Witam. Przedstawiam swoja Audiczke kupilem ja 2 listopada w Sejnach jedyny mankament to bylo to ze odbior jedynie na lawecie stukot w silniku (stawialem na panewke korby).
MODEL: S4 C4 sedan Quattro
ROK: 1993
SILNIK: 2.2 20v turbo AAN
MOC: 230 KM
PRZEBIEG: 269 TYS KM
KOLOR: Ciemny zielony
WYPOSAŻENIE:
-climatronic
-4x el.szyby
-el.lusterka
-podgrzewane siedzenia
-podłokietnik
-ABS
-skóra
-el. fotele z pamiecia
-blokada dyferencjalu
-rolety na szyby, tyl elektryczna
-tempomat
-komputer pokladowy
-zaciski HP2
- skrzynia 6 gang
- el.szyberdach
tak wygladala zaraz po przywiezieniu




Po pierwszych ogledzinach dokladniejszych bylo widac ze Auto bylo robine silnik tez ogolnie nowe klocki, tyl zawias, uszczelki turbo kolektory itd, rozrzad tez nowy, szkalnki strona ssaca tez nowe
na drugi dzien wzielem sie do rozbiorki po wyjeciu silnika i rozebraniu wyszlo ze poszly panewki na 3 garze juz prawie ich nie bylo pekly pierscienie i rozwalilo tlok, na drugim garze przegrzane panewki i jedna pekla na pol

tak wygladaly panewki diagnoza szyka. Osoba ktora robila silnik poprostu tylko gdzie sie dalo walila sylikon w duzych ilosciach w misce pelno go bylo smok zatkany i brak smarowania :roll:
Dobrze ze mialem drugi silnik z rozbitej eski i zabralem sie do skladania. W aucie zostalo zmienione/dolozone:
-Hall przelozony z przodu na tyl z racji iz mialem starszy silnik,
-walki z 2.0 20v NM
-cewki 1.8t plus wiazka zrobiona na nowo,
-jednomas z NM + spiek 4 lopaty na twardszych sprezynkach i docisk z V8 manuala
- miska olejowa z NM/7A,
-BOV HKS style,
-serwo 10'' + pompa jednosekcyjna,
-wydech pocalosci 2,5 cala na jednym przelotowym tlumiku,
-stabilizator przedni z S4 Avant,
-dodatkowe zegary boost, EGT
kilka fot




To tak na poczatek w palnach dalsze mody ale juz nie w tym roku raczej na wiosne musze swoj projekt pogonic w pracach bo sie odwleka
Modyfikacje to miedzy innymi:
- jakies alu 18 ale dopiero na wiosne,
-chip MTM 303,
-zaciski 6-cio tloczkowe na przod z audi Q7 + tarcze 330mm
-MAC zamiast seryjnego N75
-FMIC
-wieksza chlodnica oleju
-poliuretany w zawiac caly ( w trakcie dorabiania )
-coustomowe poduchy silnika,
-Wieksze turbo Holset HX35 (lezy na polce)
tak wygladalo po zlozeniu



Filmik z odpalenia na samym DP
https://www.youtube.com/watch?v=jAhWCWy7Ew0Wyrwalem Ori lampy Hall treaser nowki sztoki

no i zaczolem pomalu graty zbierac na Upgrad'y
Zaciski na tyl 4 tloki

Glowica z 7a cala nie spekana tak na zapas

Holset HX35 leza dwa i mysle nad hybryda HX/K26 + wirniki CNC


Esa latala sporo i pewnego dnia troche jej dalismy po obrotach i zdechla mi 20m od domu :evil: Po szybkim oblukaniu brak iskry co doczego ulamalo bolec w jednomasie wiec Esa poszla do roboty, no i sie zaczelo:
poliuretan na przod poduchy, tuleje w wachacze,nowa pompa oleju, stalowe kolko rozrzadu,




po zdjeciu skrzuni ukazala mi sie sprawczyni awarii i jej dzielo :roll:




No i znowu skladanie wszystkiego do kupy

Dyfer odnowiony srodek tez luzy skasowane nowe uszczelniacze bo stare sie pocily

No i stara turbina mi padla oraz dziwne dzwieki wydobywajace sie z okolic turbo jak olej sie rozgrzeje no i Esa w piatek do roboty poszla
Juz bez turbo

I ktora by tu wybrac

K24, K26, HX35

turbo zmienilem ale problem dzwiekow dzwnych dalej zostal to chwili zastanowienia podstawa filtra oleju poszla do roboty i przyczyna sie znalazla szybko


Tloczek byl porysowany i sie zacinal no i byl problem z cisnieniem na chlodnice oleju jak i turbo, wlozylem drugi wczescniej go spolerowalem przy okazji nowy olej i filtr i juz audica smiga tylko turbo musi sie rozchodzic bo lezalo ze 2 lata na polce
Decyzja co do nowego silnika zapadla... Kupilem dawce czesci na nowe serducho


Wkrotce wiecej fot i cos wiecej na temat auta
Pozdro