie - Tylna kanapa z podłokietnikiem i zagłówkami - Pełnowymiarowe koło zapasowe - Reflektory przeciwmgłowe - Zderzaki i lusterka w kolorze nadwozia - Spoiler na klapie bagażnika aluminiowy (wysoki) - Tylna blenda Hella rot - Skórzana gałka zmiany biegów, skórzany mieszek - Lakier metalic Wyposażenie wymodzone za czasów niemca: - Elektryczne szyby przód (dorabiane na siłownikach i przekaźnikach Bosch'a i przełącznikach znajdujących się w tunelu środkowym) - WON ! - Centralny zamek na przód (na elektrycznych podnośnikach) - OUT - Dioda w tunelu środkowym (straszak imitujący alarm - zaczyna migać po zamknięciu zamka) - WON ! - Zestaw 6 głośników na przetwornicach fimy Blaupunkt w tylnej półce. - WON ! Modyfikacje (zrezane) <oki> : - Wspomaganie - Teleskop do otwierania maski (w oryginalnym miejscu) - Oryginalny skórzany mieszek - Klima manualna oryginalna z b3 ( wyciągnięta z audi z tego samego roku i miesiąca produkcji ) No i najważniejsze, że działa - Kierownica Audi Sport - Dokładka tunelu środkowego na popielniczkę od wersji US. Dzięki DZIKI <piwo> - Oryginalny emblemat na deskę od wersji SPORT Edition - Daszki z podświetlanymi lusterkami dla kierowcy i pasażera od wersji US - Dzięki DZIKI <piwo> - Wyświetlacz temperatury zewnętrznej - Tapicerka satynowa z pół kubełkami i boczkami od wersji <quattro> <yes> - Teraz to się siedzi - Przycisk ANTI LOCK czyli wyłącznik ABSu od wersji US. Dzięki DZIKI <piwo> - Oryginalny centralny zamek na 4 drzwi i klapę bagażnika - <ok> - Moduł AC/BC - <ok> - Przycisk do zmian funkcji w BC - Dzięki DZIKI <piwo> - <ok> - Elektryczne szyby x4 - <ok> - Elektryczne i podgrzewane lusterka - <ok> - Nawiewy na nogi pasażerów tylnej kanapy - <ok> - Ori audio na tył Blaupunkta wraz z "Duo Sound'em" i syczkami <ok> - Zaślepienie czarnej dziury przyciskami - Tunel środkowy z przyciskiem blokady dyfra od <quattro> i boxem na kasety Fischera (Przycisk blokady dyfra zaadaptowano na włącznik CB ) - Rygle z białym "łebkiem" i napisem "P" - Ori układ podciśnienia do klapki od obiegu wewnętrznego - Obieg wew. bez włączania klimy - Tempomat - Regulacja wys. świateł - Pełnosprawny Autocheck - moduły kontroli świateł przednich i tylnych itd. - Wyświetlacz temp. zewnętrznej - Podświetlanie tylnej popielniczki - zrezana wiązka na wzór oryginału - Climatronic w wersji z obiegiem wewnętrznym <ok> - Powrót frontu B3 z 90'tki <ok> Plany : - Swap na coś męskiego - 2.2 10VT bądź 20VT lub 2.7 Biturbo <ok> - Dokładki Kamei: Zderzaki, progi, błotniki i nadkola - <quattro> (dość odległy plan) - Gwint - Ori hak z odpinaną kulą Parę zdjęć ze Stycznia 2007r. Oto fotki po montażu wspomagania: 28 Wrzesień 2009 r. Zdjęcia po montażu klimy w audiczce Kierownica Audi Sport : Mini sesja podwórkowa : A oto część gratów, które czekają na montaż : W pstrykaniu fotek towarzyszył mi mój wierny psiak. 31 Październik 2009 22:15 Mini sesja w ogródku ;D PS. Sorki ale nie kupiłem pasty i autko nie błyszczy się tak jak powinno ;/ 01.12.2009r. W nowym miesiącu nowe mody. Doszła niespotykana dokładka popielniczki tylnej od wersji USA <mikolaj> <rotfl> Wielkie podziękowania dla kolegi Dziki <piwo> <ok> Doszedł też oryginalny emblemacik SPORT Edition <ok> 24.12.2009r. Doszły daszki z podświetlanymi lusterkami dla kierowcy i pasażera. Zamontowałem je już jakiś czas temu ale teraz postanowiłem się dopiero pochwalić. Podziękowania dla kolegi DZIKI <piwo> Zdjęcia: 09.01.2010r. Nowy rok zajebiście się zaczął. Doszła upragniona satynowa tapicerka od A90 2.3 20V <quattro> Fotele przednie to kubełki z napisami <quattro> i tylna kanapa z podłokietnikiem też z napisami <quattro> Boczki zamontowane zostaną na wiosnę kiedy się ociepli Daję fotki po montażu tapicerki robione na szybko. Niedługo dodam lepszej jakości. Fotki po zmianie tapicerki <piwo> : 13.02.10r. Powolutku aż do skutku dokładam kolejny przycisk więc teraz zamiast 3 są już 4 przyciski i od razu się jaśniej w nocy w autku zrobiło Dodatkowym przyciskiem jest przycisk z napisem ANTI LOCK z wersji A90 US czyli odpowiednik europejskiego przycisku wyłącznika ABSu. Za ten rarytasik wielkie podziękowania do kolegi DZIKI <piwo> Zdjęcia: 15.02.10r. Dzisiaj doszły do mnie kolejne graty do montażu. 1. To tłumik oryginalny Walkera i oczywiście nówka sztuka. Teraz tylko kupić jakąś porządną dwururkę :mrgreen: 2. Pocztą doszły też łożyska na tył firmy FAG. Wielkie dzięki za pomoc w dokonaniu wyboru <piwo> Zdjęcia: 24.05.10r. Po długiej nieobecności Audiczka doczekała się: - gumowa uszczelki pod pokrywą zaworów firmy Elring - letnie oponki na wyczyszczonych alu - bielutka wlepa z IV serii <ok> <piwo> - and parę innych rzeczy o których już zapomniałem Zdjęcia: 16.06.10r. Jakiś czas temu z okazji, że tata wyjechał na delegację miałem okazję zamontowac to za co sie brałem od dłuższego czasu. Więc do rzeczy. Zamontowałem wszystkie el. szybki, ori centrala i AC/BC. Babrałem się z tym cały tydzień ale było warto :mrgreen: Zdjęcia: 12.12.2010r. Uaktualnię trochę temat fotkami z montażu ori nagłośnienia na tył i instalacji podciśnienia do klapki od obiegu wewnętrznego. Zdjęcia: 8.02.2011r. Montaż lampek czarnych oczywiście jak fabryka nakazała z okrągłymi lampkami. Na razie jest stage 1, jutro ciąg dalszy. Otwór po starej rączce będzie zaślepiony jak tylko odcisk po niej się uleży. Fotki <aparat>: 25.04.2011r. Coś tam się ostatnio dzieje Trwa walka z ciśnieniem oleju na jałowym aby było idealne 2 BAR. Zostały poczynione tu temu takie oto środki. Zakupiono: - pompa oleju Meyle - uszczelka miski Victor Reinz - uszczelniacz wału Elring - uszczelka korpusu uszczelniacza wału - olej Valvoline Maxlife 10w40 - ENGINE FLUSCH z Liqui Moly - czyli tzw. płukanka - CeraTEC też z Liqui Moly Dodatkowo zakupiona skrzynia AKL czeka na montaż, ponieważ stara się wysrała. Wydatki związane z tą operacją : - olej Castrol TAF-X 0,5Lx5=2,5L - łożysko oporowe LUK - płyn hamulcowy ATE 1L - "nowa" półośka prawa z ori przegubami - stary wewnętrzny przegub miał luzy Podziękowania dla Słonik'a za wyposażenie w większość z w.w części jak i wytrwałość <ok> Dzięki stary <piwo> Silnik poskładany lecz brak fot przy składaniu słupka Robota na razie stoi, a silnik zwisa, bo czekam na paczkę z częściami z ASO. A tak se silnik zwisa Nie pękaj, dasz radę, jeszcze tylko trochę :mrgreen: W miedzy czasie postanowiłem pozbyć się w rudego w bagażniku i nieszczelności przez którą wprosił się rudy. Przy okazji hak spawany przez mietka w szopie został wywalony. Dziury po nim zostały zaklejone klejem do szyb, zamalowane farbą jak i zabezpieczone barankiem. Pokusiłem się też o wyeliminowanie ognisk korozji na podwoziu. W tym celu zakupiłem: - Brunox Epoxy 0,5L na pędzel - gorąco polecam, wpier..la rdzę aż miło <ok> - klej do szyb Forch - baranek firmy Novol w sprayu 2x0,5L - farba chlorokauczukowa czarna do metalu - puszka 1L Foty z prac <aparat>: Na początku był chaos... ...ale zostało to w miarę ogarnięte. Z pomocą przyszły 2 warstwy Brunox Epoxy jak i na to 2 kolejne warstwy farby chlorokauczukowej. I jest spokój A oto winowajca tej całej akcji :-x Został on ujarzmiony klejem do szyb i teraz ładnie przylega i nie przecieka Teraz czas na podwozie. Foty po walce Rudego z Brunox Epoxy. Wygląda to mniej więcej jak walka Najmana z Pudzianem :mrgreen: 13.07.2011r. Kolejna próba okazała się niepowodzeniem :evil: Silnik jednak trzyma tego 1 bara na wolnych :roll: Niepotrzebnie zmieniałem panewki główne ponieważ były w świetnym stanie, zaś korbowodowe już "trochę" gorzej. Wymieniony został także kruciec z tyłu głowicy i tulejka bagnetu oleju na ori z ASO <ok> Przy okazji zmieniłem także pasek rozrządu, rolkę napinającą i uszczelkę wydechu łączącą kolektor z "portkami" Zdjęcia: Tak oto wyglądają stare panewki z 88 roku Kolejną, rzeczą, która mnie zastanawia to przy pierwszym zdejmowaniu miski na jej dnie był taki malutki metalowy oring, na początku myślałem, że to z pompy oleju, ale jak ją później rozebrałem to w niej nie ma takich rzeczy. Czy w podstawie filtra oleju jest jakiś zaworek regulujący ciśnienie W chłodniczce nie ma czasem jakichś zaworków, spręzynek bądź czegokolwiek co reguluje ciśnienie Dodam, że na zimnym silniku ciśnienie wynosi 5,5 bar i nawet nie drgnie jak dodam gazu :roll: 17.09.2011r. Ciąg dalszy walki z ciśnieniem oleju... Dotarły części potrzebne do tej operacji <ok> Podziękowania dla kolegi szoton <piwo> , który zaopatruje mnie w części z ASO Lista gratów: - filtr oleju - uszczelka podstawki filtra oleju - uszczelka chłodniczki oleju - zaślepka (w podwoziu) Zmęczony używaniem wyślizganego zwykłego kluczyka postanowiłem zaszaleć i zamówić sobie wersję z podświetlaniem za pomocą żarówki [/URL[URL=http://img231.imageshack.us/i/1002386z.jpg/] 15.08.2012r. Temat climatorncia uważam za zamknięty (oczywisćie tylko we wnętrzu). Pozostało ogarnąć klimę od strony mechanicznej aby był chłodek <ok> Wszystko działa jak fabryka chciała :mrgreen: Poza troniciem wpadło tez inne dodatkowe wyposażenie. Co wpadło ? - Climatronic - bogatsza wersja z obiegiem wewnętrznym <ok> - Tempomat - P&P z Typ89 3A US - Regulacja wys. świateł - Pełnosprawny Autocheck - moduły kontroli świateł przednich i tylnych itd. - Wyświetlacz temp. zew. - wreszcie wyświetla temp. po 3 latach :mrgreen: - Podświetlanie tylnej popielniczki - zrezana wiązka na wzór oryginału Sprawozdania i zdjęcia z etapów prac Prace powoli idą, została puszczona wiązka pod deską od tronica, tempomatu, reg. wys. świateł i poprawnie puszczona wiązka od przełącznika BC. W desce zamontowany został czujnik nasłonecznienia ( w stelażu deski jest już wykonany na niego otwór, kwestia wycięcia otworu we floku). Do tego zamontowany został stelaż serownika podciśnień i wentylatorka od czuja nasłonecznienia. Wpadł też czujnik wilgotności powietrza do lampki w podsufitce. Przy okazji puściłem ori wiązkę przednich głośników. Doszła taśma do wiązek to wziąłem się za obklejanie instalacji :mrgreen: Wszczepiłem też instalację modułu kontroli świateł do wiązki tylnych lamp. Nareszcie udało mi się dostać wiązkę tzw. lewą (lampy, halogeny, kierunki, klakson, wentylatory chłodnicy itp.) od wersji z climatorniciem z R5, bo dostać to do R4 to już nielada wyczyn. Chcę mieć wszystko ori bym później nie zastanawiał się co z czym i dlaczego jak sie coś skopie Instalacja jest zupełnie inaczej rozwiązana niż w wersji bez klimy. We wtyczce czujnika temp. w chłodnicy są 3 przewody do 1'go i 2'giego biegu wentylatora. Pod skrzynkę bezp. dochodzi szara wtyczka i wywalamy dotychczasowy przekaźnik wentylatora z gniazda nr. 2 i zastępujemy go dwoma przekaźnikami 214 w 6 i 11 gnieździe Do tego mamy wtyczkę do połaczenia z instalacją spod deski rozdzielczej z sygnałami do załączania poszczególnych biegów wentylatora. Do tego wzbogaciłem wiązkę poprzez wszepienie instalacji do modułu kontroli przednich świateł do AC <ok> Dziś odpaliłem tronica na właczonym zapłonie i borykam się z problemem wyświetlanej temp. zew. po podpięciu wyświetlacza tego w liczniku :roll: Zrezałem sobie również wiązkę podświetlania tylnej popielniczki Witam, Sprawę wskazywania temp. zew. ogarnąłem bardzo prostym sposobem dokładając nowy czujnik :mrgreen: W tym celu trzeba było wyrezać wiązkę i jakoś połączyć to z instalacją tronica spod deski Niestety fachowcy z U.S.A nie przewidzieli instalacji pod wyświetlacz skoro można sprawdzić temperaturę zewnętrzna przy pomocy przycisku "Outside temp." Rozwiązałem też problem niedziałającego drugiego biegu wentylatora, wystarczyło postudiować schematy Nie obyło się też bez problemów z prawidłowym działaniem tronica. Po przekręceniu zapłonu migała dioda na panelu sygnalizująca niesprawność przez co nie załączało sprężarki. Winny okazał się zimny lut na potencjonometrze silniczka regulacji klapy ciepłe/zimne Teraz wszystko bangla, czas składać wnętrze :mrgreen: Niestety kody tronica znalazłem tylko na niemieckiej stronie, a z językiem niezbyt, a od tronica nowszego nie pasują, a ze schematami spory problem :roll: Jednak czego się nie robi by było jak w fabryce Pozostało tylko kupić czarny panel, jak co chętnie się zamienię za swój w prawdziwym drewnie Zamontowany został oczywiście czujnik temp. cieczy chłodzącej na wężu zasilającym do nagrzewnicym. Jako iż jestem w przekonaniu, że dobry wypas to full wypas postanowiłem do niego dążyć doposażając czarnulę w tempomacik. Oczywiście nie ma lipy i pozostałem przy przełączniku starego typu, a zestaw pochodzi z 80'tki US z 3A więc P&P. W zestawie niepocięta wiązka co wnioskuje, że sprzedający nie jest idiotą <ok> Jedynie muszę gdzieś dostać tulejkę chyba teflonową do cięgna guszki (teraz zastepuje je patent z podkładką owiniętą izolacją...) Już wszystko poskładane, pozostało tylko dopieścić szczegóły 27.08.2012r. Nadejszła wiekopomna chwiła, po wielu latach front B3 powrócił w pięknym stylu <ok> Miał być z 80'tki ale nie mogłem dostać ori lamp w dobrym stanie i dobrej kasie Pozostało jedynie zakupić listwę i wtedy spasować front na gotowo Do tego z tyłu lekka gleba jakieś -40-50mm, z przodu w najbliższym czasie 14.09.2012r. Na pokład wpadło "nowe" oryginalne radio Audi Delta II Bose <ok> Stan radia oceniam na BDB. Aby wszystko działało podpięty został wzmacniacz 400W, co prawda nie wysokich lotów ale to tak chwilowa konfiguracja, którą w przyszłości zastąpi kpl. audio Bose Oczywiście wszystko spięte z instalacją AC, więc kolejny mit obalony, stare AC z 89r. wyświetla stacje radiowe <ok> Doszła też ori gałka zmiany biegów w skórze. Dzięki wujo1 za info. <piwo> Ciąg dalszy nastąpi... |
Autor: | tomeksopot [ 13.mar.2013 19:11:00 ] |
Tytuł: | Re: [Typ89 3A] Moja czarnulka, Front 90 B3, Delta II Bose it |
no to jest projekt godny teraz my gratuluje wytrwałości, chęci i umiejętności. he,he chętnie podrzucę Ci moją cupetę co by parę tematów podciągnąć... |
Autor: | lucash_quattro [ 13.mar.2013 19:21:37 ] |
Tytuł: | Re: [Typ89 3A] Moja czarnulka, Front 90 B3, Delta II Bose it |
Gratuluje |
Autor: | Audi Sport [ 13.mar.2013 19:47:03 ] |
Tytuł: | Re: [Typ89 3A] Moja czarnulka, Front 90 B3, Delta II Bose it |
tomeksopot - Dzięki tomeksopot napisał(a): he,he chętnie podrzucę Ci moją cupetę co by parę tematów podciągnąć... Nie widzęnajmniejszego problemu, zapraszam HEHElucash_quattro - Widzę, że trochę nas tu jest z forum audi80 |
Autor: | lucash_quattro [ 13.mar.2013 19:55:05 ] |
Tytuł: | Re: [Typ89 3A] Moja czarnulka, Front 90 B3, Delta II Bose it |
a no jest jest Tu ... i tam |
Autor: | Dawid_Atv [ 13.mar.2013 22:20:31 ] |
Tytuł: | Re: [Typ89 3A] Moja czarnulka, Front 90 B3, Delta II Bose it |
Brawa za projekt widać że włożyłeś dużo serca czasu a przede wszystkim kasy w ten wóz. Oby służył ci jeszcze długo Pozdrawiam |
Autor: | Blt [ 13.mar.2013 23:32:19 ] |
Tytuł: | Re: [Typ89 3A] Moja czarnulka, Front 90 B3, Delta II Bose it |
No i w końcu coś na miarę tego działu. Wielkie gratulacje za wytrwałość i włożone "życie" w ten samochód. Oby 80-tka służyła Ci jak najdłużej. Tak się zastanawiam czego tam jeszcze brakuje Pozdrawiam |
Autor: | MielewskiPoland [ 14.mar.2013 08:18:10 ] |
Tytuł: | Re: [Typ89 3A] Moja czarnulka, Front 90 B3, Delta II Bose it |
Blt napisał(a): No i w końcu coś na miarę tego działu. Wielkie gratulacje za wytrwałość i włożone "życie" w ten samochód. Oby 80-tka służyła Ci jak najdłużej. Tak się zastanawiam czego tam jeszcze brakuje Pozdrawiam Pińcet kunia brakuje Panie Auto piękne, gratuluje wytrwałości w rezaniu ; ) |
Autor: | Kliku [ 14.mar.2013 12:25:20 ] |
Tytuł: | Re: [Typ89 3A] Moja czarnulka, Front 90 B3, Delta II Bose it |
Widac zapalu Ci nie brakuje, brawa za caloksztalt. |
Autor: | myszon90 [ 15.mar.2013 09:01:36 ] |
Tytuł: | Re: [Typ89 3A] Moja czarnulka, Front 90 B3, Delta II Bose it |
Auto super i gratki dla właściciela za zapał i włożoną pracę, bo efekty są świetne... Ja bym jednak nie marnował energii i pieniędzy na ten silnik...tam powinno siedzieć już 1.8T... |
Autor: | jmm [ 16.mar.2013 21:53:34 ] |
Tytuł: | Re: [Typ89 3A] Moja czarnulka, Front 90 B3, Delta II Bose it |
Szacunek, za zapał i poczynione mody. Jak wszystko sam ogarniasz to chylę czoła |
Autor: | zgredek27 [ 16.mar.2013 22:40:45 ] |
Tytuł: | Re: [Typ89 3A] Moja czarnulka, Front 90 B3, Delta II Bose it |
Bardzo miły człowiek, z ciekawym autem. Pozdrawiam, miałem okazję poznać na forum 80tki Ps. klimy jeszcze nie ruszyłem... w tym US wymyśle |
Autor: | Audi Sport [ 17.mar.2013 16:34:58 ] |
Tytuł: | Re: [Typ89 3A] Moja czarnulka, Front 90 B3, Delta II Bose it |
Dzięki za uznanie myszon90 napisał(a): Ja bym jednak nie marnował energii i pieniędzy na ten silnik...tam powinno siedzieć już 1.8T... Narazie to musi starczyć, jak juz mam swap'ować to tylko na coś męskiego czyli 2.2T10V, 2.2T20V lub 2.7BiT. Nic innego w tym aucie nie widzę jmm napisał(a): Szacunek, za zapał i poczynione mody. Jak wszystko sam ogarniasz to chylę czoła Ja zawsze sam ogarniam przy aucie, w okolicy nie ma ogarnietych ludzi w tych sprawach zgredek27 napisał(a): Ps. klimy jeszcze nie ruszyłem... w tym US wymyśle To ruszaj, bo niedługo będzie potrzebna. Jak co zawsze możesz wpaść to się to ogarnie lub odrazu na climatronic'a przerobi
|
Autor: | ignac112 [ 04.kwi.2013 00:00:29 ] |
Tytuł: | Re: [Typ89 3A] Moja czarnulka, Hella Black, Obróbka głowicy |
Bardzo ładny egzemplarz. Dużo fajnych gratów w środku |
Autor: | spaykee [ 05.kwi.2013 18:31:17 ] |
Tytuł: | Re: [Typ89 3A] Moja czarnulka, Hella Black, Obróbka głowicy |
ciekawa sprawa z tym AC. jakiekolwiek radio podłączasz i na AC pokazuje stacje? Bo w sumie mam AC, ale nie mam żadnego radia, od momentu zakupu auta wciąż cieszy mnie dxwięk R5 pod maska |
Autor: | Audi Sport [ 09.kwi.2013 00:35:40 ] |
Tytuł: | Re: [Typ89 3A] Moja czarnulka, Hella Black, Obróbka głowicy |
ignac112 - Dzięki spaykee - To sa stare patenty więc nic w tym ciekawego, bo nawet w instrukcji obsługi o tym piszą Jakiekolwiek radio nie podpasuje, musi być ori radio Audi z lat 87-94r. |
Autor: | spaykee [ 09.kwi.2013 19:36:52 ] |
Tytuł: | Re: [Typ89 3A] Moja czarnulka, Hella Black, Obróbka głowicy |
Audi Sport napisał(a): spaykee - To sa stare patenty więc nic w tym ciekawego, bo nawet w instrukcji obsługi o tym piszą Jakiekolwiek radio nie podpasuje, musi być ori radio Audi z lat 87-94r. no dla mnie ciekawa, bo niestety nigdy nie wpadła mi w łapska książka z audi 80/90 A radyjko mam, leży na półce, czeka na swoją kolej, aktualnie są pilniejsze prace niż jakaś muzyczka. Ale fajnie wiedzieć, że istnieje tak gadżet. |
Autor: | Audi Sport [ 10.kwi.2013 23:59:51 ] |
Tytuł: | Re: [Typ89 3A] Moja czarnulka, Hella Black, Obróbka głowicy |
Spoko, Fajnie, że spełniłeś marzenia czyli 90'tkę w quattro na wypasie Opcja fajna, muszę przyznać, dobre jest też to, że po właczeniu swiateł podświetlanie tego wyswietlacza zmienia się na bardziej stonowaną ciemna czerwień, przez co nie wali po oczach podczas jazdy w nocy Jak tam ma się była biała, gdzie poszła i czy jakiś pasjoant ją kupił ? |
Strona 1 z 2 | Strefa czasowa: UTC + 1 |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |