.: AUDI KLUB POLSKA :.
https://forum.audiklub.org/

Audi 200 C3 Sedan Quattro
https://forum.audiklub.org/viewtopic.php?f=33&t=132601
Strona 1 z 2

Autor:  antyp11 [ 11.lut.2015 09:01:12 ]
Tytuł:  Audi 200 C3 Sedan Quattro

W piatek (06.02) wybralismy Sie po dlugo czekajaca na nas 200. Co do planow zrobic fajnego klasyka i przywrocic w wiekszosci do ''oryginalu'' :)

Co do Audi to tak po krotce:

Silnik: 2.3 20v 7a 170 km
Naped: Quattro
Hamulce przod Grilling G60 (dwutlokowy) tyl ori
Wyposarzenie:
-elektrycze szyby
-grzane fotele przod
-elektryczne lusterka i szyber
-wspomaganie
-klimatronik
-autoalarm
-krem skory
-dlokada dyferencjalu
-komputer pokladowy
- Alu 16''

Pare fotek z piatku samo jak ja przyciagnelismy:
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

W sobote troche bylo trzeba porobic:
-ginace sprzeglo
-zmienic blende
-bicie na kole pasowym dosc spore
-padajacy altek
-uszczelka pod pokrywa zaworow
-nowy dolot
-i wymienic tarcze z tylu
Obrazek
Przyczyna bicia kola pasowego: nierowna powierzchnia styku kola z walem
Obrazek
Z fajniejszych rzeczy to lampy na przod "Kwadraty" (musze dokupic ramki z 5000 lub przerobic te)
Obrazek
Tylna blenda czarna
Obrazek
Licznik z s4
Obrazek

Plany
-dolozyc spryski lamp,
-zderzaki z Audi 220v
-ogarnac blacharke
-blotniki ze sporta przednie teraz sa z c3 zwykle
-fotele czarna skora w pelnej elektryce z pamiecia
-swap na 2.2t 10v KG + EMU
-troche wieksze hamulce p+t
-przyciemnic szyby
-troche ja obnizyc
-ogarnac zawias na poliuretanie i alu tulejach
To tak po krotce :P

Auto po zakonczeniu prac ma wygladac jak te z fot mniej wiecej
Obrazek

Pozdr

Autor:  Kamil_gd [ 11.lut.2015 09:33:08 ]
Tytuł:  Re: Audi 200 C3 Sedan Sport Quattro

Cześć,

Jest tutaj wiele nieścisłości jeżeli chodzi o Twoje Auto:

1. Nie ma takiej wersji jak 200 sport. Co najwyżej jest Audi 200 exclusive, które charakteryzuje się poszerzeniami łuków błotników tak jak u Ciebie z tyłu.
2. Silnik: Audi 200 nigdy nie występowało z silnikiem 7A. Jeżeli już miałby tam być wolnossący to jedynie NF w konfiguracji z FWD (ty masz quattro).
3. Wnętrze nieoryginalne - z C4 S4?

Piszesz, że chcesz auto doprowadzić od oryginału, a na koniec postu opisujesz plany rezania elementów z A5000/220V. Brak konsekwencji w działaniu ;)
Po co swapować na problematyczne i parchowate KG i później dokupować drogą elektronikę, jak można od razu pójść grubiej i wrzucić tam AAN wraz z całym osprzętem i elektroniką, które jeszcze można kupić w rozsądnych pieniadzach?

Gratuluje samozaparcia, które doprowadziło do kupna C3, bo IMO to bardzo ładne samochody!

Autor:  mały v8 [ 11.lut.2015 09:47:40 ]
Tytuł:  Re: Audi 200 C3 Sedan Sport Quattro

Jak dla mnie to za mocno "skundlony" samochód żeby go robić na oryginał. Popraw co nie domaga, i spuść dalej, albo zostaw go sobie na części, i kup coś kompletnego.

Autor:  antyp11 [ 11.lut.2015 10:16:56 ]
Tytuł:  Re: Audi 200 C3 Sedan Sport Quattro

Kamil_gd napisał(a):
Cześć,

Jest tutaj wiele nieścisłości jeżeli chodzi o Twoje Auto:

1. Nie ma takiej wersji jak 200 sport. Co najwyżej jest Audi 200 exclusive, które charakteryzuje się poszerzeniami łuków błotników tak jak u Ciebie z tyłu.
2. Silnik: Audi 200 nigdy nie występowało z silnikiem 7A. Jeżeli już miałby tam być wolnossący to jedynie NF w konfiguracji z FWD (ty masz quattro).
3. Wnętrze nieoryginalne - z C4 S4?

Piszesz, że chcesz auto doprowadzić od oryginału, a na koniec postu opisujesz plany rezania elementów z A5000/220V. Brak konsekwencji w działaniu ;)
Po co swapować na problematyczne i parchowate KG i później dokupować drogą elektronikę, jak można od razu pójść grubiej i wrzucić tam AAN wraz z całym osprzętem i elektroniką, które jeszcze można kupić w rozsądnych pieniadzach?

Gratuluje samozaparcia, które doprowadziło do kupna C3, bo IMO to bardzo ładne samochody!



Kamil_gd jak pamietam to miales fajna C3. Nie zglebialem sie az tak w wersje C3 kiedys wlasnie slyszalem ze jak ma zaokraglone nadkola to Sport ale spoko ze mnie uswiadomiles ;)

Co do auta to jest niescislosci sporo z silnikiem wnetrzem i innymi pierdolami ale to juz poprzedni wlasciciele ingerowali:
-silnik jest przelozony i to tak ze poprostu takiego ulepa to nie widzialem wlozony podpiete podstawowe kable z starego silnika wlozony gaz i tyle zeby tylko chodzil na LPG :galy: Wiazki z 7a wogole nie bylo ani stuki podpiete doslownie nic...
-fotele byly z A6c4 ori w czarnej skorze juz do mnie jada
-Blotniki przednie zderzaki byly zdjete do innej c3 poprzedniego wlasciciela

Co do silnika to mam juz 2.2 20vt a kupic motor to cos ok 4 tys zl kolejne tyle w remont bo znalesc dobre 20vt to juz graniczy z cudem, zas silnik 10vt mam wsumie 2szt przejsc na elektroniczny wtrysk to najmniejszy problem a z moca zeby osiagnac tyle samo co 20vt w serii nie ma problemu i napewno taniej wyjdzie niz zakup i odswiezenie AAN-a czy 3b

Mały v8 baza nie jest zla a wrech przeciwnie, a reszte gratow mozna znalesc kwestia checi i $$$ :)

Autor:  audi_cygaro [ 11.lut.2015 17:06:23 ]
Tytuł:  Re: Audi 200 C3 Sedan Sport Quattro

Duużo pracy będzie kosztowało to auto ale trudno już o c3 w Q :/ Zegary od s4 możesz sprzedać- nie wejdą ;)
Czekam niecierpliwie na kolejne relacje.

P.S. To raczej jest 100 Sport, bo wcześniej wspomniane 200 exclusive to tylko szarpana klamka.

Autor:  Kamil_gd [ 11.lut.2015 17:16:02 ]
Tytuł:  Re: Audi 200 C3 Sedan Sport Quattro

Exlusive występował tez w poliftowej wersji, chociażby Czarna Wdowa Emtego.

Autor:  emcior [ 11.lut.2015 17:27:29 ]
Tytuł:  Re: Audi 200 C3 Sedan Sport Quattro

otóż to, briefa miałem na 200 :) ale w naszym urzędzie mysleli ze to sport i oczywiście zrobili z niej audi 100 :|

Autor:  audi_cygaro [ 11.lut.2015 18:11:16 ]
Tytuł:  Re: Audi 200 C3 Sedan Sport Quattro

O widzisz, rewelacja :):

Autor:  Blt [ 12.lut.2015 00:55:06 ]
Tytuł:  Re: Audi 200 C3 Sedan Sport Quattro

emcior czyli tamto Audi 200 zniknęło i na granicy DE/PL dokonał się cud i nastąpiła reinkarnacja jako Audi 100? Kto pracuje w tych urzędach....
Co do autka, teraz może nie wygląda jak cukierek ale jest baza do grzebania. Szukaj części od C3 bo wsadzanie licznika od S4 (który nie pasuje) czy foteli z A6 C4 będzie już delikatnie zaburzało harmonię jaką będzie oryginalna dwusetka. Oczywiście wiele osób nie pozna, że to czy tamto jest z innego modelu ale ci którzy są skrzywieni na punkcie C3 będą mogli Ci wytknąć każdą pierdołę :peace:

Autor:  Kamil_gd [ 12.lut.2015 06:53:07 ]
Tytuł:  Re: Audi 200 C3 Sedan Sport Quattro

Blt napisał(a):
skrzywieni na punkcie C3

Palec do budki :!!: swoją drogą niedługo wracam z nową odsłoną ;) Przepraszam autora za OT.

Autor:  Lukasik [ 12.lut.2015 11:17:41 ]
Tytuł:  Re: Audi 200 C3 Sedan Sport Quattro

ja bym nie robil takiego na 100% oryginał, bo to duzo chrzanienia. zostawiłbym kundelka i zrobił na rakietke na 300KM, zeby miec przyjemność z jazdy. te swiatła kwadraciki są ok.

a jesli masz juz 7A i MC... To można zrobić ulepa na wzór 20V turbo. tylko 5 tłoków od 20VT, kolektor wodny, wydechowy, ew ssacy. blok MC, reszta od 7a,aan. i tak swoj wtrysk robisz.

Autor:  emcior [ 12.lut.2015 11:47:30 ]
Tytuł:  Re: Audi 200 C3 Sedan Sport Quattro

Blt napisał(a):
emcior czyli tamto Audi 200 zniknęło i na granicy DE/PL dokonał się cud i nastąpiła reinkarnacja jako Audi 100? Kto pracuje w tych urzędach....
Co do autka, teraz może nie wygląda jak cukierek ale jest baza do grzebania. Szukaj części od C3 bo wsadzanie licznika od S4 (który nie pasuje) czy foteli z A6 C4 będzie już delikatnie zaburzało harmonię jaką będzie oryginalna dwusetka. Oczywiście wiele osób nie pozna, że to czy tamto jest z innego modelu ale ci którzy są skrzywieni na punkcie C3 będą mogli Ci wytknąć każdą pierdołę :peace:



ktoś ją w 96 rejestrował jako składak, może nie mieli wtedy w katalogach 200, albo tak może było taniej zarejestrować, kto to wie :|

Autor:  antyp11 [ 12.lut.2015 15:41:07 ]
Tytuł:  Re: Audi 200 C3 Sedan Sport Quattro

Lukasik napisał(a):
ja bym nie robil takiego na 100% oryginał, bo to duzo chrzanienia. zostawiłbym kundelka i zrobił na rakietke na 300KM, zeby miec przyjemność z jazdy. te swiatła kwadraciki są ok.

a jesli masz juz 7A i MC... To można zrobić ulepa na wzór 20V turbo. tylko 5 tłoków od 20VT, kolektor wodny, wydechowy, ew ssacy. blok MC, reszta od 7a,aan. i tak swoj wtrysk robisz.


Lukasik tak az na 100% to to oryginal nie bedzie z moca to celuje tak pod 300KM, co do silnika w poniedzialek mnie tak te 7a wkurzylo ze wylecialo z komory juz jest MC i zostalo kabelkownie podpiac (ogolnie to masakra byla ze stara wiazka co tam sie dzialo :galy: ) Pozniej zloze drugi silnik z glowica z NF po lekkim portingu aby przeplywy poprawic i jakis Standalone sklaniam sie ku Emu ale mam dobra cene na Vemsa. Tyle ze to w pozniejszych czasach bo poki co to musze jeszcze 3 projekty skonczyc wreszcie :)

Emcior jak Ty ja miales to byla czarna czy inny kolor? W papierach to tam wogole narobiona komedia jest z ta rejestracja ale pewnie juz tolku sie dojsc z tym nie da, chociaz poprobuje. A i jeszcze jedno u Ciebie Vems jest na jedna cewke czy kazdy cyl z osobna?

Autor:  Sprinter [ 12.lut.2015 15:55:54 ]
Tytuł:  Re: Audi 200 C3 Sedan Sport Quattro

emcior napisał(a):
Blt napisał(a):
emcior czyli tamto Audi 200 zniknęło i na granicy DE/PL dokonał się cud i nastąpiła reinkarnacja jako Audi 100? Kto pracuje w tych urzędach....
Co do autka, teraz może nie wygląda jak cukierek ale jest baza do grzebania. Szukaj części od C3 bo wsadzanie licznika od S4 (który nie pasuje) czy foteli z A6 C4 będzie już delikatnie zaburzało harmonię jaką będzie oryginalna dwusetka. Oczywiście wiele osób nie pozna, że to czy tamto jest z innego modelu ale ci którzy są skrzywieni na punkcie C3 będą mogli Ci wytknąć każdą pierdołę :peace:



ktoś ją w 96 rejestrował jako składak, może nie mieli wtedy w katalogach 200, albo tak może było taniej zarejestrować, kto to wie :|


Ponad 90% składaków jest z lat 95-97, bo wtedy to była metoda na uniknięcie kilkudziesięciu procent cła. Część aut przyjeżdżała na lawecie z silnikiem obok auta przypiętym pasami, a część jak było dogadane z kierownikiem zmiany nawet nie było rozkręconych. Kilka km za granicą funkcjonowały miejsca, gdzie wszyscy sprowadzający mieli na szybko wyciągany silnik, a po naszej stronie je od razu skręcali. ;) Tak było na całej zachodniej granicy. :D

Składak to tylko wpis, typowe kombinowanie żeby było taniej. Nie ma kompletnie żadnego związku z jakością auta.

Autor:  emcior [ 12.lut.2015 17:10:26 ]
Tytuł:  Re: Audi 200 C3 Sedan Sport Quattro

moja była czarna oryginalnie, vems na 1 cewce z 20v, kiedyś przejdę na 5 , mozesz wrzucic tez to, swego czasu sie przymierzalem , ale bardzo rzadko nią jezdze : http://www.tomson.com.pl/product-pol-41 ... er-SS.html

Autor:  hubert. [ 12.lut.2015 17:41:17 ]
Tytuł:  Re: Audi 200 C3 Sedan Sport Quattro

Ładne audi,powodzenia w modyfikacjach :)

Autor:  jmm [ 12.lut.2015 21:22:45 ]
Tytuł:  Re: Audi 200 C3 Sedan Sport Quattro

Sprinter napisał(a):
Ponad 90% składaków jest z lat 95-97, bo wtedy to była metoda na uniknięcie kilkudziesięciu procent cła. Część aut przyjeżdżała na lawecie z silnikiem obok auta przypiętym pasami, a część jak było dogadane z kierownikiem zmiany nawet nie było rozkręconych. Kilka km za granicą funkcjonowały miejsca, gdzie wszyscy sprowadzający mieli na szybko wyciągany silnik, a po naszej stronie je od razu skręcali. ;) Tak było na całej zachodniej granicy. :D

Składak to tylko wpis, typowe kombinowanie żeby było taniej. Nie ma kompletnie żadnego związku z jakością auta.


Oj tu bym polemizował, owszem, niektóre rzeczywiście tak przyjeżdżały. Ale sporo składaków to też auta składane z kilku innych, po sporych dzwonach, albo takie typowe kundle z elementami z innych modeli i radosną twórczością polskich lakierników. :)

Autor:  Sprinter [ 12.lut.2015 21:35:05 ]
Tytuł:  Re: Audi 200 C3 Sedan Sport Quattro

Kuba wyjątek tylko potwierdza regułę, wychowałem się 1,5km od granicy. ;) (FaKeR :D , z resztą z czego słynie Gubin, hihi)

Ale nie róbmy OT koledze.

Autor:  Leo [ 12.lut.2015 21:38:32 ]
Tytuł:  Re: Audi 200 C3 Sedan Sport Quattro

gdzieś już ten temat się przewinął, prawda Adaś?
Zresztą, tak było, rozkręcali auta przed granicą, a za granicą zaraz je skręcali spowrotem...

Autor:  mroova81 [ 12.lut.2015 21:39:52 ]
Tytuł:  Re: Audi 200 C3 Sedan Sport Quattro

jmm napisał(a):
Sprinter napisał(a):
Ponad 90% składaków jest z lat 95-97, bo wtedy to była metoda na uniknięcie kilkudziesięciu procent cła. Część aut przyjeżdżała na lawecie z silnikiem obok auta przypiętym pasami, a część jak było dogadane z kierownikiem zmiany nawet nie było rozkręconych. Kilka km za granicą funkcjonowały miejsca, gdzie wszyscy sprowadzający mieli na szybko wyciągany silnik, a po naszej stronie je od razu skręcali. ;) Tak było na całej zachodniej granicy. :D

Składak to tylko wpis, typowe kombinowanie żeby było taniej. Nie ma kompletnie żadnego związku z jakością auta.


Oj tu bym polemizował, owszem, niektóre rzeczywiście tak przyjeżdżały. Ale sporo składaków to też auta składane z kilku innych, po sporych dzwonach, albo takie typowe kundle z elementami z innych modeli i radosną twórczością polskich lakierników. :)

W 96 roku już się próbowano brać za to ostro. Ojciec kupował wtedy escorta, to żeby niebyło przypału, silnik od tego escorta, kupował już wujaszek, który dopiero w PL ten silnik ojcu sprzedał. Oprócz silnika, demontowane było całe przeniesienie napędu i kompletne zawieszenie. Upierdliwi celnicy czepiali się nawet wydechów. Wolna od cła wjeżdżała tylko sama buda. Nie wiem jak teraz, ale był etap, gdzie ceny składaków poszły mocno w dół, bo nie dało się ich przerejestrowywać(?) nie kojarzę tego. Powstały nawet okolicznościowe dowcipy:

2 francuzów na granicy rozmawia:
- tej, dlaczego polacy rozkręcają doszczętnie auta, a zaraz potem je składają?
- podobno niedowierzają, że Niemcy dobrze złożyli...

Strona 1 z 2 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/