.: AUDI KLUB POLSKA :. https://forum.audiklub.org/ |
|
Audi V8 90r 3.6 PT from USA https://forum.audiklub.org/viewtopic.php?f=33&t=129839 |
Strona 1 z 2 |
Autor: | f16mysliwiec [ 16.lip.2014 07:45:02 ] |
Tytuł: | Audi V8 90r 3.6 PT from USA |
Witam, Kupiona w październiku 2012r i powoli do przodu..... Jest to wersja sprowadzona z USA. (Wszystkie tabliczki są po Angielsku oraz mile i galony) 1990r 3.6 V8 PT 250KM Czarny Klima Szyber Pamięć foteli Podgrzewane siedzenia przód/tył Komputer w zegarach połączony z radiem Skóra Cały ,środek jasny/szary Telefon Podgrzewane spryski i zamki Wycieraczki na reflektorach i spryski Wszystkie szyby w prądzie BOSE Powoli będę uzupełniał temat. Celem jest przywrócenie dawnego blasku ![]() Zrobione : Uruchomienie silnika na benzynie Wywalone Sprężyny H&R - Wstawione oryginalne Po-dokupywane brakujące elementy wnętrza jak i elementy z zewnątrz. (Osłony prowadnic foteli, brakujące wzmacniacze w subwooferach bose, Blenda Tylna, osłona pod silnik, wzmocnienie środkowe, Oryginalne Radio, prowadnice powietrza z pasa przedniego, Antena od telefonu, klapka/osłona od worka na narty, gumy w podszybiu, Podgrzewane spryskiwacze w maskę(ktoś zabrał sobie), Pompa paliwa Tłumik Końcowy Wieszaki tłumików Spinki tapicerki Uszczelki pod dekle Oleje, filtry, Sprężyny i amortyzatory ori Końcówki drążków Wykładzina wybrzuszenia w bagażniku Osłony przegubów Sonda Lambda Bosch Uruchomienie klaksonu Uruchomienie Awaryjnych Wymiana żarówek w liczniku I uzupełnienie żarówek w lampach oraz halogenach Uruchomienie podświetlenia w przyciskach(ktoś wyciął diody) Wstawione nowe Kopułki, Palce, przewody, świece Bosch Naprawiony system BOSE Uruchomiony Telefon Wstawiony oryginalny końcowy tłumnik (wcześniej przez kogoś wycięty i wspawany kawałek rynny) Zerwana folia z szyb i chromów Wywalenie "tony" kabli "Car-Audio" poprzednich właścicieli, którzy za wszelką cenę chcieli pozbyć się BOSE (spalone wzmacniacze, poucinane kostki itp. itd.) Wymiana przewodu hamulcowego Wywalenie gazu Regeneracja lamp przednich Ponownie obszyta kierownica gałka zmiany biegów oraz ręczny Przegląd Zakupione i zamontowane prawdopodobnie ostatnie z ASO na świecie uszczelki boczne lamp Nowy z aso zamek plastykowy otwierający maskę zamontowany w masce Naprawa podnośników szyb tylnych Naprawione mocowanie chłodnicy oleju i wymienione gumowe wieszaki Naprawione otwieranie centralnego z kluczyka (zakup w aso takich zębatek z uchwytami) Nowe opony Fulda 225/50/16 Nowa sonda Lambda Bosch Obszycie półki tylnej Regeneracja tylnych Zacisków, jarzm, osłon (piaskowanie i malowanie proszkowe) Poza tym znaleziono mnóstwo poobcinanych kabelków wtyczek oraz po odłączanych wtyczek jak np. od temp. płynu przy chłodnicy i dlatego świecił się Check Engine Plany : końca nie widać... uruchomi klimę do końca(braki w podszybiu) zacisk lewy tył nie trzyma Poszukuje oryginalnych lamp USA dzielonych przednich Tak wyglądała przed zakupem : ![]() ![]() ![]() ![]() Tak Wyglądała na 21.04.2014r : ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() A tak wygląda teraz : ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Nowe Fotki 05.01.2015r ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Autor: | GomeZ [ 16.lip.2014 21:37:03 ] |
Tytuł: | Re: Audi V8 90r 3.6 PT from USA |
Dobre auto, dobre działanie. |
Autor: | f16mysliwiec [ 16.lip.2014 21:58:54 ] |
Tytuł: | Re: Audi V8 90r 3.6 PT from USA |
A tak wygląda teraz : ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Autor: | rodzynek [ 16.lip.2014 22:15:51 ] |
Tytuł: | Re: Audi V8 90r 3.6 PT from USA |
Brawo, podoba mi się podejście do tematu. |
Autor: | f16mysliwiec [ 16.lip.2014 23:13:35 ] |
Tytuł: | Re: Audi V8 90r 3.6 PT from USA |
Potrzebuje pomocy z klimą są dwa problemy : 1. mam braki w podszybiu ktoś odkręcił silniczek od klapy zimne -ciepłe i wywalił cięgna, brakuje kilku elementów oraz jakaś odłączona wtyczka z lewej strony 2. klima się załącza, wiatrak się uruchamia ale powietrze i rurki cieple ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Autor: | rodzynek [ 16.lip.2014 23:30:16 ] |
Tytuł: | Re: Audi V8 90r 3.6 PT from USA |
Przy silniku wycieraczek ma być regulator położenia klapy ciepło-zimno. Do niego jest ta 5-pinowa czarna wtyczka (ostatnie zdjęcie). Ta wtyczka z lewej (a właściwie z prawej, patrząc z miejsca kierowcy, a tak się podaje kierunki auta), prawdopodobnie jest od czujnika temp. zewnętrznej. A ciepłe powietrze leci Ci dlatego, że nie masz gumowej harmonijki między obudową parownika, a nagrzewnicą. Na wlocie do nagrzewnicy ma założone sitko jak do wersji bez klimy. Wywal je, a obie rury połącz czymkolwiek szczelnym (lub ori gumową harmonijką - jak tu - http://images24.fotosik.pl/304/52ee8da83b6fd331.jpg - zdjęcie zapożyczone z forum A6 Klub). |
Autor: | f16mysliwiec [ 17.lip.2014 07:07:11 ] |
Tytuł: | Re: Audi V8 90r 3.6 PT from USA |
Jeden czujnik temperatury zewnętrznej jest przed chłodnicą a ten od tej wtyczki gdzie ma swoje miejsce? |
Autor: | f16mysliwiec [ 17.lip.2014 07:09:33 ] |
Tytuł: | Re: Audi V8 90r 3.6 PT from USA |
Ten regulator z niebieskim palcem jest tylko brakuje w tym białym miejscu gdzie powinien być zamocowany jakiś elementów oraz przykrywki i nie wiem jak to ma wyglądać finalnie ;/ |
Autor: | DeS [ 17.lip.2014 08:27:40 ] |
Tytuł: | Re: Audi V8 90r 3.6 PT from USA |
Jestem pod wrażeniem zaangażowania i determinacji. Musiałeś kupić za półdarmo skoro zdecydowałeś się na odbudowę. Tak czy inaczej gratulacje. Tablice widzę sąsiedzkie, to może będzie kiedyś okazja spotkać na ulicach. Pozdrawiam ![]() |
Autor: | rodzynek [ 17.lip.2014 11:52:39 ] |
Tytuł: | Re: Audi V8 90r 3.6 PT from USA |
Patrz - nawet na naszym forum jest: http://www.speco.pl/audi/fotostory/nagrzewnica/g81.jpg a tu cała klima dobrze sfotografowana (łącznie z harmonijką): viewtopic.php?f=29&t=117213 Jeden czujnik temp. przed chłodnicą, drugi koło zawiasu maski, w otworze na składaniu obudowy klimatyzatora. |
Autor: | f16mysliwiec [ 17.lip.2014 13:07:36 ] |
Tytuł: | Re: Audi V8 90r 3.6 PT from USA |
Jutro sprawdzę, A jest ktoś z forum kto ma v8 żebyśmy mogli porównać moc-owo silniki ? |
Autor: | rodzynek [ 17.lip.2014 15:26:44 ] |
Tytuł: | Re: Audi V8 90r 3.6 PT from USA |
Tu chyba większość ma 4,2 z automatem, i to pomimo tego, że te auta "nie jadą" ![]() |
Autor: | mały v8 [ 17.lip.2014 15:28:29 ] |
Tytuł: | Re: Audi V8 90r 3.6 PT from USA |
Czy tylko mi się fotki nie otwierają czy jeszcze komuś? ![]() |
Autor: | rodzynek [ 17.lip.2014 15:31:18 ] |
Tytuł: | Re: Audi V8 90r 3.6 PT from USA |
Mam dziesięć milionów dużych fotek. Aż przeszkadzają. |
Autor: | f16mysliwiec [ 21.lip.2014 07:54:11 ] |
Tytuł: | Re: Audi V8 90r 3.6 PT from USA |
Witam, Przy zawiasie maski jest podobna wtyczka i jest podłączona , ale ta nie wiem kompletnie gdzie powinna być Czy ktoś mógłby zrobić zdjęcia jak wygląda to wszystko oryginalnie(chciałbym poukładać przewody tak jak było w oryginale i uruchomić klimatronik) Zrobiłem więcej zdjęć całego tego pierdzielnika : Fotki usunięte ze względu na rozmiar- mod |
Autor: | rodzynek [ 21.lip.2014 10:58:51 ] |
Tytuł: | Re: Audi V8 90r 3.6 PT from USA |
1. Sprawdź, czy nie masz tak jakiejś luźnej drugiej, pasownej wtyczki (np. z białych kabli). 2. Dokup harmonijkową rurę łączącą obie części nadmuchu. 3. Dokup silnik z obudową do klapy ciepło-zimno. Sprawdź błędy klimatronika: http://20v.org/climate.htm#temperature Naciśnij i przytrzymaj przycisk recyrkulacji. Następnie naciśnij przycisk ręcznego nawiewu górnego. Wyświetli się 1c. Naciśnij + lub - temperatury żeby wybrać numer kodu. Naciśnij ponownie przycisk recyrkulacji. Wyświetli się wartość. Naciśnij + lub - temperatury ponownie aby wyświetlić inny kod. Uwaga: Silnik przepływu powietrza (V 71) i potencjometr (G 113) nie są instalowane w wersjach do USA/Kanady. Pominąć wartości wyświetlane dla tych elementów. Wyświetlana wartości kodu. 1 Uszkodzenie systemu - wyświetla jako Diagnostic Trouble Code (DTC), zobacz ustęp poniżej 2 Cyfrowa wartość wewnętrznego czujnika temperatury, w podsufitce (G 86) 3 Cyfrowa wartość wewnętrznego czujnika temperatury, w desce rozdzielczej (G 56) 4 Cyfrowa wartość czujnika temperatury zasysanego powietrza (G 89) 5 Cyfrowa wartość czujnika temperatury zewnętrznej (otoczenia) (G 17), przód 6 Cyfrowa wartość czujnika temperatury zewnętrznej (otoczenia) 7 Cyfrowa wartość czujnika temperatury otoczenia dmuchawy świeżego powietrza (G 109) 8 Cyfrowa wartość potencjometru silnika klapy regulacji temperatury (G 92) 9 Wartość różnicowa (błąd?) klapy regulacji temperatury (Delta value of Temperature Regulator Flap) 10 Wartość błędu klapy regulacji temperatury 11 Cyfrowa wartość potencjometru silnika klapy centralnej (G 112) 12 Specjalna wartość klapy centralnej 13 Cyfrowa wartość potencjometru silnika klapy nogi/odszraniacz (G 114) 14 Specjalna wartość klapy nogi/odszraniacz 15 Cyfrowa wartość potencjometru silnika klapy przepływu powietrza (G 113) 16 Specjalna wartość klapy przepływu powietrza 17 Prędkość samochodu (km/h) 18 Aktualne napięcie dmuchawy powietrza (V) 19 Specjalne napięcie dmuchawy powietrza (V) 20 Napięcie sprężarki klimatyzacji (sprzęgła klimatyzacji) (V) 21 Numer występowania niskiego napięcia, nie-nieustalony 22 Cykl klimatyzowania przełącznika wysokiego ciśnienia klimatyzacji (F 118) 23 Cykle przełącznika wysokiego ciśnienia klimatyzacji (F 118) 24 Cykle przełączania, absolutnie nie-wahające się 25 Analogowa/cyfrowa wartość, przełącznik Kick-Down 26 Analogowa/cyfrowa wartość, światła ostrzegania temperatury chłodzenia silnika (ECT) 27 Wartość kodu (Coding