.: AUDI KLUB POLSKA :. https://forum.audiklub.org/ |
|
Audi 200 C3 Sedan Quattro https://forum.audiklub.org/viewtopic.php?f=33&t=132601 |
Strona 1 z 2 |
Autor: | Kamil_gd [ 11.lut.2015 09:33:08 ] |
Tytuł: | Re: Audi 200 C3 Sedan Sport Quattro |
Cześć, Jest tutaj wiele nieścisłości jeżeli chodzi o Twoje Auto: 1. Nie ma takiej wersji jak 200 sport. Co najwyżej jest Audi 200 exclusive, które charakteryzuje się poszerzeniami łuków błotników tak jak u Ciebie z tyłu. 2. Silnik: Audi 200 nigdy nie występowało z silnikiem 7A. Jeżeli już miałby tam być wolnossący to jedynie NF w konfiguracji z FWD (ty masz quattro). 3. Wnętrze nieoryginalne - z C4 S4? Piszesz, że chcesz auto doprowadzić od oryginału, a na koniec postu opisujesz plany rezania elementów z A5000/220V. Brak konsekwencji w działaniu ![]() Po co swapować na problematyczne i parchowate KG i później dokupować drogą elektronikę, jak można od razu pójść grubiej i wrzucić tam AAN wraz z całym osprzętem i elektroniką, które jeszcze można kupić w rozsądnych pieniadzach? Gratuluje samozaparcia, które doprowadziło do kupna C3, bo IMO to bardzo ładne samochody! |
Autor: | mały v8 [ 11.lut.2015 09:47:40 ] |
Tytuł: | Re: Audi 200 C3 Sedan Sport Quattro |
Jak dla mnie to za mocno "skundlony" samochód żeby go robić na oryginał. Popraw co nie domaga, i spuść dalej, albo zostaw go sobie na części, i kup coś kompletnego. |
Autor: | antyp11 [ 11.lut.2015 10:16:56 ] |
Tytuł: | Re: Audi 200 C3 Sedan Sport Quattro |
Kamil_gd napisał(a): Cześć, Jest tutaj wiele nieścisłości jeżeli chodzi o Twoje Auto: 1. Nie ma takiej wersji jak 200 sport. Co najwyżej jest Audi 200 exclusive, które charakteryzuje się poszerzeniami łuków błotników tak jak u Ciebie z tyłu. 2. Silnik: Audi 200 nigdy nie występowało z silnikiem 7A. Jeżeli już miałby tam być wolnossący to jedynie NF w konfiguracji z FWD (ty masz quattro). 3. Wnętrze nieoryginalne - z C4 S4? Piszesz, że chcesz auto doprowadzić od oryginału, a na koniec postu opisujesz plany rezania elementów z A5000/220V. Brak konsekwencji w działaniu ![]() Po co swapować na problematyczne i parchowate KG i później dokupować drogą elektronikę, jak można od razu pójść grubiej i wrzucić tam AAN wraz z całym osprzętem i elektroniką, które jeszcze można kupić w rozsądnych pieniadzach? Gratuluje samozaparcia, które doprowadziło do kupna C3, bo IMO to bardzo ładne samochody! Kamil_gd jak pamietam to miales fajna C3. Nie zglebialem sie az tak w wersje C3 kiedys wlasnie slyszalem ze jak ma zaokraglone nadkola to Sport ale spoko ze mnie uswiadomiles ![]() Co do auta to jest niescislosci sporo z silnikiem wnetrzem i innymi pierdolami ale to juz poprzedni wlasciciele ingerowali: -silnik jest przelozony i to tak ze poprostu takiego ulepa to nie widzialem wlozony podpiete podstawowe kable z starego silnika wlozony gaz i tyle zeby tylko chodzil na LPG ![]() -fotele byly z A6c4 ori w czarnej skorze juz do mnie jada -Blotniki przednie zderzaki byly zdjete do innej c3 poprzedniego wlasciciela Co do silnika to mam juz 2.2 20vt a kupic motor to cos ok 4 tys zl kolejne tyle w remont bo znalesc dobre 20vt to juz graniczy z cudem, zas silnik 10vt mam wsumie 2szt przejsc na elektroniczny wtrysk to najmniejszy problem a z moca zeby osiagnac tyle samo co 20vt w serii nie ma problemu i napewno taniej wyjdzie niz zakup i odswiezenie AAN-a czy 3b Mały v8 baza nie jest zla a wrech przeciwnie, a reszte gratow mozna znalesc kwestia checi i $$$ ![]() |
Autor: | audi_cygaro [ 11.lut.2015 17:06:23 ] |
Tytuł: | Re: Audi 200 C3 Sedan Sport Quattro |
Duużo pracy będzie kosztowało to auto ale trudno już o c3 w Q ![]() ![]() Czekam niecierpliwie na kolejne relacje. P.S. To raczej jest 100 Sport, bo wcześniej wspomniane 200 exclusive to tylko szarpana klamka. |
Autor: | Kamil_gd [ 11.lut.2015 17:16:02 ] |
Tytuł: | Re: Audi 200 C3 Sedan Sport Quattro |
Exlusive występował tez w poliftowej wersji, chociażby Czarna Wdowa Emtego. |
Autor: | emcior [ 11.lut.2015 17:27:29 ] |
Tytuł: | Re: Audi 200 C3 Sedan Sport Quattro |
otóż to, briefa miałem na 200 ![]() ![]() |
Autor: | audi_cygaro [ 11.lut.2015 18:11:16 ] |
Tytuł: | Re: Audi 200 C3 Sedan Sport Quattro |
O widzisz, rewelacja ![]() |
Autor: | Blt [ 12.lut.2015 00:55:06 ] |
Tytuł: | Re: Audi 200 C3 Sedan Sport Quattro |
emcior czyli tamto Audi 200 zniknęło i na granicy DE/PL dokonał się cud i nastąpiła reinkarnacja jako Audi 100? Kto pracuje w tych urzędach.... Co do autka, teraz może nie wygląda jak cukierek ale jest baza do grzebania. Szukaj części od C3 bo wsadzanie licznika od S4 (który nie pasuje) czy foteli z A6 C4 będzie już delikatnie zaburzało harmonię jaką będzie oryginalna dwusetka. Oczywiście wiele osób nie pozna, że to czy tamto jest z innego modelu ale ci którzy są skrzywieni na punkcie C3 będą mogli Ci wytknąć każdą pierdołę ![]() |
Autor: | Kamil_gd [ 12.lut.2015 06:53:07 ] |
Tytuł: | Re: Audi 200 C3 Sedan Sport Quattro |
Blt napisał(a): skrzywieni na punkcie C3 Palec do budki ![]() ![]() |
Autor: | Lukasik [ 12.lut.2015 11:17:41 ] |
Tytuł: | Re: Audi 200 C3 Sedan Sport Quattro |
ja bym nie robil takiego na 100% oryginał, bo to duzo chrzanienia. zostawiłbym kundelka i zrobił na rakietke na 300KM, zeby miec przyjemność z jazdy. te swiatła kwadraciki są ok. a jesli masz juz 7A i MC... To można zrobić ulepa na wzór 20V turbo. tylko 5 tłoków od 20VT, kolektor wodny, wydechowy, ew ssacy. blok MC, reszta od 7a,aan. i tak swoj wtrysk robisz. |
Autor: | emcior [ 12.lut.2015 11:47:30 ] |
Tytuł: | Re: Audi 200 C3 Sedan Sport Quattro |
Blt napisał(a): emcior czyli tamto Audi 200 zniknęło i na granicy DE/PL dokonał się cud i nastąpiła reinkarnacja jako Audi 100? Kto pracuje w tych urzędach.... Co do autka, teraz może nie wygląda jak cukierek ale jest baza do grzebania. Szukaj części od C3 bo wsadzanie licznika od S4 (który nie pasuje) czy foteli z A6 C4 będzie już delikatnie zaburzało harmonię jaką będzie oryginalna dwusetka. Oczywiście wiele osób nie pozna, że to czy tamto jest z innego modelu ale ci którzy są skrzywieni na punkcie C3 będą mogli Ci wytknąć każdą pierdołę ![]() ktoś ją w 96 rejestrował jako składak, może nie mieli wtedy w katalogach 200, albo tak może było taniej zarejestrować, kto to wie ![]() |
Autor: | antyp11 [ 12.lut.2015 15:41:07 ] |
Tytuł: | Re: Audi 200 C3 Sedan Sport Quattro |
Lukasik napisał(a): ja bym nie robil takiego na 100% oryginał, bo to duzo chrzanienia. zostawiłbym kundelka i zrobił na rakietke na 300KM, zeby miec przyjemność z jazdy. te swiatła kwadraciki są ok. a jesli masz juz 7A i MC... To można zrobić ulepa na wzór 20V turbo. tylko 5 tłoków od 20VT, kolektor wodny, wydechowy, ew ssacy. blok MC, reszta od 7a,aan. i tak swoj wtrysk robisz. Lukasik tak az na 100% to to oryginal nie bedzie z moca to celuje tak pod 300KM, co do silnika w poniedzialek mnie tak te 7a wkurzylo ze wylecialo z komory juz jest MC i zostalo kabelkownie podpiac (ogolnie to masakra byla ze stara wiazka co tam sie dzialo ![]() ![]() Emcior jak Ty ja miales to byla czarna czy inny kolor? W papierach to tam wogole narobiona komedia jest z ta rejestracja ale pewnie juz tolku sie dojsc z tym nie da, chociaz poprobuje. A i jeszcze jedno u Ciebie Vems jest na jedna cewke czy kazdy cyl z osobna? |
Autor: | Sprinter [ 12.lut.2015 15:55:54 ] |
Tytuł: | Re: Audi 200 C3 Sedan Sport Quattro |
emcior napisał(a): Blt napisał(a): emcior czyli tamto Audi 200 zniknęło i na granicy DE/PL dokonał się cud i nastąpiła reinkarnacja jako Audi 100? Kto pracuje w tych urzędach.... Co do autka, teraz może nie wygląda jak cukierek ale jest baza do grzebania. Szukaj części od C3 bo wsadzanie licznika od S4 (który nie pasuje) czy foteli z A6 C4 będzie już delikatnie zaburzało harmonię jaką będzie oryginalna dwusetka. Oczywiście wiele osób nie pozna, że to czy tamto jest z innego modelu ale ci którzy są skrzywieni na punkcie C3 będą mogli Ci wytknąć każdą pierdołę ![]() ktoś ją w 96 rejestrował jako składak, może nie mieli wtedy w katalogach 200, albo tak może było taniej zarejestrować, kto to wie ![]() Ponad 90% składaków jest z lat 95-97, bo wtedy to była metoda na uniknięcie kilkudziesięciu procent cła. Część aut przyjeżdżała na lawecie z silnikiem obok auta przypiętym pasami, a część jak było dogadane z kierownikiem zmiany nawet nie było rozkręconych. Kilka km za granicą funkcjonowały miejsca, gdzie wszyscy sprowadzający mieli na szybko wyciągany silnik, a po naszej stronie je od razu skręcali. ![]() ![]() Składak to tylko wpis, typowe kombinowanie żeby było taniej. Nie ma kompletnie żadnego związku z jakością auta. |
Autor: | emcior [ 12.lut.2015 17:10:26 ] |
Tytuł: | Re: Audi 200 C3 Sedan Sport Quattro |
moja była czarna oryginalnie, vems na 1 cewce z 20v, kiedyś przejdę na 5 , mozesz wrzucic tez to, swego czasu sie przymierzalem , ale bardzo rzadko nią jezdze : http://www.tomson.com.pl/product-pol-41 ... er-SS.html |
Autor: | hubert. [ 12.lut.2015 17:41:17 ] |
Tytuł: | Re: Audi 200 C3 Sedan Sport Quattro |
Ładne audi,powodzenia w modyfikacjach ![]() |
Autor: | jmm [ 12.lut.2015 21:22:45 ] |
Tytuł: | Re: Audi 200 C3 Sedan Sport Quattro |
Sprinter napisał(a): Ponad 90% składaków jest z lat 95-97, bo wtedy to była metoda na uniknięcie kilkudziesięciu procent cła. Część aut przyjeżdżała na lawecie z silnikiem obok auta przypiętym pasami, a część jak było dogadane z kierownikiem zmiany nawet nie było rozkręconych. Kilka km za granicą funkcjonowały miejsca, gdzie wszyscy sprowadzający mieli na szybko wyciągany silnik, a po naszej stronie je od razu skręcali. ![]() ![]() Składak to tylko wpis, typowe kombinowanie żeby było taniej. Nie ma kompletnie żadnego związku z jakością auta. Oj tu bym polemizował, owszem, niektóre rzeczywiście tak przyjeżdżały. Ale sporo składaków to też auta składane z kilku innych, po sporych dzwonach, albo takie typowe kundle z elementami z innych modeli i radosną twórczością polskich lakierników. ![]() |
Autor: | Sprinter [ 12.lut.2015 21:35:05 ] |
Tytuł: | Re: Audi 200 C3 Sedan Sport Quattro |
Kuba wyjątek tylko potwierdza regułę, wychowałem się 1,5km od granicy. ![]() ![]() Ale nie róbmy OT koledze. |
Autor: | Leo [ 12.lut.2015 21:38:32 ] |
Tytuł: | Re: Audi 200 C3 Sedan Sport Quattro |
gdzieś już ten temat się przewinął, prawda Adaś? Zresztą, tak było, rozkręcali auta przed granicą, a za granicą zaraz je skręcali spowrotem... |
Autor: | mroova81 [ 12.lut.2015 21:39:52 ] |
Tytuł: | Re: Audi 200 C3 Sedan Sport Quattro |
jmm napisał(a): Sprinter napisał(a): Ponad 90% składaków jest z lat 95-97, bo wtedy to była metoda na uniknięcie kilkudziesięciu procent cła. Część aut przyjeżdżała na lawecie z silnikiem obok auta przypiętym pasami, a część jak było dogadane z kierownikiem zmiany nawet nie było rozkręconych. Kilka km za granicą funkcjonowały miejsca, gdzie wszyscy sprowadzający mieli na szybko wyciągany silnik, a po naszej stronie je od razu skręcali. ![]() ![]() Składak to tylko wpis, typowe kombinowanie żeby było taniej. Nie ma kompletnie żadnego związku z jakością auta. Oj tu bym polemizował, owszem, niektóre rzeczywiście tak przyjeżdżały. Ale sporo składaków to też auta składane z kilku innych, po sporych dzwonach, albo takie typowe kundle z elementami z innych modeli i radosną twórczością polskich lakierników. ![]() W 96 roku już się próbowano brać za to ostro. Ojciec kupował wtedy escorta, to żeby niebyło przypału, silnik od tego escorta, kupował już wujaszek, który dopiero w PL ten silnik ojcu sprzedał. Oprócz silnika, demontowane było całe przeniesienie napędu i kompletne zawieszenie. Upierdliwi celnicy czepiali się nawet wydechów. Wolna od cła wjeżdżała tylko sama buda. Nie wiem jak teraz, ale był etap, gdzie ceny składaków poszły mocno w dół, bo nie dało się ich przerejestrowywać(?) nie kojarzę tego. Powstały nawet okolicznościowe dowcipy: 2 francuzów na granicy rozmawia: - tej, dlaczego polacy rozkręcają doszczętnie auta, a zaraz potem je składają? - podobno niedowierzają, że Niemcy dobrze złożyli... |
Strona 1 z 2 | Strefa czasowa: UTC + 1 |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |