Model: Audi 90
Silnik 2.3 NG+
Moc: 140KM, 214Nm
Napęd: Ośka

Uklad wydechowy: Przelot 2" zakończony oryginalnym tlumikiem końcowym (112.4 dB)
Zawieszenie: Amorki Kayaba, sprężyny -40/-20 (będzie niżej)
Koło: Lato BBS RZ 15" ET35 7j (na sell, w planach 16"), zima stalówki Audi 14"
Wyposażenie:
4xel szyby
elektryczne i podgrzewane lusterka
ABS
wspomaganie
szyberdach
system Procon Ten
i inne pierdoły

Historia:
Audi kupiłem w stanie opłakanym za 1500zł. Poprzedni właściciel twierdził, że zawieszenie było wymieniane (taki ch*j). Tydzień po kupnie stwierdziłem, że coś zaczęło słabo hamować, no to na cegły i wymiana układu hamulcowego (hamowało tylko 1 koło) Naprawa trwała przez weekend na trawniku

Dwa tygodnie po kupnie udałem sie na pierwszy spot i tam zaraziłem sie german style. Miesiąc po kupnie się zaczęło, auto zaczęło jeździć po całej drodze, prze skręcie w lewo auto jechało prosto, a przy skręcie w prawo ledwo się koła kręciły... No to na cegły i w ruch poszła szlifierka kątowa marki Einhell. Po co? spytacie, otóż wachacze były z Audi 100, końcówki drążków z Audi 80, a sworznie z Audi 200, wszystko wbite na pałe byle jeździło... OK, zawias wymieniony, czas się wziąc za silnik, bo auto szarpie nie ma mocy i telepie jak diesel. No to jedziemy na hamownie, a tam 104KM... Wymiana ukladu WN i uszczelnienie dolotu trochę pomogly- 118KM. Nadal było mało i brakowało do serii. Tak myśląc łopatologicznie- GAZ (tak, tak gaz do kuchenek bla,bla,bla...) Jak to NG z gazem, na Pb nie chodzi wcale. Wymieniłem, więc wszystko z LPG związane zaczynając od reduktora, poprzez mikser i wszystkie węże, ogarnialem wszystko przez tydzień i nadszedł czas pierwszego odpalenia. Jak piz*ło w dolot to talerzyk od przepływki pogięło

No to mądry Hubercik wziął wykręcił talerzyk i na kamieniu wyklepał, zamontował, poregulował i odpalił. Pojeździłem tydzień, ponownie wyregulowałem i na hamownie, a tam upragniona seria (no prawie) 132.6KM. Wystarczy. Pojeździłem kilka miesięcy i stwierdzilem- KOZA. Zapadła decyzja o wymianie amortyzatorów i sprężyn. Amorki Kayaba, sprężyny -40/-20 H&R. No to auto na cegły

i rozkręcamy. Tia... w ruch poszła w.w. szlifierka ponieważ ten kto ostatnio wymieniał amorki wkręcił na pałe zwykłe nakrętki na drobny gwint (geniusz roku). Po wyciągnięciu amorków okazały się następujące rzeczy:
Przód: +20 od serii, zestaw z Audi 100
Tył: +10 od serii, zestaw z Audi 200
Magiki cholerne, po zamontowaniu mojego zestawo auto zmienilo sie nie do poznania.
Wleciał przelot aby bylo słychać piękny dźwię rzędowej piątki.
Zostało je tylko ogarnąć tak aby chodzilo na benzynie, co zajdzie juz w styczniu/lutym gdzie wyleci wadliwy mchaniczny wtrysk, a wleci "Piggyback" (LPG wyleci).
Z wizualnych rzeczy to czarne halogeny i ramki reflektorow, oraz żółte żarówy Philips Color Vision. W planach malowanie, przeróbka zderzaka mojego i zderzaka od coupe w jedno. Tak aby został chrom (cięcie, gięcie i spawanie).
I to by było chyba wszystko.
Historia dopiero się zaczęła

Normalnie poemat mi wyszedł z tego opisu
28.01.2015Statystyki
Spalanie w trasie 7/100
Spalanie w mieście 8.5/100
0-100km/h 8.06 (trochę ślisko)
100-200km/h około 17s
25.01.2015
UWAGA UWAGA

Gazbomba wyleciała \o/ <piwo>
Biała Strzała żyje i ma się dobrze. Porobiona na 140KM i 214Nm (oryginalnie 133KM i 181Nm , przynajmniej tak było w moim silniku) Bardzo dziękuję Krzychowi za mody, jest to profesjonalista, który zna się na rzeczy, robi wszystko dokładnie, porządnie i bez partactwa. Polecam serdecznie jego usługi. P.S. Turbo nadchodzi wielkimi krokami...
Wykres i mody by
kris0181
09.01.2015Odpalanie Strzały przy -11 na LPG 07.01.2015Żółte Philips Color Vision:
2014Jakieś fotki i filmik z przelotu:
https://www.youtube.com/watch?v=fwwW-lscQVo
Dla mnie to:

Zabawa z rozrządem




Pierwszy spot


Tydzień po kupnie


Nocą


W dniu zakupu, po umyciu


Przymiarka koła i czarnych lamp i halogenów (jeszcze KOZA wch*j)


Ułożone -40


# wiatrak (ładnie siedzi?)

Stodoła w tle na zdjęciach nie należy do mnieNa masce nie ma rdzy!! Odpada lakier z toną szpachli, maska otwarła się podczas jazdy u poprzedniego właściciela, druga maska u lakiernika 
[/b]