value) 28 Prędkość obrotowa silnika (RPM) 29 Prędkość obrotowa kompresora klimatyzacji - równy obrotom silnika x 1.2 (RPM) 30 Wersja programu 31 Sprawdzenie wyświetlacza (wszystkie segmenty sterownika zaświecą się) 32 Licznik błędów potencjometru klapy regulacji temperatury 33 Licznik błędów potencjometru klapy centralnej 34 Licznik błędów potencjometru klapy nogi/odszraniacz 35 Licznik błędów potencjometru klapy przepływu powietrza 36 Sygnał skrajnego położenia zimno potencjometru silnika klapy regulacji temperatury (G 92) 37 Sygnał skrajnego położenia gorąco potencjometru silnika klapy regulacji temperatury (G 92), max. 38 Sygnał skrajnego położenia zimno potencjometru silnika klapy centralnej (G 112) 39 Sygnał skrajnego położenia gorąco potencjometru silnika klapy centralnej (G 112) 40 Sygnał skrajnego położenia zimno potencjometru silnika klapy nogi/odszraniacz (G114) 41 Sygnał skrajnego położenia gorąco potencjometru silnika klapy nogi/odszraniacz (G114) 42 Sygnał skrajnego położenia zimno potencjometru silnika klapy przepływu powietrza (G 113) 43 Sygnał skrajnego położenia gorąco potencjometru silnika klapy przepływu powietrza (G 113) 44 Licznik cyklów operacji pojazdu (nośnika?) 45 Obliczona temperatura wewnętrzna (program wewnętrzny, cyfrowo) 46 Temperatura zewnętrzna (otoczenia), po filtrze, dla regulacji (program wewnętrzny) 47 Temperatura zewnętrzna (otoczenia), nie filtrowana, (program wewnętrzny, w oC) 48 Temperatura zewnętrzna (otoczenia), nie filtrowana, (cyfrowo) 49 Licznik błędów sygnału prędkościomierza (prędkość pojazdu) 50 Czas postoju (min) 51 Temperatura chłodzenia silnika (ECT) in oC 52 Kanał graficzny 1 pod warunkiem, że kompresor klimatyzacji jest wyłączony wyświetli się 88.8. Zobacz poniżej. 53 Kanał graficzny 2 - stan elektrycznego systemu wyjść jest identyfikowany wyświetleniem 88.8. Zobacz poniżej. 54 Znak sterujący 55 Temperatura zewnętrzna (otoczenia), w oC lub oF potwierdzona na panelu sterownika klimatyzacji 56 Temperatura w oC, z wewnętrznego czujnika temperatury, w podsufitce (G 86) 57 Temperatura w oC, z wewnętrznego czujnika temperatury, desce rozdzielczej (G 56) 58 Temperatura w oC, z czujnika temperatury w kanale świeżego powietrza, (G 89) 59 Temperatura w oC, z zewnętrznego czujnika temperatury (G 17), przód 60 Temperatura w oC, z czujnika temperatury otoczenia, dmuchawa świeżego powietrza (G 109) 61 Wersja programu (ostatnia) Znaczenie kodów Diagnostic Trouble Code (DTC) 00.0 brak błędów 02.1 (G86) czujnik temperatury wewnętrznej, w podsufitce, ciągła przerwa, *02.1 (zobacz poniżej) 02.2 Czujnik temperatury wewnętrznej, w podsufitce, ciągłe zwarcie, zobacz 02.1 02.3 Czujnik temperatury wewnętrznej, w podsufitce, czasem przerwa 02.4 Czujnik temperatury wewnętrznej, w podsufitce, czasem zwarcie 03.1 (G56) Czujnik temperatury wewnętrznej, w desce rozdzielczej, ciągła przerwa, zobacz 02.1 03.2 Czujnik temperatury wewnętrznej, w desce rozdzielczej, ciągłe zwarcie, zobacz 02.1 03.3 Czujnik temperatury wewnętrznej, w desce rozdzielczej, czasem przerwa 03.4 Czujnik temperatury wewnętrznej, w desce rozdzielczej, czasem zwarcie 04.1 (G89) czujnik temperatury w kanale świeżego powietrza, ciągła przerwa, *04.1 (zobacz poniżej) 04.2 Czujnik temperatury w kanale świeżego powietrza, ciągłe zwarcie, zobacz 04.1 04.3 Czujnik temperatury w kanale świeżego powietrza, czasem przerwa 04.4 Czujnik temperatury w kanale świeżego powietrza, czasem zwarcie 05.1 (G17) Czujnik temperatury zewnętrznej (otoczenia), przód, ciągła przerwa, *05.1 (zobacz poniżej) 05.2 Czujnik temperatury zewnętrznej (otoczenia), przód, ciągłe zwarcie, zobacz 05.1, *05.2 (zobacz poniżej) 05.3 Czujnik temperatury zewnętrznej (otoczenia), przód, czasem przerwa 05.4 Czujnik temperatury zewnętrznej (otoczenia), przód, czasem zwarcie 06.1 (G110) czujnik temperatury chłodzenia silnika (ECT), klimatyzacja ciągła przerwa, *06.1 (zobacz poniżej) 06.2 Czujnik temperatury chłodzenia silnika (ECT), klimatyzacja ciągłe zwarcie, zobacz 06.1 06.3 Czujnik temperatury chłodzenia silnika (ECT), klimatyzacja czasem przerwa 06.4 Czujnik temperatury chłodzenia silnika (ECT), klimatyzacja czasem zwarcie 07.1 (G109) Czujnik temperatury otoczenia dmuchawy świeżego powietrza, ciągła przerwa, *07.1 (zobacz poniżej) 07.2 Czujnik temperatury otoczenia dmuchawy świeżego powietrza, ciągłe zwarcie, zobacz 07.1 07.3 Czujnik temperatury otoczenia dmuchawy świeżego powietrza, czasem przerwa 07.4 Czujnik temperatury otoczenia dmuchawy świeżego powietrza, czasem zwarcie 08.1 (G92) Potencjometr silnika klapy regulacji temperatury, ciągła przerwa, *08.1 (zobacz poniżej) 08.2 Potencjometr silnika klapy regulacji temperatury, ciągłe zwarcie, zobacz 08.1 08.3 Potencjometr silnika klapy regulacji temperatury, czasem przerwa 08.4 Potencjometr silnika klapy regulacji temperatury, czasem zwarcie 08.5 Klapa regulacji temperatury, ciągła blokada, *08.5 (zobacz poniżej) 08.6 Potencjometr silnika klapy regulacji temperatury, uszkodzenie 08.7 Klapa regulacji temperatury, czasem blokowana 11.1 (G112) Potencjometr silnika klapy centralnej, ciągła przerwa, *11.1 (zobacz poniżej) 11.2 Potencjometr silnika klapy centralnej, ciągłe zwarcie, zobacz 11.1 11.3 Potencjometr silnika klapy centralnej, czasem przerwa 11.4 Potencjometr silnika klapy centralnej, czasem zwarcie 11.5 Klapa centralna, ciągła blokada, *11.5 (zobacz poniżej) 11.6 Potencjometr silnika klapy centralnej, uszkodzenie 11.7 Klapa centralna, czasem blokowana 13.1 (G114) Potencjometr silnika klapy nogi/odszraniacz, ciągła przerwa, *13.1 (zobacz poniżej) 13.2 Potencjometr silnika klapy nogi/odszraniacz, ciągłe zwarcie, zobacz 13.1 13.3 Potencjometr silnika klapy nogi/odszraniacz, czasem przerwa 13.4 Potencjometr silnika klapy nogi/odszraniacz, czasem zwarcie 13.5 Klapa nogi/odszraniacz, ciągła blokada, *13.5 (zobacz poniżej) 13.6 Potencjometr silnika klapy nogi/odszraniacz, uszkodzenie 13.7 Klapa nogi/odszraniacz, czasem blokowana 15.1 (G113) Potencjometr silnika klapy powietrza, ciągła przerwa, *15.1 (zobacz poniżej) 15.2 Potencjometr silnika klapy powietrza, ciągłe zwarcie, zobacz 15.1 15.3 Potencjometr silnika klapy powietrza, czasem przerwa 15.4 Potencjometr silnika klapy powietrza, czasem zwarcie 15.5 Klapa powietrza, ciągła blokada, zobacz *15.5 (zobacz poniżej) 15.6 Potencjometr silnika klapy powietrza, uszkodzenie 15.7 Klapa powietrza, czasem blokowana 17.0 Wadliwy sygnał prędkości samochodu 18.1 Napięcie dmuchawy świeżego powietrza, ciągłe 18.3 Napięcie dmuchawy świeżego powietrza, sporadyczne 20.1 Złe napięcie kompresora klimatyzacji - ciągle, *20.1 (zobacz poniżej) 20.3 Złe napięcie kompresora klimatyzacji - sporadycznie 22.1 (F118) Wyłącznik wysokiego ciśnienia gazu klimatyzacji, ciągła przerwa, *22.1 (zobacz poniżej) 22.3 Wyłącznik wysokiego ciśnienia gazu klimatyzacji, czasem przerwa 22.5 Wyłącznik wysokiego ciśnienia gazu klimatyzacji, 120 x otwarty, *22.5 (zobacz poniżej) 29.1 Detekcja poślizgu paska "soft", ciągła 29.2 Detekcja poślizgu paska "hard", ciągła 29.3 Detekcja poślizgu paska "soft", sporadycznie 29.4 Detekcja poślizgu pasa "hard", sporadycznie Uwagi do Diagnostic Trouble Code (DTC): 02.1 Domyślna wartość cyfrowa 128 jest ustawiana jeżeli czujnik jest uszkodzony 04.1 Wartość dostarczana przez uszkodzony czujnik temperatury 05.1 Wartość dostarczana przez uszkodzony czujnik temperatury 05.2 Domyślna wartość cyfrowa 128 jest ustawiana jeżeli czujniki G89 i G17 są równocześnie uszkodzone 06.1 Temperatura chłodzenia silnika jest wyliczana jeżeli czujnik jest uszkodzony lub nie zainstalowany, diagnostykę wykonywać tylko powyżej 0 stopni Celsjusza 07.1 Zaprogramowana właściwa wartość = 0 08.1 Silnik klapy regulacji temperatury nie może być dłużej sterowany automatycznie, tylko ręcznie 08.5 Silnik jest zapętlony, próbować programowo usunąć blokadę 11.1 Silnik klapy centralnej nie może dłużej być sterowany automatycznie, tylko ręcznie 11.5 Silnik jest zapętlony, próbować programowo usunąć blokadę 13.1 Silnik klapy nogi/odszraniacz nie może dłużej być sterowany automatycznie, tylko ręcznie 13.5 Silnik jest zapętlony, próbować programowo usunąć blokadę 15.1 Wartość cyfrowa jest wewnętrznie zaprogramowana dla trybu limp-home (miękkiego?) 15.5 Silnik jest zapętlony, próbować programowo usunąć blokadę 20.1 Kompresor pozostaje wyłączony aż napięcie będzie wyższe niż 10.8V przez ostatnie 25 sekund 22.1 Kompresor pozostaje wyłączony aż wyłącznik się zamknie 22.5 Kompresor ponownie się uruchamia, skaner błędów VAG 1551 Kody kanału 52 - OBD kompresor klimatyzacji wyłączony Jeżeli kompresor klimatyzacji jest wyłączony, wyświetla się "88.8", pojawią się poniższe alfanumeryczne kody, będą wyświetlane. Część warunkowa a1 Przerywanie lub blokowanie, przełącznik wysokiego ciśnienia gazu klimatyzacji, 120 x wyłączony b1 Obroty silnika (RPM) poniżej 200 - 500 c1 Obroty silnika (RPM) powyżej 6000 d1 Obroty silnika (RPM) powyżej 6000 e1 Funkcje systemu OK f1 Funkcje systemu OK a2 Klimatyzacja ręcznie wyłączona (klimatyzacja nie aktywna) b2 Niskie napięcie c2 Przełącznik Kick-down, kompresor wyłączony na 12 s max. d2 Włączona kontrolka temperatury chłodzenia silnika (ECT) e2 Wyłącznik niskiego ciśnienia gazu klimatyzacji (F73) f2 Wyłącznik wysokiego ciśnienia gazu klimatyzacji (F118) a3 Wybrany tryb ECON b3 Wybrane OFF c3 Zewnętrzna temperatura (otoczenia) za niska d3 Engine management system (compressor will remain off for 3 -12 seconds) e3 Wysokie ciśnienie wystąpiło ponad 30 razy f3 Czujnik temperatury otoczenia dmuchawy świeżego powietrza (G109) poniżej 27 oF (-3 oC) g1,g2,g3 Funkcje systemu OK (g1+g2+g3 muszą wyświetlać się kolejno wtedy system OK) Kropka dziesiętna Zaświeci się - kompresor klimatyzacji ON Kropka dziesiętna Zgaśnie kompresor klimatyzacji OFF Kody kanału 53 - OBD Stan kodów elektrycznych wyjść systemu Gdy wyjścia elektryczne NO są aktywne, wyświetli się "88.8", pojawią się poniższe alfanumeryczne kody, będą wyświetlane. Kropka dziesiętna w "88.8" nie jest wyświetlana w tym kanale. Część warunkowa a1 Wentylator wewnętrznego czujnika temperatury b1 Zamknięta klapa świeże powietrze/recyrkulacja (tryb recyrkulacji) c1 Zamknięty zawór ogrzewania d1 Przewody dwukierunkowe e1 Kompresor klimatyzacji ON f1 Pierwszy bieg wentylatora chłodnicy ON a2 Klapa przepływu powietrza otwarta b2 Klapa przepływu powietrza otwarta c2 Klapa przepływu powietrza zamknięta d2 Klapa nogi/odszraniacz w pozycji "nogi" e2 Klapa nogi/odszraniacz w pozycji "nogi" f2 Klapa nogi/odszraniacz w pozycji "odszraniacz" a3 Klapa centralna w pozycji "nawiew centralny" b3 Klapa centralna w pozycji "nawiew centralny c3 Klapa centralna w pozycji "nogi/odszraniacz" d3 Klapa temperatury w pozycji "zimne powietrze" e3 Klapa temperatury w pozycji "zimne powietrze" f3 Klapa temperatury w pozycji "ciepłe powietrze" g1,g2,g3 Funkcje systemu OK (g1+g2+g3 muszą wyświetlać się kolejno wtedy system OK) |
Autor: | f16mysliwiec [ 21.lip.2014 14:10:30 ] |
Tytuł: | Re: Audi V8 90r 3.6 PT from USA |
Niema tam nigdzie ani dziury ani kostki wolnej. Więc prosiłbym kolegów o fotkę jak to wygląda w oryginale Moja wolna kostka wychodzi razem z przewodami od żółtej kostki https://imagizer.imageshack.us/v2/1242x ... 00a499.jpg nie wstawiaj bezpośrednio takich dużych zdjęć- mod |
Autor: | Zarathustra [ 21.lip.2014 17:24:27 ] |
Tytuł: | Re: Audi V8 90r 3.6 PT from USA |
Kolego, jak ogarniesz fure, zapraszam tutaj viewtopic.php?f=25&t=129751 |
Autor: | f16mysliwiec [ 23.lip.2014 13:40:56 ] |
Tytuł: | Re: Audi V8 90r 3.6 PT from USA |
Prosiłbym kolegów o fotkę jak to wyglądają w oryginale przewody i porządek w podszybiu. Gdzie idzie n/w kostka ?? Moja wolna kostka wychodzi razem z przewodami od żółtej kostki https://imagizer.imageshack.us/v2/1242x ... 00a499.jpg |
Autor: | f16mysliwiec [ 10.lis.2014 18:46:24 ] |
Tytuł: | Re: Audi V8 90r 3.6 PT from USA |
Witam, Z klimatyzacją już sobie poradziłem, Ale mam problem z przeciwmgielnymi z tyłu ![]() Ktoś wcześniej sobie tak zrobił żeby mu świeciły przeciwmgielne z tyłu razem z postojowymi ;/ Dzisiaj rozebrałem prawie całe wnętrze i nie mogę znaleźć miejsca tej zmiany ;/ Po włączeniu świateł zapalają się światła oraz przeciwmgielne oraz żółty trójkącik na przycisku od przeciwmgielnych. Nie trzeba przekręcać stacyjki żeby się tak działo. Po wyjęciu przycisku z wtyczki też się tak dzieje. Po wyjęciu bezpiecznika nr1 oraz przekaźnika 1, (od przeciwmgielnych) bez zmian też świecą razem z postojowymi Sprawdzałem przewody we wtyczce przycisku ale tam wszystko jest ok.(czyli napięcie przychodzi po przekręceniu stacyjki oraz włączeniu świateł) Pytanie gdzie może być zrobione zwarcie albo gdzie kable przełożone że tak się dzieje ? |
Strona 1 z 2 | Strefa czasowa: UTC + 1 |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |