Auto znalazlem przegladajac tablice rozgladalem sie za Coupe Quattro a tu mi sie 90 z 2.0 NM nawinela

wiec dzwonie i w poniedzialek lecimy do Hajnowki po ogladnieciu padla decyzja ze bierzemy i tak kolejne Quattro zagoscilo na podworku.
Co do auta:
-rocznik 1988
-silnik 2.0 20v NM 160km
-klima dokladana ale dziala,
-4 el szyby,
-blokada dyfra,
-el lusterka
-welurowa tapicerka wytarta troche,
-dodatkowe zegary,
- no i auto nie widzialo nigdy gazu,
Co do zrobienia jest tego troche:
-lozyska przod bo tak rozwalonych to nigdy nie widzialem :roll:
-ogarnac podsufitke,
-dzielone kolumnu McPersona P+T,
-nowe hamulce tarcze zaciski klocki itd,
-oleje rozrzad itd,
-do ogarniecia podswietlenie zegarow,
-w zawias poliuretan i alu tuleje w sanki,
-zawieszenie sport -60-40,
-amorki tez inne pojda leza mi Sachs prawie nowki
-tylnie sanie wyleca a pojda ze stabem z nowszej wersji,
-przod tez stab do zmiany na grubszy i nowszy
-napedy i silnik wszystkie poduchy tez poliuretan,
-wieksze alu 15-16
to tak na szybko co do zrobienia ponizej pare fot









Fotki z przeprowadzonych prac
Po zdjeciu dekla ukazala mi sie taka usmolona glowica

Zdiagnozowalem tez brak ABS-u ktos przeguby od wersji bez wsadzil

Gubienie zaplonu i cieknacy aparat o przewodach i cewce nie wiadomo od czego juz nie wspomne

Pompa dwusekcyjna tez cieknie i do zrobienia

troche rudej na blotniku tylnym do wypiaskowania

Rozrzad niby nowy ale mocno wyeksploatowany

No i silnik ogolnie do wyczyszczenia

Troche czesci
gumy pod przeguby z mojej drugiej 90 Quattro

Uszczelka miski olejowej

poliuretany w zawias komplet+ powerflex na tylni stab

Wtryski niskoomowe z S6c4 V8 AEC + adaptery do nich

Stalowe kolko rozrzadu z oddzielnym klinem

Laczniki stabilizatora tyl+ stabilizator tyl 12mm


Olej i filtr

Odrazu pisze czemu Schell bo mam zasade ze wymieniam olej co 6-7 tys km nigdy wiecej a olej to podstawa dla silnika
No i z racji ze 90 dostanie sportowy zawias zrobilem plyte pod mise tak dla bezpieczenstwa

Na pierwszy plan poszedl alternator rozebrany do wymiany: regulator napiecia i lozyska

No i pompa dwusekcyjna tez do zrobienia

jeszcze przed rozebraniem
a tu juz po rozebraniu

Uszczelniacze, oringi no i luzy skasowac trzeba bylo
Tu juz zlozona i gotowa do montarzu

Pomyta skrzynia biegow, misa olejowa, pokrywa zaworow i inne pierdolki



Przegladnelem glowice dokladnie

Nowy lancuch i pasek rozrzadu pompa i rolka byly nowe wiec zostaja bo sa ok

Swoznie wachaczy na przod

Filtr powietrza ori wylatuje bedzie grzyb HKS

Odnowiony przod sanki i wachacze zostalo poliuretan wprasowac


Olej do skrzyni

Tarcze na tyl nowe byly w mojej starej 90

Druga guma przeplywka-ssacy stara byla peknieta

No i z czasem bede gwint ogarnial wiec juz zgromadzilem troche gratow sprezyny z helperami na tyl+ nakretki i kontry z talezykami i przekladkami na P+T

Audi juz jezdzi zarwana noc z piatku na sobote i w sobote zmiana kol i sprezyn bo pod te kola ktore mam poki co sprezyny sa zaniskie i by tarlo
Sanki zlozone

Kolumny przod


Podczas skladania i przeswit na ori zawieszeniu na obnizajacym nadkola siadaly na oponach


Audica dostanie nowa deske z drewnem i skorzane boczki poki co oraz poloze wiazke pod grzane dupy rzeby juz pozniej sie nie grzebac





I filmik z odpalenia... drze sie motor na grzybie ale efekt fajny
http://youtu.be/J9NGHBDcJn0pozdro