.: AUDI KLUB POLSKA :. https://forum.audiklub.org/ |
|
Audi 100 C3 2.3NF Quattro 1990r https://forum.audiklub.org/viewtopic.php?f=33&t=131111 |
Strona 1 z 2 |
Autor: | Pawel27 [ 23.paź.2014 14:39:31 ] |
Tytuł: | Re: Audi 100 C3 2.3AAR Quattro 1990r |
czy ty jesteś beddie z dawnego youngtimer.pl ? |
Autor: | Beddie [ 24.paź.2014 08:25:15 ] |
Tytuł: | Re: Audi 100 C3 2.3AAR Quattro 1990r |
@Pawel27 - tak, to ja, a co?;) @gajon - kolor faktycznie jest spoko, na drodze nie spotkałem drugiej takiej. Szkoda tylko, że lakier zmęczony dość, ale zrobi się zaprawki, wypoleruje całość i jakoś to będzie. |
Autor: | Pawel27 [ 25.paź.2014 11:39:48 ] |
Tytuł: | Re: Audi 100 C3 2.3AAR Quattro 1990r |
mojojojo13 się kłania...miło widzieć |
Autor: | Beddie [ 25.paź.2014 12:15:10 ] |
Tytuł: | Re: Audi 100 C3 2.3AAR Quattro 1990r |
Ha! Siema! Małe te internety! ![]() BTW - Zrobiłem mały update zdjęć z okazji, że miałem coś na kształt aparatu pod ręką. |
Autor: | Sprinter [ 25.paź.2014 12:33:57 ] |
Tytuł: | Re: Audi 100 C3 2.3AAR Quattro 1990r |
AAR nie montowali w C3. |
Autor: | emcior [ 25.paź.2014 12:50:03 ] |
Tytuł: | Re: Audi 100 C3 2.3AAR Quattro 1990r |
To raczej Nf, fura znana z kkn i podgorza, nie sadzilem ze to quattro, zmylily mnie 4 szpilki w piastach. ![]() |
Autor: | gitmar [ 25.paź.2014 13:05:01 ] |
Tytuł: | Re: Audi 100 C3 2.3AAR Quattro 1990r |
Kolega nic nie napisał, ale może NF wyzionął ducha i wleciał AAR ze 100 C4. Ja tak to zrozumiałem. |
Autor: | mały v8 [ 25.paź.2014 13:34:03 ] |
Tytuł: | Re: Audi 100 C3 2.3AAR Quattro 1990r |
emcior napisał(a): To raczej Nf, fura znana z kkn i podgorza, nie sadzilem ze to quattro, zmylily mnie 4 szpilki w piastach. ![]() Były , różnie to kładli miałem takiego avanta quattro miał tez 4 sruby, a turbo kazde miało na 5 Wóz zacny , ale to już na auta użytkowe za bardzo się nie nadaje, zawór gazowy schowaj , dobrze mieści się w narożniku błotnika pod klapą bagaznika, kiedyś tak w V8 miałem.Ringi w zegarach to już wręcz nudne są, hak też psuje efekt, jak nic nie będziesz holował zdemontuj,albo jakiejś dyskretnej odpinanki poszukaj. No i wiadomo trzeba pouzupełniać wszystkie hokeje porobić zaprawki, i śmigać po zlotach ![]() |
Autor: | Beddie [ 26.paź.2014 09:32:12 ] |
Tytuł: | Re: Audi 100 C3 2.3AAR Quattro 1990r |
Emcior, właśnie patrzyłem na Twój avatar i znajome auto widzę ![]() ![]() Sprinter, Gitmar, nie będę się kłócił, bo się nie znam na Audi zbytnio, ale to wg kwitów jest wersja 2.3 98kW czyli 133KM, w Cygarze tylko w 1990 roku, wychodziło mi to jako AAR, więc tak też wpisałem, ale oznaczenia na bloku nie sprawdzałem. MałyV8 - czemu się nie nadaje? Jest trwałe, mało awaryjne, z dobrze dostępnymi częściami w b.spoko cenach, nie gnije, nie jest w stanie kolekcjonerskim, jest wygodne i stosunkowo mało stare ![]() ![]() ![]() |
Autor: | gitmar [ 26.paź.2014 09:52:36 ] |
Tytuł: | Re: Audi 100 C3 2.3AAR Quattro 1990r |
AAR wychodził dopiero od grudnia 1990 w 100 C4 i owszem też miał 133KM. Jeśli siedzi u Ciebie jeszcze pierwszy silnik to jest to NF, ten w 1990 roku też miał 133KM (możliwe że nieco go wykastrowali ze względów eko ![]() |
Autor: | Beddie [ 26.paź.2014 11:48:53 ] |
Tytuł: | Re: Audi 100 C3 2.3NF Quattro 1990r |
Dzięki, poprawione ![]() |
Autor: | pawelec [ 26.paź.2014 22:15:35 ] |
Tytuł: | Re: Audi 100 C3 2.3NF Quattro 1990r |
Mam NF i Ty masz tu właśnie NF. Spoko wozik, po komorze silnika wygląda na niezmęczonego... Jak jeździ na PB i LPG ? widze że klejony króciec górny na chłodnicy.. ![]() |
Autor: | Beddie [ 27.paź.2014 09:04:22 ] |
Tytuł: | Re: Audi 100 C3 2.3NF Quattro 1990r |
Chłodnicę na pewno zmienię na nówkę, tylko pierwszeństwo mają inne elementy auta ![]() ![]() |
Autor: | emcior [ 27.paź.2014 13:44:27 ] |
Tytuł: | Re: Audi 100 C3 2.3NF Quattro 1990r |
Wywal ta gruche w cholere, daj normalne serwo i bedzie ok, podpora wału z transita, chłodnica chinska z allegro, u mnie wydaje juz któryś rok .Zawieszenie tyl jeszcze bywa w zamiennikach ale trzeba poszukac ![]() |
Autor: | Beddie [ 27.paź.2014 14:44:11 ] |
Tytuł: | Re: Audi 100 C3 2.3NF Quattro 1990r |
Podpora z którego Transita? Coś mi się obiło o uszy, że z T9, ale może masz jakiś FINIS lub inżynierski? Siada plug and play czy jakaś rzeźba? Ktoś chyba jeszcze pisał o podporze z Beczki. Chłodnicę bym kupił jakąś sensowną, zbiorniczek wyrównawczy mam toprana i miałem jaja z temperaturą póki nie założyłem oryginalnego korka. Udało się zdobyć ori zbiorniczek więc pewnie też go wymienię. Autami robię rocznie średnio 20-30kkm, więc chcę mieć to ogarniete sensownie ![]() Jako normalne serwo mówisz o pochodzącym z czego, C3, C4, B4? W C3 były bezgruchowce? Prawda li to, że tutaj jest sprzężony układ wspomagania i hamowania? Z zawieszeniem muszę poszperać w autowandzie i IC, tylko rysunki i opisy mają tam takie, że mimo dobierania codziennie różnych części w pracy mam problem z identyfikacją ![]() |
Autor: | emcior [ 27.paź.2014 15:41:39 ] |
Tytuł: | Re: Audi 100 C3 2.3NF Quattro 1990r |
Serwo c4, b4, podpora z transita do 99, trzeba ja lekko zdystansowac od podlogi, to ma byc taka z wiszacymi uszami, nie w ksztalcie rombu. Pompa, jedna sekcja do zaslepienia lub nastepny krok pompa i listwa wspomagania rowniez z C4. |
Autor: | Beddie [ 27.paź.2014 17:36:55 ] |
Tytuł: | Re: Audi 100 C3 2.3NF Quattro 1990r |
To pewnie wleci serwo od C4/B4. Ale pierwsze spróbuje tą drugą gruchę zaaplikować, a może uda się u jakiegoś citroeniarza zregenerować gruchę. Lubię trzymać się oryginału ![]() |
Autor: | emcior [ 27.paź.2014 19:12:01 ] |
Tytuł: | Re: Audi 100 C3 2.3NF Quattro 1990r |
Jak to mowi nasz wspolny znajomy "życie Ci sie skończy" a nie dojdziesz z tym do ladu w tej konfiguracji. W tym ukladzie nie tylko grucha jest winna. |
Autor: | Kamil_gd [ 27.paź.2014 19:39:16 ] |
Tytuł: | Re: Audi 100 C3 2.3NF Quattro 1990r |
Dokładnie, odpuść sobie usprawnianie tego zgniłego układu, bo stracisz cierpliwość w pewnym momencie. Wrzuć graty od układu wspomagania od C4 (2.3 AAR) - pompę, maglownicę, zbiorniczek, serwo (może być tez od B4 2.0). Jedynie z czym trzeba pokombinować to uchwyt do pompy wspomagania, ale to tez nie jest jakieś arcytrudne zadanie. Zerknij do tematu mojej byłej cygarnicy, to znajdziesz tam kilka fotek takiego układu - przerabiałem to tez. Poczujesz dopiero jak lekko może chodzić kiera w C3 no i zawsze hebel w pełni gotowy do działania. Powodzenia. |
Strona 1 z 2 | Strefa czasowa: UTC + 1 |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |